PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
تا الان نزدیکه چهل ساعته دارم بازی میکنم، تا همینجا برای من بهترین بازیه کوجیما بوده و برای برقرار کردن ارتباط باهاش باید چند ساعت بازی کنید، گیم پلی و آیتم ها و مکانیزم ها بسیار گسترده و منظمن، بازی بسیار فضای شیک و مدرنی داره (فضای ساده و منظم نه شلخته)

گرافیک و مناظر و محیط و موزیک و صداها عالی کار شدن، چالش های عبور از هر منطقه، ریزه کاری های خیلی زیاد بازی که همیشه تو کارای کوجیما دیده شده عالین

اولای بازی منم سریع میرفتم که برسم ولی الان دیگه فقط قدم میزنم حتی سوار وسیله نقلیه هم نمیشم!

داستان بازیم تا اینجا بسیار خوب روایت شده ورود شخصیت ها و کات سین ها بسیار خفنه، نمیدونم این همون بازی که واقعا نقدش کردن گفتن مشکلات زیاد داره؟ با تشکر از موج منفی که باعث شد بیشتر سوپرایرز بشم و لذت ببرم.

در مورد اکشن و شوترم به موقعش از خجالتتون در میاد اونطوریم که فک میکنید نیست..، من همچنان در حال آنلاک کردن آیتم های جدیدم و اینجوری که به نظر میاد آیتم های خیلی زیاد دیگه ام تو راهن..

احتمال زیاد چند ساعته اول بازی به خودتون میگید این چه بازیه مسخره ایه اما اگه تحمل کنید نظرتون کاملا برعکس میشه، اونم بخاطر اینه که با بازی آشنا بشید نه اینکه حوصله سر بر باشه اوایلش، به قول چندتا از نقدها از قدم به قدمش دارم لذت میبرم..

Masterpiece
 

American Idiot

کاربر سایت
May 16, 2012
644
نام
Shayan
تا الان نزدیکه چهل ساعته دارم بازی میکنم، تا همینجا برای من بهترین بازیه کوجیما بوده و برای برقرار کردن ارتباط باهاش باید چند ساعت بازی کنید، گیم پلی و آیتم ها و مکانیزم ها بسیار گسترده و منظمن، بازی بسیار فضای شیک و مدرنی داره (فضای ساده و منظم نه شلخته)

گرافیک و مناظر و محیط و موزیک و صداها عالی کار شدن، چالش های عبور از هر منطقه، ریزه کاری های خیلی زیاد بازی که همیشه تو کارای کوجیما دیده شده عالین

اولای بازی منم سریع میرفتم که برسم ولی الان دیگه فقط قدم میزنم حتی سوار وسیله نقلیه هم نمیشم!

داستان بازیم تا اینجا بسیار خوب روایت شده ورود شخصیت ها و کات سین ها بسیار خفنه، نمیدونم این همون بازی که واقعا نقدش کردن گفتن مشکلات زیاد داره؟ با تشکر از موج منفی که باعث شد بیشتر سوپرایرز بشم و لذت ببرم.

در مورد اکشن و شوترم به موقعش از خجالتتون در میاد اونطوریم که فک میکنید نیست..، من همچنان در حال آنلاک کردن آیتم های جدیدم و اینجوری که به نظر میاد آیتم های خیلی زیاد دیگه ام تو راهن..

احتمال زیاد چند ساعته اول بازی به خودتون میگید این چه بازیه مسخره ایه اما اگه تحمل کنید نظرتون کاملا برعکس میشه، اونم بخاطر اینه که با بازی آشنا بشید نه اینکه حوصله سر بر باشه اوایلش، به قول چندتا از نقدها از قدم به قدمش دارم لذت میبرم..

Masterpiece
منم نزدیک 30 ساعت رفتم هنوز اواسط اپیزود سوم هستم بازی چنان معجون اعتیاد اوریه که در نگاه اول به چشم نمیاد انقدر مکانیزم های گیم پلی و گشت و گذار تو محیط خوبه که فقط دوس داری بچرخی و محموله جا به جا کنی از لحاظ تنوع محیطی یه پیشرفت چشم گیر نسبت به متال v هست انقدر محیط ها چشم نواز و زیبا هستند که دوست داری ساعت ها بهشون خیره بشی، بازی تا اینجا هر یک ساعت یک مکانیزم جدید معرفی کرده که همشون هم کاربردی هستند تازه همه این هایی که گفتم اوایل بازی هستند مطمئنن خیلی ابزار الات جدیدتر هم در ادامه بدست میارم.
دو تا مورد منفی از نظر من یکیش نبود فوتو مد و موزیک پلیر سیار هستش:(
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
منم نزدیک 30 ساعت رفتم هنوز اواسط اپیزود سوم هستم بازی چنان معجون اعتیاد اوریه که در نگاه اول به چشم نمیاد انقدر مکانیزم های گیم پلی و گشت و گذار تو محیط خوبه که فقط دوس داری بچرخی و محموله جا به جا کنی از لحاظ تنوع محیطی یه پیشرفت چشم گیر نسبت به متال v هست انقدر محیط ها چشم نواز و زیبا هستند که دوست داری ساعت ها بهشون خیره بشی، بازی تا اینجا هر یک ساعت یک مکانیزم جدید معرفی کرده که همشون هم کاربردی هستند تازه همه این هایی که گفتم اوایل بازی هستند مطمئنن خیلی ابزار الات جدیدتر هم در ادامه بدست میارم.
دو تا مورد منفی از نظر من یکیش نبود فوتو مد و موزیک پلیر سیار هستش:(

من اوایل اپیزود چهارمم :D
در مورد فتو مد باهات موافقم (واقعا آدم دوست داره بعضی منظره ها فقط بشینه یه چند ساعتی همینطور لذت ببره و اسکرین شات بگیره) اما دلیل اینکه واکمن نیست مثل متال گیر وی به نظرم اینه که اگه همه جا موزیک پخش میشد اون حس تنهایی بازی کم میشد، البته میشه توُ بیشتر سازه ها تنظیم کرد که موقع رسیدن موزیک خاصی رو پلی کنه.
 

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
تا الان نزدیکه چهل ساعته دارم بازی میکنم، تا همینجا برای من بهترین بازیه کوجیما بوده و برای برقرار کردن ارتباط باهاش باید چند ساعت بازی کنید، گیم پلی و آیتم ها و مکانیزم ها بسیار گسترده و منظمن، بازی بسیار فضای شیک و مدرنی داره (فضای ساده و منظم نه شلخته)

گرافیک و مناظر و محیط و موزیک و صداها عالی کار شدن، چالش های عبور از هر منطقه، ریزه کاری های خیلی زیاد بازی که همیشه تو کارای کوجیما دیده شده عالین

اولای بازی منم سریع میرفتم که برسم ولی الان دیگه فقط قدم میزنم حتی سوار وسیله نقلیه هم نمیشم!

داستان بازیم تا اینجا بسیار خوب روایت شده ورود شخصیت ها و کات سین ها بسیار خفنه، نمیدونم این همون بازی که واقعا نقدش کردن گفتن مشکلات زیاد داره؟ با تشکر از موج منفی که باعث شد بیشتر سوپرایرز بشم و لذت ببرم.

در مورد اکشن و شوترم به موقعش از خجالتتون در میاد اونطوریم که فک میکنید نیست..، من همچنان در حال آنلاک کردن آیتم های جدیدم و اینجوری که به نظر میاد آیتم های خیلی زیاد دیگه ام تو راهن..

احتمال زیاد چند ساعته اول بازی به خودتون میگید این چه بازیه مسخره ایه اما اگه تحمل کنید نظرتون کاملا برعکس میشه، اونم بخاطر اینه که با بازی آشنا بشید نه اینکه حوصله سر بر باشه اوایلش، به قول چندتا از نقدها از قدم به قدمش دارم لذت میبرم..

Masterpiece
من نصف شما یعنی 20 ساعته که بازی کردم. دیگه واقعا نمی دونم چه چیزی باید در وصف این بازی بگم. همون لذتی که برای اولین بار موقع اجرای Dark Souls به من دست داده بود اینجا هم دقیقا همون حس و لذت منتقل شد. کمتر بازی ای هست که میتونه اینقدر آدم رو درگیر خودش بکنه. البته من هنوزم با ترس و لرز دارم بازی می کنم و هر لحظه آماده ام که یهو از بازی متنفر بشم!!! و الا این چیزی که من دارم میبینم و بازی می کنم فرسنگ ها با چیزی که بعضی از منتقدها گفتن فاصله داره.
من حتی برعکس عده ای که فکر می کنن چون این بازی ساخته کوجیماست، بعضی منتقدها نمرات بالا دادن، معتقدم این بازی چون ساخته کوجیماست منتقدها تا این حد سخت گیری کردن. انگار مثلا انتظار یه چیز دیگه از کوجیما داشتن. یه چیزی مثل همون متال گیر.
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
من نصف شما یعنی 20 ساعته که بازی کردم. دیگه واقعا نمی دونم چه چیزی باید در وصف این بازی بگم. همون لذتی که برای اولین بار موقع اجرای Dark Souls به من دست داده بود اینجا هم دقیقا همون حس و لذت منتقل شد. کمتر بازی ای هست که میتونه اینقدر آدم رو درگیر خودش بکنه. البته من هنوزم با ترس و لرز دارم بازی می کنم و هر لحظه آماده ام که یهو از بازی متنفر بشم!!! و الا این چیزی که من دارم میبینم و بازی می کنم فرسنگ ها با چیزی که بعضی از منتقدها گفتن فاصله داره.
من حتی برعکس عده ای که فکر می کنن چون این بازی ساخته کوجیماست، بعضی منتقدها نمرات بالا دادن، معتقدم این بازی چون ساخته کوجیماست منتقدها تا این حد سخت گیری کردن. انگار مثلا انتظار یه چیز دیگه از کوجیما داشتن. یه چیزی مثل همون متال گیر.

این بازی یه مستر پیس (تا همینجا!) و نکته های مثبت قوی زیاد داره که گیم پلی ضعیف هم نمیتونه تو مستر پیس بودنش تغییری ایجاد کنه!، گیم پلی خیلی بهتر و متنوع تر از چیزیه که تو نقدها بی رحمانه بهش حمله کردن..!، اگه هرکی میخاد تجربه کنو بازیو فکر منفی از قبل نداشته باشه (که داشته باشه هم بعد یه تایمی معتاد بازی میشه) خیلی لذت میبره از همون اول

122842
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
این بازی یه مستر پیس (تا همینجا!) و نکته های مثبت قوی زیاد داره که گیم پلی ضعیف هم نمیتونه تو مستر پیس بودنش تغییری ایجاد کنه!، گیم پلی خیلی بهتر و متنوع تر از چیزیه که تو نقدها بی رحمانه بهش حمله کردن..!، اگه هرکی میخاد تجربه کنو بازیو فکر منفی از قبل نداشته باشه (که داشته باشه هم بعد یه تایمی معتاد بازی میشه) خیلی لذت میبره از همون اول

View attachment 122842
یکم از کنترلهاش توضیح میدید؟ اونا چطورن؟ خودم بشخصه وقتی فهمیدم که مامورت های بازی چه شکلیه به کلی بیخیالش شدم! کسایی که از بازی خوششون نیومد مثل خودم شاید اگه خطی بود حتی میخریدنش!
 
  • Like
Reactions: Boss

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
یکم از کنترلهاش توضیح میدید؟ اونا چطورن؟ خودم بشخصه وقتی فهمیدم که مامورت های بازی چه شکلیه به کلی بیخیالش شدم! کسایی که از بازی خوششون نیومد مثل خودم شاید اگه خطی بود حتی میخریدنش!

من هیچ توضیحی ندارم :D وقتی ماموریت هارو خودت تجربه کنی تازه واقعا متوجه میشی :D، فقط باید تجربه کرد تا متوجه شد، انتخابشم با خودتونه این فقط یه پیشنهاده به عنوان کسی که بازی کرده، احساس میکنم حمله ها به بازی اصلاً عادلانه نبوده..
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
من هیچ توضیحی ندارم :D وقتی ماموریت هارو خودت تجربه کنی تازه واقعا متوجه میشی :D، فقط باید تجربه کرد تا متوجه شد، انتخابشم با خودتونه این فقط یه پیشنهاده به عنوان کسی که بازی کرده، احساس میکنم حمله ها به بازی اصلاً عادلانه نبوده..
والا من خودم یسری مراحل خاص بازی دیدم لذت بردم نسبتا :-? همچنان مخالف بازیم ولی حالا صبر میکنیم قیمتش بیاد پایین وضع خرابه هرجور شده یه روز بازی میکنم نظر خودم رو میگم (مثل mgs5 نشه بگن نسخش پیچیدی اونم فرصت شد در خدمتم :D)
 
آخرین ویرایش:

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
دوستان من مراتب عذرخواهی خودمو از بابت نظرات اشتباهی که راجه به این بازی تو تاپیک دادم اعلام میکنم ،، واقعا تا الان هیچ بازی از نظر دقت و ریزولوشن و واقعی بودن محیط بازی رو تا این حد ندیده بودم البته من این تجربه رو با پرو و سیستم HDR و روی تی وی 4K داشتم ،، تو این چند ساعت فکر میکنم محیط و موسیقی طوریه که حتا اگه پیاده اینور اونور بری هم حذابیت داره که البته قطعا اینطور نیست ،، فقط نظر بنده اینه که دوستانی که دنبال گان پلی و شوتر و کلا کال آف و بتلفیلد جز فیوریتهاشونه به نظرم این گیم براشون خسته کننده هست ،،بازم از نظرات بدون بررسی خودم عذرخواهی میکنم ، موقف باشین ...
امیدوارم لحظات لذت بخشی در این سیاحت داشته باشید و خوشحالم که بازی شما راهم جذب کرده است و همچنین با دیالوگ سازنده با یکدیگر توانستیم یکی از اهداف کوجیما که ارتباط و همکاری انسانها است را پدید بیاوریم .
 
  • Like
Reactions: mojahed25

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
تا الان نزدیکه چهل ساعته دارم بازی میکنم، تا همینجا برای من بهترین بازیه کوجیما بوده و برای برقرار کردن ارتباط باهاش باید چند ساعت بازی کنید، گیم پلی و آیتم ها و مکانیزم ها بسیار گسترده و منظمن، بازی بسیار فضای شیک و مدرنی داره (فضای ساده و منظم نه شلخته)

گرافیک و مناظر و محیط و موزیک و صداها عالی کار شدن، چالش های عبور از هر منطقه، ریزه کاری های خیلی زیاد بازی که همیشه تو کارای کوجیما دیده شده عالین

اولای بازی منم سریع میرفتم که برسم ولی الان دیگه فقط قدم میزنم حتی سوار وسیله نقلیه هم نمیشم!

داستان بازیم تا اینجا بسیار خوب روایت شده ورود شخصیت ها و کات سین ها بسیار خفنه، نمیدونم این همون بازی که واقعا نقدش کردن گفتن مشکلات زیاد داره؟ با تشکر از موج منفی که باعث شد بیشتر سوپرایرز بشم و لذت ببرم.

در مورد اکشن و شوترم به موقعش از خجالتتون در میاد اونطوریم که فک میکنید نیست..، من همچنان در حال آنلاک کردن آیتم های جدیدم و اینجوری که به نظر میاد آیتم های خیلی زیاد دیگه ام تو راهن..

احتمال زیاد چند ساعته اول بازی به خودتون میگید این چه بازیه مسخره ایه اما اگه تحمل کنید نظرتون کاملا برعکس میشه، اونم بخاطر اینه که با بازی آشنا بشید نه اینکه حوصله سر بر باشه اوایلش، به قول چندتا از نقدها از قدم به قدمش دارم لذت میبرم..

Masterpiece
دقیقا - انتقال کند و آرام آرام پلیر و آموزش قواعد دنیا بازی و مکانیک هایش دقیقا تصمیمی آگاهانه است برای القای حس بقا و یادگیری قدم به قدم جهت ورود به دنیای پسا افتتاحیه. به قول معروف ما تفاوت واقعیت و مجاز را با این بازی از یاد برده اییم و زمان گیر بیاوریم حتی یک دقیقه بیشتر داخل دنیا کوجیما و تیم هنرمندشان غوطه ور بشویم.
سپاس کوجیما پروداکشنز+ سونی+ پلیرها که اگر حمایت نکنند این چنین آثاری ساخته نمیشد.
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
منم نزدیک 30 ساعت رفتم هنوز اواسط اپیزود سوم هستم بازی چنان معجون اعتیاد اوریه که در نگاه اول به چشم نمیاد انقدر مکانیزم های گیم پلی و گشت و گذار تو محیط خوبه که فقط دوس داری بچرخی و محموله جا به جا کنی از لحاظ تنوع محیطی یه پیشرفت چشم گیر نسبت به متال v هست انقدر محیط ها چشم نواز و زیبا هستند که دوست داری ساعت ها بهشون خیره بشی، بازی تا اینجا هر یک ساعت یک مکانیزم جدید معرفی کرده که همشون هم کاربردی هستند تازه همه این هایی که گفتم اوایل بازی هستند مطمئنن خیلی ابزار الات جدیدتر هم در ادامه بدست میارم.
دو تا مورد منفی از نظر من یکیش نبود فوتو مد و موزیک پلیر سیار هستش:(
برایت اونور تنگه قبل بندر یدونه ایستگاه زدم که بنشیینی بالا کوه و دره و ویو رو نظاره کنی . با موزیک لیلا عبدو + سایلنت
 

PERSIANGAMER_313

کاربر سایت
Nov 1, 2019
77
دوستان من بازی رو میخوام تازه شروع کنم!
بازی رو درجه سختی هارد قابل بازی هست برای اولین بار؟

من هارد رفتم ولی پیشنهاد میکنم دفعه اول آسون تر بری تا لذتشو ببری

البته هارد برو اگه دیدی اذیت میکنه از تتظیمات سادش کن
 
  • Like
Reactions: boss-abbas

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
مطلبی که شاید تو تاپیک کمتر به چشمم خورده اینکه کیفیت کاتسینها زمانی که شروع به گیم پلی میشه برعکس خیلی از بازیها که افت کیفیت دیده میشه تقریبا هیچ گونه تغییری توش دیده نمیشه ،،،
یه مطلب جالب یه چند دقیقه وسط بازی اومدم یه چای بخورم سم و ول کردم تو فضای بازی اومدم دیدم نشسته داره چرت میزنه چمدونهای کوله اش هم همه زنگ زده :((:))
کسی میدونه چجوری باید تمیزشون کرد ؟!
 
  • Like
Reactions: killzone1988

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر