PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
اینا فقط از یه صفحه ریست ارا اومده بیرون ، تموم کنید خود دانا پنداری رو ! و دیگران رو احمق فرض کردن!
30 صفحه هم میشه کامنت از تعریف و تمجید کردن بازی آورد از ریست ارا. ولی خب اونارو کلا نادیده بگیریم دیگه. نه؟
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
خدایی من درک نمی کنم این کوجیما چرا انقدر تو نمایشاش روی دستشویی کردن سم تاکید داره که چیو ثابت کنه اصلا جذابیتش چیه؟ اون قارچه چیه اون وسط مثلا میخاد جنبه فان داشته باشه با همون یه بار نشون دادنش تکراری شد حالا فرض کن یه ربع یه بار باید یه قارچ سبز کنی
طبق معمول میخواد دوباره بره روی تیتر سایت‌های خبری...
این حرف رو من قبول ندارم. یعنی غلطه. از DS انتظار بیشتری میرفت یعنی شما انتظار یه گیم دیگه داشتی (شاید یه چیزی تو مایه های MGS؟ حداقل از نظر دوز اکشن) و الان بازی فعلی با اون تصورات تو مغایرت داره. این دلیل بر بد بودن و کوبیدن DS نیست. DS یه بازی جدیده، و قراره یه چیز متفاوت باشه. البته با باقی ساخته های کوجیما نه اینکه قراره انقلاب کنه و تحول ایجاد کنه و از این جور القاب دهن پر کن و توخالی. ولی DS قرار بود همین باشه و همینم هست. از اولین نمایش گیم پلیش تو E3 پارسال هم همین بود منتها هنوز ملت انتظار داشتن بازی یه اکشن خفن باشه که کوجیما مرض داره اون اکشن هارو نشون نمیده و در عوض داره راه رفتن نمایش میده! در صورتی که بازی واقعا همین بوده.
خود کوجیما سالهاست داره میگه این یه بازی جهان باز و اکشنه...اونم سبک جدیدی از اکشن. الان با این تعریف توی ذهن چی میاد؟!
شخصا از همون اول هم اصلا انتظار MGS رو نداشتم و ندارم از DS. من منتظر بودم نوآوری و یه نوع اکشن جدید داخل بازی ببینیم ولی چی نصیبم شد؟ یه تیکه از مخفی‌کاری با استایل MGS...یه تیکه تیراندازی به معمولی‌ترین شکل ممکن، یه باس فایت ناامیدکننده، بقیه‌اش هم مکانیک‌های جانبی که واسه یه بار لبخند زدن خوبه.
جدی اگه چیز یونیکی داخل بازی هست که ما متوجه نمیشیم و قبلا نمونه‌اش رو ندیدیم، حتما بهمون بگید تا از جهالت خلاص بشیم. چون هر کسی که داره از انتقادهایی که توی این تاپیک از بازی میشه ایراد میگیره، هیچ توضیحی و حرفی در مقابلشون نداره...فقط دارید میگید صبر کنید تا روز عرضه یا برید فلان انجمن رو ببینید، اونا پشماشون ریخته باید پشم شما هم بریزه :D
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
ببين داستان هيچي ازش رو نشده... و چيزي كه كوجيما گفته بود رو داستان خيلي تمركز داره

این چیزی که من میگم خیلی قشنگ ثابت میشه چیزی تا انتشار بازی نمونده... نقدم میکنیم بازی رو بعد انتشار
اتفاقا منتظر نظر شخص شما هم هستم
اگه با بازیهای کوجیما زندگی کرده باشی که نکردی.... خیلی راحتتر از این حرفا در مورد بازیهای کوجیما میزنی

من هرچی گفتم ، از چیزایی که از بازی دیدم نشعت میگیره.... حالا شما بگو نظرت چیه تا ما بفمیم!
عزیز من تمام نسخه های mgs رو بازی کردم
خیلی لذت بردم ولی زندگی نکردم
حتما باید با بازیهاش زندگی کنم تا این ساخته جدیدشو درک کنم؟
الانم چیزی نشده همه ما به احترام سابقه کاری و احترام به کوجیما هستش که بازیو داریم دنبال میکنیم و پست میدیم
ولی همه اینا دلیل بر این نمیشه که نمایشهای بازیو نادیده بگیریم و نقد نکنیم
اون از نمایش قبلی که تو آلمان که جیش کرد
الانم که توالت براش باز شد و بستش
من منتظر مدفوع کردنش بودم که نشد(احترام ژاپون رو نگه داشت):D
شما بنظرم فنبوی بازی داری در میاری
یه مثال برات بزنم
من خودم طرفدار کن لوین هستم
اینو میخوام بهت بگم با توجه به سابقه کاریه کن لوین اگه این بازیو جای اسم کوجیما اسم لوین بود مطمئن باش اولین هیترش من بودم
امیدوارم بازی بترکونه
ولی اگه ترکوند اگه مارو بکوبونین واقعا حرکت فولی زدین چون ما براساس این نمایشها نظر دادیم نه چیزه دیگه
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
30 صفحه هم میشه کامنت از تعریف و تمجید کردن بازی آورد از ریست ارا. ولی خب اونارو کلا نادیده بگیریم دیگه. نه؟

این چه منطقیه آخه :))
گفتی چرا این جا همه منفی اند، همه جا همه دارن بازی رو ستایش می کنن... مثال نقض آورد دیگه :D
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
این چه منطقیه آخه :))
گفتی چرا این جا همه منفی اند، همه جا همه دارن بازی رو ستایش می کنن... مثال نقض آورد دیگه :D
شما هم انگار درست نمیخونی:D

دقیقا این "همه" کیا هستن؟ چون فقط اینجاست که من میبینم بازی به این شکل کوبیده میشه و همه ادعای استاد بودن تو زمینه بازیسازی میکنن. یه سر به کامنتای یوتیوب - ردیت و حتی فرومی مثل ریست ارا و توییتر هم بزنین این حجم از جو منفی و پر ادعا بودن یه سری رو نمیبینین. جایی رو هم ندیدم بیان ایراد بگیرن چرا کات سین های بیشتر نشون نمیدن، چرا فلان چیز اینجوریه، داستان بازی چیه، اندینگ بازی چیه و ... . دیگه اینجا کم مونده به فونت و منو و باکس آرت بازی هم ایراد بگیرن.ولی خب بازی که حتی ریلیز نده یه سری انتظار دارن همه چیز بازی براشون کاملا واضح توضیح داده بشه. اسم بالای بازیو که میبینی؟ نوشته A Hideo Kojima Game . مارکتینگ این طرف 30 ساله همینه دقیقا. سر متال گیر سالید 2 بگیر تا 4 و اون معرفی های اولیه 5. شما میخوای کل بازی برات قابل درک و ساده باشه و همه چیز بازیو برات توضیح بدن، call of duty و فیفا هر سال عرضه میشن خوشبختانه.

اینجا فعلا 20-30 صفحه اس فاتحه بازی داره خونده میشه. اون کامنتا از بین 40-50 صفحه تاپیک در اومده که به هیچ وجه اندازه اینجا نیست جو منفی دورشون. هرکسی هم از بازی خوشش اومد اینجا باید بیاد برا بقیه توضیح بده.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
شما هم انگار درست نمیخونی:D



اینجا فعلا 20-30 صفحه اس فاتحه بازی داره خونده میشه. اون کامنتا از بین 40-50 صفحه تاپیک در اومده که به هیچ وجه اندازه اینجا نیست جو منفی دورشون. هرکسی هم از بازی خوشش اومد اینجا باید بیاد برا بقیه توضیح بده.

این جا هر کی از چیزایی که از بازی خوشش اومده گفته و دلیل آورده اتفاقا بازخورد خوبی هم گرفته از حیث لایک و اینا... بحث این جاست کسایی که بدشون اومده ظاهرا کوله ای از دلایل دارن :D (چقدر لفظ کوله تو این تاپیک معنا داره :D مخصوصا با تریلر جدید)
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
چیزایی که دیدیم تا الان جای دفاعی نداره. یه محیط لخت و خسته کننده و چالش های مسخره و اکشن بی هیجان. کاری هم ندارم اسم چه کسی پشت کاره. کوجیما میتونست همون پروژه p.t رو تموم میکرد حالا جای silent hills اسمش رو عوض میکرد. پول مفت سونی دستش اومده شاشیدن حموم کردن ساخته واسه ملت.
با توجه به حرفهایی که زدید میشه به راحتی گفت که شما یه ایرانی هستید :D
چون با توجه به گفته اساتید خارجیا خیلی از بازی خوششون اومده و فقط اینجا از بازی بد میگن:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
30 صفحه هم میشه کامنت از تعریف و تمجید کردن بازی آورد از ریست ارا. ولی خب اونارو کلا نادیده بگیریم دیگه. نه؟
تو همچین ادعایی می‌کنی که فقط اینجا دارن از بازی انتقاد میکنن و همه جا به یه و چه چه میکنن!

تو همین جا هم این همه آدم دارن میگن بازی گوتیه، و حتی بهترین بازی تاریخه! فکر کنم تو داری کامنتایی مثبت رو نادیده میگیری گیر دادی به نقد ها
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
بنظرم مشکل بزرگ همون کلمه Action تو ژانر بازی و رزومه بازی های کوجیما هست :-" اگه از اول نمیگفتن ژانر اکشن الان ده درصد این انتقادا ام وجود نداشت
تو یکی از مصاحبه های فک کنم دوسال پیشش میگفت که این بازی خیلی صلح آمیزه و از این نظر با تمام بازیهای اکشن تفاوت داره
اما طبیعتا مخاطب وقتی دو تا کلمه Action و Kojima رو با هم میبینه یک درصد هم انتظار چیزی شبیه به این رو نداره
البته این مشکل غیر قابل اجتناب بوده، نامگذاری ژانر بازی درسته از لحاظ منطقی ( همونطور که زلدا ام اکشن ادونچر گفته میشه)،
و وقتی یه کارگردان یه دفه انقد از سابقه خودش دور میشه بخوایم نخوایم ازین اعتراضا پیش میاد.
 

stv

کاربر سایت
Jan 20, 2015
130
نام
soheil
برعکس بعضی دوستان که می گن کوجیما هنوز اصل بازیو رو نکرده به نظر من هر چی داشته رو رو کرده اولش یه چنتا کاتسین خفن پشم ریزون نشونمون داد که معلوم شد اون سبک روایت داستانشه که فقط تو کاتسیناشه بعدش اومد یه کوئست نشون داد که خوب همون بود یه محیط خالی و خسته کننده با یه آدمی که داره توش قدم میزنه حالا این قدم زدنش چنتا مکانیزم تعادلو نردبون داره که شدیدا دست و پاگیرو خسته کنندن بعدش اومد تو نمایش بعدیش مبارزاتو باس فایتو درایوینگ نشون داد که هوش مصنوعی پایین کند بودن و عدم خلاقیت موج می زد تو این نمایش جدیدم که شخصی سازیو نشون داد به نظرم بازی پر مکانیزمه دست و پاگیرو اضافیو خسته کننده است
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
برعکس بعضی دوستان که می گن کوجیما هنوز اصل بازیو رو نکرده به نظر من هر چی داشته رو رو کرده اولش یه چنتا کاتسین خفن پشم ریزون نشونمون داد که معلوم شد اون سبک روایت داستانشه که فقط تو کاتسیناشه بعدش اومد یه کوئست نشون داد که خوب همون بود یه محیط خالی و خسته کننده با یه آدمی که داره توش قدم میزنه حالا این قدم زدنش چنتا مکانیزم تعادلو نردبون داره که شدیدا دست و پاگیرو خسته کنندن بعدش اومد تو نمایش بعدیش مبارزاتو باس فایتو درایوینگ نشون داد که هوش مصنوعی پایین کند بودن و عدم خلاقیت موج می زد تو این نمایش جدیدم که شخصی سازیو نشون داد به نظرم بازی پر مکانیزمه دست و پاگیرو اضافیو خسته کننده است
ماموریت‌های داستانی که مهم‌ترین بخش بازی هم هست که پشم.... اصلا وجود نداره.... بازی کلا همیناییه که شما میگی!
هیچوقت قبل از انتشار ی بازی مسائل اصلیش رو نمیشه... این حرفت جای تعجب داره انصافا
تمام این چیزایی که گفتی 1% بازی هم نمیشه!
من موندم خیلیا با همین چندتا نمایش بی محتوا... پروندۀ بازی رو به کل بستن که کوجیما خراب کرده و ...
جالبه که این رفتار فقط در مورد این بازی دیده میشه!


فک کنم کوجیما به هدفش رسیده... چون موقع انتشار بازی... خیلی ها میرن سمتش تا جواب سوالاشونو بگیرن.... و این یعنی همون ذکاوت کوجیما!!!


عزیز من تمام نسخه های mgs رو بازی کردم
خیلی لذت بردم ولی زندگی نکردم
حتما باید با بازیهاش زندگی کنم تا این ساخته جدیدشو درک کنم؟
الانم چیزی نشده همه ما به احترام سابقه کاری و احترام به کوجیما هستش که بازیو داریم دنبال میکنیم و پست میدیم
ولی همه اینا دلیل بر این نمیشه که نمایشهای بازیو نادیده بگیریم و نقد نکنیم
اون از نمایش قبلی که تو آلمان که جیش کرد
الانم که توالت براش باز شد و بستش
من منتظر مدفوع کردنش بودم که نشد(احترام ژاپون رو نگه داشت):D
شما بنظرم فنبوی بازی داری در میاری
یه مثال برات بزنم
من خودم طرفدار کن لوین هستم
اینو میخوام بهت بگم با توجه به سابقه کاریه کن لوین اگه این بازیو جای اسم کوجیما اسم لوین بود مطمئن باش اولین هیترش من بودم
امیدوارم بازی بترکونه
ولی اگه ترکوند اگه مارو بکوبونین واقعا حرکت فولی زدین چون ما براساس این نمایشها نظر دادیم نه چیزه دیگه
من فن بازی هستم ولی نسبت به چیزی که میبینم نظر میدم
میگم پیگیر کوجیما و کاراش اونطور که باید نبودی دیگه... که اگه بودی این رفتارهای کوجیما قبل از انتشار بازی برات آشنا بود.... قبل از انتشار MGS4 هم میگفت سبک جدیدیه بازی و نمایش‌های اذیت کننده داشت... اما در آخر نتیجه چی شد...
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
با این نمایش گوتی شد؟
شاید بازی گوتی بشه ولی قطعا بخاطره این نمایش نیست :D
بازیو مثال زدی که برای کشتن یه غولش باید ساعتها وقت بذاری و نقطه ضعف پیدا کنی
هنوز زوده با ابرشاهکاری مثل shadow مقایسه بشه
یه دلیل دیگه هم که آوردی تعریف و تمجیدهای یکی از بازیگرای بازی بود!!
خب بنده خدا بیاد چیبگه؟بازیی که خودشم توش دخیل بوده و هنوز منتشر نشده بیاد بگه بازی شخمیه؟:D
با این نمایشهایی که از گیمپلی بازی اومده بنظرم قانع کننده نیست
قبلا هم گفتم این بازی قشنگ رو تیغ داره راه میره
یا جر میخوره یا همرو جر میده....حد وسطیم نداره
راجعبه بچه هایی که الان پاهاشون لرزیده و میخوان درو ببندن هم بگم تو تاپیک امتیاز ها خودمون میاریمتون بعد درو میبندیم:D
بازیگرای بازی ؟:D
 

stv

کاربر سایت
Jan 20, 2015
130
نام
soheil
ماموریت‌های داستانی که مهم‌ترین بخش بازی هم هست که پشم.... اصلا وجود نداره.... بازی کلا همیناییه که شما میگی!
هیچوقت قبل از انتشار ی بازی مسائل اصلیش رو نمیشه... این حرفت جای تعجب داره انصافا
تمام این چیزایی که گفتی 1% بازی هم نمیشه!
من یه درصدم شک ندارم که روایت داستان و کاتسین ها فوق العاده ان ولی ماموریت های اصلی مگه همون کولبریه که ما بهش میگیم فچ کوئست با چاشنی جیش کردنو بچه آروم کردنو تعادل حفظ کردن نیست؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر