PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
تمام این بالا پایین کردن ها اگه با یـ گیم پلی درست حسابی همراه نباشه به لعنت خدا هم نمی ارزه ! از یـ طرف کوجیما ملت رو قلقلک میده و هی بازی در میاره از اون طرف هم اگه نتونه اندازه هایپ بازی عمل کنه ملت خشتکش رو میکشن سرش :D

هرکسی که DS رو دیده پشماش ریخته. کوجیما یکی از خدایان حال حاضر دنیای گیم سازهاست و کارش رو خوب بلده. مشخصا DS هم برای دنیای بازی های کامپیوتری حکم یه زلزله درست حسابی رو داره و تا مدت ها بعد عرضه ازش صحبت میکنن. و اینکه کوجیما از اولین نمایش بازی کاری کرده که برای همه سوال باشه بازی چیه بخشی از فان بودن DS ـه و در مجموع هم کمک میکنه اونقدری که میخواد غافلگیر کننده ظاهر بشه.

البته مسلما این همه هایپ کردن کار رو برای خودش خیلی سخت میکنه، چون انتظارات رو بیش از حد بالا برده و همه منتظر دیدن یه چیز به معنای واقعی کلمه فک براندازن، اما خوب من که در موفقیت بازی هیچ شکی ندارم و ترجیح دادم عوض موج منفی سوار هایپ ترینش بشم و از هرچیزی که داره برامون ترتیب میبینه لذت ببرم. سخت نگیرید:D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
هرکسی که DS رو دیده پشماش ریخته. کوجیما یکی از خدایان حال حاضر دنیای گیم سازهاست و کارش رو خوب بلده. مشخصا DS هم برای دنیای بازی های کامپیوتری حکم یه زلزله درست حسابی رو داره و تا مدت ها بعد عرضه ازش صحبت میکنن. و اینکه کوجیما از اولین نمایش بازی کاری کرده که برای همه سوال باشه بازی چیه بخشی از فان بودن DS ـه و در مجموع هم کمک میکنه اونقدری که میخواد غافلگیر کننده ظاهر بشه.

البته مسلما این همه هایپ کردن کار رو برای خودش خیلی سخت میکنه، چون انتظارات رو بیش از حد بالا برده و همه منتظر دیدن یه چیز به معنای واقعی کلمه فک براندازن، اما خوب من که در موفقیت بازی هیچ شکی ندارم و ترجیح دادم عوض موج منفی سوار هایپ ترینش بشم و از هرچیزی که داره برامون ترتیب میبینه لذت ببرم. سخت نگیرید:D
اینکه کوجیما کارنامش خیلی درخشانه که توش هیچ حرفی نیست بحث همون بالا بردن انتظارت که خوب یـ سری انتظارات شدیدا بالا رو با این مدل تیز کردن کوجیما تو سطح اینترنت ایجاد میکنه یعنی در واقع خودش میخواد که همچین اتفاقی بیوفته و خوب این وسط ضریب ایراد گرفتن ملت هم ازش بالا میره به همون نسبت از نمایشای اول بازی سعی کرده با پنهون نگه داشتن داستان و ستینگ بازی با ملت زیاد بازی کنه و اگه نتونه در حد انتظارات عمل کنه ملت خشتکش رو میکشن سرش به همون نسبت :D در مورد مرموز بودن خود بازی هم زوده بخوایم قضاوت کنیم فعلا خود کوجیما داره همه چیز رو پنهان میکنه چه بسا وقتی منتشر شد داستان ساده تر از این حرفا بود تضمینی روی این مورد نیست . کوجیما فن زیاد داره و قطعا تا چند هفته بعد بازی محفلش روشنه باید دید میتونه نظرات عمومی رو هم به همون نسبت مثبت نگه داره یا نه فعلا همه چیز مثل ستینگ بازی نامشخصه باید واستیم و ببینیم .....
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
بنظر من و بعد یک عمر گیم زدن باید اینو بگم که معرفی زود هنگام یک بازی و ریلیز اون بازی بعد از چندسال چیزی جز سرکوب شدن هایپ اولیه فنهای سرسخت اون بازی چیزی در بر نداره..حالا منظورم فقط ds هم نیست
الان اگه دقت کنید یک سری سازنده ها اینو فهمیدن و بازیاشون رو وقتی معرفی میکنن که نهایتا تو یه بازی ۸ ماه تا یکسال تا ریلیز اون بازی مونده باشه و این بهترین حالتی هست که میتونم متصور باشم هایپ یه بازی که میشی میدونی که به زودی بهش خواهی رسید
نه یک بازیهای مثل ds یا tlou یا سایبرپانک که سالها منتظرش باشی اما هنوز تاریخ انتشارش رو هم ندونی
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,539
بنظر من و بعد یک عمر گیم زدن باید اینو بگم که معرفی زود هنگام یک بازی و ریلیز اون بازی بعد از چندسال چیزی جز سرکوب شدن هایپ اولیه فنهای سرسخت اون بازی چیزی در بر نداره..حالا منظورم فقط ds هم نیست
الان اگه دقت کنید یک سری سازنده ها اینو فهمیدن و بازیاشون رو وقتی معرفی میکنن که نهایتا تو یه بازی ۸ ماه تا یکسال تا ریلیز اون بازی مونده باشه و این بهترین حالتی هست که میتونم متصور باشم هایپ یه بازی که میشی میدونی که به زودی بهش خواهی رسید
نه یک بازیهای مثل ds یا tlou یا سایبرپانک که سالها منتظرش باشی اما هنوز تاریخ انتشارش رو هم ندونی
بعد از یه عمر گیمینگ :D اینو فهمیدم که چند تا سازنده AAAساز داریم که میتونن تجربه اول گیمو برام زنده کنن . صنعت مدیون اینهاست و هر چقدر وقت بخوان باید براشون خرید ، تا دوباره از این خالقین درس بگیره صنعت ، خیلی هیجان انگیزه وقتی بدونی دارن یه کار هنری جدید خلق میکنن ، حتی یه کانسپت هم بدن بیرون ترند میشن برای مدتها ، همه ی اینا رو خودت با جادوی راکستار تجربه کردی ، الان اگه تاپیک GTA بعدی رو زدی و مدام بدون خبر پیگیرشی ، بخاطر تجربه ایه که فقط اون خالق میتونه بهت منتقل کنه ، عطش کسی نمیخوابه ، نه صرفا بخاطر موفقیتش ، بخاطر این دوسش داری چون تجربه متفاوتی در اختیارت میزاره ، آرشیو من مثل کتابخونست ، یه بازی دارم که به دو دقیقه ورق بزنی تموم میشه ، یه بازی هم دارم هنوز که هنوزه بعد از سالها باید مطالعش کنی تا بدونی چه مغزی پشتش بوده ، کوجیما همینه ، هر چقدر مطالعش کنی هنوز هم صفحات اولی ! ، به کاری که میکنه احترام میزارم چون همونجور که توی پست اول گفتم ، کوجیما چیزی رو نمیسازه که بتونی براش مثالی بیاری . ۱۰ سالم طول بکشه ارزشش رو داره .
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
بعد از یه عمر گیمینگ :D اینو فهمیدم که چند تا سازنده AAAساز داریم که میتونن تجربه اول گیمو برام زنده کنن . صنعت مدیون اینهاست و هر چقدر وقت بخوان باید براشون خرید ، تا دوباره از این خالقین درس بگیره صنعت ، خیلی هیجان انگیزه وقتی بدونی دارن یه کار هنری جدید خلق میکنن ، حتی یه کانسپت هم بدن بیرون ترند میشن برای مدتها ، همه ی اینا رو خودت با جادوی راکستار تجربه کردی ، الان اگه تاپیک GTA بعدی رو زدی و مدام بدون خبر پیگیرشی ، بخاطر تجربه ایه که فقط اون خالق میتونه بهت منتقل کنه ، عطش کسی نمیخوابه ، نه صرفا بخاطر موفقیتش ، بخاطر این دوسش داری چون تجربه متفاوتی در اختیارت میزاره ، آرشیو من مثل کتابخونست ، یه بازی دارم که به دو دقیقه ورق بزنی تموم میشه ، یه بازی هم دارم هنوز که هنوزه eبعد از سالها باید مطالعش کنی تا بدونی چه مغزی پشتش بوده ، کوجیما همینه ، هر چقدر مطالعش کنی هنوز هم صفحات اولی ! ، به کاری که میکنه احترام میزارم چون همونجور که توی پست اول گفتم ، کوجیما چیزی رو نمیسازه که بتونی براش مثالی بیاری . ۱۰ سالم طول بکشه ارزشش رو داره .
خیلی رومانتیک بود و لذت بردم از نوشته ات..
میدونی شاید بخاطر هایپ زیاد هست که این حرفو زدم
مسلما همه ما وقتی یه تریلر از همین راکستاری که گفتی یا وقتی که کنفرانس سونی تو e3 تموم میشه هایپمون چسبیده به سقف..تا مدتها بهش فکر میکنی راجبش حرف میزنی تریلر رو میبینی اما بعضی اوقات این انتظار بیش از اندازه میشه
گاهی اوقات لج میکنی و میگی دنبالشو نمیگیرم اما بازم با لجبازی میگیری
راکستار طولانی ترین مدتی که از معرفی تا عرضه بازیهاش در نظر گرفته دو سال بوده
رددد ۲ و gta v هردو ۲ سال یا کمتر بعد از معرفی رسمی ریلیز شدند
فقط RDR1 بود که تو کنفرانس E3 2005 سونی یه دمو ازش نشون داده شد و ۵ سال بعد با یه چیز کاملا متفاوت مواجه شدیم
اگه اشتباه نکنم DS تو E3 2016 معرفی شد خب الان سه ساله که منتظریم و هنوزم نمیدونیم که کی قراره ریلیز بشه
اینکه تاریخ انتشار نداره خیلی برای ماها ظلمه
در مورد GTA 6 میتونم بگم برا اون دیوانه وار هایپم اما هیچ اطلاعات رسمی از بازی بیرون نیومده تنها چیز رسمی که ازش میدونیم مصاحبه رسمی دن هوزر و اینکه گفته توی آمریکاس و اینکه GTA 6 توی دوران ترامپ منتشر نمیشه
بقیه اش فقط در حد حدس و گمانه
فردا امیدوارم کوجیما جوری سوپرایز کنه همه مون رو که حرفهای امروزمون فراموش کنیم
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
خیلی رومانتیک بود و لذت بردم از نوشته ات..
میدونی شاید بخاطر هایپ زیاد هست که این حرفو زدم
مسلما همه ما وقتی یه تریلر از همین راکستاری که گفتی یا وقتی که کنفرانس سونی تو e3 تموم میشه هایپمون چسبیده به سقف..تا مدتها بهش فکر میکنی راجبش حرف میزنی تریلر رو میبینی اما بعضی اوقات این انتظار بیش از اندازه میشه
گاهی اوقات لج میکنی و میگی دنبالشو نمیگیرم اما بازم با لجبازی میگیری
راکستار طولانی ترین مدتی که از معرفی تا عرضه بازیهاش در نظر گرفته دو سال بوده
رددد ۲ و gta v هردو ۲ سال یا کمتر بعد از معرفی رسمی ریلیز شدند
فقط RDR1 بود که تو کنفرانس E3 2005 سونی یه دمو ازش نشون داده شد و ۵ سال بعد با یه چیز کاملا متفاوت مواجه شدیم
اگه اشتباه نکنم DS تو E3 2016 معرفی شد خب الان سه ساله که منتظریم و هنوزم نمیدونیم که کی قراره ریلیز بشه
اینکه تاریخ انتشار نداره خیلی برای ماها ظلمه
در مورد GTA 6 میتونم بگم برا اون دیوانه وار هایپم اما هیچ اطلاعات رسمی از بازی بیرون نیومده تنها چیز رسمی که ازش میدونیم مصاحبه رسمی دن هوزر و اینکه گفته توی آمریکاس و اینکه GTA 6 توی دوران ترامپ منتشر نمیشه
بقیه اش فقط در حد حدس و گمانه
فردا امیدوارم کوجیما جوری سوپرایز کنه همه مون رو که حرفهای امروزمون فراموش کنیم
ببین بزار با یه مثال جوابتو بدم. RDR2 دیر معرفی شد و بقول شما خیلی بین رلیز و معرفیش فاصله نبود. فکر میکنم شما اخبارش رو کامل دنبال میکردی ولی برای اونایی که در جریان نیستن بگم بازی خلی قبلتر از معرفیش لیک شده بود. حتی نقشه بازی از سال 2012 اینطورا تو ردیت لو رفته بود. خیلی بحث بود این نقشه درست هست نیست که بعدا معلوم شد تا 80 درصد نقشه درست بوده. جالبه تو ردیت حتی قبل از معرفی بازی فهمیده بودن که قراره سرخپوستا تو بازی نقش پررنگی داشته باشن. بازی داستانش بقبل از شماره اول برمیگرده. حدس میزدن سه تا کاراکتر قابل بازی داشته باشه( که اینطور نشد) و......


همه ی اینا خیلی قبلتر از معرفی رسمی بازی اتفاق افتاده بود.

میخوام بگم ما گیمرا مخصوصا ماهایی که هارد کور هستیم و یه بخش بزرگی از زندگیمون گیمینگه دست خودمون نیست مریضیم باید خودمونو بلاخره بنحوی آزار بدیم

به جرات میتونم بگم حالی که من خودم سر بحث و تئوری بافی در مورد DS کردم مطمئنا با خود بازی نمیکنم. بحث و جدلی که در مورد اینکه اون خانم هیکلیه تو تریلر تلو2 مادر الی هست یا نه و حالی که باهاش کردم مطمئنم خود بازی نمتونه تکرارش کنه.

ازونطرف آدمایی مثل شما هم راس میگن و من درکشون میکنم. بلاخره انتظارم آدم رو فرسوده میکنه. اینم مثل خیلی چیزای دیگه تو زندگی جواب درستی نداره و هر کی با توجه به شضخصیتش و ویژگی های اخلاقیش در موردش قضاوت میکنه
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
واقعا دلم به حال طرفدار های کوجیما میسوزه، ۳-۴ سال رو صرف تحلیل و بررسی توییت ها، تریلر ها و lyrics موزیک هاش میکنن، یه هفته خود بازی رو انجام میدن تموم میشه میده.
نه بابا،یه هفته بازیش میکنن،تا ۳ سال بعدش در مورد پایان بازی تعوری میبافن تا چپتر سومش بیاد آخرشم یه فحش نثارش میکنن و میرن سراغ بازی بعدیش:D :-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر