Multi Platform DEATHLOOP

سازنده
َArkanes
تاریخ انتشار
September 2021
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
45745844365346.jpg

Developers Arkane Studios
Publishers Bethesda Softworks
Release Date September 14
Platforms PC, PlayStation 5


IF AT FIRST YOU DON’T SUCCEED… DIE, DIE AGAIN
From the team at Arkane Lyon comes an innovative take on first-person action. "DEATHLOOP" transports players to the lawless island of Blackreef in an eternal struggle between two extraordinary assassins. Explore stunning environments and meticulously designed levels in an immersive gameplay experience that lets you approach every situation any way you like. Hunt down targets all over the island in an effort to put an end to the cycle once and for all, and remember, if at first you don’t succeed… die, die again.


DEATHLOOP_AnnounceStills_Postcard.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesCorner.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtShot.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Jump.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Jules.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtShoot.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Guns.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesFight.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Standoff.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtBack.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesSnipe.jpg

D9hewUzWwBMX2-J.jpgD9hev00XkAEAa_v.jpgD9hev07X4AUtF0d.jpgD9hev0xXoAI8rQk.jpg

https___images.ctfassets.net_rporu91m20dc_6KQNVeHCcVX2wDTBVpDdM8_a51a9afb9f799d517eb7b0fee65c2...jpg
یه سری اطلاعات جالب:

- شخصیت اصلی بازی Colt هستش که میخواد Loop رو بشکنه و این کار با کشتن اهداف مشخصی انجام‌پذیره ولی Juliana در مقابلش قرار داره و نقش محافظ رو ایفا میکنه تا Loop شکسته نشه.

- بازی در نقش Juliana هم قابل انجامه ولی یه نکته‌ای داره! بصورت آنلاین وارد بازی بقیه‌ی پلیرا میشی و در حالی که طرف مقابل در نقش Colt داره بازی میکنه، با Juliana سعی میکنی جلوی پلیر دیگه رو بگیری. این یعنی وقتی داری آنلاین بازی میکنی، ممکنه یه پلیر دیگه در نقش Juliana در مقابلت قرار داشته باشه و دنبال شکار کردنت باشه.

- خبر خوب اینه که هنوز تمرکز روی کمپین و داستان هستش و اگه آفلاین بازی کنی Juliana به عنوان هوش مصنوعی توی بازی حضور داره و حتما نیازی نیست آنلاین باشی. جالب اینه میتونی یه میکسی از هوش مصنوعی و پلیر آنلاین رو انتخاب کنی...یعنی بعضی مواقع پلیر آنلاین در مقابلت قرار بگیره و بعضی مواقع AI. رویکرد پیشنهادی Arkane هم همینه چون باعث تنوع و سوپرایز میشه.
حس میکنم یه جورایی سعی کردن اون ایده‌ی تلفیق سینگل‌پلیر و مولتی‌پلیری که واسه The Crossing داشتن رو اینجا به یه شکل دیگه‌ای پیاده‌سازی کنن.

- هر دو شخصیت دارای یه سری قابلیت‌های مشترک هستن ولی یه سری قابلیت‌های متفاوت هم دارن...مثلا Colt میتونه از دستگاه‌های هک استفاده کنه و Juliana میتونه در ظاهر کل آدم‌های شهر ظاهر بشه!

- ماموریت‌های بازی هم دیزاین جالبی دارن...هدف نهایی شکستن Loop هستش و باید 8 تا هدف رو بکشی توی یه روز...اگه حتی یه هدف باقی بمونه، روز دوباره ریست میشه. میشه آزادانه هر ماموریت اصلی و فرعی رو به ترتیبی که دوست داری انجام بدی و اهداف رو شناسایی کنی. بیشترین آزادی عملی هستش که تا حالا توی بازیهای Arkane دیدیم.

در نهایت هم لعنت به سونی و بتزدا که برداشتن این بازی رو انحصاری کردن...آخه چه دلیل و منطقی داره که این بازی فقط نسل بعدی باشه...برنامه داشتم بازی رو روی کنسول‌های همین نسل تجربه کنم...حالا یه جورایی دارن مجبورم میکنن همون زمان لانچ PS5 بخرم :|

تاریخ عرضه هم همین امساله Holiday 2020...بازی 4K و 60 فریم اجرا میشه + قابلیت‌های Dual Sense رو ساپورت میکنه.
 
آخرین ویرایش:
بازی به طور کلی قراره حالت Rogue-Like داشته باشه درسته؟ اینکه میمیری و همه چیز ریست میشه و هدف اینه که بازی رو بدون مردن تموم کنی. این سبک با گیم‌پلی دیوانه‌وار بچه‌های Arkane و تنوع سلاح و آیتمی که قطعا بالا خواهد بود یه معجون عجیبی میشه :D
 
انحصاری کردن بازی اونم فقط برای یک کنسول نسل بعدی خیلی خیلی عجیبه :|
انگار بتزدا خودش از قصد میخواد مانع موفقیت بازی و استدیو بشه :| درسته که روی pc هم از بازی هاشون استقبال میشه ولی ول کردن پلیر بیس ps4 و x1...
یجورایی منو یاد Titanfall 2 میندازه با زمان انتشار خیلی بدش.
+
از اونور، با تریلر و حال و هوای خود بازی به شدت حال کردیم :-"
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Arima Kishou
انحصاری کردن بازی اونم فقط برای یک کنسول نسل بعدی خیلی خیلی عجیبه :|
انگار بتزدا خودش از قصد میخواد مانع موفقیت بازی و استدیو بشه :| درسته که روی pc هم از بازی هاشون استقبال میشه ولی ول کردن پلیر بیس ps4 و x1...
یجورایی منو یاد Titanfall 2 میندازه با زمان انتشار خیلی بدش.
+
از اونور، با تریلر و حال و هوای خود بازی به شدت حال کردیم :-"
انحصاری زمانیه البته یحتمل.
اونم چون تو کنفرانس اشاره ای نشد و بعدا بیان شد بعید میدونم مدتش زیاد باشه.

به هرحال فارغ از انحصاری بودن یا نبودن،
چشم بسته به آرکین اعتماد دارم.
همون گیم‌پلی روون و غنی دیسانرد با نظر میرسید با یه گان‌پلی لذت بخش ترکیب شده.
ولی خب آرکین برگ برنده اش همیشه لول دیزاین بوده و از این نظر (به نظر من) جزو تاپ۳ صنعته. خصوصا از بابت ایمرسیو سیم بودن دیزاین مراحل و آزادی عمل لذت بخشی که میده.

گرچه ترجیح میدادم داستانی بسازه ولی هرچی که بسازن، حتما منتظرش خواهم بود.

استایل گرافیکی بازی هاشم دقیقا مورد علاقه منه. بیشتر از ی استایل ریلیستیک کامل دوستشون دارم.
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
Deathloop interview - a strange blend of Dishonored, Persona, Dark Souls and… Cluedo? - VG247

One of Julianna’s powers is called Masquerade and it allows her to assume the form of anyone on the island, including Colt himself. You might be sneaking up on what you think is an NPC – a Julianna player in disguise – only for them to spin around at the last minute to catch you unaware. It reminds me of how Prey’s mimics – alien creatures that can transform into inanimate objects – create a sense of unease as you creep through Talos-1. As well as ambushes, Arkane has seen the Masquerade ability deployed to confuse – a player taking on the form of Colt – and to make it harder for the protagonist to prioritise targets when Julianna is backed up by other NPCs who are gunning for Colt.
 
دافاک؟؟!! پرسونا؟؟ :D
آره عجبیه... :D از این نظر مقایسه کرده که مثل پرسونا، هر روز قبل از رسیدن به نیمه شب به دلخواهِ خودت فعالیت‌هایی رو برای انجام دادن انتخاب میکنی...کلا منظورش چرخه روزانه‌ی بازیه.
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ
دیگه آرکین همیشه مهجور بوده دیگه. :D
خلاقانه ترین لول دیزاین های دهه اخیر رو داشتن ولی خب هیچوقت کانون توجهات نبودن.
Prey كه اصلا خوب نبود
Dishonored هم سبكش به دوربينش نميخورد مخفي كاري اول شخص!

براي همين اين دث لوپ بهتر بنظر مياد
 
Prey كه اصلا خوب نبود
Dishonored هم سبكش به دوربينش نميخورد مخفي كاري اول شخص!

براي همين اين دث لوپ بهتر بنظر مياد
دیسانرد، هم ۱ و ۲
شاهکار های لول دیزاین بودن. واقعا شاهکار بودن.

سبکشم ایمرسیو سیم بود و مخفی کاری فقط یکی از اپشن های موجود.
تصمیمشون برای اول شخص کردنم خیلی درست بود.

اتفاقا prey هم از نظر خیلی ها درست درک نشد و حقش خیلی بیشتر از اینا بود.
 
دیسانرد، هم ۱ و ۲
شاهکار های لول دیزاین بودن. واقعا شاهکار بودن.

سبکشم ایمرسیو سیم بود و مخفی کاری فقط یکی از اپشن های موجود.
تصمیمشون برای اول شخص کردنم خیلی درست بود.

اتفاقا prey هم از نظر خیلی ها درست درک نشد و حقش خیلی بیشتر از اینا بود.
والا سبك تهاجمي بازي كه غير منطقي بود و پلتفورمينگ هم بخاطر اول شخص بودن اذيت ميكرد
ابيليتيها خوب بود تو تنوع مخصوصا
من سايبر رو به عنوان ايمرسيو ميفهمم اما ديسانرد بنظرم كانسپت خوبي داشت اما تو اجرا گنگ بود و ادم رو جذب نميكرد

بعد بازي بايد خودش رو به گيمر تحميل كنه نه اينكه گيمر دنباله شناخت بازي باشه كه بر فرض اگه ٣٠ ساعت حوصلم سر بره بالاخره ميفهمم چخبره بازي

اصل داستان و طراحي مراحل هم همينه كه تورو جذب كنه نه اينكه پس بزنه

Prey كه واقعا فاجعه بود

نه ترس رو ميتونست القا كنه نه داستان عمق كافي رو داشت و گيم پلي هم كاملا متوسط

ايده هاشون خوبه منتهي تو اجرا كامل نميشه
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96
والا سبك تهاجمي بازي كه غير منطقي بود و پلتفورمينگ هم بخاطر اول شخص بودن اذيت ميكرد
ابيليتيها خوب بود تو تنوع مخصوصا
من سايبر رو به عنوان ايمرسيو ميفهمم اما ديسانرد بنظرم كانسپت خوبي داشت اما تو اجرا گنگ بود و ادم رو جذب نميكرد

بعد بازي بايد خودش رو به گيمر تحميل كنه نه اينكه گيمر دنباله شناخت بازي باشه كه بر فرض اگه ٣٠ ساعت حوصلم سر بره بالاخره ميفهمم چخبره بازي

اصل داستان و طراحي مراحل هم همينه كه تورو جذب كنه نه اينكه پس بزنه

Prey كه واقعا فاجعه بود

نه ترس رو ميتونست القا كنه نه داستان عمق كافي رو داشت و گيم پلي هم كاملا متوسط

ايده هاشون خوبه منتهي تو اجرا كامل نميشه
خب تو سلیقه ات نمیخوره به این سبک.
همین.
وگرنه دقیقا به تمام استاندارد ههی ایمرسیو سیم ها از سیستم شاک و ثیف تا بایوشاک ۱ پایبند بود.

خصوصا وقتی راجب طراحی مراحل گفتی پس میزدنت ینی خیلی ساده این سبک رو علاقه نداری.
تو طراحی مراحل خلاقیت مطلق رو شاهد بودیم تو هر دو دیسانرد.

دیسانرد همه اجزای بازی دراختیار لول دیزاین بودن. برا همین کسی که علاقه ای به لول دیزاینش نداشته باشه، طبیعیه کلیت بازی هم جذبش نکنه. خصوصا گیم‌پلی اس به شکل فوق العاده ای روون و مناسب دیزاین بازی بود و بهت برا انتخاب شیوه پیشبرد بازی اختیار عمل کامل میداد.
ولی برا علاقمندان ایمرسیو سیم، فوق العاده بود.
بالا سر بازی هم نابغه ای مثل هاروی اسمیت بود که خودش یه زمانی کنار امثال کن لوین و وارن اسپکتور که پدران اینجور بازی هان کار میکرده و کلا استاندارد هایی که باید رعایت میکرد رو رعایت کرد.

پری هم مشکل اینه با دید اشتباهی سراغش رفتن یه سری

درنهایت ۲ تا مرحله crack in the slab و clockwork mansion از دیسانرد ۲ به نظر من جزو تاپ۵ لول دیزاین تو دهه اخیر بودن. هرکدوم رو فک کنم ۱۰ یا ۱۲ باری بازی کردم و باز هم برام فوق العاده بود.
 
خب تو سلیقه ات نمیخوره به این سبک.
همین.
وگرنه دقیقا به تمام استاندارد ههی ایمرسیو سیم ها از سیستم شاک و ثیف تا بایوشاک ۱ پایبند بود.

خصوصا وقتی راجب طراحی مراحل گفتی پس میزدنت ینی خیلی ساده این سبک رو علاقه نداری.
تو طراحی مراحل خلاقیت مطلق رو شاهد بودیم تو هر دو دیسانرد.

دیسانرد همه اجزای بازی دراختیار لول دیزاین بودن. برا همین کسی که علاقه ای به لول دیزاینش نداشته باشه، طبیعیه کلیت بازی هم جذبش نکنه. خصوصا گیم‌پلی اس به شکل فوق العاده ای روون و مناسب دیزاین بازی بود و بهت برا انتخاب شیوه پیشبرد بازی اختیار عمل کامل میداد.
ولی برا علاقمندان ایمرسیو سیم، فوق العاده بود.
بالا سر بازی هم نابغه ای مثل هاروی اسمیت بود که خودش یه زمانی کنار امثال کن لوین و وارن اسپکتور که پدران اینجور بازی هان کار میکرده و کلا استاندارد هایی که باید رعایت میکرد رو رعایت کرد.

پری هم مشکل اینه با دید اشتباهی سراغش رفتن یه سری
اره قبول دارم كه سبك بازي به سليقه من نميخورد

چندبار هم سعي كردم باهاش ارتباط برقرار كنم اما نشد :D
Prey شروعش خوب بود

منتهي اونم بعد از چند ساعت ميزد ادمو

نميدونم شايد بايد بيشتر بازي ميكردم و تموم ميكردم بازي رو تا نظر درست بدم
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or