PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
بنظرم جالب ترین چیز اینه که متاش بشه 89 :D
ینی نه طرفدارا میتونن چسی بیان نه هیترا میتونن ترول کنن :)) و تاپیک امتیازات سکوت کامل میشه و انگار از اول هیچ اتفاقی نیوفتاده
ببین اینجوری نمیشه گفت :D ، کنترل با متا ٨١ اومد دوستان جوری داشتن شاهکار خطابش میکردن و رمدی رو به والاترین مقام رسونده بودن که ادم فکر میکرد تا حالا بازی ای به این متا نرسیده و سازنده ای چونین الماس گرانبهایی خلق نکرده :D بعد گرز اومد با متا ٨۶ جوری ترول کردن بدبخت رو که ادمی فکر میکرد چشاش داره متا رو چپ میبینه و ۶٨ شده :D البته به انتظارات قبل از رلیز هم هست. من خودم انتظارم همین بین ٨٩ تا ٩١ ٩٢ هست یعنی بترکونه ٩٢ ولی اینکه ٨٩ برای خالق سبکی جدید ، تردشده و مفلسی که در تنگنا و با یک کاغذ و قلم در اتاقی دورافتاده و بی پنجره ماه ها بدون اب و غذا در سرمایی طاقت فرسا نشسه و بازی ای رو خلق کرده بنظرم هیج جایی برای ترول نداره که هیچ دوستانی هم که تا به حال به بازی امید نداشتن باید یا در اتش بسوزند یا توبه کنند :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,162
نام
∂αнмα
ببین اینجوری نمیشه گفت :D ، کنترل با متا ٨١ اومد دوستان جوری داشتن شاهکار خطابش میکردن و رمدی رو به والاترین مقام رسونده بودن که ادم فکر میکرد تا حالا بازی ای به این متا نرسیده و سازنده ای چونین الماس گرانبهایی خلق نکرده :D بعد گرز اومد با متا ٨۶ جوری ترول کردن بدبخت رو که ادمی فکر میکرد چشاش داره متا رو چپ میبینه و ۶٨ شده :D
آف تاپیک میشه ولی اخر سال تو فصل جوایز ببین کدومشون رو بیشتر تحویل میگیرن :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
حالا Shirrako اصن منتقد نیست و صرفا ویدیو گیم پلی خالی میذاره... ولی حداقل یه چیزی رو که مطمئنم من اینه که "واقعا" بازی می کنه :D گیم ندیده نیست این وسط

آه پسر این ده روز تا شروع نبرد خونین BC به شدت هیجان انگیزه >:)
نبردی در کار نیست ، بازی بترکونه ، ماها رو سنگسار میکنن، حتی رهگذارای بازی سنترم میان یه سنگی بهمون میزنن ، بازی نترکونه هم به شیوه مغولان که ده نفرشون میرفتن هزار نفر رو اسیر می‌کردن و گردن میزدن، ما هم همه مومنین کوجیما رو از دم تیغ میگذرونیم! !
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
ببین اینجوری نمیشه گفت :D ، کنترل با متا ٨١ اومد دوستان جوری داشتن شاهکار خطابش میکردن و رمدی رو به والاترین مقام رسونده بودن که ادم فکر میکرد تا حالا بازی ای به این متا نرسیده و سازنده ای چونین الماس گرانبهایی خلق نکرده :D بعد گرز اومد با متا ٨۶ جوری ترول کردن بدبخت رو که ادمی فکر میکرد چشاش داره متا رو چپ میبینه و ۶٨ شده :D البته به انتظارات قبل از رلیز هم هست. من خودم انتظارم همین بین ٨٩ تا ٩١ ٩٢ هست یعنی بترکونه ٩٢ ولی اینکه ٨٩ برای خالق سبکی جدید ، تردشده و مفلسی که در تنگنا و با یک کاغذ و قلم در اتاقی دورافتاده و بی پنجره ماه ها بدون اب و غذا در سرمایی طاقت فرسا نشسه و بازی ای رو خلق کرده بنظرم هیج جایی برای ترول نداره که هیچ دوستانی هم که تا به حال به بازی امید نداشتن باید یا در اتش بسوزند یا توبه کنند :D
عزیز چی رو با چی مقایسه کردی! :| control کل بودجش 20 یا 22 میلیون دلار بود که واسه الان اصلا بودجه ای نیست و رمدی کارش سر این بازی با اون بودجه کم عالی انجام داد درست مثل زمانی که با یه بودجه خیلی کم و تیم خیلی کوچک بی تجربه و محدود max payne خلق کرد حالا فرقش اینه که mp اون زمان متای 89 گرفت و control با سخت گیری های الان 82 ولی gears 5 بودجش بیشتر از این حرفا بوده حقیقتا و با ادعای کوالیشن و دم از تغییرات زدن (که تغییری هم بجز یه مپ بزرگ نبوده) انتظار بیشاری میرفت ازش هم از نظر دگرگونی و هم از نظر داستان! آمدن راه سانتا با gow رو برن ولی نصفه انجامش دادن :D

آقا بازی راحت متاش 90 یا مقداری بالا تره مگراینکه داستان در حد peace walker باشه :-"
 

cloud _ strife

کاربر سایت
Aug 8, 2009
460
نام
کاوه
کل حرف‌هایی که شیراکو در مورد بازی زده (توی اسپویل گذاشتم، ولی چیزی رو به نظرم اسپویل نمی کردن):
"pacing is way off
Story is interesting, just too much gaps in between
if you don't play this game often you'll forget what happened before the next cutscene happens"
"DS is basically 1hr of cool shit
4hrs of delivering packages to npcs"

open world is more interesting than MGSV, but has the same drawbacks of open world -


"it's fun when you explore new land
but when the game asks you to drive back 5km just to deliver a package to a place you've been to before

you're like "fk off""

"all the safe houses look the exact same
they all have the exact same building you enter to connect
and all the resting places are 100% copy and paste the same in all of them"


"Minecraft has elements of hiding and taking shelter when it's dark
this has no day/night cycle which is a huge fail
but it has rain
when it rains you need to take shelter or it will damage your cargo"

"well i like exploring
and roleplaying, aka playing the game like i am really there"

"just know the start of the game is a bit of a chore at some times"

"it's not as good as RDR2 or God of War
but then again, it's a different game
it's focus is cooperation and exploration
if you are expecting third person stealth action MGS6
you're gonna want to refund"
اینم نظر ی بنده خدایی که به بازی 5 از 10 داده. فقط حواستون باشه که کل داستان بازی رو اسپویل کرده و با توجه به اسکرین شات‌هایی که از بازی گذشته، حرف‌هاش احتمالا درست‌اند:

اینم نظری یکی دیگه از کسایی که بازی رو داشته و ازش اسکرین شات هم می‌ذاشته. این نظر رو بعد از اتمام بازی داده (نمره‌اش 9 هست) و نظرش کم و بیش اسپویل داره (مثلا تعداد چپترهای بازی رو گفته یا شباهت داستان بازی به یه انیمه که ممکنه داستان رو لو بده):

For now, ill leave it like this: Kojima has played the long con with me, fooling me into thinking the game was what it was earlier. My opinion, although i still think the walking at the start was overly done, has 180 as it made the journey worthwhile for me. Tons of fan service running in the later chapters that youll all love.

on the number of chapters: 15

Yeah I loved it, i really dont want to spoil it cause that ruined a lot and skewed my opinion the fiest time around. And i guess it made more sense to me towards the end, more angry by the progress made earlier, but at the same time in a good way. I have some users here who can vouch for me though

of course my phone died. that Jox outline is really bad to look at just from glance. IDK if he really disliked the game like I did at the start, but It pulls through honestly. The Twists aren't so much surprising as the game drops subtle hints along the way, fan service? Expect some Silent Hillish looking setting and some MGS call backs leading through ch 7 to the end.

just call backs/easter eggs that fans will notice. The overall Pacing changes. Traveling what took 40 minute to go X amount of M can be done is half the time with the story progressed upgrades they give you. Also the story starts hitting you scene after scene after scene, with more TPS mechanics

Alright guys, shit, this game is good.

(I'll rate it) 9, i don't think its perfect things get left out (perhaps explained in side stuff)

(About the chiral network and it's role in Death Stranding: ) essentially Evangelion
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
برای یک بازی جدید و جاه طلبانه که اتفاقا ریسک زیادیم پشتشه متای بالای 80 یک متای قابل قبول و خوبه و جای ترولی نداره :D
برای یه بازی که به قول کوجیما قراره ساختار شکن باشه و سبک جدیدی رو وارد صنعت کنه + با انجین آماده و بودجه‌ی نامحدود با بهترین شرایط و بازیگرای هالیوودی ساخته شده، متای 80 و اطرافش پشم هم حساب نمیشه :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
برای یک بازی جدید و جاه طلبانه که اتفاقا ریسک زیادیم پشتشه متای بالای 80 یک متای قابل قبول و خوبه و جای ترولی نداره :D
والا کسایی هم که هی بهشون می‌گفتید ایمان بیارید فکر نمی‌کردن قراره متای بازی بازی زیر ۸۰ بشه !!! :-jحداقل سر حرفاتون وایسید !
من که تا ۸۶ هیچ رحمی ندارم !! ۸۷-۸۹ حس آتش بس داره برام ، ۹۰به بالا میرم کفنم رو تن کنم و آماده هلاکت بشم
 
  • Like
Reactions: samadi741

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,187
نام
ماکان
بودجه‌ی نامحدود

این رو کجا بهش اشاره کردن؟:D

البته در کل برای جناب کوجیما زیر 85 واقعا ناامید کنندس. انتظار خود منم از ابتدا +90 بوده و همین الانم هست اما این قسمت ساختار شکن که بهش اشاره کردی (و البته من هنوز چیزی تو بازی ندیدم که نوآورانه باشه) اتفاقا میتونه بازی رو سلیقه ای کنه، چون یکی خوشش میاد یکی متنفر میشه.
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
عزیز چی رو با چی مقایسه کردی! :| control کل بودجش 20 یا 22 میلیون دلار بود که واسه الان اصلا بودجه ای نیست و رمدی کارش سر این بازی با اون بودجه کم عالی انجام داد درست مثل زمانی که با یه بودجه خیلی کم و تیم خیلی کوچک بی تجربه و محدود max payne خلق کرد حالا فرقش اینه که mp اون زمان متای 89 گرفت و control با سخت گیری های الان 82 ولی gears 5 بودجش بیشتر از این حرفا بوده حقیقتا و با ادعای کوالیشن و دم از تغییرات زدن (که تغییری هم بجز یه مپ بزرگ نبوده) انتظار بیشاری میرفت ازش هم از نظر دگرگونی و هم از نظر داستان! آمدن راه سانتا با gow رو برن ولی نصفه انجامش دادن :D

آقا بازی راحت متاش 90 یا مقداری بالا تره مگراینکه داستان در حد peace walker باشه :-"
اره قبول دارم انتظار قبل از رلیز تاثیر داره ولی ببین اینجا بحث سر "مقدار" متا هست. و متا هرچقدر اشتباه ولی میزان سنجش بازی هاست دیگه! یعنی وقتی یه بازی اومد و متاش یک عدد شد و بازی دیگه اومد متاش یه عدد بالاتر این چه مفهومی میتونه داشته باشه؟ مگر نه اینکه متا بیشتره از اون بهتره؟ پس چطور ممکنه اون بازی از روی متا درحد یکی از بهترین اثار(!) نامبرده بشه ولی اونیکی در حد بازی خاله قرمزی و کفش های طلا پایین اورده بشه؟ :D ببین الان مقایسه ای که دارم میکنم خیلی اشتباهه ولی همونقدر اشتباهه که دوستان بازی ها رو از روی متا نسخه شو میپیچن :D.
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,570
اگه بازی واقعا گند بزنه هیچ توجیهی نداره و منطقی میشه چرا کونامی با کوجیما مشکل داشت. هر چی لازم بود سونی واسه کوجیما گذاشت. از بهترین استودیو تا یه مشت بازیگر و کارگردان هیت. انجین هم خودش انتخاب کرد. ولی چیزی که دیدیم کوجیما همش در حال گشت وگذار و عکس انداختن با این و اون دست به کمر شدن باهاشون و دور دنیا رو گشتن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر