Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
بازی رو تقریبا دارم تموم میکنم و نزدیک اخرش هستم
چیزی که در مورد نظرم در مورد بازی و سختیش میتونم بگم ( و احتمالا با نظر خیلی ها متفاوته ) به این صورته:
دارک سولز 3 از نظر سختی در مجموع سخترین بازی بین 5 بازی بود. هرچند تعداد باسهای خیلی سختش زیاد نبود و بعضی ها رو همون دفعه اول زدم ولی سختی بعضی از مراحل بحدی بود که لذت بازی رو از من گرفت. در قبلیها اگه سر یک باس گیر میکردم در عوض برای گشتن در محیط مشکلی نداشتم ولی متاسفانه اینجا مجبور میدشم در خیلی جاها فقط فرار کنم. فرار خالی هم برای من لذتی نداره.
ترتیب سختی این 5 بازی ( که بنوعی شبیه هم هستن) : دارک سولز 3 > دارک سولز 2 > دارک سولز 1 > بلادبورن > دیمن سولز ( احتمالا برای بقیه با توجه به نظراتی که تو تاپیک خوندم برعکس اینه)

از نظر علاقه اگه سختی عذاب اور محیط نبود میتونست بخاطر اتمسفرش برای من در رده بالایی قرار بگیره ولی همونطور که بالاتر گفتم سختی بیش از حد دشمنهای معمولی لذت بازی رو برام کم کرد یکی دو مرحله که در حد کابوس بود و فقط بونفایر به بونفایر میکردم.
در کل از نظر علاقه, رده بندی من به این شکله
دارک سولز1 = دیمن سولز > دارک سولز 3 = دارک سولز 2 > بلادبورن
در کل بازی خوبی بود ولی ترجیح میدم دیگه ادامه پیدا نکنه چون همیشه یه عده در حال اعتراض به اسون شدن بازی هستن ( نه اینجا کلا همه جا یه عده هرچی تحویلشون بدی میگن اسونه ) و این سری هم داره هی مشکل تر میشه اگه شماره بعدی در کار بود اینبار کلش از لحظه شروع بازی میشد فرار از دست دشمن.
یه مشکل دیگه هم بازی داشت نرف شدن شدید کلاس سورسرر بود. کلا بهتر بود حذفش میکردن. الان سورسرر شده یه موجود بی دست و پا که کلی باید زور بزنه برای کست کردن مجیکی که اثرش در حد نیش پشه هست برای طرف. کلا کلاس بندی متعادل در یک بازی RPG باید طوری باشه که بشه با هر کلاسی بازی کرد اگه کسی که جادو میزنه قدرتش ضعیف تره و دمیج زیادی میخوره و دمیج فیزیکال کمتری میزنه درعوض باید دمیج جادوی قابل توجهی داشته باشه و تعادل برقرار باشه که اینجا اینطور نبود و عملا جادو هیچ ارزشی نداره برخلاف دو شماره قبلی.
 
فرق کلاس های مختلف تو این بازی چیه؟
منی که کلاس knight رو ورداشتم تا اخر بازی فقط باید از شمشیر های مختلف استفاده کنم یا تبر و چاقو و غیره هم میتونم دستم بگیرم؟
تو دیابلو هر کلاس زره و سلاح مخصوص به خودشو داشت و یه کلاس نمیتونست از زره و سلاح کلاس های دیگه استفاده کنه.میخواستم ببینم تو این بازی هم همینطوریه؟
 
میگم دارک سولز 3 پایین تر از دارک سولز 1 هست این منظور رو نرسونه که دارک سولز 3 یه بازی متوسط یا خوب و حتی خیلی خوب هست ... مطمئنا دارک سولز 3 هم عالی هست اما مشکل من و خیلی‌های دیگه این هست که دارک سولز 1 بیش از حد شاهکار بود. دارک سولز به قدری اکثر مارو شگفت زده کرده که بعید میدونم اثری بتونه این طلسم چندساله بشکنه!
ممنون از بحثی که شروع کردی...به نظرم جالب هست.

در مورد سختی :
تجربه شماره های قبل ds و مخصوصا شماره 1 ، شدیدا رو عملکرد من در مقابل دشمنها و باسها تاثیر گذاشته بود و بعد دو شماره بازی کردن(اونم ساعتهای زیاد) به یه مجموعه رویکرد و فرمولی رسیدم که روی درصد بالایی از دشمنا و باسها جواب میداد.(چیزی که در مورد بلادبورن صدق نمی کرد و همین تازگی، کار رو سخت تر و جذابتر می کرد مخصوصا در مقابل باسها)
ولی خود بازی درسته سرعت کرکتر رو بالا برده بود، فواصل بین بونفایرها گاها نزدیک بود و از اول تلپورت هست و نوشته های راهنمای آفلاین هم هست و .....، ولی در عین حال دشمنا هم پرتعدادتر و سریعتر و گاها سخت تر شدن و با یه مقایسه کوتاهی که من بعد تجربه ds2 دیروز داشتم آسون شدنی در بازی ندیدم(به جز یکی دو ساعت اول بازی که اونم تعمدی بوده)البته ds1 رو فاکتور گرفته و نسبتا سخت تر میدونم.
ولی در مورد باسها نسبتا اسونتر شدن رو احساس کردم و مشکلی در حد ornstein and dragonslayer یا orphan ok kos یا ludwig نداشتم.... .

در مورد خود بازی :
من وقتی ds1 رو اولین بار بازی کردم خیلی از نکاتش(که چندتاشو به خوبی گفتی)منو شوکه کرد....حجم مسایل غافلگیر کننده خیلی بالا بود ....بعد هنری خیلی بالا بود....لوکشینهای عجیب و موندگار خیلی عالی بودن(من با blighttown یا new londo یا anor londo زندگی کردم)، npc ها خیلی عجیب بودن....من با بدبختی quelaags sister غصه خوردم....
بلادبورن هم درسته کمتر از ds1 از این مسایل داشت ولی اونم تو بعضی مواقع خیلی جالب بود...

ولی چقدر از این مسایل شوکه کننده تو ds3 بود؟؟؟(محیط و اتمسفر حماسی منظورم نیس) همین هست که ds1 رو با اختلاف جاودانه می کنه و bb رو هم پشت سرش نگه میداره.

در نهایت به نظر من(بدون احتساب dlcها)
از لحاظ سختی: ds1=9.5 / bb=9 / ds3=9
از لحاظ بعد هتری و ....: ds1=9.5 / bb=9 / ds3=8.5

به نظر من هم بعد از ds3 این فرنچایز به استراحت نیاز داره و میازاکی باید بره سروقت یه بازی جدید

.
 
آخرین ویرایش:
کی گفته بازی راحت شده بازی دهن برای ادم نمی ذاره شاید ابتداش کمی راحت باشه نسبت به قبلی ها که از ابتدا سخت بودن اما در ادامه از خجالت بازیباز در میاد.
 
  • Like
Reactions: Polaris
فرق کلاس های مختلف تو این بازی چیه؟
منی که کلاس knight رو ورداشتم تا اخر بازی فقط باید از شمشیر های مختلف استفاده کنم یا تبر و چاقو و غیره هم میتونم دستم بگیرم؟
تو دیابلو هر کلاس زره و سلاح مخصوص به خودشو داشت و یه کلاس نمیتونست از زره و سلاح کلاس های دیگه استفاده کنه.میخواستم ببینم تو این بازی هم همینطوریه؟
نه اصلا اینجوری نیست ! کلاس های اولیه تقریبا هیچ فرقی ندارن. شما بسته به نوع lvl up که انجام میدی تعیین میکنی چی میخوای بشی ! آیتم ها حداقل State هایی رو نیاز دارن برای اینکه بتونی استفاده کنی، میتونی با بالا بردن اون State ها، از سلاح/جادو مورد نظر استفاده کنی !
----------------------------------------------------------------
یه چیزی درباره حس ترس که به نظرم اومد : در این 3 تا سولز، تنها آدم بد و وحشی، خود بازیکن هست ! کسی که میره همه رو میکشه، آیتماشون/تاجشون/soul اشون رو میگیره ... منظورم اینه که پلیر کسی هست که حمله میکنه و بقیه در حال دفاع هستن ! اونی که باید بترسه دشمنا هستن :D . تنها کسایی که باید ازشون ترسید Invader ها هستن :D
 
آخرین ویرایش:
بازی کردن با کلاس جادوگر تو این بازی واقعا سخت شده! soul great sword بیشتر شبیه یک جک شده! البته تو این پچ جدید خوندم که قراره این اسپل رو بالانس کنن.ایده ی ترکیب پایرومنسی با intelligence و faith هم واقعا احمقانه بود! دارک هم که تقریبا نابود شده! اصلا بازی آدمو مجبور میکنه بره به سمت کلاس های تن به تن! به احتمال زیاد برای این مسائل پچ میاد.
 
اینکه مال اول بازیه!من الان لولم84هست
من بعد از کشتن باس رقاص مسیر رو ادامه دادم رسید به اول بازی!دوباره با همون باس اول بازی جنگیدم اما منطقه روشن نیست همه جا تاریک هست!
به خود firelink shrinرسیدم جز پیرزن با چندتا آیتم جدید کس دیگه ای نبود، اون در و بر ها چشم یه firekeeperرو پیدا کردم و رفتم به firelink shrinاول بازی و اون چشم رو به کسی دادم که باهاش level upمیکنیم(اسمش رو یاد نمیاد)
دیگه نمیدونم باید کجا برم

من بعد از کشتن باس رقاص مسیر رو ادامه دادم رسید

این باس را دقیقا کجا کشتی ؟؟
 
تومنطقه اول بازی همون شیرینک از یکی از اونا یک دونه کلید میخری و باهاش در یک جا را باز میکنی.که همون نزدیکی هاست.
رفتم اونجا چیز خاصی پیدا نکردم .میشه توضیح بدید
 
چند تا اسکرین شات که از بازی گرفتم رو واستون میزارم. فضاهای دارک سولز 3 فوق العاده زیبا و هنری ان به نظرم. بعضی جاها شبیه کانسپت ارت میمونه واقعا. (اسکرین شات ها رو از نسخه PS4 گرفتم)









 
شرمنده دوستان که اینجا دارم این سوال رو میپرسم ولی دیدم اینجا فعال هستید و تقریبا هم ربط به اینجا داره. (البته با نوشتن سوالم همینجا به 120 تیکه مساوی تقسیم میشم :D)
من در حال حاضر دارم بلادبورن بازی میکنم و چون بازی برام مقداری سخت هست بعضی از جاهاش رو آنلاین میرم ولی در ذهنم هست بعد از تموم کردنش یکبار دیگه بدون کمک آنلاین برم (اگر بشه :D)
حال بعد از این بازی میخوام اگر بشه DARK SOULS: Prepare To Die Edition رو از استیم بخرم و بازی کنم. جالا اصل سوال من اینه میخواستم بدونم وضعیت سرورای آنلاینش چطوره؟ هنوز فعال هستند که یکی بیاد کمکم و زودتر تمومش کنم؟
وضعیت سرورای DARK SOULS II: Scholar of the First Sin رو هم بگید بد نیست :D
اولا هر جور دوست داری بازی کن، اصلا Godmode بزن برو تا موقعی که انلاین نمیری. این تریپی که برمیدارن ملت گیر میدن چجور بازی کنید رو من نمی گیرم.
در مورد انلاینش هم وضعیت جفتشون خوبه، معمولا 2-3 هزار نفر هستن انلاین.
 
  • Like
Reactions: bezad

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or