PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,265
نام
امیر حسین
کوجیما سر MGS2 هم همین بوده. تازه بدتر:D نسخه 4 هم اول به عنوان بازی اول شخص معرفی شد اگه درست یادم بیاد. در کل امیر جان همه قرار نیست با ساز شما برقصن:D یوبیسافت رو برای همین روزا گذاشتن دیگه:D با گروه خونیت هم خوب سازگاره
-------
ناظمین محترم هم حداقل یه دلیلی برای پاک کردن پست بیارن که کدوم قوانین رو نقض کرده بود پست قبلی من8-|
من فعلا با یوبی بیشتر از همه مشکل دارم:D به خونشون تشنه هستم:D

MGS2 رو شنیدم...از نظر داستانی خوب ترول کرده...ولی گیم پلی چی؟ اون زمانم با الان خیلییی فرق کرده:D

MGS4 هم اولش آره...ولی چندماه قبل از عرضه هم آره؟:-" اصلا نزدیک ترش ما MGS V رو داشتیم، ولی اونم دیگه یک سال قبل از عرضه وضعش اینجوری نبود دیگه:D

کلا که آره، همه نباید با ساز من برقصن، ولی کوجیما هم نباید ملت رو با یه ساز داغون برقصونه:D الکی هم از ساز داغونش دفاع نکنید:p (ساز داغون منظورم مسخره بازی هاشه، با خود بازی کار ندارم:D )
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
بزار ترولمون رو بکنیم:D
ولی واقعا هنوز فاز بازی معلوم نیست... محتویات کوله پشتی رو هم دیدیم...نشونشون دادن چیکارا باید کرد...ولی باز دقیق نمیشه گفت بازی چیه و چی میخواد ازمون! حتی همین بخشم که گذاشتی هنوز فازش دقیق معلوم نیست:D

اتفاقا اذیت کرده...خوبم اذیت کرده:D هیچ سازنده دیگه ای اینجوری مسخره بازی در نمیاره برای نشون دادن بازیش:D همون بازی هایی که 3-4سال قبل عرضه شون معرفی میشن هم حتی بهتر نشون میدن بازی چی به چیه:D
کوجیما همینه نشون نمیده اینایی که میگی خیلیم عالی بازی ریلیز میشه خودمون میفهمیم چیه:D
من فعلا با یوبی بیشتر از همه مشکل دارم:D به خونشون تشنه هستم:D

MGS2 رو شنیدم...از نظر داستانی خوب ترول کرده...ولی گیم پلی چی؟ اون زمانم با الان خیلییی فرق کرده:D

MGS4 هم اولش آره...ولی چندماه قبل از عرضه هم آره؟:-" اصلا نزدیک ترش ما MGS V رو داشتیم، ولی اونم دیگه یک سال قبل از عرضه وضعش اینجوری نبود دیگه:D

کلا که آره، همه نباید با ساز من برقصن، ولی کوجیما هم نباید ملت رو با یه ساز داغون برقصونه:D الکی هم از ساز داغونش دفاع نکنید:p (ساز داغون منظورم مسخره بازی هاشه، با خود بازی کار ندارم:D )
mgs2 قضیش این بود که کوجیما تو تریلراش snake شخصیت اصلی نشون داد و وقتی بازی امد ملت دیدن رایدن شخصیت اصلی و ترول شدن بک لش عجیبیم شد
mgs4 هم تو اولین تریلرش بازی از دید سرباز نشون میداد و هی مینوشت fps و یه جمله ازش در میاورد مثلا میگفت
fps: forget about pre render stuff:D داشت تریلرای پری رندر اون موقع رو ترول میکرد
بعدش اسنیک میاد سرباز رو ko میکنه و مینویسه this is not fps
this is mgs:D
 
  • Like
Reactions: esm nadaram

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
شوتینگ؟ اصلا یه تیر زدن تو تریلر قبلی؟ من که یادم نمیاد:-"
دقیقا نکته همینجاست که انقد خلاصه و مختصر مکانیزمارو نشون دادن که درست و حسابی نمیدونیم با چی طرفیم. (این نشون دادن گانپلی هم انقد کوتاه بوده که خیلیا اصن یادشون رفته! و خب حقم دارن.)
شما این چندتا گیف رو یه نگاه بندازی قشنگ متوجه میشی هدف بیشتر tease کردنه تا معرفی واقعی، که البته بازم تاکید میکنم تو مخ بودنش قابل درکه اما این چیزیه که هست فعلا. :))
با قندشکن باز کنید :
zPDqE.gif



3539889-6433429332-Jdero.gif


7mUbKH0.gif
 
  • Like
Reactions: Danyal_King

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
من فعلا با یوبی بیشتر از همه مشکل دارم:D به خونشون تشنه هستم:D

MGS2 رو شنیدم...از نظر داستانی خوب ترول کرده...ولی گیم پلی چی؟ اون زمانم با الان خیلییی فرق کرده:D

MGS4 هم اولش آره...ولی چندماه قبل از عرضه هم آره؟:-" اصلا نزدیک ترش ما MGS V رو داشتیم، ولی اونم دیگه یک سال قبل از عرضه وضعش اینجوری نبود دیگه:D

کلا که آره، همه نباید با ساز من برقصن، ولی کوجیما هم نباید ملت رو با یه ساز داغون برقصونه:D الکی هم از ساز داغونش دفاع نکنید:p (ساز داغون منظورم مسخره بازی هاشه، با خود بازی کار ندارم:D )
ساز کوجیما که مشکلی نداشته تا الان. اندازه کافی تریلر و کات سین از بازی اومده. گیم پلی هم یه چیزایی این وسط نشون دادن. فنتوم پین هم دیگه زیادی ازش گیم پلی دادن. سر دت استرندینگ الان به نظرم بالانس خوبی داشته. شخصیت های بازی و دنیای بازی خیلی خوب معرفی شده. واکنش ملت هم نسبت به مارکتینگ بازی تا الان مثبت بوده. چند وقت پیش هم خبر اومده بود که آمار پیش فروشی که داشته خیلی خوب بوده. گیم پلی هم تریلر آخری به اندازه کافی نشون دادن دیگه:D نه زیاد و نه کم. کاملا به اندازه:D بیشتر میخوای ببینی میتونی مثل میلیون ها نفر دیگه روز عرضه بازی رو تهیه کنی:D تازه یوتیوب هم هست.به همین سادگی:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,265
نام
امیر حسین
دقیقا نکته همینجاست که انقد خلاصه و مختصر مکانیزمارو نشون دادن که درست و حسابی نمیدونیم با چی طرفیم. (این نشون دادن گانپلی هم انقد کوتاه بوده که خیلیا اصن یادشون رفته! و خب حقم دارن.)
شما این چندتا گیف رو یه نگاه بندازی قشنگ متوجه میشی هدف بیشتر tease کردنه تا معرفی واقعی، که البته بازم تاکید میکنم تو مخ بودنش قابل درکه اما این چیزیه که هست فعلا. :))
با قندشکن باز کنید :
zPDqE.gif



3539889-6433429332-Jdero.gif


7mUbKH0.gif
این پست منطقیه...دوتا پست اخیر دیگه...نع:p خدایی دفاع و فن بازی الکیه:D به خاطر این چیزاست که شخصا دوست دارم این بازی اپیک فیل بشه:)) (به خاطر هم کوجیما و هم بخشی از فن هاش:-" ) البته میدونم احتمالش خیلی کمه...ولی خوب...حالا بازی بیاد ببینیم چی در میاد:D

اگر میگید نمایش های فعلی خوبه...تریلر معرفی GOW ، اولین گیم پلی TLOU ، اولین گیم پلی اسپایدی و ... اونا چین؟
تازه همون GOW با 7-8دقیقه گیم پلی درست حسابیه زمان معرفی و بعدها نمایش های دیگه باز خیلی سوالات در مورد گیم پلیش بود(اگر دوربین انقدر نزدیکه دقیفا چطور از پشت سرمون با خبر بشیم، چطور میشه با چندین دشمن تو این زاویه دوربین جنگید، دشمن هایی که تو هوا هستن بازم وجود داره؟ اگر هستن چطور میشه بدون کند شدن بازی باهاشون جنگید؟ تکلیف جادو چی میشه؟ اون XPهه چیه و ...!)
اما این DS واقعا هیچی نمیشه در موردش گفت! هرچی میشه هم کوجیما میگه : تجربه جدید ، تجربه متفاوت و ... یه عده هم "به به" " چه چه" :D
خوب مرد حسابی چند ماه دیگه بازیت میاد، این تجربه جدید و متفاوتت دقیقا چیه:D بیا مثل آدم بگو...بازیت رو یه زمانی معرفی کردی که حتی انجین هم نداشتی خبری نیست، ولی الان نزدیک به عرضه ای! بازی هایی که ازت دیرتر معرفی شدن و دیرتر هم میان، الان نمایش گیم پلی آدم وار تری داشتن( TLOU P2 و GOT ) :D

حالا انشاالله گیمزکام یه نمایش خوبی از گیم پلی میده اصلا ببینیم یک ماموریت بازی دقیقا چجوریه:D دیگه از اینکه بازی اگر OWهه سیستم OWش چجوریه دقیقا هم صرف نظر میکنیم:D
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
به نظرم این بازی یه بازی پازلی AA بوده که با ورود سونی به این ابعاد رسیده ولی هنوزم یه بازی پازلی بعید می‌دونم اکشن خاص یا چیز خاصی داشته باشه احتمالا درباره اینه چطور از مسیرا عبور کنیم
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
همینکه میگی گیم پلی فنتوم پین رو داره دقیقا نشون میده کوچکترین درکی از جفت بازیا نداری. آخرین بازی که گیم پلی این بازی رو میشه شبیه دونست فنتوم پینه. بعد مگه چون از انجین یکسان استفاده میکنن مگه قراره شبیه هم باشه گرافیکشون؟ یه ذره فکر کن ببین منطقیه این حرفت اصلا؟ یه جای دیگه بگی این حرف رو قطعا میخندن بهت.

اصلا اینطور فکر کن که من کوچکترین درکی از این بازیا ندارم
الان من به عنوان یکی که درکشو ندارم میخوام این بازی رو که یکی از بازیهای مورد انتظار به شمار میره و یه بازی aaa هست که بازیگرای محبوب منم توش بازی میکنن تجربه کنم. اصلا تجربه هم نکنم میخوام راجبش بیشتر بدونم.
حالا من با این اوصاف چطوری میتونم با این نمایشهایی که داشته دل خوش کنم بهش؟
کوجیما استاده و کارشو بلده باشه شکی نیست اما چرا نمایش درست حسابی از گیم پلی نمیده؟
چی رو میخواد سوپرایز کنه؟
خب اینها برا من سواله اگر آدمهای ذوبی مثل تو ناراحت نمیشن..
در مورد گرافیک هم با توجه به خلوت بودن محیط انتظار بیشتری دارم حداقل رفلکت علف ها توی آب اونجوری که توی اسکرین شات بالا بود نباشه
و درآخر همین که باعث خنده رو لب تو شدم کافیه چون احساس میکنم بیش از همه نیاز داری که تو زندگیت یه کم بخندی شاید باعث بشه انقدر واکنشگرا نباشی و به کامنتهای من که بهت ربطی نداره گیر ندی
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
اصلا اینطور فکر کن که من کوچکترین درکی از این بازیا ندارم
الان من به عنوان یکی که درکشو ندارم میخوام این بازی رو که یکی از بازیهای مورد انتظار به شمار میره و یه بازی aaa هست که بازیگرای محبوب منم توش بازی میکنن تجربه کنم. اصلا تجربه هم نکنم میخوام راجبش بیشتر بدونم.
حالا من با این اوصاف چطوری میتونم با این نمایشهایی که داشته دل خوش کنم بهش؟
کوجیما استاده و کارشو بلده باشه شکی نیست اما چرا نمایش درست حسابی از گیم پلی نمیده؟

چی رو میخواد سوپرایز کنه؟
خب اینها برا من سواله اگر آدمهای ذوبی مثل تو ناراحت نمیشن..
در مورد گرافیک هم با توجه به خلوت بودن محیط انتظار بیشتری دارم حداقل رفلکت علف ها توی آب اونجوری که توی اسکرین شات بالا بود نباشه
و درآخر همین که باعث خنده رو لب تو شدم کافیه چون احساس میکنم بیش از همه نیاز داری که تو زندگیت یه کم بخندی شاید باعث بشه انقدر واکنشگرا نباشی به هر چیزی که بهت ربطی نداره

شما اگه فکر میکنی نمایش های بازی به اندازه کافی نبوده و میخوای بیشتر بدونی میتونی منتظر روز عرضه باشی تا کل بازی رو یوتیوب آپلود بشه. به امیر هم بالاتر گفتم، قرار نیست هر سازنده ای با اون روشی که شما مد نظرتونه بیاد بازیشو مارکت کنه.شما آزادی دل خوش نکنی به بازی. قرار نیست زورکی پولتون رو بگیره سونی.یه 2-3 ماه دیگه صبر کنی وقتی امبارگو برداشته بشه تصمیمت رو بگیری:)بزگترین اسم ها تو بازیسازی وقتی رفتن بازیو دیدن به انقلابی بودن بازی اشاره کردن.
همین الانشم کلی تریلر از بازی پخش شده. تو همین تریلر آخری هم به اندازه کافی گیم پلی نشون دادن. واکنش های خیلی مثبتی هم گرفتن. قراره هفته بعد تو گیمز کام هم دوباره فوتیج جدید نشون بدن.از زمان معرفی بازی تا الان 35 دقیقه تریلر اومده بیرون!! اونی که قصد خرید بازیو داشته قطعا با این 35 دقیقه تریلری که پخش شده تصمیم میگیره.حالا اینکه شما دوست داری مثل بازی های ناتی داگ یا راکستار بیاد نمایش بده بازیشو خب کوجیما هیچ وقت اینکارو نکرده. سر فنتوم پین هم به خاطر گندکاری های کونامی تقریبا همه چیز بازیو لو دادن و چپتر اول بازی هم تو قالب GZ فروختن به ملت.
در مورد گرافیک هم که خب تعریف دیجیتال فاندری از بازی هست.به موقعش هم کامل بحث کردیم. حالا شما فکر میکنی بیشتر از تیم تکنیکی کوجیما میدونی، یه ایمیل بهشون بزن بگو رفلکت هارو بزارن رو ultra high تا بیشتر علف هارو تو آب ببینی:)

@blechh
به این دوستمون هم گفتم، واقعا مجبورتون نکردن دل خوش کنین به بازی.بازم میگم، قرار نیست همه عین رد دد و ناتی داگ بیان گیم پلی نشون بدن. کوجیما همیشه همین بوده. خوشتون نمیاد کسی مجبورتون نکرده بازیو بخرین یا کلا امیدوار باشین به بازی.
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
ساز کوجیما که مشکلی نداشته تا الان. اندازه کافی تریلر و کات سین از بازی اومده. گیم پلی هم یه چیزایی این وسط نشون دادن. فنتوم پین هم دیگه زیادی ازش گیم پلی دادن. سر دت استرندینگ الان به نظرم بالانس خوبی داشته. شخصیت های بازی و دنیای بازی خیلی خوب معرفی شده. واکنش ملت هم نسبت به مارکتینگ بازی تا الان مثبت بوده. چند وقت پیش هم خبر اومده بود که آمار پیش فروشی که داشته خیلی خوب بوده. گیم پلی هم تریلر آخری به اندازه کافی نشون دادن دیگه:D نه زیاد و نه کم. کاملا به اندازه:D بیشتر میخوای ببینی میتونی مثل میلیون ها نفر دیگه روز عرضه بازی رو تهیه کنی:D تازه یوتیوب هم هست.به همین سادگی:D
دفاعت کاملا مسخرس
حتی متای بازی 100 هم بشه با این اوضاعی که فعلا نمایش های بازی داره واقعا غیر منطقیه کسی به بازی دل خوش کنه
به هر کی تریلر های بازی رو نشون بدی بعد بگی قراره چند ماه دیگه بازی ریلیز بشه اونم تازه جدیدا داره فقط عکس از پوزیشن های مختلف از کارکتر بازی میذاره طرف میگه این یارو دیوانست
یا معنی بالانس نمیفهمی چیه یا این که بر این که از دیدگاه احمقانت نسبت به نمایش دادن های کوجیما دفاع کنی حاضری هر حرفی بزنی
بالانس؟ اگه این بالانسه پس نمایش های رد دد 2 یا قسمت دوم اخرین ما چیه؟ اسپویل؟
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
دفاعت کاملا مسخرس
حتی متای بازی 100 هم بشه با این اوضاعی که فعلا نمایش های بازی داره واقعا غیر منطقیه کسی به بازی دل خوش کنه
به هر کی تریلر های بازی رو نشون بدی بعد بگی قراره چند ماه دیگه بازی ریلیز بشه اونم تازه جدیدا داره فقط عکس از پوزیشن های مختلف از کارکتر بازی میذاره طرف میگه این یارو دیوانست
یا معنی بالانس نمیفهمی چیه یا این که بر این که از دیدگاه احمقانت نسبت به نمایش دادن های کوجیما دفاع کنی حاضری هر حرفی بزنی
بالانس؟ اگه این بالانسه پس نمایش های رد دد 2 یا قسمت دوم اخرین ما چیه؟ اسپویل؟
:-??
113427

Red Dead Redemption 2 release date October 26, 2018


اگه منظورت تریلر e3 2018 Last of Us Part II صرفا یه دموی فنی بود از هدف گذاری ناتی داگ برای گیم پلی بازی نهایی
اخرین اگهی استخدام همین دو ساعت پیش دنبال Melee Gameplay Animator/ Gameplay Programmer
Annotation 2019-08-16 011942.jpg
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: lLord Kratos

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
از گیم پلی چیزی نشون ندادن؟ خب بهتر

حس کنجکاویتون کجا رفته. اینکه بی خبر از همه جا بری تو بازی و جز به جز جهانش رو خودت کشف کنی لذت بخش تره یا اینکه همه رو با یه لقمه آماده بزارن دهنتون؟

چند صفحه قبل نظرمو درباره بازی گفتم. فکر نمیکنم بازی فروشی در حد بقیه آیپی های سونی داشته باشه و ظاهرا انحصاری دائمی هم نیست ولی اینها دلیل میشه بازی بدی باشه؟ قطعا خیر

واسه خیلیا اسم کوجیما و پیشینش کافیه واسه خیلیای دیگه هم مثل جوک میمونه این بحثا.

خب حداقل صبر کنید نقدها و پیش نمایشا بیاد بعد شروع کنید به ترول کردن :D
 

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,887
نام
حسين
از گیم پلی چیزی نشون ندادن؟ خب بهتر

حس کنجکاویتون کجا رفته. اینکه بی خبر از همه جا بری تو بازی و جز به جز جهانش رو خودت کشف کنی لذت بخش تره یا اینکه همه رو با یه لقمه آماده بزارن دهنتون؟

چند صفحه قبل نظرمو درباره بازی گفتم. فکر نمیکنم بازی فروشی در حد بقیه آیپی های سونی داشته باشه و ظاهرا انحصاری دائمی هم نیست ولی اینها دلیل میشه بازی بدی باشه؟ قطعا خیر

واسه خیلیا اسم کوجیما و پیشینش کافیه واسه خیلیای دیگه هم مثل جوک میمونه این بحثا.

خب حداقل صبر کنید نقدها و پیش نمایشا بیاد بعد شروع کنید به ترول کردن :D

۶۰ دلار پول بی زبون بدیم بابت چیزی که اصن نمیدونیم چیه فقط به این دلیل که حس کنجکاویمون رو ارضا کنیم؟ :))
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
از گیم پلی چیزی نشون ندادن؟ خب بهتر
همین یک تیکه از پستتون کافیه تا لایک کنم واقعا موافقم با این تیکه حالا دوستان همچین میگن هیچی نشون نمیدن انگار حتما باید یه نمایش درست و درمون داشته باشه بازی تجربه ثابت کرده نمایش 8 دقیقه ای برا همچین بازیایی باعث ایجاد هایپ میشه هایپش که ایجاد شد باعث میشه ملت نمایش بیشتری بخوان و نمایش بیشتر باعث میشه که بعد عرضه تجربه بازی خراب بشه نمونش uncharted4 یا اصلا mgs5 همون تا روز عرضه کنجکاو باشیم بهتره برامن که تا اینجا بازی خوب نشون دادن و فهمیدم گیم پلی و انیمیشنا که مهم ترین چیزان از نظر خودم چه شکلیه..............
 
  • Like
Reactions: mgh2225

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,265
نام
امیر حسین
همین یک تیکه از پستتون کافیه تا لایک کنم واقعا موافقم با این تیکه حالا دوستان همچین میگن هیچی نشون نمیدن انگار حتما باید یه نمایش درست و درمون داشته باشه بازی تجربه ثابت کرده نمایش 8 دقیقه ای برا همچین بازیایی باعث ایجاد هایپ میشه هایپش که ایجاد شد باعث میشه ملت نمایش بیشتری بخوان و نمایش بیشتر باعث میشه که بعد عرضه تجربه بازی خراب بشه نمونش uncharted4 یا اصلا mgs5 همون تا روز عرضه کنجکاو باشیم بهتره برامن که تا اینجا بازی خوب نشون دادن و فهمیدم گیم پلی و انیمیشنا که مهم ترین چیزان از نظر خودم چه شکلیه..............
نع! بازی تا حدی باید گیم پلی و هدف بازی و ... دست ملت بیاد!

آنچارتد تو E3 و PSX نمایش خوبی از بازیش داشت، ولی بقیه نمایش هاش(مخصوصا هرچی به عرضه نزدیک تر میشد) میزد محیط های بازی و ست پیس ها رو اسپویل میکرد!
نمیگیم DS اینجوری کنه(گرچه تنوع محیطی رو دیروز با عکس های جدید به اندازه کافی نشون داد:D ) ولی حداقل باید یه نمایش داشته باشه آدم بفهمه دقیقا سبک بازی و هدف بازی چیه! مخصوصا وقتی یک IP جدید هست!

این حرفتون مثل اینه بگیم که هورا Darksiders Genesis معرفی شد! بعد هیچی از بازی نشون ندن و بازی بیاد ببینیم اِ اینکه ایزومتریکه و اون چیزی که انتظار میرفت نیست!

DS هنوز که هنوزه برا من نه گیم پلیش قابل فهمه و نه داستانش و نه هدفش! تا الان یک بازیه با یک سری اسم های هالیوودیه معروف و اسم کوجیما و گرافیک خفن! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر