Multi Platform Death Stranding

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox Series X|S
y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:
فکر نمیکنم گیم پلی رو دستکاری کرده باشه . در بهترین حالتش شاید چنتا ماموریت که مثل همین تریلر اشاراتی غیر مستیم به MGS داشته باشه برای راضی نگه داشتن طرفدارای MGS براش اضافه کنه
اگه اشتباه نکنم ری تریسینگ هم داشت تریلرش در کل دایرکتور کات با ارزشی به حساب میاد و تا بازی بعدی کوجیما جای خالی رو باید پرکنه
اگه عوض کنه یه چیزایی رو خیلی بهتر میشه بازی:

1. Slow mo ها رو حذف کنه چون خیلی رو مخن چون برای چی هرکی رو تو بازی میکشیم باید اسلو بشه؟ :| والا Reflex mode تو MGS5 یه استفاده ای برای پلیرهای نوب داشت ولی این هیچی نداره

2. انیمیشن بشدت بد stealth takedown درست کنه

3. AI باس ها رو درست کنه که افتصاح هوش مصنوعیشون, یسریشون که درست مثل باس آخر MGS5 اصلا کاری نمیکنن
 
  • Like
Reactions: king of north
من فکر کنم اون خطاب به بلوپوینت بود که شایعه شده داره ریمیک MGS رو می‌سازه :D
فکر نمیکنم واقعی باشه این شایعات چون از طرف همون شخصی پخش شده که شایعات سایلنت هیل سونی رو پخش کرد که فیک بودن, آخه منطقی نیست که سونی ip یکی دیگه رو لایسنس کنه و خودش بسازه :|
 
خیلی خوب بود, بازی از اولشم باید همینجوری میبود و خوشبختانه مشخصه که کوجیما به تمام فیدبک ها گوش کرده و آپگیردهایی که دو پست بالاتر نام بردم به بازی اضافه کرده.

 
  • Like
Reactions: db07
اگه واقعا تمام این تغییرات به طور گسترده داخل بازی اعمال شده باشن طوری که تاثیر زیادی تو بهتر شدن گیم‌پلی گذاشته باشن، قطعا این نسخه رو با کمال میل تجربه میکنم :D منظور این نیس که بازی بده و مشکل داره در حال حاضر. به هرحال خیلیا با همین ورژن فعلی خیلی خیلی حال کردن ولی خب برای من مناسب نبود. امیدوارم همونطور بشه که نشون دادن :D
این روبات باربر خیلی چیز خوبی بود :D اکشنش هم خیلی خوب شده.
 
  • Like
Reactions: Ali.jangi
اگه واقعا تمام این تغییرات به طور گسترده داخل بازی اعمال شده باشن طوری که تاثیر زیادی تو بهتر شدن گیم‌پلی گذاشته باشن، قطعا این نسخه رو با کمال میل تجربه میکنم :D منظور این نیس که بازی بده و مشکل داره در حال حاضر. به هرحال خیلیا با همین ورژن فعلی خیلی خیلی حال کردن ولی خب برای من مناسب نبود. امیدوارم همونطور بشه که نشون دادن :D
این روبات باربر خیلی چیز خوبی بود :D اکشنش هم خیلی خوب شده.
بنظرم انیمیشن های میلی کامبت هنوزم در مقایسه با MGS5 (مخصوصا Ground Zeroes) خوب نیست اما خیلی بهتر شده و خوب شد که Slow Motion رو حذف کردن, کلا چیز اذیت کننده و درد آوری بود :| مهم تر از همه اینه که باس فایت ها رو درست کردن و در کل عالی و راضی کننده بود تریلرش :D

محتویات انحصاری نسخه pc هم قرار تو بازی باشن.

Death Stranding: Director's Cut Brings PC Exclusive Cyberpunk 2077, Half-Life Content to PS5
 
قیمت بازی خیلی عجیبه
گوست اف سوشیما با DLC و آپگرید 40$ برای کسایی که بازی رو دارن هزینه برمیداره, اما DS که محتویات داستانی جدید داره فقط 10$
پس در این نتیجه محتویات جدید باید کوتاه باشه

خود کوجیما هم تایید کرد که نسخه جدید شامل مد Very Hard و 1 ساعت موسیقی جدید میشه.
 
حتی کوجیما هم از این اسم خوشش نمیاد, پس مشخصه که سونی از خودش درآورده اینا رو, راست میگه والا چه دایرکتورز کاتیه, DLC کردن توش که با آپگریدی که باید FREE باشه بزور بفروشنش :-".

"A director's cut in a movie is an additional edit to a shortened version that was either released reluctantly because the director did not have the right to edit it, or because the running time had to be shortened."

"In the game, it is not what was cut, but what was additionally produced that was included. Delector's Plus? So, in my opinion, I don't like to call "director's cut".

Hideo Kojima Isn't a Fan of Calling Death Stranding PS5 'Director's Cut'
 
آخرین ویرایش:
پیشنهادتون واسه کسی که ذهنیت خوبی در مورد گیم پلی نداره و توی ذهنش اینه که حوصله سر بره مخصوصا اوایل بازی ( چون شنیدم بگذره بهتر میشه روند بازی)
ولی حس خوبی نسبت به سایر بخش های بازی اعم از استفاده از تکنولوژی های اکتینگ و موزیک و گرافیک و غیره داره چیه ؟
پیشنهاد میکنید تجربه ش کنه؟ :دی
(چه طرز سوال پرسیدنه آخه:دی )
 
  • Smile
Reactions: Destro
پیشنهادتون واسه کسی که ذهنیت خوبی در مورد گیم پلی نداره و توی ذهنش اینه که حوصله سر بره مخصوصا اوایل بازی ( چون شنیدم بگذره بهتر میشه روند بازی)
ولی حس خوبی نسبت به سایر بخش های بازی اعم از استفاده از تکنولوژی های اکتینگ و موزیک و گرافیک و غیره داره چیه ؟
پیشنهاد میکنید تجربه ش کنه؟ :D
(چه طرز سوال پرسیدنه آخه:D )
با ذهنی باز برید سراغش ایشالا که ازش لذت ببرید. :D (این طرز جواب دادنه آخه :D)
خب اکتینگ و گرافیک و فولان هر چقدرم عالی باشه قرار نیست کل بازی رو به دوش بکشه. البته موسیقی هاش واقعا به دل میشینن و تاثیر بزرگی دارن بنظرم. اما شما برید پستای قدیمی تاپیک رو اصلی رو نگاه کنید میبینید خیلیا معتاد خود گیمپلی بازی شده بودن در حقیقت. :D یعنی اون تصورات قبل عرضه که گیمپلیش پوچه و یه مشت سینماتیک بهم چسبیدن و بازی تشکیل دادن... رو باید ریخت دور، یه مشت سیستم نه چندان مرسوم برای گیمپلی به کار رفته که ممکنه مثل من بالای 100 ساعت روش وقت بذارید و کیف کنید یا اینکه حالتون رو بهم بزنه. :D

در کل اگه از کسایی هستید که دلو میزنه به دریا و چیزای جدیدو امتحان میکنه، قطعا برید سمتش. :D این قابلیت های کنترلر PS5 هم که به نظر میاد خوراک اینطور بازیاست.
 
پیشنهادتون واسه کسی که ذهنیت خوبی در مورد گیم پلی نداره و توی ذهنش اینه که حوصله سر بره مخصوصا اوایل بازی ( چون شنیدم بگذره بهتر میشه روند بازی)
ولی حس خوبی نسبت به سایر بخش های بازی اعم از استفاده از تکنولوژی های اکتینگ و موزیک و گرافیک و غیره داره چیه ؟
پیشنهاد میکنید تجربه ش کنه؟ :D
(چه طرز سوال پرسیدنه آخه:D )
خیلی خوب پرسیدی اتفاقا :دی چون سوال منم هست
 
  • Like
Reactions: AM!R
با ذهنی باز برید سراغش ایشالا که ازش لذت ببرید. :D (این طرز جواب دادنه آخه :D)
خب اکتینگ و گرافیک و فولان هر چقدرم عالی باشه قرار نیست کل بازی رو به دوش بکشه. البته موسیقی هاش واقعا به دل میشینن و تاثیر بزرگی دارن بنظرم. اما شما برید پستای قدیمی تاپیک رو اصلی رو نگاه کنید میبینید خیلیا معتاد خود گیمپلی بازی شده بودن در حقیقت. :D یعنی اون تصورات قبل عرضه که گیمپلیش پوچه و یه مشت سینماتیک بهم چسبیدن و بازی تشکیل دادن... رو باید ریخت دور، یه مشت سیستم نه چندان مرسوم برای گیمپلی به کار رفته که ممکنه مثل من بالای 100 ساعت روش وقت بذارید و کیف کنید یا اینکه حالتون رو بهم بزنه. :D

در کل اگه از کسایی هستید که دلو میزنه به دریا و چیزای جدیدو امتحان میکنه، قطعا برید سمتش. :D این قابلیت های کنترلر PS5 هم که به نظر میاد خوراک اینطور بازیاست.
من میخواستم بازی رو بخرم ولی دیدم اسلو موشن هاش اذیت میکنه نگرفتم و الان منتظر این نسخم تا بیاد (ظاهرا حذفش کردن)

میدونم که بازی کلا درگیری و مبارزه زیاد نداره و بیشتر شکل سفر کردن و معما و هدف بازی همین رد شدن از مناطق مختلفه, فقط چندتا سوال داشتم

1. مراحلش تکراری داره؟
منطورم یچی مثل مشن های اضافی MGS5 که همینجوری گذاشتن توش تا جای مراحل کامل نشده رو پر کنه :|

2. ساید آپس هاش تکرارین؟

3. مشن های اصلی کات سین و Context دارن یا مثل MGS5?

مرسی :D.
 
خیلی خوب پرسیدی اتفاقا :D چون سوال منم هست
آره بعدا دیدم حق مطلب رو ادا کرد:دی
با ذهنی باز برید سراغش ایشالا که ازش لذت ببرید. :D (این طرز جواب دادنه آخه :D)
خب اکتینگ و گرافیک و فولان هر چقدرم عالی باشه قرار نیست کل بازی رو به دوش بکشه. البته موسیقی هاش واقعا به دل میشینن و تاثیر بزرگی دارن بنظرم. اما شما برید پستای قدیمی تاپیک رو اصلی رو نگاه کنید میبینید خیلیا معتاد خود گیمپلی بازی شده بودن در حقیقت. :D یعنی اون تصورات قبل عرضه که گیمپلیش پوچه و یه مشت سینماتیک بهم چسبیدن و بازی تشکیل دادن... رو باید ریخت دور، یه مشت سیستم نه چندان مرسوم برای گیمپلی به کار رفته که ممکنه مثل من بالای 100 ساعت روش وقت بذارید و کیف کنید یا اینکه حالتون رو بهم بزنه. :D

در کل اگه از کسایی هستید که دلو میزنه به دریا و چیزای جدیدو امتحان میکنه، قطعا برید سمتش. :D این قابلیت های کنترلر PS5 هم که به نظر میاد خوراک اینطور بازیاست.
ممنون از جواب جامع و کاملت :*
تقریبا ۷۰ درصد راضیم کردی واسه تهیه این نسخه،
فقط یه چیزی که هست اینه که من و شاید خیلی ها مثل من سرشون شلوغ باشه تایم محدودی واسه گیم داشته باشن ، به خاطر همین میخوام بیشترین استفاده رو از تایمَم بکنم ، میترسم با این وضعیت بازی زده ام کنه ، یه چیزی هم راجع به این بگی ۳۰ درصد بقیه رو حل کردی :دی
 
  • Like
Reactions: Destro and Ludens
Death stranding چه این نسخه چه نسخه اولیه اش جزو بازیهای هست که با روحت بازی میکنه تا مغز و جریان آدرنالین . کسایی که نسبت به بازی کنجکاون و تمایل دارن تجربه هش کنن قطعا همونایین که از بازی خوششون میاد . عین جواد خیابانی شد :D
 
من میخواستم بازی رو بخرم ولی دیدم اسلو موشن هاش اذیت میکنه نگرفتم و الان منتظر این نسخم تا بیاد (ظاهرا حذفش کردن)

میدونم که بازی کلا درگیری و مبارزه زیاد نداره و بیشتر شکل سفر کردن و معما و هدف بازی همین رد شدن از مناطق مختلفه, فقط چندتا سوال داشتم

1. مراحلش تکراری داره؟
منطورم یچی مثل مشن های اضافی MGS5 که همینجوری گذاشتن توش تا جای مراحل کامل نشده رو پر کنه :|

2. ساید آپس هاش تکرارین؟

3. مشن های اصلی کات سین و Context دارن یا مثل MGS5?

مرسی :D.
در مورد مراحل فرعی، بازی یه سیستمی داره که یه جورایی به شکل بی نهایت مرحله تولید میکنه و خب اگه شما از بازی خسته بشی اون ها برات عذاب آور میشه. :D اما از یه طرف انجام دادن این کولبری ها (:D) میتونه به یکی از لذت بخش ترین تجربه هاتون تبدیل بشه. مخصوصا بخاطر اینکه مپ بازی هم به شکل داینامیک داره تغییر پیدا میکنه توسط پلیرها و یه جورایی مسیر برای هرکی متفاوته.

در مورد سوال سوم هم منتظرتون رو متوجه نمیشم حقیقتش. :| :D شما در نقش سم پورتر بریجس سعی داری آمریکا رو بسازی توی طول بازی و مراحلم حول همین میچرخه. حالا گاهی مراحل با کات سین طولانی همراهن گاهی بدون کات سین. اون اسلوموشن ها هم اتفاقا بنظرم تنها بخش مثبت مبارزاتن. :)) چیز خیلی خاصی هم نیست، صرفا بهت میفهمونه که دشمن مقابلت رو از پا درآوردی.

ممنون از جواب جامع و کاملت :*
تقریبا ۷۰ درصد راضیم کردی واسه تهیه این نسخه،
فقط یه چیزی که هست اینه که من و شاید خیلی ها مثل من سرشون شلوغ باشه تایم محدودی واسه گیم داشته باشن ، به خاطر همین میخوام بیشترین استفاده رو از تایمَم بکنم ، میترسم با این وضعیت بازی زده ام کنه ، یه چیزی هم راجع به این بگی ۳۰ درصد بقیه رو حل کردی :D
حقیقتش بازی وقت و حوصله زیادی میطلبه، این بخشش رو دیگه نمیشه کاری کرد. :-":D
 
در مورد مراحل فرعی، بازی یه سیستمی داره که یه جورایی به شکل بی نهایت مرحله تولید میکنه و خب اگه شما از بازی خسته بشی اون ها برات عذاب آور میشه. :D اما از یه طرف انجام دادن این کولبری ها (:D) میتونه به یکی از لذت بخش ترین تجربه هاتون تبدیل بشه. مخصوصا بخاطر اینکه مپ بازی هم به شکل داینامیک داره تغییر پیدا میکنه توسط پلیرها و یه جورایی مسیر برای هرکی متفاوته.

در مورد سوال سوم هم منتظرتون رو متوجه نمیشم حقیقتش. :| :D شما در نقش سم پورتر بریجس سعی داری آمریکا رو بسازی توی طول بازی و مراحلم حول همین میچرخه. حالا گاهی مراحل با کات سین طولانی همراهن گاهی بدون کات سین. اون اسلوموشن ها هم اتفاقا بنظرم تنها بخش مثبت مبارزاتن. :)) چیز خیلی خاصی هم نیست، صرفا بهت میفهمونه که دشمن مقابلت رو از پا درآوردی.


حقیقتش بازی وقت و حوصله زیادی میطلبه، این بخشش رو دیگه نمیشه کاری کرد. :-":D
سوال اول که از جوابتون مشخصه بازی کامل هست :D

درباره سوال دوم یعنی چی بی نهایت؟ یعنی همینجوری میتونی تا اید ساید مشن بری؟ :D

منظورم از سوال سوم این بود که اکثر مراحل MGS5 کات سین نداشتن, DS هم اینجوری مراحلش؟ :-"
درباره اسلو موشن, بشخصه اصلا نمیتونم تحمل کنم همچین چیزی رو :D, حتی همون رفلکس مود MGS5 که چیز بدرد بخوری بود رو هم خاموش کردم اینکه یه چیز هنریه :-" خیلیا خوششون نیومد و اگه در نسخه جدید برداشته باشنن صد در صد خریدارم :D

یک سوال دیگه بود که یادم رفت بپرسم, آقا کنترل های بازی خوب هست؟ بالا رفتن از کوها و صخره ها گلیچ نمیزنه که میزنه؟ :D (چه سوال مسخره ایه این آخه! :|).
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or