Multi Platform Death Stranding

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox Series X|S
y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:
مزیت شماره یک: بازیگرها استعداد بیشتری برای بازیگری دارن و نقش رو بهتر در میارن. مسلما اینکه یه بازیگر حرفه ای کار کنه یا یه نفر که صرفا هیکلش به مدل میخوره خیلی تفاوت داره در خروجی.

مزیت شماره دو: تیم سازنده از شر بخشی از پروسه مدلسازی راحت میشه. همینطور انیمیت کردن و به راحتی خیلی چیزها کپچر میشن. البته به نسبت ساختن همون ساده تر.

مزیت شماره سه: صدابرداری سر صحنه رو هم میتونن انجام بدن و صدا گذاری راحت تر میشه.

مزیت شماره چهار: تبلیغات و استفاده از فن بیس بازیگرها.
اینجا بحث خلق شخصیت هم وجود داره که با ورود بازیگرها و چهره های اشنا که چندین بار جاهای دیگه هم اونها رو دیدم اون تاثیرگذاری همیشگی ای چهره ی منحصربه فرد از بین میره. کاش بتونم منظورمو خوب برسونم. بطور مثال توی فیلم وقتی یک بازیگر توی فیلمی خوب بازی میکنه و وایرال میشه همه اونو با اون نقش میشناسن و برای بازیگر هم سخت میشه که توی نقش دیگری بیننده بتونه اون رو بپذیره. مثلا کیت هرینگتون که سالها با نقش جان اسنو همه اون رو میشناسن و وقتی توی یک فیلم دیگه بازی میکنه نمیشه انکار کرد اون پس زمینه ی شخصیت جان اسنو توی ذهنیت بیننده دیگه وجود نداره. یکی از مزیت بازی ها این بود که برای هر دنیایی که خلق میشد همه چیزش منحصر به فرد بود.خوبی چهره های منحصربه فرد اینه که جدا از اینکه شما قبلا اون رو جایی ندیدید و هیچ پیش زمینه ای ازش ندارید (برخلاف ریدوس ، میکلسن و غیره ) شما بدون هیچ قضاوتی وارد شخصیت پردازیش میشید و باهاش ارتباط برقرار میکنید. شما تصور بکن اگر تمام چهره های شخصیت های اشنای بازی ها از لارا کرافت بگیر تا کریتوس اگه همشون با چهره ی یک بازیگر اشنا که توی صدتا مدیوم دیگه هم حضور دارند، جایگزین میشدند ایا بنظرت اون تاثیرگذاری و موندگاری ای که وقتی ما دربارشون حرف میزدیم رو داشتند؟ الان من نورمن ریدوس رو با وایکینگ دد میشناسم ، نمیتونم انکار کنم دیدن چهره اش منو یاد سریال نمیندازه. حالا همین نورمن ریدوس که توی این بازی نقش داره پسفردا بیاد نقش شخصیت دیگه توی یک بازی ای دیگه ایفا کنه! برای من که اصلا خوشایند نخواهد بود. من امیدوارم این قضیه در حد محدود باقی بمونه و توی بازیها فراگیر نشه.
 
اینجا بحث خلق شخصیت هم وجود داره که با ورود بازیگرها و چهره های اشنا که چندین بار جاهای دیگه هم اونها رو دیدم اون تاثیرگذاری همیشگی ای چهره ی منحصربه فرد از بین میره. کاش بتونم منظورمو خوب برسونم. بطور مثال توی فیلم وقتی یک بازیگر توی فیلمی خوب بازی میکنه و وایرال میشه همه اونو با اون نقش میشناسن و برای بازیگر هم سخت میشه که توی نقش دیگری بیننده بتونه اون رو بپذیره. مثلا کیت هرینگتون که سالها با نقش جان اسنو همه اون رو میشناسن و وقتی توی یک فیلم دیگه بازی میکنه نمیشه انکار کرد اون پس زمینه ی شخصیت جان اسنو توی ذهنیت بیننده دیگه وجود نداره. یکی از مزیت بازی ها این بود که برای هر دنیایی که خلق میشد همه چیزش منحصر به فرد بود.خوبی چهره های منحصربه فرد اینه که جدا از اینکه شما قبلا اون رو جایی ندیدید و هیچ پیش زمینه ای ازش ندارید (برخلاف ریدوس ، میکلسن و غیره ) شما بدون هیچ قضاوتی وارد شخصیت پردازیش میشید و باهاش ارتباط برقرار میکنید. شما تصور بکن اگر تمام چهره های شخصیت های اشنای بازی ها از لارا کرافت بگیر تا کریتوس اگه همشون با چهره ی یک بازیگر اشنا که توی صدتا مدیوم دیگه هم حضور دارند، جایگزین میشدند ایا بنظرت اون تاثیرگذاری و موندگاری ای که وقتی ما دربارشون حرف میزدیم رو داشتند؟ الان من نورمن ریدوس رو با وایکینگ دد میشناسم ، نمیتونم انکار کنم دیدن چهره اش منو یاد سریال نمیندازه. حالا همین نورمن ریدوس که توی این بازی نقش داره پسفردا بیاد نقش شخصیت دیگه توی یک بازی ای دیگه ایفا کنه! برای من که اصلا خوشایند نخواهد بود. من امیدوارم این قضیه در حد محدود باقی بمونه و توی بازیها فراگیر نشه.

قطعا چیزی که میگی کاملا درسته و کسی نمیتونه منکر اهمیت و تاثیر یونیک بودن شخصیت ها باشه. کما اینکه من خودم دقیقا سر همین مساله است که با بازی های اخیر کپکام، یعنی DMCV و RE2 مشکل دارم و هرچقدر که استفاده از چهره بازیگرهای واقعی به بهتر شدن کیفیت بازی کمک کرده، باز نمیتونم جایگزین اون آدم های یونیک و خاصی که توی ذهنم هست بکنم. تازه اینجا بازیگرها باز چهره های مشهور و شناخته شدی ای نیستن که به قول خودت یه پیش فرضی قبلی هم ازشون داشته باشم. اینجا هم مسلما اگه یوجی شینکاوا میشست شخصیت های خاص خودش رو طراحی میکرد بیشتر حس میکردم متعلق به دنیای ذهنی سازنده ها و همینطور داستان هستن.

اما با قبول همه اینها باید یه سری مزیت های استفاده از بازیگرها رو هم پذیرفت که اتفافا ربطی به چیزهایی که تو پست قبل دادم ندارن. یعنی نمیخوام از منظر ساخت بهش نگاه کنم. برای یه کارگردانی مثل کوجیما که علاقه اش به سینما خیلی بارز و مشهوده، استفاده از بازیگر یعنی نزدیک کردن بازی به فضای فیلم و روایت های سینمایی که این روزها تقریبا همه بازی های کامپیوتری غربی که توانش رو دارن به سمتش رفتن. یعنی استفاده از بازیگر واقعی علاوه بر اینکه باعث میشه یهو حجم عظیمی از توجه ها به سمت بازی جلب بشه، کمک بسیار خوب و غیر قابل جایگزنی برای خلق یه تجربه سینمایی منحصر به فرده. من فکر میکنم بخشی از این ملموس بودن دنیای DS مربوط به همین بازیگرهاست که ناخودآگاه باعث میشه ذهن همه بیشتر از قبل به سمت فیلم و دنیای سینما بره. حالا اینکه آیا اصلا چنین چیزی خوب هست یا نه و اینکه باید بازی حتما یه جایی با سینما تلاقی پیدا کنه یا نه یه بحث دیگه است که در جای خودش قطعا موافق و مخالفین خودش رو داره. اما چیزی که مسلما اینه که کوجیما خواستار شکستن این مرزه و انتخاب این بازیگرها کمک میکنه به آرزوش که کارگردانی فیلمه برسه. اونم تو مدیوم بازی های کامپیوتری.

من خودم شخصا دوست دارم بازی ها بازی بمونن و موافق تلفیقشون با سینما و واقعیت گرایی بیش از حد نیستم. چون دنبال دیدن دنیای واقعی و جزییات موشکافانه نیستم، برعکس چون میخوام از واقعیت فرار کنم به دنیای بازی ها پناه میبرم. در نتیجه اینکه شخصیت هاص خاص ببینم، به همراه داستان های فانتزی و چیزهایی که اتفاقا تو فیلم نظیرش نیست برام به مراتب جذاب تره.
 
آخرین ویرایش:
البته بحث استفاده از چهره های سرشناس به کنار ولی با پیشرفت تکنولوژی کپچر چهره، خیلی از شرکتها انتظار میره که برن سمت استفاده از چهره های واقعی برای بازی هاشون چون به طبع کارشون را خیلی راحت تر میکنه برای ساخت بازی. دلیل اصلی که Capcom داره از چهره های واقعی استفاده می کنه همینه. یا مثلا Yakuza هم 90 درصد کست نسخه های اخیرش بازیگر هستن که البته چون ژاپنی هستن کمتر ملت میشناسن. یعنی همین الانم یک سری شرکتها از چهره های واقعی استفاده میکنن ولی خب چون کوجیما از بازیگرهای خیلی شناخته شده استفاده کرده یکم قضیه بولد شده.

حالا این وسط قطعا یک عده از شرکتها از بازیگرهای شناخته شده استفاده خواهند کرد. پس من فکر میکنم سالهای آینده این روال خیلی بیشتر خواهد شد.
 
اینجا بحث خلق شخصیت هم وجود داره که با ورود بازیگرها و چهره های اشنا که چندین بار جاهای دیگه هم اونها رو دیدم اون تاثیرگذاری همیشگی ای چهره ی منحصربه فرد از بین میره. کاش بتونم منظورمو خوب برسونم. بطور مثال توی فیلم وقتی یک بازیگر توی فیلمی خوب بازی میکنه و وایرال میشه همه اونو با اون نقش میشناسن و برای بازیگر هم سخت میشه که توی نقش دیگری بیننده بتونه اون رو بپذیره. مثلا کیت هرینگتون که سالها با نقش جان اسنو همه اون رو میشناسن و وقتی توی یک فیلم دیگه بازی میکنه نمیشه انکار کرد اون پس زمینه ی شخصیت جان اسنو توی ذهنیت بیننده دیگه وجود نداره. یکی از مزیت بازی ها این بود که برای هر دنیایی که خلق میشد همه چیزش منحصر به فرد بود.خوبی چهره های منحصربه فرد اینه که جدا از اینکه شما قبلا اون رو جایی ندیدید و هیچ پیش زمینه ای ازش ندارید (برخلاف ریدوس ، میکلسن و غیره ) شما بدون هیچ قضاوتی وارد شخصیت پردازیش میشید و باهاش ارتباط برقرار میکنید. شما تصور بکن اگر تمام چهره های شخصیت های اشنای بازی ها از لارا کرافت بگیر تا کریتوس اگه همشون با چهره ی یک بازیگر اشنا که توی صدتا مدیوم دیگه هم حضور دارند، جایگزین میشدند ایا بنظرت اون تاثیرگذاری و موندگاری ای که وقتی ما دربارشون حرف میزدیم رو داشتند؟ الان من نورمن ریدوس رو با وایکینگ دد میشناسم ، نمیتونم انکار کنم دیدن چهره اش منو یاد سریال نمیندازه. حالا همین نورمن ریدوس که توی این بازی نقش داره پسفردا بیاد نقش شخصیت دیگه توی یک بازی ای دیگه ایفا کنه! برای من که اصلا خوشایند نخواهد بود. من امیدوارم این قضیه در حد محدود باقی بمونه و توی بازیها فراگیر نشه.
به مقدار خیلی زیاد و غیر قابل وصفی با این پست موافقم! :دی
و به طور کلی با حضور بازیگرها توی بازی ها مخالفم! حال نمیکنم با این قضیه...به همین دلایلی که گفتی! این قضیه بخواد فراگیر بشه،اون حس خاص بودن کاراکترها همینطور کمرنگ و کمرنگ تر میشه به نظرم!
 
رفقا معلوم نشد بازی رو چطور میشه پیش برد؟ بخش داستانی بازی رو میشه آفلاین و تکنفره بازی کرد؟
بازی رو کاملا آفلاین میتونی به اتمام برسونی قبلا هم تایید شده سینگل محوره ، عناصر آنلاین داره ، یه سری مکانیکهای گیم پلی با تعامل با پلیرهای دیگه و کمک به همدیگه اشتراک گذاری میشه ، دقیقا مثل داستان بازی ! ، به گیم پلی و روندش عمق بیشتری میده .
 
بازی رو کاملا آفلاین میتونی به اتمام برسونی قبلا هم تایید شده سینگل محوره ، عناصر آنلاین داره ، یه سری مکانیکهای گیم پلی با تعامل با پلیرهای دیگه و کمک به همدیگه اشتراک گذاری میشه ، دقیقا مثل داستان بازی ! ، به گیم پلی و روندش عمق بیشتری میده .
ممنونم.
خیلی شدید جهان بازی برام جذابه، مطمئنم یه تکون اساسی میده به صنعت گیم . تریلرهاشو بالای 100 بار نگاه میکنم و هربار نکته جدیدی رو داخلش میبینم. خداروشکر که تاریخ خورد و امسال میاد چون صبر کردن براش واقعا سخته.
 
  • Like
Reactions: .Amirone
نمیدونم اینو کسی از بچه ها گذاشت یا نه، خودم بعد از چندبار دیدن تریلر تازه متوجه شدم:
View attachment 108063

View attachment 108064

به رنگ بنفش روسری دقت کنید، جنازه ای که تو تریلر سوخته میشه همون املیه؟! :-s
رسما تایید شده اسم اون کاراکتر بریجیت هست امیلی نیست یعنی خانم وگنر دو نقش رو ایفا میکنه حالا باید دید چرا. البته خوب حدس خودم که اینا یکنفرن اشتباه از آب درومد. بریجیت رییس جمهور کشور "شهرهای متحده" هست.
----------------------------------------


DF تحلیل تریلر رو داده بیرون متاسفانه الان وقت ندارم خیلی با جزییات پست بزارم دوستان لطفا اینکاروانجام بدن منتها برای خالی نبودن عریضه:

اولا بازی نسبت به نمایشای قبلی آپگرید شده نه دانگرید. دوستان مثل همیشه حرفتون در رابطه با دانگرید اشتباه بوده

گرافیک بازی اینقدر عالیه که دنبال دلیل میگشتن مطمئن شن آیا ریل تایم هست یا CG که میتونن تایید کنن ریل تایم بوده.

بازی نسبت به هورایزن یه تکون اساسی خورده و گرافیکش بالاتر هست دو دلیل براش دارن. 1. انجین بهبود پیدا کرده. 2. محیطهای بازی مثل هورایزن جنگلی نیستن و کمتر دارو درخت توشون هست ایین باعث شده بتونن منایع GPU رو خرج رندر با کیفیتتر بکنن. حالا نکته خیلی داره که خواهشا دوستان اگه وقت دارن اینجا بازتاب بدن
 
رسما تایید شده اسم اون کاراکتر بریجیت هست امیلی نیست یعنی خانم وگنر دو نقش رو ایفا میکنه حالا باید دید چرا. البته خوب حدس خودم که اینا یکنفرن اشتباه از آب درومد. بریجیت رییس جمهور کشور "شهرهای متحده" هست.
منم فکر میکردم هردو یکین! :D فقط ورژن جوون ترش رو Emily O'brien صداگذاری میکنه. وگرنه چرا اسمش فقط تو بخش Voice over هست؟ (بین بازیگرا اسمش دیده نمیشه)
کلا خیلیا مثل من گیج شدن اگه بدون اسپویل میومدن شفاف سازی میکردن خیلی بهتر میشد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or