Demon Gaze

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
Demon Gaze


سازنده : Kodakowa Games
ناشر : NIS america
تاریخ عرضه : امریکا 22 اپریل 2014 و اروپا 25 اپریل 2014
پلتفرم : PS Vita
سبک : RPG Dungeon Crawler



بازی Demon Gaze در سبک Dungeon Crawl ساخته Kadokawa Games و Experience Inc از بازیهای JRPG انحصاری کنسول PS VITA هست که در جاپن قابل توجه منتقدها و مردم قرار گرفته بود. NIS America پس از موفقیت این بازی در سال گذشته تصمیم به Localize این بازی گرفته است و قرار هست این بازی امسال عرضه شود. بازی Demon Gaze در واقع بازی هست که بر ادامه بازی قبلی Students Of The Round که فقط در جاپن منتشر شده بود. هرچند داستان این بازی مرتبط نیستند اما هردو بازی در یک دنیا اتفاق میفتند . Demon Gaze حدودا 1000 سال بعد از بازی قبلی شروع میشود. در این بازی ما کنترل شخصیتی به اسم Oz رو در دست داریم که وی قدرتی به اسمه MAgic Eye دارد که میتونه شیاطین رو از بین ببره.



در این بازی ما فقط کنترل این پسر جوان یعنی OZ رو در دست داریم. همانند دیگر بازیهای JRPG در این بازی نیز ما اجازه ساختن و costumize کردن Party خودمون رو داریم. بازی شامل 7 Quest اصلی میشه که هر یک از این Quest ها در یکی از 6 منطقه دنیای بازی اتفاق میفتن. هر یک از مناطق دارای side quest و دشمنان و شکل و شمایل خاص خود هستند. بازی به سبک dungeon crawler های کلاسیک هست. در بازی 7 کلاس مختلف و 5 race مختلف نیز وجود دارد. در کل 45 شخصیت در این بازی حضور دارند که شما از بین این شخصیتها میتونید party خودتون رو بسازید. نبردها در بازی به صورت نوبتی دنبال میشوند و پس از هر نبرد شما loot های مختلفی رو دریافت میکنید که در ادامه برای قدرتمندتر کردن شخصیتها نیاز هست. همچنین در بازی هر کلاس Skill Tree خود را خواهد داشت . نبردهای بازی به نسبت دیگر بازیهای هم سبک Dynamic تر هستن. در این بازی دشمنان در میدان نبرد میتونن با پر کردن Gauge خودشون رو به حالت Rampage در اورده و به دشمنی قویتر حتی با شکل متفاوت تبدیل شوند و نبردها رو در بازی سختر کنند. از این بازیباز باید در زمانی مناسب نبردها را به پایان برساندی. همچنین موجوداتی که به عنوانه Demon مارک میشوند نیز پس از نابودی میتوانند به صورت محدود توسط Oz به میدان نبرد احضار شوند.




ماجرای Oz در دنیای Mislid فقط به نبردها در این Dungeon و انجام Quest های اصلی بازی خطم نمیشه . شما میتونید در زمان های مختلف به محل سکونت Oz باز گردید . در این قسمت شما میتونید loot های به درد نخور خودتون رو بفروشید و حتی با پول اون اطاقهای بهتری رو اجرا کنید برای خودتون و Party خودتون و یا با خرید item های بهتر party خودتون رو قویتر کنید. این محل سکونت همانند یک Hub عمل میکنه و به شما اجازه سفر به قسمتهای مختلف دنیای Mislid رو میده و در واقع بازی خطی نیست. همچنین در این محل شما میتونید به صحبت با دیگر شخصیتها بپردازید و رابطه خودتون رو با اونها گسترش بدید. گسترشه روابط میتونه outcome های مختلفی رو داشته باشه . از حضور ناگهانی دوستان خود در هنگام باختن نبردها گرفته تا به دست اوردن قدرتهای و skill های خاص همه و همه بستگی به میزان رابطه شما با دوستانتان در بازی دارد. همچنین شما میتونید تعدادی side quest ها مختلفی رو از head bartender دریافت کنید .


این بازی ماه اینده به صورت انحصاری برای PS VITA به صورت دیجیتالی و فیزیکی و Limited EDition عرضه خواهد شد. نسخه Limited این بازی شامل SoundTrack و package متفاوت و همچنین یک Art book خواهد شد.


 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر