Dead Space :Visceral Games نمرده است, بلکه در استراحت است

Mr. Worldwide

کاربر سایت
icon.jpg


Steve Papoutsis مدیر استدیو Visceral Games در مصاحبه ای درمورد Battlefield: Hardline به فرنچیز Dead Space اشاره کرد که این فرنچیز نمرده بلکه در حال استراحت است.


Steve Papoutsis در این مورد در نمایشگاه Gamescom بیان کرد:"
آیا Dead Space مرده است؟ نه برای من که چنین نیست. من عاشق این بازی هستم و تیم Visceral نیز به بازی علاقه دارند. استدیو ما هفت سال روی نسخه های متعدد بازی کار کرده است و حال زمان آن رسیده بود که ما استراحت بکنیم و یک چیز جدیدی را امتحان بکنیم."

Papoutsis افزود:"
اما در مورد این فرنچیز شور بسیار زیادی وجود دارد, این هیجان نه تنها از من بلکه از اشخاص دیگر در این کمپانی نیز هست. من فکر می کنم این فرنچیز یک IP مهم برای کمپانی است. شما هیچ وقت نمی دانید چه چیزی اتفاق خواهد افتاد... من واقعا درمورد از چنین چیزی در نسل جدید هیجان زده خواهم شد."

Visceral Games در حال حاضر در حال کار برروی Battlefield: Hardline و Star Wars نیز می باشد.

منبع
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: noorihamid99
کاملا معلومه که اگه EA بخود ادامه بده بر می گرده به همون ریشه اصلی یک و دو. شماره سه فاجعه بود اصلا. درسته که بعضی جاها صحنه های ترسناک تر از شماره دو داشت ولی 5 چپتر آخر بد، پلات تویست بد، گیمپلی بد، حتی گرافیکشم تو ذوغ می زد، باگ هم اضافه شده بود به بازی! همچین کارهایی فقط از EA بر می آد.

آخره قسمت سوم مگه داستانش بسته نشد؟؟
آیزاک نمرد مگه؟؟
راستی شماره سه زیادی هم بد نبود..فقط یه کم سردرد میاورد...من راضی بودم ازش:>

نه :دی

آخر کردیت DSIII، سیاره رو نشون می ده، بعدشم صفحه سیاه می شه و آیزاک تو رادیو می گه "Ellie" و تموم می شه.

داستان هم بسته نشد و اتفاقا باز تر شد تو DLCـش.
 
شماره ی 3 یکم نا امیدم کرد از این سری،و حس 2 شماره ی اول رو اصلاً نداشتم تو بازی.امیدوارم با تمرکز روی ساخت بازی بتونن یه عنوان در حد دو شماره ی اول و حتی بهتر از اون رو بسازن.
 
کاملا معلومه که اگه EA بخود ادامه بده بر می گرده به همون ریشه اصلی یک و دو. شماره سه فاجعه بود اصلا. درسته که بعضی جاها صحنه های ترسناک تر از شماره دو داشت ولی 5 چپتر آخر بد، پلات تویست بد، گیمپلی بد، حتی گرافیکشم تو ذوغ می زد، باگ هم اضافه شده بود به بازی! همچین کارهایی فقط از EA بر می آد.



نه :دی

آخر کردیت DSIII، سیاره رو نشون می ده، بعدشم صفحه سیاه می شه و آیزاک تو رادیو می گه "Ellie" و تموم می شه.

داستان هم بسته نشد و اتفاقا باز تر شد تو DLCـش.

حالا درسته که EA گفته از ترسناکی بازی کم کنید و بیشتر به سمت اکشن بودن ببریدش, ولی اینا هم تقصیر EAـه؟ :d
این visceral بازی هاش یکی در میون خوبه, کلا استودیو پر فراز و نشیبی ـه, همشم که در حال Transferـه عضوه :d باس دید با DSـه بعدی چی کار می کنن
 
یکی از موارد فوق العاده جذاب و بحث برانگیز این سری ،ربط دادن دین و مسائل دینی در داستان بازی بود

مسأله ای که به شدت داستان رو برای من درگیر کننده میکرد همین موضوع دین بود، به شخصه تو هیچ بازی دیگه ای به جز سایلنت هیل 3 ندیده بودم که یک گیم تا این حد به مسائل دینی بپردازه

این مورد اتفاقا تو DS3 به اوج خودش رسید و در زمینه ی داستانی بیشترین DS ای که برای من جذاب بود همین نسخه سومش بود

در هر صورت چیزی که برای من در نسخه چهارم فوق العاده مهمتر از ترسناک بودن بازیه اینه که، بازی بازم یه داستان خوب و پر کشش ارایه بده.
 
یکی از موارد فوق العاده جذاب و بحث برانگیز این سری ،ربط دادن دین و مسائل دینی در داستان بازی بود

مسأله ای که به شدت داستان رو برای من درگیر کننده میکرد همین موضوع دین بود، به شخصه تو هیچ بازی دیگه ای به جز سایلنت هیل 3 ندیده بودم که یک گیم تا این حد به مسائل دینی بپردازه

این مورد اتفاقا تو DS3 به اوج خودش رسید و در زمینه ی داستانی بیشترین DS ای که برای من جذاب بود همین نسخه سومش بود

در هر صورت چیزی که برای من در نسخه چهارم فوق العاده مهمتر از ترسناک بودن بازیه اینه که، بازی بازم یه داستان خوب و پر کشش ارایه بده.

خوشحالم یکی اینو متوجه شد توی داستان، یکی از بارهای خیلی سنگینی که داستان بازی به دوش میکشید نشون دادن دیدگاه Armageddon گرای ادیان هستش که بدنبال یه نابودی کلی یا یه Judgment day آخرش میگردن و گاهی اوقات به یه مرحله ای میرسن که Prophecy های مذهبیشون راجع به آخرالزمان رو توی دست خودشون میگیرن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or