David Cage: "من بازی نمی‌سازم، سعی می‌کنم تجربه خلق کنم"

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
20130325_beyond_two_souls.jpg

Heavy Rain در سال 2010 عرضه شد و با بازتاب های مختلفی مواجه شد؛ کارگردان این عنوان آقای David Cage در مورد این که چرا زیاد راغب به ساخت ادامه ای برای بازی ها نیست توضیح می‌دهد و همچنین عقیده خود را بیان کرده و می‌گوید که احساس می‌کند او بازی نمی‌سازد، بلکه سعی می‌کند تجربه خلق کند.
در مصاحبه با Kotaku وی گفت: "من بازی و محصول تولید نمی‌کنم، بلکه تلاش می‌کنم که تجربیات را بیافرینم. من تلاش می‌کنم کاری را که انجام می‌دهم مخلصانه، صادقانه و با عشق باشد. بله ما چیز های خوب زیادی را شنیدیم و همچنین چند موضوع بد! بگذارید ادامه دهیم؛ بیایید دفعه بعدی بهتر کار کنیم و شاید هم یک چیز کاملا متفاوت بسازیم. تنها کاری که دوست ندارم انجام دهم، ساخت ادامه ای برای Heavy Rain است. مثلا بیایم و همان کار را انجام دهیم و فقط یک سری مسایل را بهبود ببخشیم و دوباره بازی را منتشر کنیم. اما خود ما برای Beyond: Two Souls یک صفحه سفید برداشتیم و سعی کردیم تجربه جدید را خلق کنیم و یک احساس متفاوت هنگام بازی کردن به وجود آوریم."
منبع
 
دوباره بحث های تکراری شروع شد ؟ میخواین دوباره 25 صفحه راجع به چیزهای تکراری صحبت کنین ؟ وجداناً آدم توی تاپیک های دیوید کیج فکر میکنه دچار دژاوو شده.
لطفاً بحث در مورد استاد و این چیزا رو توی همون تاپیک قبلی ادامه بدین. فکر میکردم دیگه چند صفحه بحث در مورد مفهوم پیچیده استاد توی اون تاپیک ، کار رو تموم کنه و به تاپیک های بعدی نکشونه.
حسین جان شما هم لطفاً این حالت پست دادن رو تموم کن. دقت کردم الآن مدتی هست توی یه سری از تاپیک ها خیلی روی کلمه استاد تأکید داری و این موضوع حساسیت ایجاد میکنه. سلیقه هر کسی به خودش مربوط هست ، ولی خود من کم کم دارم فکر میکنم قصد خاصی از این جور صحبت کردن داری و میخوای لج بازی کنی ، منم متأسفانه مجبور میشم در صورت ادامه دادن این روند پست هات رو پاک کنم.
لطفاً بحث فقط در مورد موضوع تاپیک.
 
من بعد از تجربه یِ Asura's Wrath کاملا به این مهم پی بردم که بدم نمیاد یه بازی ای انجام یدم که بشه یه کاسه تخمه بذارم جلوم و بازی کنم ! :دی
خیلی دوس دارم هوی رین و بیاند رو بازی کنم.امیدوارم پیش بیاد موقعیتش برام
 
آقا یه سوال جدی!! :
خداییش قبلاً این موضوع رو بیان نکرده بود ؟! یا من متوهم شدم فکر کردم گفته بید :-?

به جان بچه ام سوال کردم وگرنه این پست رو خودم به خوبی دیدم و لایکیدم :-s :دی
اون مصاحبه در فرانسه با آقای پتریک بود این یکی با kotaku
توی این یکی تاکید کرده که گیم پلی دیگه مثل heavy rain نیست و حتی بهبود شده ی اون هم نیست
در قبلی گفته بود آخرین چیزی که بهش فکر میکنم پول هست
زنده باد کیچ

If you’re still think Cage is in games for the money, take a look at Beyond’s content. The demo we saw in Paris involved a homeless woman giving birth, characters stealing food and street begging. Not shooting bad guys. Cage has always espoused the need to draw emotion from the player, and this has never been more obvious than in Beyond. This is not intended to be a “mass” game. David Cage is trying to make a work of art.

“I thought it was really interesting to talk about homeless people from a different angle,” he said, talking specifically of the birth scene.
اگه فکر میکنید کیج برای پول بازی میسازه پس باید یه نگاه به محتویات دمو beyond بندازید:زن بیخانمانی که داره زایمان میکنه ,کاراکترها گدایی و دزدی میکنند
کیج در مورد صحنه زایمان گفته:"به نظرم جالب بود که افراد بی خانمان رو از یه زاویه دیگه نگاه کنیم."
_________
این هم کامنت های اجنبی ها: (یاد بگیرید)
You can't cage the Cage. Good man, good games.
دیوید قفس(کیج) رو نمیشه انداخت توی قفس
I can respect Cage for his vision and style, but my goodness he needs a new writer for his games.
دیدگاه دیوید رو قبول دارم ولی انصافا باید نویسنده بازی رو تغییر بده
You can say whatever you want about Cage, but you can't deny that his games are quite unique in the industry. Looking forward to Beyond two souls.
هرچی میخواهید بگید ولی نمیتونید خاص بودن بازیهاش رو زیر سوال ببرید
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or