Destiny یک عنوان Sandbox خواهد بود

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
49380592870660525761.jpeg



اطلاعات کوچکی از عنوان در حال ساخت استودیوی بانجی (خالق Halo) فاش شده است.
به گفته‌ی بانجی، Destiny بلندپروزانه‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ای است که آ‌ن‌ها تاکنون در استودیو بر روی آن کار کرده‌اند.

برای همچنین پروژه‌ی بزرگی شما به تعداد زیادی استعداد نیاز دارید که شما را در ساخت آن همیاری کنند. امروز در طی بلاگ پستی در وبسایت رسمی بانجی، مشخص شد که Danny Bulla از اعضای قبلی راکستار که بر روی Red Dead کار کرده بود، به تیم بانجی ملحق شده است.

"ما اینقدر از Red Dead Redemption خوشمان آمده بود که Danny Bulla را استخدام کردیم که به اینجا بیاید و ما را در حال ساخت عنوان بعدی Sandbox [شما] همیاری کند. کارهای که وی در حال انجامشان است واقعا فوق العاده هستند و تاکنون از تمامی ما سرتر و جلوتر بوده و از این کار و رقابت خسته نمی‌شود."

داستان بازی در محیط پر و سر صدا اتقاق می‌افتد. البته هنوز دقیقا نمی‌دانیم این موضوع به چه به معنی است، طراح جدید صدا از استودیوی بانجی به یک زباله‌دانی رفته تا به ضبط صدای ساییدگی فلزات بر روی هم بپردازد.

"وقایع که در بازی بعدیمان به تصویر کشیده خواهد شد در یک محیط خیلی پر و صداست. ما به یک ارکست کامل از هنرمندان احتیاج داریم تا بتوانیم صداهای موجود را زمانی که شما در حال انجام بازی هستید ارائه بدهیم."

اگر شما هنوز شک دارید که بازی جدید بانجی قرار است برای 360 عرضه می‌شود باید گفت که مهدنس ارشد بازی Mike Forrest اظهار داشته که از دست و پنجه نرم کردن با سخت افزار کنسول‌ها لذت می‌برد.

"تاکنون کار مورد علاقه‌ی من شناخت معماری و زبان سطح پایین در سخت افزار 360 و در حالی که بتوان بیت های مختلف رمزنگاری را بهینه سازی کرد. من همیشه از دسته و پنجه نرم کردن با سیستم برای حداکثر استفاده از قدرت و کارایی و کار با محدودیت های انجین کنسولی و بهینه سازی حداکثر آن لذت می‌برم و ...."

احتمالا باید به زودی منتظر رونمایی رسمی این پروژه از جانب بانجی باشیم.

Source
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,078
معماری سطح پایین و ضعیف 360 (به علت قدیمی بودن)

=))=))=))=)):)):))
اشتباه ترجمه شده:)
“My favorite work so far has been learning about the low level architecture of the Xbox 360 while optimizing various bits of encryption code
یعنی دست و پنجه نرم کردن با سخت افزار به صورت سطح پایین و مستقیم که خیلی نزدیک به زبان ماشینه. مثلا زبان اسمبلی یه زبان سطح پایین و VB6 یه زبان سطح بالاست. ارتباط زیاد با معماری low level سخت افزار همیشه دست سازنده رو برای انجام کارهای مختلف بازتر میکنه.
 

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
یک سال انحصار زمانی که از انحصاری هم بدتره :D فوقش 6 ماه نا مردا !

معماری سطح پایین و ضعیف 360 (به علت قدیمی بودن)

=))=))=))=)):)):))

=))=)):))

MICROSOFT MUST *******(LOL

دوست ندارم این بحث رو اینجا باز کنم ولی داخل پارانتز بگم:

دوستان PlayStation فن مثل اینکه یادشون رفته MGS هم تو انحصار PS3 بود ولی حالا با عنوانی جدید واسه 360 هم میخواد عرضه بشه.:)
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
دوست ندارم این بحث رو اینجا باز کنم ولی داخل پارانتز بگم:
دوستان PlayStation فن مثل اینکه یادشون رفته MGS هم تو انحصار PS3 بود ولی حالا با عنوانی جدید واسه 360 هم میخواد عرضه بشه.:)
دقیقا توی کدوم خبر نانجی یا اکتی تائید کردن که انحصاری زمانی (حالا هرچی) هست واسه 360 ؟
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
دقیقا توی کدوم خبر نانجی یا اکتی تائید کردن که انحصاری زمانی (حالا هرچی) هست واسه 360 ؟

این تیکشو از یه جای دیگه اضافه کردم. قبلا یه قرارداد 27 صفحه ای بین اکتیوژن و بانجی لیک شده بود. (البته تو خبر گفتم که تایید نشده). به هر حال اون تیکشو پاک کردم! :d

"Destiny's 27-page contract is viewable on the LAT and details a schedule for the franchise which kicks off in 2013 as a timed-exclusive on Xbox 360 and the next Xbox. A PS3 version will follow in 2014."

And if you read further down, the second game will launch simultaneously for the 360, next xbox, PS4, and PC

Bungie's Destiny Is A Sci-Fi MMO FPS Hitting Xbox, Next-Gen From 2013 - NowGamer

اشتباه ترجمه شده:)
l034.gif
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر