Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
اول اینکه امیدوارم تو این نسخه مثل ۲ نباشه که بعد از هر بار مردن تبدیل به undead بشیم و خون اصلیمون کم بشه .

دوم اینکه اسلحه ها مثل بلاد بورن باشه از لحاظ نیاز به repair کردن . نه مثل ۲ که هر سلاحی بعد از زمان کوتاهی خراب و بلا استفاده میشد تا تعمیر بشه.

دو تا نکته گفتی که جزو چیزهای اصلی سولز هست از نظر من :d
نامیرا شدن اتفاقا نهایت درد بود. چیزی که به این بازی عمق داده. هیومنیتی رو که با هزار مشکل به دست آوردی رو استفاده می کنی و برای بیهوده نبودنش و نامیرا نشدن هر کاری باید انجام بدی. وقتی هم که این اتفاق افتاد افسردگی وجود آدم رو بگیره :d
البته طبق گفته علی توی شماره دوم شکل ظاهریشون خیلی بد بود و باید کلاه خود میذاشتیم تا قابل تحمل بشن :d
یه مشکل دیگه هم که تو شماره دوم داشت این بود که هیومن افیوجی ها خیلی زیاد بودن. جوری که من برای باس آخرم 30 تا افیوجی داشتم :d


من بلادبرن رو متاسفانه بازی نکردم ولی این که با یه شمشیر مثلا یه دشمن با سپر بزرگ رو بزنی و شمشیرت هیچیش نشه جالب نیست از نظر من. هر چند نظر شما هم قابل احترامه
---
 
یکی هم اینکه این غول که پا میشه و به نظر یکی از Lords of cinder هاس ...یه جوریه:dبدنش هم گرم و اتیشی هست کلا....هدفش مشخص نیس:d
.
این غوله که همون از giant هایی بود به نظرِ من که توی شماره 2 زدیمشون مثل giant lord ، چه ربطی به lords of cinder داره؟
اگه یادتون باشه توی شماره 2 اخر سر معلوم نشد اون giant kinship چیه ؟ به احتمال خیلی زیاد تو این شماره خیلی از سوالارو جواب میده .
یه چیز دیگه هم که تو تریلر بود که نشون میداد ادامه شماره 2 هست اون نشون دادن تاج به مدت طولانی بود ، چیزی که برا اولین بار و به طور مفصل توی شماره 2 بهش پرداخته شد.
من فک کنم بازه زمانیش بعد از شماره 2 باشه ، هر چند بازه زمانی خیلی معنی نداره تو دنیای souls . :دی
البته طبق گفته علی توی شماره دوم شکل ظاهریشون خیلی بد بود و باید کلاه خود میذاشتیم تا قابل تحمل بشن
:d
توی یکشم همینجوری میشد قیافه ی کارکتر وقتی hollow میشدی دیگه :d
 
این غوله که همون از giant هایی بود به نظرِ من که توی شماره 2 زدیمشون مثل giant lord ، چه ربطی به lords of cinder داره؟
پست اول رو خووندین؟:dتو پست اول گفته شده این حرف من نمیگم:
داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود.

تو همون پست اول هم گفته شده احتمالا مربوط به وقایع قبل از شماره 1..............البته خاکستر بودن همه جا ذهن رو زیاد سمت بعد شماره 2 نمی بره:d....

حالا باید منتظر موند و دید چی میشه


.
 
پست اول رو بروز کنید لطفا:
46057003134829259504.png


Informations


  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • بازی در اوایل سال 2016 عرضه خواهد شد.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود.
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.

  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots





Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde



با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.

من از 2011 به این ور Souls بازی نکردم و این انتظار 4 ساله داره اخر میرسه :دی.
 
اول اینکه امیدوارم تو این نسخه مثل ۲ نباشه که بعد از هر بار مردن تبدیل به undead بشیم و خون اصلیمون کم بشه .

دوم اینکه اسلحه ها مثل بلاد بورن باشه از لحاظ نیاز به repair کردن . نه مثل ۲ که هر سلاحی بعد از زمان کوتاهی خراب و بلا استفاده میشد تا تعمیر بشه.
به نظر من یکی نقاط قوت بسیار خوب بازی همین بود باعث میشد بازی سخت تر بشه..!!چند بار که میمردی دیگه باید 2 ساعت تو همون محل میگشتی تا ایتم مورد نظر رو پیدا میکردی Human میشدی بعد میرفتی واسه boss یه جالبی دیگه هم داشت مخصوصا تو شماره 1 که من خیلی حال کردم باحاش این بود که درصد پیدا کردن ایتمها بالا میرفت و چیزهای خیلی باحالی پیدا میکردی واقعا زندگی کردم با سری DS نمیتونم منتظر این بمونم..!! :(
 
با همون لوکیشن تریلر که همه جا خاکستر بود فهمیدم یه ربطی به Gwen Lord of Cinder داره و همچنین اون شواله غول پیکر . که خوب معلوم شد داستان در مورد Lords of Cinder هست.

بزنه باس آخر بازی همون شخصیت اصلیمون تو DS1 باشه :-ss
 
توی دموی 30 دقیقه ای، یکی از دشمنا یه دفعه میترکه و تبدیل به یه موجود سیاه و حباب مانند میشه که یکی از حضار از میازاکی میپرسه اینم توی بازی هست؟ که میگه آره. بعد دوباره میپرسه این به Abbyss ربط داره؟ که میازاکی میخنده و میگه اگر بگم، همه چی رو لو دادم:d

توی دمو 2تا اژدهای مرده و یه اژدهای زنده دیده شد. یکی از حضار میپرسه آیا این زیاد بودن اژدهایان به این معنیه که بازی قبل از همه اینا جریان داره؟ که میازاکی چیزی رو رد یا تایید نمیکنه ولی گویا برداشت کردن که جوابش "آره" بوده.
 
توی دموی 30 دقیقه ای، یکی از دشمنا یه دفعه میترکه و تبدیل به یه موجود سیاه و حباب مانند میشه که یکی از حضار از میازاکی میپرسه اینم توی بازی هست؟ که میگه آره. بعد دوباره میپرسه این به Abbyss ربط داره؟ که میازاکی میخنده و میگه اگر بگم، همه چی رو لو دادم:d

توی دمو 2تا اژدهای مرده و یه اژدهای زنده دیده شد. یکی از حضار میپرسه آیا این زیاد بودن اژدهایان به این معنیه که بازی قبل از همه اینا جریان داره؟ که میازاکی چیزی رو رد یا تایید نمیکنه ولی گویا برداشت کردن که جوابش "آره" بوده.

گیم پلی 30 دقیقه ای از بازی منتشر شده؟؟؟؟
اگر امکان داره قرار بدید ....
 
پست اول رو خووندین؟:dتو پست اول گفته شده این حرف من نمیگم:


تو همون پست اول هم گفته شده احتمالا مربوط به وقایع قبل از شماره 1..............البته خاکستر بودن همه جا ذهن رو زیاد سمت بعد شماره 2 نمی بره:d....

حالا باید منتظر موند و دید چی میشه


.
اره خوندم ولی سوالم همینه که اون کاراکتر به وضوح شبیه giant lord بود ، حالا شما ها که هی میگین این همون lord of cinder هِ میخوام بدونم چه ربطی به هم دارن ؟
اصن همون که تو پست اول نوشته بیاد توضیح بده و منبع هم اگه میشه بزارید که بدونیم از کجا گفته شده این موضوع؟
 
اره خوندم ولی سوالم همینه که اون کاراکتر به وضوح شبیه giant lord بود ، حالا شما ها که هی میگین این همون lord of cinder هِ میخوام بدونم چه ربطی به هم دارن ؟
اصن همون که تو پست اول نوشته بیاد توضیح بده و منبع هم اگه میشه بزارید که بدونیم از کجا گفته شده این موضوع؟
.Lords of Cinder. جمع هست. اربابان خاکستر. تازه اینم یه لقبه. بعد از اون هم شبیه اون بود. ممکنه خودش باشه و ممکنه هم نباشه. سلاحش و لباس کاملا فرق میکرد.
http://www.pcgamer.com/dark-souls-3-preview-a-grander-sense-of-scale-but-still-familiar/
============
@Hamid Payne

نمایش پشت درهای بسته بوده. هیچ ویدئویی موجود نیست.
 
مصاحبه ای میازاکی با Digital Spy در E3 داشته و بیشتر مربوط به بزرگی area هـا و location در DS III نسبت به DS II و...

"The number of the areas will be lesser compared to Dark Souls 2. However, the size of each map will be bigger," Miyazaki told Digital Spy at E3 2015.

"Honestly speaking, doing exploration of each map within Dark Souls 3 is really, really fun, so please wait for further updates."

و بهترین خبری که داد ؛ اینکه DS III آخرین نسخه از این سری دوست داشتنی نیست.:x

Miyazaki also said Dark Souls 3[FONT=arial, verdana, sans-serif] won't be the last game in the series[/FONT].
 
.Lords of Cinder. جمع هست. اربابان خاکستر. تازه اینم یه لقبه. بعد از اون هم شبیه اون بود. ممکنه خودش باشه و ممکنه هم نباشه. سلاحش و لباس کاملا فرق میکرد.
خب پس با این حساب که نژاد giant ها و منشاشون معلوم نبود توی شماره 2 میشه گفت که giant ها همون undead هایی هستن که لینک نکردن first flame رو انتخاب کردن ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or