Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
وای الان یعنی به آ رفتم!؟
واسه همیشه اینو از دست دادم؟ تروفی مربوط به حلقه ها رو از دست میدم!؟

نه از این رینگ میتونی چندتایی بخری و بدست بیاری . موردی نداره . در مورد تروفی حلقه والا اینقدر حلقه ها زیاده که اصلا لازم نیست نگران این بازی . این حداقل 5-6 تا دراپ میشه فقط
 
  • Like
Reactions: Sherytto

The Sorrow

in Search of Peace and Sanity
کاربر سایت
Nov 1, 2014
581
نام
Hamidreza
یه نکته ای که بنظرم در آسون شدن بازی تاثیر داشت حرکات کندتر باس ها و دشمنا نسبت به نسخه های قبلی بود، مثلا یکی از دشمنا یه حرکت می زد که استامینا رو کامل خالی می کرد ولی بعدش بازم فرصت داشتید که حرکت بعدی رو سریع roll کنید و برید عقب تا استامینا پر بشه و بازی شما رو بخاطر دفاع اشتباه توی شرایط مختلف زیاد مجازات نمی کنه. فکر کنم تنها دشمن هایی که این مورد براشون صدق نمی کرد یکی اون شوالیه بود که کنار منطقه مواد مذاب بود و دیگری هم اون شوالیه که آرمور Havel تنش بود و توسط اون جادوگر بزرگا سامون می شد.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,772
نام
مراد حلیمی
پ.ن : دوستان اگر کسی سایتی رو میشناسه که داستان این نسخه رو کامل گذاشته ممنون میشم لینک بده : مهم نیست که ایرانی باشه یا انگلیسی
فعلا لینکی که داستان رو کامل و صحیح(مهم تر) بازگو کنه نیس...
در مورد منبع انگلیسی میتونید به reddit ملحق بشید که تو چند تا تاپیک داریم روش بحث و گردآوری اطلاعات می کنیم.... .
در مورد منبع فارسی هم تا حالا ندیدم و فکر نکنم تا مدت زیادی خبری بشه(یه چیز صحیح بیاد) ولی من گفتم که می نویسم ولی باید یک بار دیگه هم خودم برم:D و روش کار کنم بعد(بقیه سایتا و منابع رو نمیدونم)

.
 

m49663

کاربر سایت
Sep 27, 2010
653
نام
علیرضا
فعلا لینکی که داستان رو کامل و صحیح(مهم تر) بازگو کنه نیس...
در مورد منبع انگلیسی میتونید به reddit ملحق بشید که تو چند تا تاپیک داریم روش بحث و گردآوری اطلاعات می کنیم.... .
در مورد منبع فارسی هم تا حالا ندیدم و فکر نکنم تا مدت زیادی خبری بشه(یه چیز صحیح بیاد) ولی من گفتم که می نویسم ولی باید یک بار دیگه هم خودم برم:D و روش کار کنم بعد(بقیه سایتا و منابع رو نمیدونم)

.
فقط کار خودته. یه تایپیکم بزن نوشتی مثل بلادبورن دل و روده داستان و بکشیم بیرون.:Thumbup:
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,772
نام
مراد حلیمی
فقط کار خودته. یه تایپیکم بزن نوشتی مثل بلادبورن دل و روده داستان و بکشیم بیرون.:Thumbup:
اره باید یه تاپیک بزنیم.
بازی تازه اومده هنوز درگیرشم و سرم شلوغ....یه چند روز بگذره یه جمع بندی بکنیم از داستان تاپیکشو میزنیم(مخصوصا اینکه با اطلاعاتی که از ملکه lotheric و nameless king و ..... تو این شماره اومد، باید دستی به سر و روی داستان شماره یک کشیده بشه و اپدیت شه)


بازی رو با کلاس نایت و لول 76 به پایان رسوندم . به نظرم سختی بازی متوسط بود نسبت به نسخه های قبل و مخصوصا BLOODBORNE .
افرین:D
من با لول ۱۱۰ تموم کردم بازی رو و برام از bb به مراتب سحت تر بود(در کل، اون اوایل رو نمیگم)
فک کنم بیشتر به مهارت و نوع بازی گیمر هم بستگی داره که اگه سرعتی باشی bb برات راحت تر و اگه سنگین و دفاعی باشی ds راحت تر.

چون من تو هیچکدوم از باسای bb بیش از ۱۰...۱۲ بار گیر نکردم ولی سر همین ds3 تو دو تا از باساش ۳۰...۴۰ بار گیر کردم:D

.
 

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
اره باید یه تاپیک بزنیم.
بازی تازه اومده هنوز درگیرشم و سرم شلوغ....یه چند روز بگذره یه جمع بندی بکنیم از داستان تاپیکشو میزنیم(مخصوصا اینکه با اطلاعاتی که از ملکه lotheric و nameless king و ..... تو این شماره اومد، باید دستی به سر و روی داستان شماره یک کشیده بشه و اپدیت شه)



افرین:D
من با لول ۱۱۰ تموم کردم بازی رو و برام از bb به مراتب سحت تر بود(در کل، اون اوایل رو نمیگم)
فک کنم بیشتر به مهارت و نوع بازی گیمر هم بستگی داره که اگه سرعتی باشی bb برات راحت تر و اگه سنگین و دفاعی باشی ds راحت تر.

چون من تو هیچکدوم از باسای bb بیش از ۱۰...۱۲ بار گیر نکردم ولی سر همین ds3 تو دو تا از باساش ۳۰...۴۰ بار گیر کردم:D

.
واس من به این دلیل بازی اسون بود چون سرعت عملم بخاطر bloodborne بالا بود ولی اینجا باس ها بجز 2-3 تا بقیه همه اهسته بودن و سریع نبودن خیلی :D
من به شخصه با این که کلاسم نایت بود ولی کاملا ارمور و سلاح لایت استفاده کرده بودم و بیشتر dodge و parry میکردم تا اینکه بخوام وایسم و شیلد بگیرم دستم . گیم استایلم سریع بود خلاصه ولی خب بازی بجز 3-4 تا باس واقعا اسون بود . سخترین باس هایی که سرشون موندم یکی nameless king بود و یکی هم dancer of brural valey . البته این 2 تا هم به دلیل پایین بودن لولم بود چون واقعا دمیجی که میدادم دمیج نبود :D
 
  • Like
Reactions: HalfLife G

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
یکم جلوتر بدردت میخورد... :D
اما مهم نیست اونقدرم
کودوم عوضی رو دیوار؟؟:D
خیلی همه دشمنا بانس آف نمیشن از شیلدت بعضیا ممکنه گاردترو از بین ببرن و توی وضعیت بی تعادلی قرارت بدن و دمیج زیادی بهت وارد کنن...
همین شوالیه های شمشیر به دست که سپرشو یهو میده پشتش و با 2 دست شمشیرو میگیره یه ضربه سنگین میده گیج میشیم!!البته از اینا نیزه دارشم هست که همشون شنل قرمز رنگ دارن که نیزه داراش اسونتر هستن.

به امید خدا دومین غول بازیو هم کشتم یخورده امیدوار شدم ولی هنوز نمیتونم این یارو خیکیه تو اون میدون که تبر گنده دستشه همش هیلکوپتری میزنه رو بکشم....راه حلش چیه؟
راستی من اون زندانی تو lathoric رو آزاد کردم گفت باید این انگشترو بدی به یه پیرزن هرچی میگردم پیرزن پیدا نمیکنم!!!کجا هستش؟
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
اره باید یه تاپیک بزنیم.
بازی تازه اومده هنوز درگیرشم و سرم شلوغ....یه چند روز بگذره یه جمع بندی بکنیم از داستان تاپیکشو میزنیم(مخصوصا اینکه با اطلاعاتی که از ملکه lotheric و nameless king و ..... تو این شماره اومد، باید دستی به سر و روی داستان شماره یک کشیده بشه و اپدیت شه)



افرین:D
من با لول ۱۱۰ تموم کردم بازی رو و برام از bb به مراتب سحت تر بود(در کل، اون اوایل رو نمیگم)
فک کنم بیشتر به مهارت و نوع بازی گیمر هم بستگی داره که اگه سرعتی باشی bb برات راحت تر و اگه سنگین و دفاعی باشی ds راحت تر.

چون من تو هیچکدوم از باسای bb بیش از ۱۰...۱۲ بار گیر نکردم ولی سر همین ds3 تو دو تا از باساش ۳۰...۴۰ بار گیر کردم:D

.

بنظرم اشتباه بزرگی کردم bb رو از دست دادم چون خودم به سرعت عمل خیلی بیشتر علاقه دارم تا سنگین و زرهی بودن
 

Galaxy3

کاربر سایت
Jun 20, 2012
395
نام
امید
سلام دوستان
من اولین باره این سری رو بازی میکنم چند تا سوال داشتم
1-اول اینکه آیا میشه کاری کرد که بازی دکمه های موس و کیبورد رو نشون بده نه دکمه های دسته ؟
2-طریقه ی خارج شدن از بازی چجوریه من هرچی گشتم پیدا نکردم با alt+f4 میام بیرون
3-تو این بازی اگه بمیری ازت امتیازی چیزی کم میشه یا دشمنا قوی میشن ؟(مثل shadow of mordor)
4-یه نکات کلی هم بهم توصیه کنین در مورد جمع کردن آیتما و آپگرید کردن و اینا
لطفا راهنماییم کنید با تشکر
 

Qu1ckZ

کاربر سایت
Feb 13, 2012
217
نام
Arash
یه نکته ای که بنظرم در آسون شدن بازی تاثیر داشت حرکات کندتر باس ها و دشمنا نسبت به نسخه های قبلی بود، مثلا یکی از دشمنا یه حرکت می زد که استامینا رو کامل خالی می کرد ولی بعدش بازم فرصت داشتید که حرکت بعدی رو سریع roll کنید و برید عقب تا استامینا پر بشه و بازی شما رو بخاطر دفاع اشتباه توی شرایط مختلف زیاد مجازات نمی کنه. فکر کنم تنها دشمن هایی که این مورد براشون صدق نمی کرد یکی اون شوالیه بود که کنار منطقه مواد مذاب بود و دیگری هم اون شوالیه که آرمور Havel تنش بود و توسط اون جادوگر بزرگا سامون می شد.

شوخی میکنی دیگه ؟ :| بازی خیلی سریع تر شده به نظرم به نسبت شماره های قبل .
 
  • Like
Reactions: Coffee Addicted

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,772
نام
مراد حلیمی
من به شخصه با این که کلاسم نایت بود ولی کاملا ارمور و سلاح لایت استفاده کرده بودم و بیشتر dodge و parry میکردم تا اینکه بخوام وایسم و شیلد بگیرم دستم . گیم استایلم سریع بو
همین دیگه
تو شماره های قبل ds هم هر کی سپر و ارمور سنگین می بست کارش سخت تر میشد(مثه خودم):Dولی هر کی جادو یا کلا کلاس سبک برمیداشت کارش راحت تر بود.......
این شمارم که شدیدتر شده بود این مساله بنظرم.

.
 

KingAmir

کاربر سایت
Apr 19, 2016
402
به امید خدا دومین غول بازیو هم کشتم یخورده امیدوار شدم ولی هنوز نمیتونم این یارو خیکیه تو اون میدون که تبر گنده دستشه همش هیلکوپتری میزنه رو بکشم....راه حلش چیه؟
چجوری بدون کشتن خیکی (:laughing:) رسیدی به باس دوم؟ باید از اون بگذری تا برسی بهش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر