PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
اگر متای بازی زیر 88-86 بشه اونقدرها هم که فکر میکنید شاید جنگ نشه چون برعکس دوستان اونور که در هر شرایطی دفاع میکنند و همیشه همه چیز خوبه اینور خیلی از دوستان نمرات نیومده آماده ترکوندن بازی و کوجیما هستن :D دیگه اگر بازی کمتر از این حدی که گفتم بشه خود اینوری ها بازی و استاد رو خواهند ترکوند :D این تا 86 هم که گفتم بخاطر new ip بودن و سبک متفاوت بازی بود وگرنه برا بازی مثل TLOU2 کمتر از 90 خودش باعث جنگ میشه (که البته تو خواب هم نمیشه) , برا همین هم 85-84 شدن گیرز5 زیاد ترول شد چون موقع گیرز4 بهونه اولین تجربه استدیو , وقت کم و ... بود ولی خب الان با کنترل مقایسه میشه
بدبختی حدس زدن متای DS خیلی سخته امیدوارم زمان امبارگو یک هفته قبل از ریلیز الکی نباشه و مثل HZD رو سفید بشیم :D
مسئله اینه که متای گرز ۵ ترول نشد یا اینکه بگن متا در حد سری گرز نیست اومدن خود بازی رو از روی متا کلا بردن زیر سوال:D یعنی با متا ٨۶ گرز شد بازی خیلی بد. اینکه بگیم از فلان بازی انتظارمون یه متاست یچیزه و اینکه با دیدن متا بشینیم تمام بازی رو ببریم زیر سوال یچیز :D.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,194
نام
ماکان
همون جایی که توی ویدیوی اعلام همکاری اندرو هاوس با افتخار به کوجیما گفت که از پشتیبانی کامل سونی برخوردار هستی...
هر چیزی که میخواسته رو براش فراهم کردن...روی هر بازیگری انگشت گذاشته، باهاش قرارداد بستن...حتی برای لوگوی استدیو هم تریلر ساخته...هر کسی رو میخواد راحت دعوت میکنه استدیو از جمله گروه‌های موسیقی موردعلاقه‌اش و باهاشون قرارداد می‌بنده تا از موسیقی‌شون توی بازی و تریلرا استفاده کنه...اینارم میخوایید انکار کنید و بگید توی یه اتاق تاریک و کوچیک خودش بازیو ساخته؟ :D اصلا نیازه که اینارو تکرار کنم؟ خودتون نمیدونید که هیچ بازیسازی وجود نداره که به اندازه کوجیما انقدر راحت بتونه هر چیزی که میخواد رو توی بازیش بیاره؟
البته فک کنم بعدشم اندرو هاوس گیم پلی بازی رو دید و فهمید چی کار کرده، از سونی در رفت :D

دیگه خیلی تند دارید میرید!

سونی که همه جوره حمایت کرد ازش، برد گردش تو کل استدیوهای فرست پارتی و امکانات داد و در عوض ده برابرش رو از قبل محبوبیت کوجیما به جیب زد و البته این حمایت ها به خصوص از نظر مالی اصلا نامحدود نبوده. حتی اگه مصاحبه بکس گوریلا رو دیده باشید میدونید که انجین رو خود استدیو میده به کوجیما و تصمیم سونی نبوده. یکیشون میگه به هرمان هالست گفتم بیا انجین رو بدیم به کوجیما و این تصمیم شخصی اعضای استدیو بوده.

در مورد بازیگرها هم البته که هزینه زیادی صرف مثلا نرمن ریداس یا مدز میکلسون شده، اما یه سری هم رو حساب دوستی با کوجیما حال دادن بهش امدن. مثل دل تورو یا رفن. و اینجا کوجیما بخشی از این کارها رو روی حساب اعتبار خودش کرده نه بودجه نامحدود.

و در نهایت شما طوری صحبت میکنید انگار بازی منتشر شده و گند زده متاش هم شده 50:D من مشکلم دقیقا با همینه. صبر کنید بازی بیاد، تجربه کنید، اگه بد بود بعد فحش بدید.
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
همون جایی که توی ویدیوی اعلام همکاری اندرو هاوس با افتخار به کوجیما گفت که از پشتیبانی کامل سونی برخوردار هستی...
هر چیزی که میخواسته رو براش فراهم کردن...روی هر بازیگری انگشت گذاشته، باهاش قرارداد بستن...حتی برای لوگوی استدیو هم تریلر ساخته...هر کسی رو میخواد راحت دعوت میکنه استدیو از جمله گروه‌های موسیقی موردعلاقه‌اش و باهاشون قرارداد می‌بنده تا از موسیقی‌شون توی بازی و تریلرا استفاده کنه...اینارم میخوایید انکار کنید و بگید توی یه اتاق تاریک و کوچیک خودش بازیو ساخته؟ :D اصلا نیازه که اینارو تکرار کنم؟ خودتون نمیدونید که هیچ بازیسازی وجود نداره که به اندازه کوجیما انقدر راحت بتونه هر چیزی که میخواد رو توی بازیش بیاره؟
البته فک کنم بعدشم اندرو هاوس گیم پلی بازی رو دید و فهمید چی کار کرده، از سونی در رفت :D
بازی با 80 نفر ساخته شده ، از نظر مارکتینگ هم من ندیدم به بزرگی بازیهای مثل uncharted 4 و GOW و یا SPIDER-MAN و بازی های راک استار و خلاصه این بزرگا باشه .
مثل بنرهای بزرگ در مکانهای معروف ، پخش اگهی در شبکه های معروف تلویزیونی ، بنر تبلیغاتی زمین ورزشی های معتبر دنیا ، اگهی تبلیغاتی در پرده سینماهای دنیا و ...
انجین هم که اماده بوده . بازیگرایی هم که میگی دستمزد انچنان بالایی ندارن که بخواد تو هزینه خیلی تفاوت ایجاد بکنه . یعنی حداقل نمیشه گفت کوجیما ازاد بوده هر بازیگری رو که میخواسته بیاره
در کل اگه بخواییم بزرگترین بازیهای سونی رو از نظر هزینه و سرمایه گذاری تقسیم بندی بکنیم ، DS احتمالا بین TOP ها نیست .
و من فکر میکنم که هزینه این بازی از mgsv پایینتر هستش که 80 میلیون هزینه شد براش که 30 میلیون برای مارکتینگ بود و 50 میلیون هم خود بازی .
یا مثلا horizon zero dawn غیر از مارکتینگ برای ساختش 47 میلیون دلار هزینه شد ، اما اونا هم برای انجین سرمایه گذاری کردن هم برای ساخت بازی نیروی انسانی به مراتب بیشتری هم داشتن و در نتیجه هزینه بیشتر .
انقدر هم دیگه بازی رو بالا نبرید که بعدا بگید ببین با این همه هزینه چه اشغالی تحویل داد :D حتی اگه پای سونی هم در میان نمیبود کوجیما میخواست این بازی رو بصورت مستقل بسازه و وجود سونی باعث شد رنگ و لعابش بیشتر بشه
والا سطح ساخت بازی در حد بازیهای مستقل هستش با هزینه نسبتا بیشتر اما نه در حد بیگ هیت های روزگار که من فک میکنم باهاشون فاصله داره . از نوع گیم پلی بازی مشخصه به نظرم این مساله .

پیشبینی شخصی خودم 99 هست اما با سخت گیری های اخیر منتقدین 98 هم برام رضایت بخشه
هرچی نباشه
استااااااااد بازی ساخته
مدیریت بزرگ سونی استاااد رو جذب کرده و استاد رو به خانه اول خودش برده
هرچی داره از سونی داره
بزرگ ترین انجین قرن رو داره
کلی بودجه داره
یکی از استودیو های والامقام که در این نسل شاهکار جاودان شوتر اول شخص (KL:SF) رو در کارنامه داشته پشت انجین کوجیما بوده
کلی بازیگر هالیوودی و اهنگ ساز و تحلیل گیم پلی و .....
خلاصه که زیر 98 بشه تاپیکش رو محشر کبری میکنیم :D
به نظرم درش رو تخته کن . قبلا جواب داده :D
 

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
863
نام
محسن
پیشبینی شخصی خودم 99 هست اما با سخت گیری های اخیر منتقدین 98 هم برام رضایت بخشه
هرچی نباشه
استااااااااد بازی ساخته
مدیریت بزرگ سونی استاااد رو جذب کرده و استاد رو به خانه اول خودش برده
هرچی داره از سونی داره
بزرگ ترین انجین قرن رو داره
کلی بودجه داره
یکی از استودیو های والامقام که در این نسل شاهکار جاودان شوتر اول شخص (KL:SF) رو در کارنامه داشته پشت انجین کوجیما بوده
کلی بازیگر هالیوودی و اهنگ ساز و تحلیل گیم پلی و .....
خلاصه که زیر 98 بشه تاپیکش رو محشر کبری میکنیم :D
ناز بشی تو :*
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
من شخصاً با هیچ شخصی تو دنیا مشکل ندارم اگه با آثار کسیم حال نکنم میدونم از روی سلیقه خودمِ و براش واقعا ارزوی موفقیت میکنم و اصلا دنبال پیگیری اخبارشو راه رفتن رو مخ کسایی که دوسش دارن نیستم، حتی شاید کاری که ساخته رو هم تجربه کنم چرا که ممکن من اشتباه کنم..

اونیم که از یکی بدش میاد و کلا کاری به اون شخص و ساخته هاش نداره و رو مخ کسایی که دوسش دارن نمیره باز میشه بهش گفت هیتر واقعی و نمیشه بهش زیاد خرده ای گرفت

اما، اما.. اینکه وقتتو بزاری برای هیت ورزیدن به کسی که خیلی موفق تر از خودتِ و همه جا دنبالش کنی و پیگیر کاراشم باشی باید اسمشو گذاشت "هیترِ عاشق"، که وقت میزاره برای دیدن کله پا شدن یه آدم، اخبارشو دنبال میکنه مو به مو ولی میگه ازش بدم میاد!، عجیبه نه؟ :D

تازه اینکه بخای یه نفر موفق دیکه رو بیاری وسط که بخای بگی این خفنِ نیست اون خفنِ و هیت بورزی که دیگه هیچی اصلاً!

البته این حرفایی که زدم اصلا در مورد کسایی که انتقاد میکنن و قصد هیت کردن بی دلیل ندارن، نیست.
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
عجب طرف اومده تو پست بازی سونی دلقک بازی درآورده جوابشو دادم پست من پاک میشه؟
اون مدیری که پست منو پاک کرد بیاد بگه چرا پست من پاک شده و پست طرف سرجاشه؟
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
و در نهایت شما طوری صحبت میکنید انگار بازی منتشر شده و گند زده متاش هم شده 50

گیرز 5 متاش 85 ـه و این جوری در موردش قشنگ صحبت شد :D
انگار مایکروسافت جنایت جنگی کرده اون بازی رو با اون سطح کیفی عرضه کرده

هایپ و روند تبلیغاتی بازی رو وضعیتی که الان قراره براش پیش بیاد خییییییییلی تاثیر داره... این چیزیه که دامن MGSV رو حتی با متای خوبش گرفت، این حتی متاش معلوم نیست و داره دامنش رو می گیره

شیوه تبلیغات بلاک باستری بازی ها، به این شیوه، "همه اش" قرار نیست نتایج مثبت داشته باشه و بازی رو بزرگ کنه :D یه سری Downside هم داره که قشنگ داریم می بینیم شون
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
عجب طرف اومده تو پست بازی سونی دلقک بازی درآورده جوابشو دادم پست من پاک میشه؟
اون مدیری که پست منو پاک کرد بیاد بگه چرا پست من پاک شده و پست طرف سرجاشه؟

شما آزادی هر چیزی بگی منتهی در چارچوب قوانین، پست شما حاوی کلمه نامناسب و (الفاظ رکیک) بود، در نتیجه پستتون پاک شد، یعنی اینقدر سخت بود که متوجه بشید دلیلشو؟!

اگرم انتقادی دارید در این مورد در تاپیک انتقادات و پیشنهادات پستتون رو ارسال کنید.

ممنون
 
آخرین ویرایش:

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
انگار مایکروسافت جنایت جنگی کرده اون بازی رو با اون سطح کیفی عرضه کرده
البته که کرده چون ادعاها و دم از تغییرات زدنشون فقط تو بزرگ تر شدن مپ خلاصه شده بازی عملا همون گیرز نسل قبل و هیچ تغییری نکرده! این میشه دورغ به مخاطبین! این میشه میلک کردن یه ip بدون پتانسیل! به همین راحتی
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
البته که کرده چون ادعاها و دم از تغییرات زدنشون فقط تو بزرگ تر شدن مپ خلاصه شده بازی عملا همون گیرز نسل قبل و هیچ تغییری نکرده! این میشه دورغ به مخاطبین! این میشه میلک کردن یه ip بدون پتانسیل! به همین راحتی

دِ حرف خودتون رو همش می زنید دیگه (عموم تون هم اون بازی رو بازی نکردید که اصن باعث میشه کلا جو این جا در مورد بازی ها هی بی اهمیت تر شه)
واسه همین میگم این جا هم ختم به خیر نمیشه
گیرز 5 هنوز این جا اینه وضعش تازه مثال بود...با بازی عین آشغال برخورد میشه از طرف عمومیت سایت... بعد میخوای به کمپین تبلیغاتی کوجیما رحم کنن اگه کمتر از حد انتظار ظاهر شه
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,194
نام
ماکان
گیرز 5 متاش 85 ـه و این جوری در موردش قشنگ صحبت شد :D
انگار مایکروسافت جنایت جنگی کرده اون بازی رو با اون سطح کیفی عرضه کرده

هایپ و روند تبلیغاتی بازی رو وضعیتی که الان قراره براش پیش بیاد خییییییییلی تاثیر داره... این چیزیه که دامن MGSV رو حتی با متای خوبش گرفت، این حتی متاش معلوم نیست و داره دامنش رو می گیره

شیوه تبلیغات بلاک باستری بازی ها، به این شیوه، "همه اش" قرار نیست نتایج مثبت داشته باشه و بازی رو بزرگ کنه :D یه سری Downside هم داره که قشنگ داریم می بینیم شون

بحث Gears 5 فرق داشت. اول اینکه بازی منتشر شده و هرکی بازی کرده مجازه هرطور که دلش میخواد نظر بده و بگه خوبه یا بد. کما اینکه به نظر خود من بهترین بازی انحصاری مایکرو تو این نسل بود. اما مساله Gears 5 اینه که ایشون در کنار Halo جزو IP های فوق بزرگ مایکرو هست که نسل پیش هر سه شماره اصلی +90 شده بودن و ازش انتظار +90 میرفت. برای این بازی ها صرفا خوب و عالی بودن هم کمه چون همه شاهکار میخوان. مثل TLoU2 که شک نکنید 89 بشه هم گنگ بنگش میکنن چون همه شاهکار مطلق میخوان.

اما DS یه بازی جدیده که تازه سازنده ادعا میکنه یه ژآنر جدیده. صحبت خیلی از طرفداران اینه که رو حساب کارنامه خفن کوجیما بهش اعتماد کنیم و وایستیم ببینیم چی ساخته. کوجیما چون عجیب غریب بودن رو دوست داره و از طرف دیگه نمیخواد هیچی از بازی لو بده نمایش هاش گنگ بودن همیشه و از روی نمایش نباید قضاوت کرد. صبر کنید بازی بیاد و اگه بعد تجربه بازی بازم نظرتون این بود که بده فحش بدید بهش:D اگه کسی جلوتون رو گرفت:D

من خودم بعد تریلر E3 پارسال امدم اینجا گفتم اعلام براعت میکنم از بازی و دیگه ازش خوشم نمیاد، چون با تصورات من به شدت متفاوت بود اما این GC بالاخره پذیرفتم یه چیز جدیده و باید بهش اجازه داد خودش رو نشون بده بعد تصمیم گرفت خوبه یا بد. و چون به شدت به داستان بازی ها اهمیت میدم و همونطور هم که قبلا گفتم کوجیما برام گاد داستان سرایی هست و همه هم میگن DS داستانش شاهکاره یحتمل خیلی حال کنم با بازی.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر