Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
5 فروردین ژاپن.. 25 فروردین سراسر دنیا. انتظار به طرز وحشتناکی غیرقابل تحمل شده واسم :((

جدا همینطوره اصلا نمیشه صبر کرد.
امیدوارم این شماره هم به حد زیادی سخت باشه :d عذابی که سر The lost sinner و Ruin sentinels کشیدم هیچ موقع تکرار نمیشه :))
 
طبق گفته ی میازاکی دارک سولز 3 حدود 200 عدد سلاح داره!
برای مقایسه دارک سولز 1 حدود 120 تا سلاح داشته
دارک سولز 2 حدود 200 عدد سلاح

بعلاوه هرکدوم از این سلاح ها بواسطه ی Weapon art حرکات و موو ست های مختلفی دارن و هرکدوم یونیک هستن برای خودشون
There are 200 Weapons in Dark Souls 3: Hideki Miyazaki | SegmentNext

خیلی عالیه
فقط ای کاش می گفت مدت زمان سینگل بازی چقدر هست؟چون بلاد بورن به طور مشخصی سینگل کوتاهتری داشت که امیدوارم برای ds3 اینطور نباشه

.
 
تو بلادبورن یه سری کمبو می شد زد. کاش تو DS3 هم اضافه می شدن. با اینکه کمبو ها زیاد پیچیده نبودن ولی یه سری possibility جدید اضافه می کردن. در کل کمبت سیستم بلادبورن واقعا خدا بود. امیدوارم DS3 هم حالا نه مثل اون ، ولی در همون کیفیت باشه.
 
تو بلادبورن یه سری کمبو می شد زد. کاش تو DS3 هم اضافه می شدن. با اینکه کمبو ها زیاد پیچیده نبودن ولی یه سری possibility جدید اضافه می کردن. در کل کمبت سیستم بلادبورن واقعا خدا بود. امیدوارم DS3 هم حالا نه مثل اون ، ولی در همون کیفیت باشه.

امیدوارم به هیچ وجه سعی نکرده باشن مثل بلادبورن بشه :d

همون سولز بمونه بهترینه برا DS
 
تاثیر گذار ترین Boss رو نمیدونم ولی جالب ترین NPC واس من Lautrec The Embraced بود . با وجود شخصیت منفی بودنش یه جور حالت معنوی (ناشی از همون باور Embraced بودنش . ) توی شخصیت ـش داشت و انگار یه شخصیت تاریک ـ تاریک نبود , نیمه تاریک / نیمه روشن بود . در کل کلمات ـ انسانی ناقص هستن و نمیتونم توصیف کنم احساس ـمو توی این مورد .


Lautrec واقعا Embrace شده بود.در عشق Fina به Lautrec زیبایی شناسی خاصی نهفته‌ست،در واقع در عشق خدایان به انسان ها یه زیبایی خاصی نهفته‌ست.عشق رو وقتی ایده‌آل سازی کنی و از مولفه‌های پست ک جدانشدنی هم هست ازش تقریبا، پاک‌سازی کنی،میبینی که اون عشق ایده‌آلیزه شده به قول خواجه شیراز در عالم خاکی نمی‌آید به دست :دی در واقع در عشق انسان ب انسان حتی بهترین مواردش،ذره‌ای حقارت پنهانه.همون طور ک هرمان ملویل یه جمله دیوانه کننده داره اینکه تو هر شادی‌ی ذره‌ای حقارت نهفته‌ست،اما غم و اندوه‌های بزرگ،اصیله،نابه.(حیف ک اصل جمله‌ش یادم نیست خیلی قشنگ گفته بود).و به نظر من عشق این ایزدبانوی زیبایی به Lautrec بیشتر به یه غم بزرگ(ک در ورای احساست کوچیک،لذت بخشه) شبیهه تا یه شادی زودگذر.بعد از مرگ Lautrec توسط ما،Fina تک قطره اشکی از چشمش سرازیر شد و اون یه قطره اشک از تمام چیزایی که بر لردران بارید با ارزش‌تر بود :دی

یه زیبایی دیگه‌ش به نظرم پارادوکس شه.خدا در برابر انسان،و اینکه خدا این جا زنه،یعنی از نظر نیرو و اندازه(این اندازه خیلی مهمه :دی) خیلی از مرد بزرگتره،کاملا برخلاف طبیعت جنسی انسان‌ها(ک همین طبیعت جنسی باعث عشق هم میشه)،و با این حال عشقی عمیق میون اینا برقراره.این پارادوکس زیبا نیست انصافا؟:دی شاید نتونستم منظورم رو خوب برسونم واسه همین از برهان خلف استفاده میکنم:اگر این جا خدا مرد بود و انسان فانی،زن،آیا همچنان اون زیبایی برقرار بود؟نه!میشد برداشت کرد که یک خدای هوس باز از سر تفریح اومده با یه زمینی هوس‌بازی کنه.

دقیقا مورد بالا در مورد Maiden in Black و Old One تو دمینز سولز صدق میکنه.زمانی که اون هیبت عظیم Old One رو میبینی که داره میاد پایین در مقابل بانوی زیبا و سیه پوش ک با صدای زیباش به این غول‌پیکر میگه come now Be good،انگاری داره آرومش میکنه.آیا تو این پارادوکس زیبایی نمیبینی؟:دی (من بر این عقیده‌ام که یه رابطه عاطفی بین این دو بود).

من باز ردّ دادم باز؟:-/دهنت سرویس میازاکی :دی

در کل نمیدونی چ حالی بهم دادی با اون پستت،باورم نمیشد کسی همچین دیدی به این شخصیت داشته باشه،مرسی از شما،مچکرم از شما :دی
------------------------------
------------------------------ @Destruction
آقا بیا نظرسنجی بزار دیگه،چرا ناظم شدی پس؟:دی
 
آخرین ویرایش:
نظر سنجی درست شد. همین تاثیر گذار‌ترین باس‌های بازی رو گذشتم که همه جوانب رو در بر بگیره.:دی
فقط به علت محدودیت نظر سنجی‌ همه باس‌ها جا نشد. اونایی که از نظر داستانی / شخصیتی / احساسی‌ مهم تر هستن رو گذاشتم.اگه گزینه دیگه‌ای تو ذهنتون هست دیگه در موردش تو پست‌ها بحث کنین.:دی
رأی خودم هم Artorias و Sif.:دی
 
نظر سنجی بسیار بسیار عالی. دارک سولز 1 واسه من سرتا سر خاطره بود! باس فایت هاش که دیگه بیشتر!!
.
من خودم به 4-5 نفر از دوستان :d رای دادم. که بهترین و تاثیر گذارترین باس ها از نظر بنده.. sif...knight of artorias و Manus, Father of the Abyss .
 
جدا از یه سری از باس های واضح (بخونید: ارتوریاس) یکی از باس هایی که خیلی برای من تاثیر گذار بود، Manus بود. اولین باری که فهمیدم نزدیک Fog Gate، یکی از اعماق Abyss بهم خیره شده واقعا موهای تنم سیخ شد.:d
 
  • Like
Reactions: REZA TAEL
تو معرکه بودن Sif و Artorias شکی نیست و به نظرم بهترین داستان ها رو پشت سرشون داشتن :(

ولی جدا از اونا من به Chaos Witch Quelaag هم رای دادم :d البته نه به خاطر اندامش بلکه به خاطر اینکه بعد از کشتنش فهمیدم کی بوده و چرا از اون مکان محافظت میکرده :( از خودم بدم اومد که کشتمش :(

البته بدون شک هیچ کدوممون موقع جنگیدن با این باس ها نمیدونستیم که چه داستانی دارن پس نمیشه نظر قطعی رو قبل از دوسنتن داستان و رابطه هاشون بدیم :d و همه نظر ها بعد از کشتن این بزرگوار هاست
 
  • Like
Reactions: REZA TAEL
دوستان من ب این نتیجه رسیدم دیگه تو این تاپیک نیام و پست ندم :D چون من این جور ک مشخصه حالا حالاها شرایط بازی کردن رو ندارم و خدا رو خوش نمیاد هی اشتیاقم رو تو این تاپیک بیشتر کنم و بعد عرضه بازی با سیل سپویلرهایی ک دلم میخواد بازشون کنم مواجه شم و کاربر هف لایف جی هم با تاپیک «داستان کامل دارک سولز 3» تیر آخر رو بهم بزنه :D

من هنوز بلادبورن رو هم بازی نکردم اخه،بعد اون همه توهم زدن تو تاپیکش من هنوز بازیش نکردم،آخرین باری ک بازی کردم تقریبن یه سال و نیم پیش بود اونم DeS :D فکر کنم از درون من یه سیم رابط وصل شه به درون میازاکی،آنیون های من بره سمت آندش و کاتیون های من بره سمت کاتدش و غم و اشتیاق منو مستقیماً حس کنه شخصاً اندوهگین شه،امکان نداره نشه :D

پ.ن:همین الان دیوان رو باز کردم و خواجه گفت به ناامیدی از این در مرو بزن فالی،بوَد ک قرعه دولت ب نام ما افتد،حالا من فالم رو زدم و وایمیسم اگر قرعه دولت به نام من افتاد با دف و نی و چنگ و بربط بر میگردم تو تاپیک اگر هم نه که هیچی دیگه،خدافظ:دی

sad:(
 
در آستانه عرضه نسخه سوم من شماره دوم رو هم تموم کردم.هردوتا شماره را به صورت پی در پی تموم کردم و هیچ بازی دیگه ای هم بینشون بازی نکردم.نسخه اول برام حدود 80 ساعت زمان برد و نسخه دوم هم 40 ساعت!! البته هنوز صد در صد نسخه دوم رو واشکافی نکردم ولی خط داستانش تموم شد.:D

بچه ها زیادی منو از نسخه دوم ترسونده بودن و من هم انتظارات را کشیده بودم پایین:D.به نظرم یک سری محاسن و معایب داشت نسبت به نسخه اول.اول اینو بگم که نسخه اول در مجموع بازی به یاد ماندنی تری هستش ولی نسخه دوم هم به خودی خود یک بازی فوق العاده اس و شاید فقط در مقام مقایسه کم بیاره.مزایب و معایبی که در اولین بار به پایان رسوندن بازی به ذهنم میاد :

+لوکیشن های بیشتر و بزرگتر و عدم تکرار زیاد یک لوکیشن (حالا این از یک بعدی میتونه منفی هم باشه چون جزییات از یاد آدم میره و امکان سردرگمی بیشتره)
+ لوکیشن ها و دشمنای آزار دهنده کمتر (چندتا لوکیشن توی شماره اول به جد روی اعصابم بودن)
+گرافیک و پرفرمانس به مراتب بهتر (روی PC)
+کاراکترهای بیشتر در روند داستانی بازی
+آیتم ها و تجیهزات بیشتر
- باس فایت های به یادماندنی کمتر
-درجه سختی کمتر در بار اول (دفعات بعدی رو نمیدونم)
-باس فایت های بازی تقریبا 80 درصدشون بسیار راحت بودن و بدون استراتژی خاصی میشد کشت همشون رو
- اتمسفر بسیار شادتر!!!! (از اون اتمسفر خسته و وهم آلود و حتی نیمه ترسناک بازی تقریبا 70 درصد مواقع خبری نیست) این بزرگترین ضعف بازی بود برام.
-آیتم و تجهیزات اون عمق شماره اول را نداشتن اکثر
-گرافیک هنری بازی هم گرچه دربرخی از لوکیشن ها خارق العاده بود ولی اکثر مواقع سطح پایین تری نسبت به شماره اول داشت
_سیستم منو بندی و اینونتوری نسخه اول را به مراتب بیشتر دوست داشتم.از بس ریز کردن اصلا جزییات تجهیزات مشخص نیست عمدتا توی شماره دوم.

اینها فعلا به ذهنم رسید.به نظرم میتونن با استفاده از تجربیات دو نسخه نسخه سوم را بهترین نسخه بازی دربیارن.شدیدا امیدوارم باس فایت های بازی عمیق باشن و باس فایت الکی نچوبن به بازی.خیلی این مولفه برام مهمه.اصلا یکی از دلایل اصلی علاقه ام به بازی همینه{1}
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or