Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
بازی بدجور باگ داره اونم باگای اساسی یه پچ دادن یه سریش برطرف شد ولی خیلی اذیت میکنه باورتون بشه یا نه من ساخت کاراکترم 2 ساعتو 10 دقیقه وقت گرفت تا تمام آپشناشو بررسی کردم و چیزی که میخواستم باز نشد
کلا محیط بازی از حالت فانتزی خارج شده
طراحی کاراکترم پر باگ بود میومدی لبشو سیاه کنی کل صورت سبز یا قرمز میشده
اما خود داستان و گیم پلی حرف نداره مثل همیشه و خوشبختانه دیگه با مردن صورتت به fk نمیره برام خیلی عجیب بود 10 بار مردم اما از حالت انسانی خارج نشدم
وقتی میمیری یه آیتم ازت کم میشه به اسم ember که نداشته باشس نمیتونی کسیو احظار کنی

جدی ؟ باگ داره؟
من که با خیال راحت کاراکتر را بعد از 40 دقیقه طراحی کردم .
لب و چشم و بینی و فیزیک بدن و غیره را بدون هیچ مشکلی انجام دادم

 
جدی ؟ باگ داره؟
من که با خیال راحت کاراکتر را بعد از 40 دقیقه طراحی کردم .
لب و چشم و بینی و فیزیک بدن و غیره را بدون هیچ مشکلی انجام دادم

خیلی با مزه بود حرفت برو نیگا 1028 تا نگاتیو دادن بچهها بهش فقط به خاطر باگ
من دلم نیومد رای منفی بدم بلاخره با پچ درستش میکنن میگزره نامردیه ببرا باگ نگاتیو بدی
برو لب کاراکترتو سیاه کن ببین صورتش چه شکلی میشه بعد بیا بگو چشم چشم دو ابرو (شوخی کردم)
فریز کردن بلک اسکرین لگ شدید تو آنلاین
البطه فقط داد بچهها در اومده وگنه منتقدا همه 9 به بالا دادن
 
آخرین ویرایش:
چی؟ اصلا اتفاق نخواهد افتاد؟ :D پس الکی همه اون stat های مختلف رو گذاشتن؟ :D
پسر جان حالت خوبه ؟ :D چرا ناراحت شدی !؟ :D سوال کاملا واضحه ایشون پرسیدن ایا امکان داره به علت انتخاب اسکیل خاصی یا انتخاب کلاس خاصی و نداشتن امکانات خاصی مجبور بشم وسطای بازی از گزینه new استفاده کنم و دوباره بازی رو شروع کنم ؟ که جواب کاملا مشخصه و هیچوقت این اتفاق نمی افته . نهایتش مقداری سختی تو یه باس می خواد بکشه که اونم با فارم و گشت تو محیط و اپگرید کاراکتر تو قسمت نقطه ضعفش سریع حل می شه . هیچکس مجبور نمی شه از وسطای بازی از اول شروع کنه حالا شما اگه تا حالا چنین کاری کردی خودش یه قضیه جداست :D
 
اول بسم ا... یه باس گنده انداخت جلو .

راهی نیست فعلا از دست این باس در بریم اخه کاراکتر هنوز توی استارت بازی بود که این نره غول سد راه شد
biggrin.gif
 
کوآپ یکی از بهترین روش های فارم کردنه، اینقدر ازش گریزان نباشید. من بعد از اینکه یه منطقه رو پاکسازی کردم میرم سراغ کوآپ. اینقدر به دیگران کمک می کنم تا حالم از اون منطقه به هم بخوره و خسته شم برم منطقه ی بعدی :D
البته باسی هم که بخواد بیشتر از ۱۰ بار اذیت کنه رو کوآپ میرم:D
کلاس مجیک هم برخلاف گفته ی یه عده که میگفتن تضعیف شده و دیگه نمیشه مجیک خالص رفت باید بگم قوی تر از همیشه برگشته. این focus bar واقعا ایده ی جالبیه
.
اونکه بری کمک بقیه که بعععله. هم با باس ها دوباره مبارزه میکنی ولذت اش رو میبری. هم سول جمع میکنی..منظور کمک گرفتن از دیگران هست که محفل ممنوع کرده! مگه نه خود من تا الان ۸ تا sunlight medal و تعدادی ember جمع کردم علاوه بر سول! :D
 
منم بازی رو با کلاس Herald شروع کردم. دو شماره قبلی رو با جادو و پایرومنسی بازی کرده بودم، ببینیم اینبار میراکل برامون چی داره ؟
همون اول بازی متوجه شدم که با کلی آیتم و مکان مخفی طرفیم و این بسیار امیدوار کنندست.
برای کسانی که هنوز بازی رو تهیه نکردم، بگم که بازی اونقدرا هم که میگن آسون نشده، پلیرها با سیستم مبارزات و بازی آشناییشون بیشتر شده.
همین الآنم برید دارک سولز 1 رو بازی کنید تا زنگ اول بدون مردن می تونید پیش برید.
البته یه سری کارهایی کردن که به راحتتر بازی کردن کمک می کنه، مثلا تعداد بونفایر ها به نظرم بیشتر شده یا اینکه دیگه مثل قبل با 2 تا ضربه نمیمیرید که اینها شاید خوشایند طرفداران قدیمی بازی نباشه ولی به هر حال باعث میشه مخاطب های بیشتری جذب بازی بشن.

از المان های اضافه شده به بازی واقعا نوار ابی fb قابل تحسین هست اش! و صد البته المانی که دارک سولز کم داشت یعنی luck با یکی دوتا تغییر عمق خیلی خوبی دادن به بازی! O:-)

از همون شماره اول luck بود فقط اسمش Item discovery بود
 
از همون شماره اول luck بود فقط اسمش Item discovery بود
.
منظورم اینه که یه المان جداش کردن ایتم دیسکاوری یا همون لاک رو. قبلا مستقیم نمیتونستی شارژ اش کنی. با بالا بردن المان های دیگه بالا میرفت...ولی الان نه...
.
دقیقا مورد اول رو من اشاره کردم تو کامنت های قبل. پس درست حس کردم! کمتر دمیج میخوری و دیرتر میمیری!
 
کلیت بازی عالیه فقط باسها ناامید کننده هستن
نمیدونم در ادامه چطور میشه ولی تا حالا که ۳ تا باس رو کشتم(اصلا فارم هم نکردم و همیمطور دفعه اول رفتم شکشمشون) بدون نیاز به هیچگونه استراتژی و زحمتی مردن....
باز دشمنا معمولی سختی نسبتا خوب و دارک سولزی دارن ولی باسها تا حالا ناامید کننده بودن

.
 
آخرین ویرایش:
کلیت بازی عالیه فقط باسها ناامید کننده هستن
نمیدونم در ادامه چطور میشه ولی تا حالا که ۳ تا باس رو کشتم(اصلا فارم هم نکردم و همیمطور دفعه اول رفتم شکشمشون) بدون نیاز به هیچگونه استراتژی و زحمتی مردن....
باز دشمنا معمولی سختی نسبتا خوب و دارک سولزی دارن ولی باسها تا حالا ناامید کننده بودن

.
سه تا باس اول فقط جهت گرم کردنو گرفتن ایتم در بازی قرار داده شدند به نظرم :دی یکم بری جلوتر باس ها فوق العاده میشن و البته خیلی سخت تر ( IGN هم تو نقدش به این نکته اشاره کرده بود)
 
سه تا باس اول فقط جهت گرم کردنو گرفتن ایتم در بازی قرار داده شدند به نظرم :D یکم بری جلوتر باس ها فوق العاده میشن و البته خیلی سخت تر ( IGN هم تو نقدش به این نکته اشاره کرده بود)
امیدوارم همینطور باشه که میگین....چون اینکه باس اول تمرینی باشه و راحت قابل توجیه ولی اینکه سه تا باس کلا خیلی راحت بودن و حرکتای شدیدا کم و قابل پیش بینی داشتن جالب نبود
در مورد دشمنای معمولی هم برعکس ds های قبلی شده، تو ds های قبلی اونا با چند ضربه میمردن تو با یکی دو ضربه اینجا اونان که با یکی دو ضربه میمیرن......مگر برخی دشمنای خاص.
باز ولی برای اوایل بازی سختی نسبتا خوبی هست(با اینکه جا داشت بیشتر باشه)

شماها رو نمیدونم ولی اگر تا اخر بازی سختی باسها و دسمنا در این حد بمونه ناامیدی هست(اصلا تا حالا سلاحم رو هم نه عوض کردم نه آپگرید)

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or