PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,015
نام
سهند
وات؟! شخصیت پردازی و مبارزات ویچر خوب نبود؟! دیگه نطرات استادانه هم میشنویم از بعضیا 8-| فقط کسی از ویچر خوشش نمیاد که بلد نباشه بخونه لول :))
داداش پیش داوری نکن لطفا . چطور اینقدر مطمئن میگی کسی که زبان بلد نیس میتونه از ویچر خوشش نیاد . شاید یکی اصلا با بازی نقش آفرینی و المانهاش حال نکنه
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
داداش پیش داوری نکن لطفا . چطور اینقدر مطمئن میگی کسی که زبان بلد نیس میتونه از ویچر خوشش نیاد . شاید یکی اصلا با بازی نقش آفرینی و المانهاش حال نکنه
ایشون چندباری به بنده توهین کرده خواستم حالش رو بگیرم هرچند که جرئت جواب دادن نداره و رفته تو غار :D ولی اینکه کسی که زبان بلد نباشه نمیتونه به اون اندازه از ویچر لذت ببره حقیقته من اون موقع که بازی رو گرفته بودم بلد نبودم و نصف لذت بازی رو از دست دادم و بدترین پایان رو هم گرفتم :D هیچ کس نمیتونه قدرت روایت و شخصیت پردازی ویچر رو انکار کنه حتی اگه خوشش نیاد از بازی!
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
]دوستان متن حاوی اسپویله
من یه تیکه داستانو نفهمیدم هرچیم فکر میکنم به نتیجه نمیرسم
[SPOILER]کلیف دنبال بی بی سم بود چون معلوم شد اون بی بی پسرشه و زنشم مرگ مغزی شده بود که زنشو میکشه و با بی بی فرار میکنه و گیر میوفته حالا کلیفو و اتفاقی بیبی رو دای هارد من به دستور بریجت میکشه و بچه به بیچ میره اوکی؟ امیلی بچه رو داخل بیچ دوباره زنده میکنه و خط بخیه ای رو شیکم بچه شکل میگیره و بچه رو میفرسته دنیای واقعی اونجا متوجه میشیم که همون خط بخیه رو سم داره پس معلوم میشه اون بچه همون سمه و باباش کلیفه و مادر ناتنیش بریجت یا همون امیلی ( پشمام)!!! تا اینجام اوکی پس چرا اخر بازی متوجه میشه بچه دختره و اسمشو میزاره لویس اگه اشتباه نکنم؟ مگه بی بی هموم سم نیست ؟ اگه نیست پس چرا کلیف دنبالشه اصن؟خط بخیه چی میگه؟ اگه هست پس چرا دختر میشه اصن چجوری بی بی رسید به سم یا داستان چیز شره یا من یجاشو نفهمیدم دارم چرت میگم یکی اصن امیلی رو توضیح بده[/ISPOILER][/SPOILER]
من حقیقتش هنوزم یکم گیجم چون 2-3 ساعت آخر بازی کلی اتفاق پشت سر هم میوفته، اگه جایی اشتباه کردم دوستان اصلاح کنن. :D

درسته اون BB که تیر میخوره و آملی از ساحل برش برمیگردونه همون سم هست. ولی راجب اینکه BB که سم داره (Lou یا Loucie) کی هست و از کجا اومده، ایشون صرفا یه BB رندوم هست. اوایل بازی اگه یادتون باشه یکی از اعضای بریجز توی صحنه تصادف BB خودش رو میده به سم و میگه فرار کن.

کلیف مدت ها سرگردان بوده توی ساحل برای همین فکر میکنه BB که سم بهش متصل هست پسرشه. اما خب توی ادامه داستان متوجه میشیم فلش بک هایی که میبینیم درواقع مربوط به خود سم هست نه Lou.
اواسط بازی Deadman موقتا Lou رو برمیداره و میگه باید یه سری کار روش انجام بدم که موجب پاک شدن حافظه Lou میشه. اما بعد از این اتفاق همچنان فلش بک های مربوط به بیمارستان و کلیف و لیسا و... رو میتونیم ببینیم. چرا؟ چون این خاطرات سم هست نه Lou. امیدوارم جوابتون رو گرفته باشید. :D بازم میگم اگه جایی رو داشتم اشتباه میزنم دوستان اصلاح کنن.
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,050
نام
حامد
]دوستان متن حاوی اسپویله
من یه تیکه داستانو نفهمیدم هرچیم فکر میکنم به نتیجه نمیرسم
[SPOILER]کلیف دنبال بی بی سم بود چون معلوم شد اون بی بی پسرشه و زنشم مرگ مغزی شده بود که زنشو میکشه و با بی بی فرار میکنه و گیر میوفته حالا کلیفو و اتفاقی بیبی رو دای هارد من به دستور بریجت میکشه و بچه به بیچ میره اوکی؟ امیلی بچه رو داخل بیچ دوباره زنده میکنه و خط بخیه ای رو شیکم بچه شکل میگیره و بچه رو میفرسته دنیای واقعی اونجا متوجه میشیم که همون خط بخیه رو سم داره پس معلوم میشه اون بچه همون سمه و باباش کلیفه و مادر ناتنیش بریجت یا همون امیلی ( پشمام)!!! تا اینجام اوکی پس چرا اخر بازی متوجه میشه بچه دختره و اسمشو میزاره لویس اگه اشتباه نکنم؟ مگه بی بی هموم سم نیست ؟ اگه نیست پس چرا کلیف دنبالشه اصن؟خط بخیه چی میگه؟ اگه هست پس چرا دختر میشه اصن چجوری بی بی رسید به سم یا داستان چیز شره یا من یجاشو نفهمیدم دارم چرت میگم یکی اصن امیلی رو توضیح بده[/ISPOILER][/SPOILER]
در ادامه توضیح دوستمون

کلیف فکر می کنه که هر جا BB هست فرزند خودشه و چون سم فرزند کلیف هست و از اون طرف یک BB بغلش داره. و از طرفی سم به برزخ ارتباط برقار می کنه همه اینها باعث میشه که کلیف بره سمت سم.
BB ها رندوم هستن و تعدادشون زیاده و برای هر بریجزی که در اون فعالیت هست یک BB میدن.
امیلی همون رییس جمهور یا همون بریجته
فقط وقتی عملش می کنن یک جسمش تو برزخ میمونه که اون میشه امیلی و اون یک تیکش هم که در دنیای واقعی میمونه میشه رییس جمهور که اونم اویل میمیره.
امیلی هیچ وقت در دنیای واقعنی نمیاد و هر چیزی در دنیای واقعی از اون میبینیم همش هولوگرامه
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
هرچقدر بیشتر جلو میرم، بیشتر دارم عاشقش میشم! :D یعنی این فلسفه‌ی باربری توی بازی انقدر برام کشش داره که اصل داستان رو ول کردم و اصلاً یادم رفته داستان بازی چی به چی بود و فقط دارم توی محیط می‌گردم و مأموریت‌های جانبی میرم!
کلاً بازی یه حس خوبی بعد از پایان هر مأموریت بهم میده که توی کمتر بازی‌ای تجربه‌ش کردم و الآن می‌فهمم چرا یه نفر در مورد بازی از عبارت «گرن توریسموی شبیه‌سازهای پیاده‌روی» استفاده کرده بود. دقیقاً همون سبک و سیاق رو برام داره و از یه طرف گیم‌پلی چالشی و جذاب و از طرف دیگه حس رضایتی که میده، عین GT هست.
حالت آنلاین بازی هم به شدت خوبه و از طرفی به اتمسفرش آسیب نمی‌زنه و از طرف دیگه حس همکاری جالبی به بازی اضافه می‌کنه. یعنی اون لحظاتی که داری برای خودت راه میری و یه دفعه می‌نویسه فلانی از فلان چیزی که ساختی استفاده کرده یا ۵۰۰۰ تا لایک برات فرستادن، واقعاً محشره و قشنگ میشه رایحه‌ی خوش خدمت رو توی این بازی حس کرد! :D
این وسط دو تا مشکل هم دارم که یکی صحبت‌های بیش از حد و انواع و اقسام ایمیل‌ها و... هست که اگه کمتر بودن بهتر بود. خود کاتسین‌ها رو نمیگم و منظورم بخش‌های جانبی هست که هی میان حرف می‌زنن یا هر چند وقت یه بار یه ایمیل جدید میاد و تا میری اون رو بخونی، دو تای دیگه از راه میرسه. انگار کوجیما حال و حوصله‌ی «کم گفتن و گزیده گفتن» نداشته و هرچی به ذهنش رسیده چپونده توی بازی! :D
یکی دیگه هم منوهای بازی که هم نوشته‌ها خیلی ریز هستن و هم خیلی پیچ در پیچ و آشفته هستن. البته انگار نوشته‌ها قراره با آپدیت درست بشن که نمی‌دونم به زمان بازی من میرسه یا نه، خود منوها رو هم کم‌کم عادت کردم و دیگه دستم اومده چی به چیه و میان‌برها و بخش‌های مختلف منوها رو یاد گرفتم و اوضاع بهتر شده.
یه مورد دیگه هم که برام جالبه، ویدیوهایی هست که توی این چند هفته زیاد دیدم و با یه حالت تمسخرآمیزی نشون می‌دادن که وقتی در حال رفتن توی محیط هستن، یهو می‌خورن زمین یا میرن توی در و دیوار و کل بند و بساط‌شون می‌ریزه پایین. بعد از ۱۴،۱۵ ساعت بازی کردن می‌تونم با اطمینان بگم افرادی که همچین ویدیوهایی می‌ذارن از دو حالت خارج نیستن: یا کلهم بلد نیستن بازی رو چطوری پیش ببرن و همون‌طور که فلان بازی اکشن رو انجام میدن، Death Stranding رو هم در حالی که ۲۰۰ کیلو بار روی دوش‌شون هست با همون مدل بازی می‌کنن و طبیعیه که به مشکل می‌خورن. یه گروه هم برای دلقک‌بازی و خندوندن ملت از این کارا می‌کنن، چون به هر حال لایک توی این چیزا هست! :D وگرنه اگه بازی رو درست پیش ببرین، مشکل خاصی با بارها پیش نمیاد و من بعد از ساعت‌ها بازی کردن، فقط ۳ بار با ریختن بارهام مواجه شدم که ‌۲ بارش توی رودخونه‌های عمیق بود و وسط آب منهدم شدم، یه بار هم اولین دفعه که Muleها ریختن سرم، هول کردم و حواسم نبود و همه‌چیز ریخت پایین!
تازه به خاطر خسیس بودنم، همیشه تا خرخره بار حمل می‌کنم و باز از این مشکلات پیش نمیاد. مثلاً توی یکی از مأموریت‌ها زده بودم به دل BTها و در حالی که کلی بار روی شونه‌م بود و شبیه زرافه شده بودم، دو تا چمدون هم توی دست چپ و راست گرفتم و در اوج بدبختی در حال فرار از منطقه بودم و باز هم مشکلی پیش نیومد و چیزی نیفتاد پایین، چون کافیه آدم بازی رو صحیح انجام بده تا از این اتفاقات هم براش نیفته.
بریم ادامه بدیم ببینیم چی میشه. :D
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
یکی دیگه هم منوهای بازی که هم نوشته‌ها خیلی ریز هستن و هم خیلی پیچ در پیچ و آشفته هستن. البته انگار نوشته‌ها قراره با آپدیت درست بشن که نمی‌دونم به زمان بازی من میرسه یا نه
نوشته تو منوها واقعا فاجعن :D آپدیته قراره اواسط همین دسامبر بیاد که میشه حدود یه هفته دیگه.
=============================
الان داشتم نگاه میکردم بعد از اتمام مراحل داستانی 35 ساعت اضافه هم بازی کردم...! :| فک کنم آخرین باری که دل و روده یه بازیو این شکلی درآوردم فانتوم پین بود، گیم دیزاینرهای کوجیما پروداکشنز (جدا از خود هیدئو کوجیما) معمولا کردیت خاصی نمیگیرن بین گیمرها و طرفدارا ولی بنظرم هم توی فانتوم پین و هم دث استرندینگ با توجه به تفاوت زیادشون با متال گیرهای قدیمی کار فوق العاده ای انجام دادن. یعنی من به عنوان خوشبین ترین فن بازی هم فکرشو نمیکردم از دث استرندینگ بتونن یه همچین گیمپلی اعتیادآوری رو در بیارن که خواب و خوراک برامون نذاره.:))
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
وقتتو باهاش تلف نکن چون توی یه دور باطل از افکار بچگانش گیر کرده.از خودش میپرسه به خودش جواب میده"تهشم با حس موفقیت یه آفرین به خودش میگه تا روز جدیدش شروع بشه.بلاکش کردم رفت تا هرزنامه هاش باعث نشه اسکرول بیخودی انجام بدم:D
من نمیدونم کدوم ناظم به این تاپیک سر میزنه ولی این کاربر عملا داره به کودکی بنده توهین میکنه ولیاقتش کم کم اخطار رو هست که یاد بگیره از اینکارها نباید بکنه ولی در عوض جواب من به این کاربر بی ادب پاک میشه اگه بخاطر فروم نبود هرچی تو دهنم بود بهش میگفتم لطفا به گزارش ها رسیدگی کنید!
 
  • Like
Reactions: asi_1447

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
فقط از کو جیما ساخته بشه بسه این بازی 2 حالت داره یا عاشقش میشی که دیگه ولکنش نیستی بهترین بازی عمرت میشه یا متنفر بین این همه بازی که فقط ساخته شدن وجود چنین بازیهای لازمه الان اکثر بازی دورشون تند توی چند ساعت اول همه چیز به بازیکن میده اما تو این بازی با صبر بدست میاد امیدوارم بهترین بازی سال بشه تا معلوم شه این مدل بازیها هنوزم زنده اند 124135
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
فقط از کو جیما ساخته بشه بسه این بازی 2 حالت داره یا عاشقش میشی که دیگه ولکنش نیستی بهترین بازی عمرت میشه یا متنفر بین این همه بازی که فقط ساخته شدن وجود چنین بازیهای لازمه الان اکثر بازی دورشون تند توی چند ساعت اول همه چیز به بازیکن میده اما تو این بازی با صبر بدست میاد امیدوارم بهترین بازی سال بشه تا معلوم شه این مدل بازیها هنوزم زنده اند View attachment 124135
ابتدای اپیزود 5 هستم تا الان 103 ساعت گیمپلی 124136
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
خدمت دوستان من دیشب بازی رو تموم کردم حداقل به عنوان یک گیمر که بیشتر از 30 ساله دارم گیم بازی میکنم و شوتر باز هم نیستم (نمیتونین بگین شعور و فهم گیم رو ندارم چون زمان زیادی رو تو این کار گذاشتم ) فکر میکنم حداقل این آزادی رو دارم نظر "خودم"
رو اینجا بیارم فقط میتونم بگم استاد کوجیما یه نابقه هست!!! چرا؟ چون فقط یه نابقه میتونه کاری کنه که من یه گیم " مزخرف!" رو تا آخر بازی کنم!
نمیگم " آشغال" چون واقعا آشغال نیست...! آقا من چرا باید یه فیلم سینمایی رو که دوساعت باید دسته بازی رو بذارم زمین بشینم ببینمش و تازه حتا نتونم بزنم جلو!!! رو 650 هزارتومن بخرم؟؟ اصلا مشکلم پول نیست این کار توهینیه به جامعه گیمرهای جهان که منم جزئشونم نظر من اینه گیمر میخواد گیم بازی کنه دوست دار فیلم میخواد فیلم ببینه !!!!دوستان حالا هرکدوم از شما میتونین بگیم من شعور و فهم یه گیم خوب یا یه قولی یه "سبک جدید" رو ندارم ، بابا هوی رین هم وقتی اومد یه سبک جدید بود ولی شاید همین الان هم بدن من بازیش کنم..
من عصبانی هستم احساس میکنم گول خوردم حیف زمانی که گذاشتم حیف انرژی که گذاشتم .. چرا باید برای دیدن یک فیلم 2 ساعته 20 ساعت حمالی کرد و بار برد دیگه حالم از کلمه " کارگو" و "دلیوری" " سم پورتر" بهم میخوره...
من یه لیستی از موارد " مزخرف" رو در آوردم میذارم داخل اسپویل که دوستانی که بازی رو تموم کردن بتونن ببینن اصلا هم براش فلسفه نمیسازم که احتمالا اگه این کار و بکنم دارم خودمو گول میزنم شاید حداقل من شهامتشو دارم اینجا نام ببرمشون:
صدای گریه بچه و بچه داری (گوگوری گریه نکن!!!) تو وسط جنگ جهانی اول!!!
ملق زدن نهنگ تو آسمون !!!
باس فایتهایی که ابتدا(سر) و انتها(ته) شون مشخص نیست
باربری مثل بلانصبت " قاطر" برای هیچی !!!(پیتزا- دخترخانم!!!)
مبارزه تو میدان جنگ جهانی با سربازهای اسکلتی با تجیزات مدرن آینده
در اومدن قارچ از جای جیش کردن سم
مبارزه هیگز با سم به سبک مورتال کومبت و تیکن!!! دوتا نوار خون هم بالای سرشونه با مشت!!!!
دربدر شدن تو پایان بازی تو ساحل که حتا نمیدونی چکار باید بکنی تازه نمیشه کنسلشم کرد
دیدن فیلم سینمایی به زور در انتهای بازی که نمیشه ردش هم کرد ( البته توضیحات سوالات بی پایان گیمر ها بصورت فله ای در قالب فیلم هالیوودی!!!
بی تی های شبیه شلغم در انتهای بازی که میزنیشون دوتا میشن:))
و .... و ..... و
امیدوارم به دوستان برنخورده باشه این ها نظرات "بنده" بود خیلی شفاف و بدون تعارف (گذاشتم نصف قیمت که زود بره نبینمش...)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر