Multi Platform Dark Souls Remastered

  • Thread starter Thread starter SPILL
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
A1qvBZYPc2L._AC_SX430_.jpg


Dark Souls Remastered

پلتفرم ها: PC - PS4 - XBOX One - Nintendo Switch

ناشر: Bandai Namco

سازنده: Studio Virtous

ژانر: اکشن-ماجراجویی-نقش آفرینی

تاریخ عرضه: تابستان 2018

Dark_Souls_Remastered_HDr.jpg

سازنده : From Software
QLOC Remaster version
ناشر : Namco Bandai Games
پلتفرم ها : PS4 . XBOX ONE . PC
تاریخ انتشار: 2018 MAY 25
4 خرداد 1397​

بخش گرافیک:​
  • بازی بر روی Xbox One X و PS4 Pro به صورت 4K ارتقا یافته (upscaled) و 60 فرم اجرا خواهد شد
  • بر روی کنسول های PS4 و Xbox One به صورت 1080 و 60 فرم اجرا خواهد شد
  • بر روی Switch در حالت داکت1080 و 30 فرم در حالت حمل 720 و 30 فرم
بخش مالتی پلیر :
  • حداکثر تعداد بازیکنان آنلاین از 4 تا 6 افزایش یافته است.
  • ایتم The Dried Finger مورد نیاز برای بازی با 6 بازیکن است.
  • ایتم The Dried Finger که در سرزمین Painted World آریامیس وجود داشت به فروشگاه Undead Burg منتقل شده است تا قبل از بازی در دسترس باشد در ضمن این ایتم با آیتم Twin Humanities در Painted World جایگزین شده است.
  • Password Matchmaking شبیه به Dark Souls 3 در بازی پیدا سازی شده است به این صورت که وقتی یک بازیکن در Password Matchmaking احضار می شود سطح بازیکن همگام سازی می شود یعنی دوستانتان با یکدیگر هم تراز خواهند شد
  • اکنون دوستانتان با یکدیگر خیلی راحت تر مچ میشوند. هنگامی که سطح و سلاح بازیکن بالاتر از بازیکن میزبان باشد، سطحش بر اساس آن تنظیم می شود.
  • ایتم های Healing در طول PvP به غیر از Estus Flasks در دسترس نخواهند بود، برای جلوگیری از جنگ های طولانی و پیچیده، تعداد Estus Flasks برای فانتوم ها به نصف کاهش می یابد در ضمن هنگامی که یک بازیکن یک فانتوم مهاجم را شکست می دهد، Estus Flasks بازسازی خواهد شد.
  • بازیکنان می توانند Matchmaking جهانی را روشن / خاموش کنند.
  • بازیکنان می توانند مانع از هماهنگ شدن فانتوم های سرخ از دیدن "علامت سفید" شوند.
  • بازیکنان دیگر نمیتوانند در هنگام نبرد با فانتوم های دشنن به طور متوالی فانتوم های متحد را احضار کنند
  • در بازی آنلاین، بازیکنان خارج از پارامترهای تعیین شده میزبان نمیتوانند با بقیه پلیر های مچ بشوند (بازیکنان هنوز هم می توانند از طریق Password Matching مطابقت داده شوند).
بخش Arena
  • مود 3 به 3 و 6 به 6 به قسمت deathmatch بازی اضافه شده
  • ارنا هم از قابلیت Password Matching استفاده خواهد کرد
  • -نقاط Respawn کاملا تصادفی خواهند بود
سایر موارد
  • بازیکنان می توانند به طور همزمان چند ایتم مصرف کردنی را انتخاب کنن در حالی که در بازی اصلی فقط یک عدد را می توانستیم انتخاب کنیم
  • تعداد زبان های بازی به تعداد موجود در Dark Souls 3 افزایش یافته است.
  • یک Bonfire کنار اهنگری Vamos اضافه شده است.
  • Covenant ها میتوانند در هر Bonfire تغییر پیدا کنند
  • قابلیت تغییر دکمه ها در تنظیمات بازی لحاض شده
  • آیتم ها به صورت اتوماتیک در هنگام برداشتن در اصلات خالی قرار نمیگیرند در واقع هنگامی که دکمه پد بالا یا پایین را نگه میداریم اولین ایتم در اصلات خالی قرار میگیرد
  • سرور های بازی از P2P به سرور اختصاصی تغییر یافته اند
اطلاعات از تاپیک KiLL3R/4/Ev3r عزیز کپی برداری شده است .​

TRAILER GAMEPLAY

نمرات ، نقد ، فروش
Dark Souls : 89 Metacritic
Dark Souls Remastered :
87 Metacritic

آمار فروش بازی در سال ۲۰۱۵
  • Dark Souls has sold 2,828,000 units worldwide

  • Dark Souls: Prepare to Die Edition ("with Artorias of the Abyss") has sold 2,765,000 units worldwide


 
Last edited by a moderator:
این قسمتی که گفتی یکم با خاطرات من از دارک سولز تناقض داره:D تا جایی که یادمه کیندل کردن فقط برای این بود که تعداد استوس فلاسک هایی که میتونی پر کنی بیشتر بشه که البته اوایل بازی حتی با کیندل کردن هم تا 10 عدد بیشتر نمیتونستی پر کنی مگه اینکه یه سر به The Catacombs بزنی و باسش رو شکست بدی که شک دارم کسی با عقل سلیم پیدا بشه که توی 10 دقیقه اول بازی همچین کاری بکنه:D
یکی دیگه از بدی های همین سیستم کیندل کردن هم اینه که هر بونفایر رو باید جداگونه کیندل کرد و مثل قسمت های بعدی با کیندل کردن اصل کاری بقیه هم کیندل نمیشن. واقعاً چه وضعشه آخه؟ یه خانم عنکبوتی محترم هست که به هیومنتی های من احتیاج داره، نمیشه که همشون رو خرج کیندل کردن بکنم:-"
و یه بدی دیگه هم اینه که فقط با روشن کردن بونفایرها اون بونفایر به عنوان چک پوینت انتخاب نمیشه و حتماً باید پاش بشینی (البته اگه از ابتدا بونفایر رو پیدا کنی:D) که به نظرم خیلی خوب شد که این مورد رو توی نسخه های بعدی تغییر دادن چون خیلی جاها لازم نیست که حتماً پای بونفایر بشینی و با این کار فقط دشمن هایی که کشتی دوباره رسپاون میشن.
//====================
بازی رو گرفتم و نصب کردم. قبل از شروع بازی با خودم گفتم اینبار از همون بار اول دیمونی که توی اندد اسیلوم هست رو میکشم و چکشش رو میگیرم ولی بعد نیم ساعت سر و کله زدن باهاش بی خیال شدم و همون روال اصلی بازی رو پیش گرفتم:)) حیف شد، میخواستم روی اولین بلک نایتی که میبینم امتحانش کنم:D
حالا رسیدم به فایر لینک شراین:> میخوام اول برم سراغ برادران زحمت کش مرده ها و چند تا اسلحه خوب مثل Zweihander و GraveLord Sword برداشت کنم>:) حالا کلیمور رو چیطوری از زیر دماغ Red Wyvern رو پل بردارم؟:-"
اینبار به جای کلاس همیشگی شوالیه، کلاس لخت و پتی رو انتخاب کردم:> میخوام یکم زجرش رو بیشتر کنم>:)
می تونم اینجا باهات مخالف باشم؟؟؟:D به نظرم بانفایر تو دارک سولز یه مفهوم معنوی داشت و صرفا وسیله ای برای چک پوینت نبود اصلا همین کیندل کردن بانفایر کلی مفهوم پشتش بود و اینکه چرا هر بار کنار هر بانفایر مجبور بودی برای قدرتمند تر کردن آتش یه هیومنیتی بهش بدی و کیندل کنی خیلی حرف داشت ولی تو دارک 2 و 3 بیشتر به راحتی گیمر فکر کرده بودن تا مفهوم خود بانفایر
در مورد سلاح هم به نظرم تو Great Scythe با اختلاف زیاد بهترشن سلاح بازیه رسما باس کشه فقط باید یه مقدار جگر داشته باشید همون اول بازی برید catacombs :D
 
می تونم اینجا باهات مخالف باشم؟؟؟:D به نظرم بانفایر تو دارک سولز یه مفهوم معنوی داشت و صرفا وسیله ای برای چک پوینت نبود اصلا همین کیندل کردن بانفایر کلی مفهوم پشتش بود و اینکه چرا هر بار کنار هر بانفایر مجبور بودی برای قدرتمند تر کردن آتش یه هیومنیتی بهش بدی و کیندل کنی خیلی حرف داشت ولی تو دارک 2 و 3 بیشتر به راحتی گیمر فکر کرده بودن تا مفهوم خود بانفایر
در مورد سلاح هم به نظرم تو Great Scythe با اختلاف زیاد بهترشن سلاح بازیه رسما باس کشه فقط باید یه مقدار جگر داشته باشید همون اول بازی برید catacombs :D
اون سلاحی که شبیه داس هست اونو میگی ؟
من هیچ موقع با این تیپ سلاح ها که شبیه سلاح های سنگین هستن ارتباط برقرار نکردم . بخصوص تو این ورژن که قسمت های Dark spirit بیشتر شده ، به علت کند بودن ، اگه یکی یه سلاح سبک داشته باشه ، انصافا جر میخورم :D
من به خاطر همین سلاح هایی مثل uchigatana رو بیشتر ترجیح میدم . سلاح هایی که ری اکشن رو بالا ببرن :D
 
اون سلاحی که شبیه داس هست اونو میگی ؟
من هیچ موقع با این تیپ سلاح ها که شبیه سلاح های سنگین هستن ارتباط برقرار نکردم . بخصوص تو این ورژن که قسمت های Dark spirit بیشتر شده ، به علت کند بودن ، اگه یکی یه سلاح سبک داشته باشه ، انصافا جر میخورم :D
من به خاطر همین سلاح هایی مثل uchigatana رو بیشتر ترجیح میدم . سلاح هایی که ری اکشن رو بالا ببرن :D

چقدر سبک بازیت شبیه منه :دی
 
  • Like
Reactions: KingAmir and SPILL
یکم بازی کردم،هنوز باگای قدیمی هست:)) هنوزم موقع چرخوندن دوربین گیر میکنه،باگ های گیم پلی هم پابرجاست
فقط رزولوشن و فریم ریت رو بردن بالا،یکم هم رنگ بندی بازی یه ذره عوض شده،بنظرم اون حس و حال قدیم رو نداره.
 
دارک سولز 1 بزرگترین بازی میازاکی، و همچنین برترین نسخه از سری دارک سولز هست، اون چیزی که نه در دارک سولز 2 بهش رسیدیم، نه در دارک سولز 3! سنگینی بازی ما واری تصور هست، و به هیچ عنوان با دید دارک سولز 2 یا سه سراغش نرید :-) البته هر کسی این بازی رو باید تو تاریخ زندگی اش بازی کنه در غیر این صورت همیشه نصف عمرش بر فنا رفته :)
هر لوکیشن از محیط بازی اتمسفر خوفناک خودش رو دارهووووو هزران هزار لذت دیگر....محیط های بازی انچنان به هم پیوسته و بزرگ هستن که برای بار اول سرگیجه خواهید گرفت، ولی نترسید و بازی رو پاک نکنید :-)) اینجا دیگه خبری از اون بن فایر های دارک 2 و 3 نیست!! باید عین مرد بجنگید!!! قشنگ بازی اونقدر سنگین است، نیم ساعت بازی کردید باید یک ساعت یخ بزارید رو مختون :-)
من الان 4 رو مین بار هست بازی رو تموم میکنم!
این نسخه از بازی منتشر شده زیاد فرقی با نسخه معمولی اش نداره...ولی کیفیت بافت ها و همچنین نور پردازی و رزولوشن بازی خوب شده. دارک 2 و3 در برابر این نسخه یک شوخی هستن XDDD
 
آخرین ویرایش:
آقا من بدو بدو و بدون توجه رفتم و رسیدم به انتهای The Catacombs، الان گیر افتادم و نمیتونم برگردم=)) جلو رفتن هم که با لول 8 محاله، حالا باید ببینم چه خاکی به سرم میتونم بریزم:)) راستی شنیده بودم که یه بونفایر جدید هم توی این مکان کنار آهنگر استخونیه درست شده ولی من یکی که جرات نکردم با این لولم بپرم پایین و خودم چک کنم:D
 
آقا من بدو بدو و بدون توجه رفتم و رسیدم به انتهای The Catacombs، الان گیر افتادم و نمیتونم برگردم=)) جلو رفتن هم که با لول 8 محاله، حالا باید ببینم چه خاکی به سرم میتونم بریزم:)) راستی شنیده بودم که یه بونفایر جدید هم توی این مکان کنار آهنگر استخونیه درست شده ولی من یکی که جرات نکردم با این لولم بپرم پایین و خودم چک کنم:D
عجب :D خوب همونطور که دویدی تا رسیدی آخرش اینجا هم بدو تا برگردی فایر لینک شراین :D کلا من از دو تا منطقه تو سری سولز وحشت دارم که اتفاقا هر جفتش هم تو دارک 1 هست یکیش بلایتاونه که محیط خارق العاده ایه اگه حواست نباشه از در و دیوار می افتی پایین و می میری و از اون طرف هم یه سری دشمن ها داره که از فاصله دور تیر میزنن با یه تیرشون toxin میشی:D تمام دشمن ها و کل محیط بلایتاون هم سمیه یعنی وضعیتیه ها:D
اون یکی محیط هم tomb of giant هست که کلا معتقدم سخت ترین محیطیه که تا به حال میازاکی خلق کرده اصلا مسیر رسیدن بهش هم سخته و از همینcotacombs رد میشه لامصب اون Wheel Skeleton ها تو دارک 1 وحشتناکند اگه گیرت بندازن صرف نظر از اینکه چقدر hp داری می کشنت:D
 
خب خدارو شکر سازندگان دز نسخه 2 و 3 اشتباهاتشون رو جبران کردند. و روند بازی رو سریعتر کردند و به جای یک بازی عذاب آور یک بازی هیجان انگیز و چالش بر انگیز تحویل ملت دادند.
البته من اول نسخه 2 و 3 رو بازی کردم واقعا سخته بشه با شماره اول بدون قابلیت Fast Travel کنار امد.
 
  • Like
Reactions: HITMAN 2000
خب خدارو شکر سازندگان دز نسخه 2 و 3 اشتباهاتشون رو جبران کردند. و روند بازی رو سریعتر کردند و به جای یک بازی عذاب آور یک بازی هیجان انگیز و چالش بر انگیز تحویل ملت دادند.
البته من اول نسخه 2 و 3 رو بازی کردم واقعا سخته بشه با شماره اول بدون قابلیت Fast Travel کنار امد.
:|:|:|
من اول دارک سولز 2 رو بازی کردم، چیزی حدود 2 سال باهاش بازی کردم، شد بهترین بازی زندگیم، بعدش دارک سولز 3 رو بازی کردم، از دارک 3 بیشتر از دارک 2 خوشم اومد، و شد بهترین دارک سولز عمرم، و بعدش یعنی همین اواخر به پیشنهاد چند نفر دارک 1 رو بازی کردم، و فهمیدم دارک 2 و تا حدودی دارک 3 یک شوخی خوشمزه بودن:|:D فقط بسته های الحاقی دارک 2 و دارک 3 خوب بودن وگرنه بازی اصلیشون در برابر داک یک هیچی نیستن، چه از لحاظ اتمسفر، چه از لحاظ گیم پلی، همین سنگینی دارک یک می ارزه به کل صنعت گیم چه برسه به دارک 2 و 3 -__-
من طرفدار هزار اتیشه دارک یک هستم الان، هر طوری نقل قول کنی، خودت رو برای ضربات سنگین اتیشن اماده بفرما;;):-c:D:D:D
 
:|:|:|
من اول دارک سولز 2 رو بازی کردم، چیزی حدود 2 سال باهاش بازی کردم، شد بهترین بازی زندگیم، بعدش دارک سولز 3 رو بازی کردم، از دارک 3 بیشتر از دارک 2 خوشم اومد، و شد بهترین دارک سولز عمرم، و بعدش یعنی همین اواخر به پیشنهاد چند نفر دارک 1 رو بازی کردم، و فهمیدم دارک 2 و تا حدودی دارک 3 یک شوخی خوشمزه بودن:|:D فقط بسته های الحاقی دارک 2 و دارک 3 خوب بودن وگرنه بازی اصلیشون در برابر داک یک هیچی نیستن، چه از لحاظ اتمسفر، چه از لحاظ گیم پلی، همین سنگینی دارک یک می ارزه به کل صنعت گیم چه برسه به دارک 2 و 3 -__-
من طرفدار هزار اتیشه دارک یک هستم الان، هر طوری نقل قول کنی، خودت رو برای ضربات سنگین اتیشن اماده بفرما;;):-c:D:D:D
خب منظور من این نبود دارک 1 بده اتفاقا همینطور که گفتی اتمسفر خفنی داره:D از لحاظ داستانی شاهکاره (هر چند که هیچ وقت کل داستان را نمیشه فهمید مثلا این آتش از کجا امد):-? اما از لحاظ گیم پلی واقعا در برابر دراک 2 و 3 حرفی برای گفتن نداره:-" البته طبیعی هست بازی هر سری باید بهتر بشه.
 
  • Like
Reactions: KingAmir
عجب :D خوب همونطور که دویدی تا رسیدی آخرش اینجا هم بدو تا برگردی فایر لینک شراین :D کلا من از دو تا منطقه تو سری سولز وحشت دارم که اتفاقا هر جفتش هم تو دارک 1 هست یکیش بلایتاونه که محیط خارق العاده ایه اگه حواست نباشه از در و دیوار می افتی پایین و می میری و از اون طرف هم یه سری دشمن ها داره که از فاصله دور تیر میزنن با یه تیرشون toxin میشی:D تمام دشمن ها و کل محیط بلایتاون هم سمیه یعنی وضعیتیه ها:D
اون یکی محیط هم tomb of giant هست که کلا معتقدم سخت ترین محیطیه که تا به حال میازاکی خلق کرده اصلا مسیر رسیدن بهش هم سخته و از همینcotacombs رد میشه لامصب اون Wheel Skeleton ها تو دارک 1 وحشتناکند اگه گیرت بندازن صرف نظر از اینکه چقدر hp داری می کشنت:D
آخه پایین رفتن کار نداره، با یکم شانس و جاخالی دادن میتونی پل ها رو برگردونی و بعدش دیگه از همون بعد از بونفایر اول با کمک نیروی جاذبه خیلی راحت میتونی نصف مسیر رو طی کنی:D اشتباه من این بود که حواسم نبود و سر بونفایر دوم نشستم و برای برگشتن گیر افتادم وگرنه از اول اصلاً قرار نبود سراغ باس بازی برم (البته یه تیکه به سرم زد که یهو شر رو بکنم و هم نکرومنسرها رو بکشم و هم باس منطقه رو ولی بعد که با برداران اسکلتی تجدید دیدار کردم این خیالات خام از سرم پرید)، من فقط اومده بودم به لرد نیتو یه عرض ارادتی بکنم و عیدیم رو بگیرم و برم:D حالا دیروز به هر بدبختی ای بود برگشتم ولی بعد که رسیدم به فایر لینک شراین بازی باگ پیدا کرد و هر چی دور بونفایر میچرخیدم گزینه اینترکت کردن برام ظاهر نمیشدم و آخرش مجبور شدم تا New Londo Ruins برم تا اسکلت ها دست از تعقیب کردنم بردارن و بعدش هم تا Undead Burg یه نفس رفتم:D توی راه همش هول و ولا داشتم که الان میکشنم و دوباره از توی The Catacombs سر در میارم:))
من بیشتر از تیرهای سمی بلایت تاون از پشه هاش میترسم:)) برای tomb of giant هم بجز سختی، تاریکی اش خیلی عذاب آوره و دیگه اینکه باید از سلاح هایی استفاده بشه که مانع از دوباره زنده شدن اسکلت ها بشه که این یکی رو با شمشیر آرتوریاس میشه حل کرد ولی اونوقت New Londo Ruins رو چیکار کنم؟:D اسم Wheel Skeleton رو آوردی، یادش بخیر چقدر باهاشون وسطیا بازی میکردیم:D ببین گاتس از دست اینا چی میکشید:-"
خب خدارو شکر سازندگان دز نسخه 2 و 3 اشتباهاتشون رو جبران کردند. و روند بازی رو سریعتر کردند و به جای یک بازی عذاب آور یک بازی هیجان انگیز و چالش بر انگیز تحویل ملت دادند.
البته من اول نسخه 2 و 3 رو بازی کردم واقعا سخته بشه با شماره اول بدون قابلیت Fast Travel کنار امد.
قابلیت فست تراول داره منتهی از یه جایی به بعد و تا قبل از اون هم هر منطقه ای که لازم باشه دوباره برگردی براش یه میانبر تعبیه شده که معمولاً باز کردنش هم خیلی سخته. اگه هم قرار نباشه اوایل بازی یه جاهایی رو نتونی بری و بری مثل همین The Catacombs که من رفتم اون موقع دیگه رفتنت با خودته و برگشتنت هم متاسفانه با خودت:D اتفاقاً به نظر خودم همین سیستم میانبر خیلی جالبتر از فست تراول هست، حداقلش اینه که مثل بعضی از بازی ها که مثلاً سیستم فست تراول دارن مجبور نیستی هر دفعه کل محیط رو رد کنی تا به یه جای دیگه برسی.
 
نمیدونم من پیر شدم حوصله دارک سولز ندارم یا چی:D ولی خب واقعاً از حوصله و توانم خارجه بار دیگه سراغ دارک سولز برم با اینحال هنوز هم بهترین بازیه عمر من دارک سولز هست. نسخه ریمستر بازی رو تا جاهایی رفتم و نتیجه ریمستر بنظرم کاملاً رضایت بخش خواهد بود. دارک سولز 1 اصلش به اینه که بتونید با 15 یا نهایت 20 فریم:D به پایان برسونیدش. وگرنه با 40 الی 60 فریم همه میتونن بازی کنن:)) به طور مثال عرض میکنم:

محاله دارک سولز اصلی رو بازی کرده باشید و عذاب افت فریم تو منطقه Blight Town رو فراموش کنید ولی خب این بازی از افت فریم اون منطقه خبری نیست. تو نسخه ریمستر همونطور که دوستان گفتن اصلاً چیزی از باگ و لگ ها و کرش ها فیکس نشده و صرفاً فریم افزایش پیدا کرده، یک لایه بافت طبیعی تر روی تکسچرها کشیده شده، نورپردازی بهتر شده و افکت هایی مثل آتیش و دیوار های مه آلود و نور آیتم هایی که دراپ میشن شبیه دارک سولز 3 شدن. والسلام!

پیشنهادم اینه که دوستان عزیزی که تابحال به دلیل افت فریم به سمت بازی نرفتن حالا که فرصتش فراهم شده یکبار برای همیشه بازی رو پلات کنن تا متوجه بشن دود از کجا بلند میشه:D

سیستم من یه مقدار با تنظیمات اضافی مثل Motion Blur و V sync غریبه س:D تو عکسای زیر بیشتر گزینه های گرافیکی غیرفعالن ولی بهرحال تفاوت کاملاً از ابتدای بازی احساس شد.
 

Attachments

  • DarkSoulsRemastered 2018-05-25 11-51-35-73.jpg
    DarkSoulsRemastered 2018-05-25 11-51-35-73.jpg
    193.5 KB · مشاهده: 42
  • DarkSoulsRemastered 2018-05-25 11-52-56-43.jpg
    DarkSoulsRemastered 2018-05-25 11-52-56-43.jpg
    141.1 KB · مشاهده: 42
  • DarkSoulsRemastered 2018-05-25 11-59-39-92.jpg
    DarkSoulsRemastered 2018-05-25 11-59-39-92.jpg
    155.4 KB · مشاهده: 38
  • DarkSoulsRemastered 2018-05-25 12-00-14-37.jpg
    DarkSoulsRemastered 2018-05-25 12-00-14-37.jpg
    148.9 KB · مشاهده: 39
  • DarkSoulsRemastered 2018-05-25 12-00-18-99.jpg
    DarkSoulsRemastered 2018-05-25 12-00-18-99.jpg
    141.8 KB · مشاهده: 33
  • DarkSoulsRemastered 2018-05-25 12-04-07-94.jpg
    DarkSoulsRemastered 2018-05-25 12-04-07-94.jpg
    83.1 KB · مشاهده: 36
این ۶۰ فریم شدن کاملا ارزش داره مخصوصا اون منطقه عذاب اور تو نسل قبل همه چی الان نرم هست
آخه مشکل این افت فریم هم با dsfix حداقل تو pc کاملا حل شد من توقع داشتم یکم بیشتر به بازی برسن لامصبا حتی باگ های بازی رو هم نگرفتند هنوزم خیلی راحت میشه capra demon رو از پشت fog gate با fire bomb کشت هنوزم باگ شدید bed of caos سر جاشه کلا فکر کنم تنها کاری که کردند فقط رزولوشن رو بالا بردن همین
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: KingAmir
آخه مشکل این افت فریم هم با dsfix حداقل تو pc کاملا حل شد من توقع داشتم یکم بیشتر به بازی برسن لامصبا حتی باگ های بازی رو هم نگرفتند هنوزم خیلی راحت میشه capra denon رو از پشت fog gate با fire bomb کشت هنوزم باگ شدید bed of caos سر جاشه کلا فکر کنم تنها کاری که کردند فقط رزولوشن رو بالا بردن همین
نه خوبه همه چیش بهبود داشته من میخوام شروع کنم همه چی توضیح میده بازی ؟ فلان حلقه مال چیه و همه موارد اولیه ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or