Darksiders | PS3

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
[FONT=&quot]سلام [/FONT]
[FONT=&quot]این پیش نمایش رو تو قسمت معرفی بازی ها قرار دادم و بد ندونستم با توجه به نبود تاپیک این بازی , اینجا هم قرار بدم . امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره . اگر نظر یا انتقادی هست خوشحال می شوم که مطرح کنید .
[/FONT]


[FONT=&quot]
darksiror.jpg
[/FONT]


[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]در سال های اخیر ما شاهد بازی های فانتزی زیادی بوده ایم , یکی از مشخصات اصلی و مهم اینگونه بازی ها وجود فرشتگان , اهریمنان و همچنین زمینه داستانی آنها است که معمولا در مورد نابودی بشر است . ولی چه تعداد از این بازی ها دارای حال و هوای مدرن هستند ؟ این بازی تمام این ایده ها رو به علاوه خط داستانی جالب , جلوه های بصری عالی و گیم پلی درگیرکننده ای را ارائه می دهد . به ما اخیرا فرصتی داده شد تا چند ساعت اول بازی را شاهد باشیم و در مورد بازی با آقای Joe Madurira صحبتی داشته باشیم .


[/FONT]
[FONT=&quot]" ما یکسری ایده خوب داریم تا باعث شود مردم دنبال خبرهایی از بازی باشند . قرار دادن یک بازی فانتزی در یک دنیای مدرن عالی به نظرمیرسه. اینکه شاهد پرتاب شدن یک اتوبوس به یک ساختمان توسط یک اهریمن باشید در حالی که مردم با سر و صدای زیاد و فریاد کشان به این سو و آنسو آشفته وار می دوند به نظر من احساس شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد " این جملات را Mad در مورد ایده شکل دهنده بازی بیان می کند . اگر اخبار این بازی را به تازگی دنبال می کنید , این چیزی است که شما را کمی با بازی کمی بیشتر آشنا می کند : شما در نقش War هستید , یکی از چهار سوار نابودی زمین . War به Chaurd Console خدمت می کند . یک نیروی مرموز که قدرت بین جهنم و بهشت را متوازن می کند . War به دلایل نامعلومی به صورت عمدی به محض حضورش بر روی زمین شروع به نابودی بشر و اجرای روز رستاخیز( Armageddon ) می کند , پس از از بین رفتن بشریت , او باید در مورد این اعمال زشت و آشکارش توضیح دهد . بعد از مدتی معلوم می شود که War توسط Destroyer ( نابود کننده ) فریب خورده و آن اعمال زشت را انجام داده است . نابود کننده یک اهریمن نیرومند است که بعد از نابودی بشریت کنترل زمین را به دست گرفته است در طول بازی شما با موجودات اهریمنی نابود کننده , فرشتگانی که بر روی زمین باقی مانده اند و تعداد زیادی دیگر از موجودات ماورا طبیعی که مانع از رسیدن شما به هدفتان( رسیدن به نابود کننده ) هستند مبارزه می کنید .


[/FONT]


darksieoe.jpg

[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]War به همراه اسب آتشینش [/FONT]

[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]در طول بازی وار با Watcher همراه می شود . که توسط Mark Hamill که اخیرا در بازی بتمن ایفای نقش کرده صداگذاری شده است . او از طرف کنسول تعلیم دیده تا مراقب شما باشد که از راه بیراه نشوید . واچر یک همراه بدرد بخور است که به سرعت ماموریت بعدی شما را مشخص می کند , و همچنین نقاط ضعف باس ها را نشان می دهد . شما در طول بازی یک اهریمن تاجر به نام Vulgrim ملاقات می کنید که طبق قراردادی که با کنسول دارد می توانید از او اجناس با ارزش مختلفی را خریداری کنید . که این ها شامل : اسلحه ها , توانایی ها , کمبو های جدید برای اسلحه هایتان و دریافت معجون هایی که بعد ازمردنتان باعث احیایتان می شود , می باشد . با کشتن دشمنان , شکستن اشیا و پیدا کردن جعبه های پنهانی که در سر تا سر بازی مخفی هستند می توانید روح هایی [/FONT][FONT=&quot]( Souls )[/FONT][FONT=&quot] را بدست آورید که از طریق این روح ها می توانید پول, بیشتر کردن نوار خشم ( Wrath ) ,زمانی که به اندازه کافی خشم بدست آوردید , جان و غیره را بدست آوردید . همچنین می توانید قابلیت های مخصوص تان را فعال کنید مانند فوران تیغ که باعث می شود حلقه ای از شمشیر های بزرگ و کشنده اطراف War را محاصره کنند و باعث صدمه زدن به دشمنانی که در نزدیکیتان هستند شوند . همچنین می توانید با پیدا کرد اشیا مخفی باعث آزاد سازی آیتم هایی از سوی Vulgrim برای خود شوید .


[/FONT]
[FONT=&quot]War اسلحه های گوناگونی را در اختیار دارد که از بین آنها می توان به یک داس , [/FONT][FONT=&quot]Chaoseater شمشیر مورد اعتمادش, [/FONT][FONT=&quot]تفنگ , شوریکن و یک قلاب اشاره کرد . مانند دیگر بازی های ماجراجویانه , می توانید اسلحه هایتان را آپگرید کنید . مثلا می توانید قدرت صدمه رساندن آنها را افزایش دهید یا انها را با آیتم های مخصوصی ترکیب کنید . اولین اسلحه ای که در بازی به آن دست پیدا می کنید چاوس ایتر است , که با توجه به اندازه بزرگ و ترسناکش می توانید هر موجودی را به گوشت چرخ کرده تبدیل کنید . با استفاده مکرر از شمشیر در طول بازی باعث لول آپ کردن آن می شوید که این امر بر قدرت صدمه رسانی آن می افزاید . بر روی چاوس ایتر حکاکی هایی عجیب غریبی قرار دارد مانند : صورت های که در حال فریاد کشیدن هستند . زمانی که شما شمشیر را آپ گرید کنید هاله هایی از نور اطراف آن را احاطه می کنند که آن را از گذشته هم ترسناک تر جلوه می دهد . استفاده از این شمشیر یک لذت بی اندازه ای را به همراه دارد که با وجود فیزیک عالی و جلوه های صوتی زیبا لذت تکه تکه کردن دشمنان یا ضربه زدن به زره آنها را برای شما دو چندان می کند .


[/FONT]


darksircr.jpg

[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]سازنده های بازی فکر کنم علاقه زیادی به شمشیر های بزرگ دارند !!![/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]بعد از زمانی که صرف به دست آوردن روح ها کردیم , توانستیم اولین اسلحه خود را بخریم , داس . طرز استفاده از این سلاح با شمشیر متفاوت بود زیرا دارای برد بیشتر و قابلیت پرتاب کردن بود , که در حرکتی به صورت عمودی دشمنان را تار و مار می کرد و سپس به سمت شما باز می گشت . همچنین شما می توانید اسلحه های دیگری را از طریق جست و جو کردن محیط بدست آورید مانند : کراس بلید ( Cross Blade ) که دارای چهار تیغ است و کارایی آن مانند بوم رنگ است . شما می توانید از آن برای ضربه زدن از راه دور به دشمنانتان استفاده کنید در حالی که مشغول مبارزه با دشمنان دور و اطراف خود هستید . همچنین می توانید از آن برای زدن دکمه ها یا حمل کردن عناصر استفاده کنید( * که در بازی های اخیر می توان به بتمن اشاره کرد که با بترنگ خود کلید ها را می زد و یا دارک سکتور که بوسیله ی تیغه خود عناصر را حمل می کرد * ) مانند : آتش که به آیتم های مخصوصی پرتاب میشد . همچنین ما به اسلحه هایی موقتی نیز برخوردیم مانند : بمب چسبنده ( Sticky Bomb ) که با پرتاب آن به یک شی یا فرد باعث چسبیدن به آن میشد . ما بعد از مدتی متوجه شدیم که برای به کار انداختن بمب باید فیتیله ی آن را آتش بزنیم که در این لحظه به یاد قابلیت کراس بلید افتادیم . ما عمدتا از آنها برای باز کردن راهمان و نابودی موانع استفاده کردیم در حالی که استفاده از آنها در باس فایت ها می تواند بسیار مفید باشد .


[/FONT]
[FONT=&quot]با وجود Joe Mad یک خالق کمیک کار کشته در راس سکان , این باعث شگفتی نیست که دارک سایدر دارای طراحی عالی دشمنان و باس ها باشد . که شامل : فرشتگان , زامبی ها , جن ها , هیولا ها و موجودات اهریمنی است . شروع بازی آسان به نظر می رسد . ولی مدت زیادی طول نمی کشد تا به مبارزات درگیر کننده با دشمنان بر بخورید . که شامل دشمنانی از قبیل : اهریمن فوران کننده آتش , اسکلت های زره پوش و مینی باس های ترسناک مانند : Jailor . این موجود بی تناسب و عجیب غریب قفس هایی شبیه به زندان در بدن خود دارد که در آنها زامبی هایی قرار داده است . جیلر یک موجود کند و آهسته است و می تواند زامبی هایی را که در بدن خود جای داده است را به سوی شما بفرستد و در همین حال اگر نزدیکش شوید ضرباتی مهلک را به دشما میزند تا شما را از خود دور کند . برای نابودی او باید چند نقطه حساسش را که به صورت غده در جلوی بدنش قرار دارد را با کراس بلید مورد هدف قرار دهیم و سپس با شمشیرمان به او حمله کنیم تا به او صدمه وارد کنیم . در همین حال باید به مینی باس دیگری که به مراتب از جیلر فراموش نشدنی تر است اشاره کنم که اندازه آن برابر با یک ساختمان بود . این مینی باس عظیم جسته به ما از طریق شعله های آتش حمله می کرد که ما مجبور شدیم تا جاخالی هایی دهیم او همچنین به سمت ما ماشین هایی پرتاب می کرد که ما قادر بودیم تا ماشین ها را بگیریم و به سمت او پرتاب کنیم . بعد از مدتی ما توانستیم که او را گیج کنیم و بر زمین بکوبیم که ضمینه آغاز حملات به وسیله شمشیر را برای ما مهیا سازد .


[/FONT]


wol_error.gif
سایز این عکس تغییر کرده است. برروی نوار کلیک کنید تا سایز اصلی عکس را ببینید. سایز اصلی عکس 740x462 می باشد.
1207349676.jpg

[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]یکی از مینی باس های بازی
[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]مقدمه بازی به شما این اجازه را می دهد تا قسمتی کوتاه ازنابودی زمین و ساکنانش به دست War را تجربه کنید که مربوط به قبل از محاکمه وار به دست کنسول است . بعد از متقاعد کردن کنسول , آنها به شما یک فرصت دیگر می دهند تا نابود کننده را پیدا کنید و او را به سزای اعمالش برسانید . شما بعد از صد سال از روز آرماگدون به زمین باز می گردید . تنها مناظری که به چشم میرسد خانه های ویرانه شده , هرج و مرج و وجود فرشتگان و اهریمنان است . اولین ماموریت مهم ما پیدا کردن سامیل ( Samael ) بود , یک اهریمن قدرتمند که چندین بار قبلا با نابود گر ملاقات داشته و ممکن است بتواند ما را در پیدا کردن نابودگر کمک کند . رسیدن به سامیل کار آسانی نبود . زیرا قبل از رسیدن به او ما چندین بار درگیر مبارزات نفس گیر شدیم . سامیل به ما گفت برای اینکه بتوانیم خود را به قلعه نابود گر برسانیم باید قلبهای در حال تپش چهار " نگهبان " را نزد او ببریم( نگهبانان باس های اصلی بازی را تشکیل می دهند ) . سپس او به ما گفت تا راهی Twilight Cathedral شویم تا قلب اولین باس را آنجا بدست آوریم . نام این باس Tiamat ملکه خفاش ها بود . در اوایل بازی ما قابلیتی را بدست آوردیم که از طریق آن می توانستیم بر روس سطوح برای لحظاتی سر بخوریم . نتایج این سر خوردن ها به وجود آمدن بالهایی سیاه رنگ بر پشت War شد . که به ما اجازه می داد تا از سطحی به سطح دیگری بپریم . دارک سایدر دارای قسمت هایی می باشد که باید در آن پرواز کنید . در یک قسمت از بازی ما مجبور شدیم تا بر پشت یک عقاب غول پیکر بپریم و با استفاده از آن دشمنانی که در آسمان بودند را نابود کنیم . ماجراجویی ما با حمله Tiamat به پایان رسید ولی شانسی که آوردیم این بود که مستقیما در [/FONT][FONT=&quot]Twilight Cathedral[/FONT][FONT=&quot] فرود آمدیم .


[/FONT]
[FONT=&quot]اگر شما با توجه به تریلرها بازی تصور می کنید که فقط در آن اکشن حکم فرما است اشتباه می کنید .Mad می گوید : به نظر شما در یک تریلر 3 دقیقه ای چه چیزی را می توان نشان داد تا گیمر ها را تحت تاثیر قرار دهد ؟ آیا باید صحنه ای را نشان داد که شخصیت بازی در اتاق های زندان مدت طولانی را به جست و جوی اهرمی می گردد تا به راهش ادامه دهد ؟ . اولین سیاه چاله یا زندان بازی [/FONT][FONT=&quot]Twilight Cathedral[/FONT][FONT=&quot] است که در این مکان با معما های بسیار , دشمنان و مکان هایی که برای عبور از آنجا باید استراتژی خاصی را داشته باشید برمیخورید . اگر شما با سبک ماجراجویی آشنا باشید دقیقا می توانید حدس بزنید باید منتظر چه مراحلی باشید . وقت ما در بازی به خوبی به حل معما ها , پیدا کردن آیتم های جدید مانند : نقشه , کراس بلید , پیدا کردن کلید ها برای باز کردن مناطق جدید , مبارزه با دشمنان و باس ها تقسیم شده بود . نهایتا توانستیم خود را به بلند ترین نقطه [/FONT][FONT=&quot]Twilight Cathedral[/FONT][FONT=&quot] برسانیم که در آنجا Tiamat انتظار ما را می کشید . او یک خفاش بزرگ بود . مبارزه با تیامت واقعا نفس گیر بود و ما برای اینکه نقطه ضعف او را متوجه بشویم خیلی آزمون و خطا کردیم . بعد از فهمیدن نقطه ضعف او بدون معطلی بمب چسبده ای را به سوی او پرت کردیم و سپس با کراس بلید آن را فعال کردیم . بعد از چندین بار تکرار این عمل وار در صحنه ای جالب و زیبا توانست قلب او را که در حال تپش بود از سینه اش بیرون بکشد و او را از بین ببرد .


[/FONT]


darksipqp.jpg

[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]به نظر Tiamat میاد[/FONT][FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]دارک سایدر بازی بسیار زیبایی به نظر می رسد و به همراه طراحی استادانه کارکترهایش زیبایی خود را دو چندان جلوه می دهد . محیط بازی هم بسیار متنوع کار شده از دفاتر شرکت ها گرفته تا به [/FONT][FONT=&quot]Twilight Cathedral[/FONT][FONT=&quot] مخوف و دنیای زیر زمین که در آن مواد مذاب و گروه باقیمانده انسان ها قرار دارند . بازی در اوایل ژانویه 2010 عرضه می شود .


[/FONT]
[FONT=&quot]پایان [/FONT]
منبع : Gamespot
 

GUTS

کاربر سایت
Aug 6, 2009
161
نام
White Demon
این بازی هم که بالاخره اومد بنظرم نباید از دستش داد gamespot هم که از 10 بهش 8 داده ولی در کل بازی قشنگی باید باشه و ارزش بازی کردن رو داره
 

Colonel Radec

کاربر سایت
Dec 9, 2009
106
نام
Mael Radec
داستان بازی قشنگه. با این که گرافیکش زیاد نیست اما شخصا از نوع و استیل گرافیکی بازی لذت بردم مخصوصا تو طراحی شخصیت War . اما از گیم پلی بازی نباید توقع زیادی داشته باشید. و البته پایان بازی که نوید یه ادامه طوفانی برای چهار Horseman رو میده. ( افتخار آشنایی با عزرائیل رو هم پیدا میکنید که اسمش تو بازی دقیقا همینه Azreal )
 
آخرین ویرایش:

Captain Mitchell

کاربر سایت
Sep 21, 2007
4,228
داستان بازی قشنگه. با این که گرافیکش زیاد نیست اما شخصا از نوع و استیل گرافیکی بازی لذت بردم مخصوصا تو طراحی شخصیت War . اما از گیم پلی بازی نباید توقع زیادی داشته باشید. و البته پایان بازی که نوید یه ادامه طوفانی برای چهار Horseman رو میده. ( افتخار آشنایی با عزرائیل رو هم پیدا میکنید که اسمش تو بازی دقیقا همینه Azreal )

نسخه کپی برداری شده از God Of War هست ...
فقط میشه گفت که ارزش داره براش آدم وقت بزاره ... البته الان که بازی های خواصی هم توی بازار جدید نیومده !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر