David Cage : بازی Beyond Two Souls شما را کاملا غافلگیر خواهد کرد

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
درود
Beyond_Two_Souls.jpg


David Cage یکی از نابغه های صنعت گیم به شمار می رود. او کسی هست که صنعت بازی سازی را در زمینه سینمایی تعاملی به صورت چشم گیری پیشرفت داد. با تجربه های وسیعی که از عناوینی همچون Heavy Rain و Fahrenheit بدست آورد، اکنون زمان آن است که بتواند نوآوری های خود را در سطح بالاتری و دز قالب بازی Beyond Two Souls ارایه کند.

او در مصاحبه ای که با PlayStation EU blog داشت، بیان کرد: "این بازی با Heavy Rain کاملا متفاوت است، احتمالا مردم می توانند این مورد را به خوبی تصور کنند. اولین تفاوت واضح بین این دو بازی این است که در Beyond، می توانید دو کاراکتر را کنترل کنید؛ Jodie و Aiden. ما می توانیم کارهای جالبی را با Aiden انجام دهیم به طور مثال: پرواز کردن، راه رفتن از دیوارها و برقراری ارتباط با مواد و یا کاراکتر در یک راه عجیب و غریب. آنچه که ما در نمایشگاه E3 به نمایش گداشتیم، در واقع یک نسخه از کار بر روی رابط کاربری مشابه بر اساس Heavy Rain بود اما این رابط نهایی این بازی نیست"


Beyond-Two-Souls.jpg



"برای کسانی که به ما ایمان دارند و طرفدار Heavy Rain هستند ما آن ها را شگفت زده خواهیم کرد. ما به شما در این بازی چیزی به شما می دهیم که شما حتی انتظار آن را نخواهید داشت. به نظر من این یک تجربه کاملا واقعی خواهد بود. ما بر این باور هستیم و به شدت بر روی این پروژه کار می کنیم. ما هر روز به طور هیجان زده برای دیدن این بازی بر روی صفحه نمایش ها شوق و اشتیاق خاصی داریم. امیدوارم همچین احساسی هم در بین طرفداران بازی شاهد باشم."

این بازی به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 3 در سال 2013 روانه بازار خواهد شد.

 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
خوب بود اینم تو همون تاپیک قبلی اضافه میکردین , الان ملت شهید پرور میان میگن دوباره این حرف زد و ... نمیدونن این ادامه ی همونه ...
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
Heavy Rain بهترین بازی عمرم تا به این لحظه بود، واقعاً بازی های دیوید کیج فوق العاده هستند و لابد Beyond هم می تونه بسیار عالی باشه. بی صبرانه منتظر این بازی ام.
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,641
نام
وحيد
الان واقعا دلیل این خبر چی هست وقی که تو یه خبر دیگه کل این حرف ها زده شده و همین متن در یک خبر کامل تر بوده ؟؟

بعد بیاید بگید دیوید کیج چرا انقدر حرف میزنه !! الان اومدن کل یه مصاحبه چند بخش کردن میدن به خورد ملت تو فروم !!
 

hamid ps3

کاربر سایت
Jun 2, 2012
72
من از زمان فارنهایت عاشق سبک بازیای کیج شدم یه جورایی بزرگسال و جدی میزنه از این بازیاس که کلا زیر 15 سال باهاش حال نمیکنن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر