Daylight یک بازی ترسناک انحصاری برای PC با موتور Unreal Engine 4

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
DayLight_Unreal_Engine_4_PC_exclusive.jpg


درود

همانطور که مطلع هستید در دسامبر سال گذشته خبری مبنی بر اینکه Blacklight studio در حال کار بر روی یک بازی انحصاری برای PC بر پایه ی متور UE4 که قرار است در کوارتر دوم سال 2013 عرضه شود منتشر شد این بازی که نامش Daylight به معنای روشنایی روز است یک بازی در سبک وحشت است که در DICE Summit 2013 رونمایی شد.

در این بازی شما کنترل زنی را به عهده دارید که نیمه شب از خواب بیدار میشود و خودش را در یک پناهگاه متروکه میبیند در حالی که هیچ چیزی از گذشته ی خود به یاد نمی آورد . بر روی دیوارهای این پناهگاه نوشته هایی به چشم میخورد که بیانگر اتفاقات ناگواری بوده که در طی چنیدین قرن بوقوع پیوسته و روح قربانیانیکه در میان دیوار ها محصور شده اند.
در این بازی اسلحه ای وجود ندارد کاری از دست شما بر نمیآید تنها راه نجات شما فرار کردن است.
داستان بازی الهام گرفته از ترکیب چند مورد از داستانهای Jessica Chobot است. گفتنی است جسیکا مجری چندین برنامه ی ویدئویی در IGN بوده است.

آقای head Jared Gerritzen عضو ارشد و کارگران خلاق استدیو Zombie Studios اذعان داشت جسیکا نیز یکی از اعضای تیم 6 نفره ی Zombie Studios که در حال کار بر روی بازی هستند میباشد.

Gerritzen عناوینی همچون بازیهای Fear همچنین بازی Condemned: Criminal Origins را در پرونده ی کاری خود دارد.

Jared Gerritzen میگوید: شخصیت بازی نامی ندارد و هیچ پیش زمینه ی داستانی نیز در مورد آن وجود نخواهد داشت او از خواب بیدار میشود و این شما هستید که باید راه خودتان را پیدا کنید اما عناصر داستانی بسیاری در بازی وجود خواهد داشت
بازی با پلیر های مختلف تجربه های کاملا متفاوتی را به همراه خواهد داشت شما مانند موشی هستید که در یک قفس گرفتار شده اید اما این قفس یک پناهگاه و مانند یک جهنم ترسناک است. شما مجبور هستید راهی را برای گریز از این مهلکه پید اکنید و همیشه این کار به صورت کاملا متفاوتی انجام تخواهد گرفت.
بازیکن ها هیچ اسلحه ای ندارند اما به یک تلفن همراه مجهز شده اند . زمانی که شما با دشمنان مواجه میشوید این تلفن مانند یک هشدار عمل میکند. گاهی اوقات نیز شیطان ذهن شما را تسخیر میکند و یک فلاشبک نمایش داده میشود. تلفن همراه شما دارای یک دوربین ویدئویی و قطب نما است و میتواند و به عنوان چراغ قوه نیز مورد استفاده قرار بگیرد. اگر بخواهید کمی نور بیشتری بدست آورید میتوانید آن رار روی حالت UV قرار دهید و از این ویزگی برای پیدا کردن و دنبال کردن رد پای خودتان استفاده کنید. منابع دیگر روشنایی شما مشعل ها و مواد شیمیایی نور دهنده نیز در بازی در دسترس خواهند بود.
طراحی زامبی های بازی با استفاده از قابلیت های دینامیکی Unreal Engine 4 رضایت بخش به نظر میرسد و همچنین افکت های نوری Real Time
آقای Gerritzen میگوید: تنظیمات پیچیده بازی در یک عنوان ترسناک بهترین راه برای نشان دادن قابلیت های این انجین است!
بازی Daylight قرار است از طریق استیم با قیمت $20 یا کمتر در سال جاری عرضه شود و چپتر های اضافی نیز به همراه خواهد داشت.

منبع :
تصاویری از بازی :

h7724_daylight_007.jpg
i6273_daylight_008.jpg


z973_12.jpg



m9389_13.jpg
 
آخرین ویرایش:

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
اره فک کردم اونه بس این یه بازی دیگس نه؟

آره اولین اونه، اما اون بازی قرار نیست قابلیت های UE4 رو آنچنان نشون بده چون سبک گرافیکیش اینطور نیست.
میشه اینطور گفت که "این بازی اولین بازی با UE4 هست که قراره از توانایی های این موتور ر ونشون بده."
 

Lord Zeus

کاربر سایت
Sep 15, 2009
1,234
جالب اینکه فقط 6 نفر دارن روی بازی کار میکنن .
مدیر روابط عمومی قبلی Sucker Punch هم در این استودیو کار میکنه.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
خیلی جالبه هنوز نسل بعد رسمان شروع نشده 4-5 تا بازی انونس شده با UE4 داریم!.
 

Attachments

  • 00000000.jpg
    00000000.jpg
    28.6 KB · مشاهده: 285
  • 3.jpg
    3.jpg
    61.5 KB · مشاهده: 225
  • kaz (36).jpg
    kaz (36).jpg
    41.1 KB · مشاهده: 223
  • D5xSvni (1).jpg
    D5xSvni (1).jpg
    44 KB · مشاهده: 269
  • inFICaxe9j3ZE.jpg
    inFICaxe9j3ZE.jpg
    147.4 KB · مشاهده: 260
  • VIl.jpg
    VIl.jpg
    50.6 KB · مشاهده: 256
  • 2Il.jpg
    2Il.jpg
    49.9 KB · مشاهده: 258
  • ibiGRwqFQd5U6A.jpg
    ibiGRwqFQd5U6A.jpg
    76.3 KB · مشاهده: 3
  • countdown2.jpg
    countdown2.jpg
    121.4 KB · مشاهده: 256
  • giantcrabfaake.jpg
    giantcrabfaake.jpg
    152.2 KB · مشاهده: 199
آخرین ویرایش:

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
خیلی جالبه هنوز نسل بعد رسمان شروع نشده 4-5 تا بازی انونس شده با UE4 داریم!.

pc که نسل بعد نسل قبل حالیش نمی شه این انجین هم سازگاریش با pc فوق اعاده عالی هست پس کار خیلی منطقی هست تا بعدا برای کنسول های نسل بعد هم به راحتی پورتش کنن
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
pc که نسل بعد نسل قبل حالیش نمی شه این انجین هم سازگاریش با pc فوق اعاده عالی هست پس کار خیلی منطقی هست تا بعدا برای کنسول های نسل بعد هم به راحتی پورتش کنن
تکنیک های سایه‌زنی نوین و این مدلسازیهای پیشرفته از 20 سال پیش روی pc بوده؟
 

Attachments

  • im83bCRJsoqzk.gif
    im83bCRJsoqzk.gif
    55 KB · مشاهده: 221
  • image_297726_thumb_wide620.jpg
    image_297726_thumb_wide620.jpg
    28.5 KB · مشاهده: 220
  • 01111.jpg
    01111.jpg
    86.7 KB · مشاهده: 206
  • gGncltD.jpg
    gGncltD.jpg
    13.1 KB · مشاهده: 276
  • Clip_14.jpg
    Clip_14.jpg
    40.3 KB · مشاهده: 15
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
با این تیم 6 نفره سازنده و این تصاویری که ما میبینیم فکر نکنم چیز مالی در بیاد..
 

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,991
نام
احمد
تکنیک های سایه‌زنی نوین و این مدلسازیهای پیشرفته از 20 سال پیش روی pc بوده؟

درسته که از 20 سال پیش این تکنیکها نبوده اما در نگاه کلی حرفش درسته، PC تو نسل بندی ها قرار نمیگیره ...
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
درسته که از 20 سال پیش این تکنیکها نبوده اما در نگاه کلی حرفش درسته، PC تو نسل بندی ها قرار نمیگیره ...
شما و s.1 و اینهای که زیر کامنتتهاتون لایک گذشتن متوجه نشدید که Epic Games به Unreal Engine 4 میگه نسل بعدی و هر بازی که با این انجین ساخته بشه از قابلیتهای نسل بعدی که Epic طراحی کرده یا درش قرار داده استفاده میکنه که خود بخود بازی مورد نظر رو بدون اشاره به پلتفروم خاصی نسل بعدی میکنه. افتاد انشالله؟

به عنوان مثال Doom 3 و Half-Life 2 در زمان خودشون; و F.E.A.R و Condemned: Criminal Origins ام در زمان خودشون بازی نسل بعدی حساب و خطاب میشدن.
 

Batman Revenge

کاربر سایت
Jul 4, 2012
590
نام
مجید
با دید مثبت فکر کنید :d ببینید انریل 4 چی بوده که 6 نفر تونستن ازش همچین چیزی در بیارن :d حالا به ابهت پی ببر :d حالا میتونی در مورد انریل بد بگو :d
 

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,991
نام
احمد
شما و s.1 و اینهای که زیر کامنتتهاتون لایک گذشتن متوجه نشدید که Epic Games به Unreal Engine 4 میگه نسل بعدی و هر بازی که با این انجین ساخته بشه از قابلیتهای نسل بعدی که Epic طراحی کرده یا درش قرار داده استفاده میکنه که خود بخود بازی مورد نظر رو بدون اشاره به پلتفروم خاصی نسل بعدی میکنه. افتاد انشالله؟

به عنوان مثال Doom 3 و Half-Life 2 در زمان خودشون; و F.E.A.R و Condemned: Criminal Origins ام در زمان خودشون بازی نسل بعدی حساب و خطاب میشدن.

وقتی میگم pc توی نسل بندی ها قرار نمیگیره اینه که شما با یه pc قدرتمند که الان یا یکی دو سال قبل بستی میتونی بازیایی که برای نسل بعد کنسولها و کامپیوتر میاد رو بازی کنی "حالا رو هر تنظیماتی" و نیاز به عوض کردن قطعات نداری اما در ضمینه کنسولها فرق میکنه و شما ملزم به خرید سخت افزار جدید هستی پس باید از این نسل وارد نسل بعد بشی و گرنه مشخصه که برای حداکثر کیفیت در pc حتی المقدور هر 3 سال بروز بشی. افتاد ؟!
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
از جو بازی خیلی خوشم اومد، از این تیکه هم حمایت میشه چون Replay Value رو بشدت میبره بالا :
Every experience will be different as rooms are randomly generated, and players will only learn about the game’s story via clues they discover as they explore.
>:d
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,128
نام
حسین
عجب گرافیییکی:-oعجب انجینی:>گرافیک نسل بعد یعنی این
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر