Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
خب اگه طرف مقابلتون دستش باشه تکنیک های بازی که شانسی نیست آدم بخواد بزنتشون ! اما معمولا نوبن ! (همین که سامن میکنن یعنی نوبن دیگه :D )
حالا برتری هایی که آدم میتونه داشته باشه:
اولا دشمنای بازین ! که سریع میشه پشتشون قایم شد ! و وقتی درگیر میشن آدم سریع ضربات/کمبو مورد نظرش رو به یکیشون بزنه !

دوما شما در این موقعیت، در وضعیت فرار هستید ! یعنی طرف های مقابل هی میخوان با Running Attack بزنن شما رو ! یعنی قابل پیش بینی عمل میکنن (اکثرا) ! که خب به چند روش میشه حالشون رو گرفت:
1- Parry کردنشون راحت میشه ! با گذاشتن Hornet Ring هم میشه اکثرا با یک Riposte کشت یکیشون رو ! (البته چون ما با خارجیا لگ داریم، کلا Parry یه مقدار سخت میشه و با آزمون و خطا میشه حدودش رو بدست آورد ! باید مقداری زودتر Parry رو انجام بدی)
2- چون انتظار ندارن که شما برگردی و بهشون ضربه بزنی، میتونی با سلاح هایی که کمبو دارن برگردی یک R1 بزنی به نزدیک ترین فرد و کمبو روش پیاده کنی !

سوما اکثر مواقع Invader های دیگه هم سریع اضافه میشن که مبارزه رو برابر میکنه ! و اگه یکی از Phantom ها بمیره حتی برعکس برای هاست بد میشه ...

یه توضیح درباره کمبو که میگم : بعضی سلاح ها ، وقتی یک R1 باهاشون به حریف بزنی، میتونی با Weapon Art اش کمبو کنی که نتیجش یک دمیج وحشتناک به حریفت میشه !
3 تا از بهترین سلاح های کمبو دار :
Exile Greatsword
Black knight Glaive
Spiked Mace

دسته Curved S/GS ها اکثرا دارن، ولی خوبه که خودتون تک تک تست کنید !

NPC که نیستن آدمن خب میفهمن وقتی میرم طرف یه دشمن دنبالم دیگه نمیان :D بعدشم آیتم Giant Branch یه همچین چیزی هم برا بدبخت کردن Invader ها ساخته شده :D

Invade کردن هم Summon Sign که تنها روش نیست من اکثرا از Red Eye استفاده میکنم

چجوری Parry کنم وقتی 3 نفر از 3 طرف ضربه میزنن؟ :| چجوری کومبو بزنم بازم وقتی 3 نفر دور تا دورم هستن؟ :|

کلا وقتی 3 نفر هستن اصلا رو کومبو نمیشه حساب باز کرد تنها کاری که میشه کرد سلاح هاییه که Artشون حالت AOE داره و یه محیط رو Damage میزنه که اونا هم معمولا کند هستن و نمیشه باهاشون همیشه خوب بازی کرد
 
NPC که نیستن آدمن خب میفهمن وقتی میرم طرف یه دشمن دنبالم دیگه نمیان :D بعدشم آیتم Giant Branch یه همچین چیزی هم برا بدبخت کردن Invader ها ساخته شده :D

Invade کردن هم Summon Sign که تنها روش نیست من اکثرا از Red Eye استفاده میکنم

چجوری Parry کنم وقتی 3 نفر از 3 طرف ضربه میزنن؟ :| چجوری کومبو بزنم بازم وقتی 3 نفر دور تا دورم هستن؟ :|

کلا وقتی 3 نفر هستن اصلا رو کومبو نمیشه حساب باز کرد تنها کاری که میشه کرد سلاح هاییه که Artشون حالت AOE داره و یه محیط رو Damage میزنه که اونا هم معمولا کند هستن و نمیشه باهاشون همیشه خوب بازی کرد
اون آیتم، آیتم به قول معروف Rare ای هست ! اکثرا ندارن ! بعدشم نمیشه که نیان طرف آدم ! اگه نیان باز هم Invader اضافه میشه و کارشون ساخته است !
بعد فرمول نگفتم که مثال نقض براش بزنی ! اینا گاهی پیش میان ! گاهی مثلا جدال 2 به 3 هست، یکیشون جدا میشه از بقیه تا شما رو بزنه که میشه حرکاتی روش زد !
یه چیز که 100% هست، اینه که باید خیلی با ملاحظه بازی کرد و اصلا آدم نره وسطشون که از 3 طرف بهش ضربه بتونن بزنن ! حمله کننده باید اونا باشن !
قاعدتا هم اونقدری طول میکشه جدال که Invader های دیگه هم اضافه میشن ! همین طول کشیدن، قضیه رو جذاب میکنه !

چندتا کلیپ از خودم میارم اینجا :
کلیپ 1 : اینجا 3 تا Invader دارن منو Gank میکنن ! یکیشون یه لحظه جلو میفته از بقیه و بخاطر قابل حدس بودن Parry میشه !
کلیپ 2 : اینجا 4 نفر هستن که یه دونشون از گله جدا میشه ! اون قضیه نوب بودن اینجا به کمک آدم میاد ! اینم ادامش هست که یه دونه دیگه هم میفته تو تله !
کلیپ 3 : جدال 3 به 2 هست که 2 نفرشون میرن سراغ هاست، یکیشون جدا میشه و ...
کلیپ 4 : جدال 2 به 1 ، طرف اینقدر Running Attack میزنه که Parry میشه ...
کلیپ 5 : اینم ادامه ی کلیپ قبل هست، کمبو کارشو تموم میکنه ...

کلیپ های یوتیوب هم ریخته ! آدم میتونه بفهمه قضیه چیه و تا حدی دستش بیاد ! کلیپ های Oroboro مثلا خوبه !
 
اون آیتم، آیتم به قول معروف Rare ای هست ! اکثرا ندارن ! بعدشم نمیشه که نیان طرف آدم ! اگه نیان باز هم Invader اضافه میشه و کارشون ساخته است !
بعد فرمول نگفتم که مثال نقض براش بزنی ! اینا گاهی پیش میان ! گاهی مثلا جدال 2 به 3 هست، یکیشون جدا میشه از بقیه تا شما رو بزنه که میشه حرکاتی روش زد !
یه چیز که 100% هست، اینه که باید خیلی با ملاحظه بازی کرد و اصلا آدم نره وسطشون که از 3 طرف بهش ضربه بتونن بزنن ! حمله کننده باید اونا باشن !
قاعدتا هم اونقدری طول میکشه جدال که Invader های دیگه هم اضافه میشن ! همین طول کشیدن، قضیه رو جذاب میکنه !

چندتا کلیپ از خودم میارم اینجا :
کلیپ 1 : اینجا 3 تا Invader دارن منو Gank میکنن ! یکیشون یه لحظه جلو میفته از بقیه و بخاطر قابل حدس بودن Parry میشه !
کلیپ 2 : اینجا 4 نفر هستن که یه دونشون از گله جدا میشه ! اون قضیه نوب بودن اینجا به کمک آدم میاد ! اینم ادامش هست که یه دونه دیگه هم میفته تو تله !
کلیپ 3 : جدال 3 به 2 هست که 2 نفرشون میرن سراغ هاست، یکیشون جدا میشه و ...
کلیپ 4 : جدال 2 به 1 ، طرف اینقدر Running Attack میزنه که Parry میشه ...
کلیپ 5 : اینم ادامه ی کلیپ قبل هست، کمبو کارشو تموم میکنه ...

کلیپ های یوتیوب هم ریخته ! آدم میتونه بفهمه قضیه چیه و تا حدی دستش بیاد ! کلیپ های Oroboro مثلا خوبه !
اسلحه ات چیه برادر؟
 
دوستان کسی در مورد silvercat ring اطلاع داره ؟
من میرم روی پل ولی امضا نیست که بخوام سامون بشه
یا زمان خاصی باید برم؟
اگر به Covenant Rosaria's Fingers ملحق شدین ماموریت های Sirris کنسل میشه.
احتمالا به همین خاطر Sign اش نمیاد.
 
  • Like
Reactions: Sherytto
اسلحه ات چیه برادر؟
سلاح های مختلف استفاده میکنم ! چون هر کدوم خوبی های خودشون رو دارن !
Sword : Irithyll
Great sword : Black knight , Twin princes
Ultra GS : Greatsword
Curved GS : Exile
Katana : Washing Pole
Greataxe : Dragonslayer
Spear : Dragonslayer
Halberd : Black knight

دست چپ هم Caestus با Simple infusion !
 
  • Like
Reactions: Sherytto
سلاح های مختلف استفاده میکنم ! چون هر کدوم خوبی های خودشون رو دارن !
Sword : Irithyll
Great sword : Black knight , Twin princes
Ultra GS : Greatsword
Curved GS : Exile
Katana : Washing Pole
Greataxe : Dragonslayer
Spear : Dragonslayer
Halberd : Black knight

دست چپ هم Caestus با Simple infusion !
اﻭﻧﻲ ﻛﻪ ﺗﻮ ﻛﻠﻴﭗ 3 ﺩﺳﺘﺘﻪ
 
اینقدر کمبو های One-Shot وجود داره که 1V1 بسیار مسخره شده ... یعنی کافیه یه R1 ات بخوره به طرف تا کمبو روش پیاده کنی و راحت 80% دمیجش بره ... به نظرم PvP این بازی برای همین جدال های شلوغ و زدن Ganker ها درست شده ... با این کمبو ها میشه سریع دونه دونه کشت ... اگرم سلاحتون کمبو نداره، میشه صبر کرد تا چند نفر دیگه هم Invade کنن که حالت های 3v3 و ... بوجود بیاد که جذابیت خاصی داره !

حالا این بازی فعلا جدیده ... باید خیلی بالانس ترش کنن ...

نمیشه گفت مسخره شده . ولی به نظرم باید بالانس کنن یکم . یه موردش مثلا سیستم Poise هست که الان رسما توی بازی وجود نداره باید fix ـش کنن .
 
اﻭﻧﻲ ﻛﻪ ﺗﻮ ﻛﻠﻴﭗ 3 ﺩﺳﺘﺘﻪ
اول Irythill Straight sword هست، بعدش سوییچ میکنم روی Greatsword (از کلاس Ultra greatsword ها !)

Dark Sword هم سلاح محبوبیه اما Weapon art اش جالب نیست ! با Weapon art بقیه Sword ها خوب میشه Guard Break کرد !

نمیشه گفت مسخره شده . ولی به نظرم باید بالانس کنن یکم . یه موردش مثلا سیستم Poise هست که الان رسما توی بازی وجود نداره باید fix ـش کنن .
قبول دارم واژه مسخره درست نیست، خودم اواخر فقط Katana میارم که دیگه خبری از کمبو نیست توش و از حالت سادگی بیش از حد (مسخرگی) خارج شده نسبتا ! نبود Poise هم عجیبه ! چون اسمش هست، رینگش هست، اما هیچ تاثیری نداره !

پ.ن : یه کلیپ از روش درست Gank کردن :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Sherytto
اکثر متریال ها رو گرفتم فقط 10 عدد vertebrae shackle دیگه مونه تا همه کاوننت ها تکمیل بشه
مثل کفتار میچرخم تو مپ تا شکار پیدا کنم
زدم تو کار سلاح سنگین
به نظرم تو پی وی پی بهتر جواب میده بهم
میریزن سرم چوب میزنن دی:
 
  • Like
Reactions: scorpian031
.
خواهش میکنم رفیق.. ببین من خودم توی بدست اوردن Vertebra Shackle به شدت مشکل داشتم!! من با red orb میرفتم تو ورد طرف معمولا سه چهار تا بودی! میزدن اش و لاش ات میکردن تو اکثر مواقع...ولی الان طی سه - چهار ساعت نزدیک 20-25 تا جمع کردم!! شما میری ساین میذاری روی زمین. و میری به تو ورد طرف.. ببین قبل مبارزه با هاست میتونی با بقیه افرادی که اونجا هستن تعامل کنی!
مثلا گاها نشون میکنیم همه میریزم هاست رو میزنی ام که وظیفه کامل میشه و ایتم رو میگیری...یا با هاست بقیه ارو میزنی....تو بهترین حالت هم با هاست تنهایی تکی میزنی و ایتم رو میگیری...برای این ایتم سریع ترین راه گذاشتن ساین هست اش...
.
اگه اشتباه نکنم! شما ایتم فرقه ی Blue Sentinels یا Blades of the Darkmoon رو اکوایپ کن تو محوطه anor londo بچرخ! خودش اش اتوماتیک میبرت ات واسه رزم!!

بازم ممنون :d
من Proof of a Concord Kept رو هم گرفتم 30 تاش رو
الان فقط مونده Vertebra Shackle که ازش فقط 3 تا دارم
واس گرفتن این آیتم باید جای خاصی ساین بزاریم یا فرقی نمیکنه و فقط انتخاب Mound-makers کافیه؟
رنگ ساینی که الان من میزارم بنفش هستش!
 
  • Like
Reactions: emad-360
بازم ممنون :d
من Proof of a Concord Kept رو هم گرفتم 30 تاش رو
الان فقط مونده Vertebra Shackle که ازش فقط 3 تا دارم
واس گرفتن این آیتم باید جای خاصی ساین بزاریم یا فرقی نمیکنه و فقط انتخاب Mound-makers کافیه؟
رنگ ساینی که الان من میزارم بنفش هستش!
.
قربانت رفیق...
نه فرقی نمیکنه هر جا با محیط اش حال کردی! من خودم 30 تاش رو توی the halfway fortress گرفتم..نه زیاد شلوغه نه خلوت..همیشه ام هستن...ساین بنفش ات رو بذار اونجا احضارت میکنن.
 
آخرین ویرایش:
اگر به Covenant Rosaria's Fingers ملحق شدین ماموریت های Sirris کنسل میشه.
احتمالا به همین خاطر Sign اش نمیاد.
.
دقیقا همینطوره نباید به اون فرقه ملحق بشی...منم توی ng این انگشتر رو از دست دادم...نمیدونم توی ng+ چطوری میشه گرفت ازش!! شاید نباید تا قبل ظاهر شدن ساین نماد Covenant Rosaria's Fingers رو اکو ایپ کنی!!
 
اونقدریم که میگن سخت نیست این سری (حداقل BB و D3 کمه من بازی کردم ) اما خب یه بدی داره تجربه این سری اونم اینه بازیای دیگه واستون جوک میشن از لحاظ دشواری ـو اینا
این سری اتفاقا تو شماره ۱ خیلی سخت از شماره ۳ و بلادبورن بود
ولی میازاکی اومد خیلی از المانهای سخت بازی رو حذف یا کمرنگ کرد تا عده بیشتری بتونن بازیش کنن و به نظرم اگه بعد ds3 بازی دیگه با المانهای سولز وجود داشته باشه بازی سختیش ابکی میشه کم کم:

تو شماره ۱ فست ترول بین بونفایرها اواخر بازی ازاد شد(اونم بین تعداد محدودی بونفایر و نه همشون)
تو شماره های قبل بونفایرها تعدادشون منطقی بود و همین فاصله مناسب بینشون هم اجازه فارم بیش از حد رو می گرفت و هم مردن برای بازیکن جریمه سنگین تری داشت....ولی تو ۳ تو برخی مناطق گاها بونفایرها فاصله های خیلی کمی با هم دارن که ضربه مهلکی به اسون شدن بازی زده
باسها تو این شماره به جزو ۲...۳ باس چالش خیلی خیلی کمی دارن و میازاکی دیگه باسها رو به عنوان مانع قرار نداده بلکه خواسته کسی که خیلی بلد نیستم یجورایی رد کنه باس رو(سامن کردن پرتعداد NPC هم که بماند)
سریعتر و روونتر شدن بازی هم کمک کرده تا گیمر وقت کمتری رو صرف رفت و امد تو بازی کنه و یجورایی کمتر انرژیش سر این قسمت تلف بشه

در کل ds3 درسته بازم از خیلی از بازیهای بازار سخت تر هست ولی به هیچ عنوان از لحاظ سختی نزدیک شماره ۱ نمیشه و میل به اسون تر کردن بازی از طرف سازنده کاملا محسوس....
امیدوارم میازاکی تو بازی جدیدش علاوه بر ارایه یه IP جدید، سختی بازی رو هم با عامه گیمرها هماهنگ نکنه و روال ds1 رو ادامه بده نه ds3(گرچه بعید میدونم)


.
 
  • Like
Reactions: .SamueL.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or