Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
تا الان اینجوری بوده که می چسبم به باس هر بار خواست حرکت کنه یه roll میکنم دو سه تا اتک میدم. باس دوم طوری رفتم زیر دست و پاش که خودم دیگه معلوم نبودم بدون اینکه اتکم بده زدمش.
این روند برای همه باس ها به جز crstal sage بود. فکر کنم واسه دور بعد بتونم بدون شیلد باس هارو بزنم.
دشمن های معمولی بیشتر چالش دارن. مثلا بار اول سر اون دوتا Darkwraith جلو در abyss watchers مردم ولی سر باس نه
Catacombs یکم جلو رفتم خیلی پیچ در پیچ بود فرار کردم
من رو تجربه بازی خودم که سلاح های سبک و سنگین رو مقایسه کردم نظرم اینه سلاح های سبک جلوی دشمنای سریع و توی پی وی پی بهتره ولی بازم من سلاح های سنگین رو ترجیح میدم بخصوص جلوی باس ها چون تو در نهایت یکی دوتا ضربه بیشتر نمیخوای بهشون بزنی و با این سلاح ها دمیج خیلی بیشتری وارد میکنی استامینا هم مشکلی نیست چون یکم که آپش کنی میتونی چهار ضربه پشت سر هم بزنی که زیاد هم هست. اکثر دشمنای عادی رو میتونی با یه ضربه بکشی و یه قابلیت هم که دارن اسمش هایپر آرمره که وقتی شروع میکنی به ضربه زدن دشمن بهت ضربه هم بزنه تعادلت بهم نمیخوره بازم میتونی ادامه بدی ضرباتت رو.

سلاح مورد علاقم black knight axe بود هم طول زیادی داره هم دامنه حرکتش تقریبا 360 درجه هست (یعنی شده حتی دمشمنا پشت سرمم زدم باهاش). ویپن آرتش شوالیه هایی که سپر سنگین دارن پخش زمین میکنه و اتک سنگینش دشمنا رو میفرسته هوا که واقعا لذت بخشه:D اژدهای nameless king رو شاید سی ثانیه طول کشید که بکشم با این اسلحه. در کل عشق در نگاه اول بود این سلاح.
 
میازاکی نمیره:D دیگه کار دارک سولز تموم شده، نه داستانش کشش داره نه گیم پلی اش، باید یک چیز بسازه عین بلاد خون و تاریکی از سر وضع در و دیواراش بباره، مثل بلاد،اتمسفرش تاریک و غم الود باشه عین دارک سولز یک، باید غم و اندوه و نا امیدی سر تار سر بازی باشه، نه عین دارک سولز 3 وارد جنگل بشی، برف ببینی و...:| که باید هم از بلاد بالاتر باشه، و درود بر شرفش که خودش میدونست این نسخه از دارک سولز 3 اتمام حجتش با این سری هست، بعد از تجربه کلی از بازی های سری سولز برن به جرئت میتونم بگم بهترین و زیبا ترین و قدرمند ترین نسخه هاش نسخه یک و تا حدودی هم بلاد بورن هه! بقیه نسخه ها فقط بلوغ گیم پلی بازی بوده، میازاکی باید بره دنبال یک داستان نفس گیر عین بلادبرون و اینه که محیط بازی بسیار بزرگه و پیچ در پیچ باشه مثل دارک سولز یک، و خیلی سرعتی و تاریک باشه عین بلاد و به هیچ عنوان باس های ضعیفی واسه واسه بازی نسازه عین دارک سولز 2-3- بلادبورن که بیشتر باس هاشون ضعیف بودن، باید یک چیز های بسازه که از نظر طراحی عظیم و خوفناک باشن و از نظر قدرت و گیم پلی عین اسماگ و دارگون سایلر ارمور و غیره، در ضمن هم نباید از حرکات استفاده کنه که یکی مثل ابیاس واچرز به خودش حمله کنه و غیره و این که باس ها چند کپی هم از خودشون بسازن بشدت عالی میشه.
با تشکر :-s
تا یک هفته پیش هر شب دارک سولز 2 بلاد بورن میزدم، وقتی دارک سولز یک رو به پایان رسوندم از اونا نا امید شدم، پیش خودم فکر میکردم، واقعا ایناه که دارک 2 و 3 و بلاد رو کنسول ها زدن وقتی که دارک سولز یک رو نزدن وافعا توهین بهشون نیست؟ که تا چند روز پیش بلافاصله ریمیسترش معرفی شد.
 
سلام. وستان نسخه Delux edition بازی جزو dlc هست؟ چون گرفتم ریجن ۱ هست و دستگاه من ریجن ۲ و اکانتم ریجن ۱ هست ولی کار نمیکنه، منظور اینه که دوتا dlc هاش کار نمیکنه خود بازی میره
 
میازاکی نمیره:D دیگه کار دارک سولز تموم شده، نه داستانش کشش داره نه گیم پلی اش، باید یک چیز بسازه عین بلاد خون و تاریکی از سر وضع در و دیواراش بباره، مثل بلاد،اتمسفرش تاریک و غم الود باشه عین دارک سولز یک، باید غم و اندوه و نا امیدی سر تار سر بازی باشه، نه عین دارک سولز 3 وارد جنگل بشی، برف ببینی و...:| که باید هم از بلاد بالاتر باشه، و درود بر شرفش که خودش میدونست این نسخه از دارک سولز 3 اتمام حجتش با این سری هست، بعد از تجربه کلی از بازی های سری سولز برن به جرئت میتونم بگم بهترین و زیبا ترین و قدرمند ترین نسخه هاش نسخه یک و تا حدودی هم بلاد بورن هه! بقیه نسخه ها فقط بلوغ گیم پلی بازی بوده، میازاکی باید بره دنبال یک داستان نفس گیر عین بلادبرون و اینه که محیط بازی بسیار بزرگه و پیچ در پیچ باشه مثل دارک سولز یک، و خیلی سرعتی و تاریک باشه عین بلاد و به هیچ عنوان باس های ضعیفی واسه واسه بازی نسازه عین دارک سولز 2-3- بلادبورن که بیشتر باس هاشون ضعیف بودن، باید یک چیز های بسازه که از نظر طراحی عظیم و خوفناک باشن و از نظر قدرت و گیم پلی عین اسماگ و دارگون سایلر ارمور و غیره، در ضمن هم نباید از حرکات استفاده کنه که یکی مثل ابیاس واچرز به خودش حمله کنه و غیره و این که باس ها چند کپی هم از خودشون بسازن بشدت عالی میشه.
با تشکر :-s
تا یک هفته پیش هر شب دارک سولز 2 بلاد بورن میزدم، وقتی دارک سولز یک رو به پایان رسوندم از اونا نا امید شدم، پیش خودم فکر میکردم، واقعا ایناه که دارک 2 و 3 و بلاد رو کنسول ها زدن وقتی که دارک سولز یک رو نزدن وافعا توهین بهشون نیست؟ که تا چند روز پیش بلافاصله ریمیسترش معرفی شد.
حاجی بیخیال آسون بگیر!!!
همون ابیس واچرز من وقتی رسیدم پشت درش صدای مهلک شمشیر و پتک اینارو شنیدم نصف شب بود هدفون تو گوشم صدا زیاد نزدیک بود خیس کنم خودموx_xوقتی تو فایت خودش شروع کرد به جنگیدن با خودش یهو قوت قلب گرفتم زدم لهش کردم!!!
خرچنگای غول پیکر و اون درختهای متحرک قبل تو مردابش که یکسره سمی میشدیم بماند هر جاخالی که از ضربات میدادم نیم متر خودمو کج میکردم انگار ضربه داره میخوره به خودم تو خونه:-??واقعا دارک سولز 3 از نظر سختی باس واقعا خوش ساخت اینو نمیشه ایراد گرفت ازش ولی بلاد بورن وقتی بعد پایان دارک سولز 3 رفتم سراغش تو 5 روز تمام باسهای اصلی و چالیس زدم و هر باس بیشتر از 5 بار هم نمردم چون پوستم بعد دارک سولز 3 کلفت شده بود!!!!
دلیل اصلی آسونی دارک سولز 3 نسبت به بقیه نزدیکی زیاد بونفایرها به همدیگه بود وگرنه از نظر طراحی دشمنان و سختی باسها هیچ کم و کسری نداشت....البته اگه برف و جنگل نشونه سوسول بازی بنظرت که تو بلادبورن با اون همه تاریکی و خشن بودن محیطش هم برف داشت هم جنگل!!
یه چیز باید اعتراف کنم من اینجا:D
چون دارک سولز 3 اولین بار بود که جدی رفتم سراغ این سبک بعد از تجربه دارک سولز 2! به جز تعداد انگشت شمار باس ها تو دور اول همرو با کمک زدم:Dنه کمک 1 نفر بلکه ایست میکردم حتما 2 نفر بیان!!!:D
دور دوم خودم میرفتم با کمک فقط 1 نفر:D
دور سوم دیگه خداوکیلی خودم تموم کردم کار همه باسهارو بدون کمک:D(بجز نیملس کینگ:-s)
ولی واقعا دیگه بعدش این سبک دستم اومد قلقش و بازیهای ni oh و bloodborne خیلی راحتتر بودم مخصوصا تو بلادبورن انقدر خسیس شده بودم 1 بلاداکو از دست نمیدادم حتی!!!
ولی واقعا این بازیها یه نعمت هستن که بهت صبر و طاقت آوردنو خوب آموزش میدن.

به قول شاعر(خودم)که میگه:ایمان قوی تو بلاد بورنه:D
(بر وزن آهنگ تف از هیچکس)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir
میازاکی نمیره:D دیگه کار دارک سولز تموم شده، نه داستانش کشش داره نه گیم پلی اش، باید یک چیز بسازه عین بلاد خون و تاریکی از سر وضع در و دیواراش بباره، مثل بلاد،اتمسفرش تاریک و غم الود باشه عین دارک سولز یک، باید غم و اندوه و نا امیدی سر تار سر بازی باشه، نه عین دارک سولز 3 وارد جنگل بشی، برف ببینی و...:| که باید هم از بلاد بالاتر باشه، و درود بر شرفش که خودش میدونست این نسخه از دارک سولز 3 اتمام حجتش با این سری هست، بعد از تجربه کلی از بازی های سری سولز برن به جرئت میتونم بگم بهترین و زیبا ترین و قدرمند ترین نسخه هاش نسخه یک و تا حدودی هم بلاد بورن هه! بقیه نسخه ها فقط بلوغ گیم پلی بازی بوده، میازاکی باید بره دنبال یک داستان نفس گیر عین بلادبرون و اینه که محیط بازی بسیار بزرگه و پیچ در پیچ باشه مثل دارک سولز یک، و خیلی سرعتی و تاریک باشه عین بلاد و به هیچ عنوان باس های ضعیفی واسه واسه بازی نسازه عین دارک سولز 2-3- بلادبورن که بیشتر باس هاشون ضعیف بودن، باید یک چیز های بسازه که از نظر طراحی عظیم و خوفناک باشن و از نظر قدرت و گیم پلی عین اسماگ و دارگون سایلر ارمور و غیره، در ضمن هم نباید از حرکات استفاده کنه که یکی مثل ابیاس واچرز به خودش حمله کنه و غیره و این که باس ها چند کپی هم از خودشون بسازن بشدت عالی میشه.
با تشکر :-s
تا یک هفته پیش هر شب دارک سولز 2 بلاد بورن میزدم، وقتی دارک سولز یک رو به پایان رسوندم از اونا نا امید شدم، پیش خودم فکر میکردم، واقعا ایناه که دارک 2 و 3 و بلاد رو کنسول ها زدن وقتی که دارک سولز یک رو نزدن وافعا توهین بهشون نیست؟ که تا چند روز پیش بلافاصله ریمیسترش معرفی شد.
من کسی بودم که همیشه می گفتم دارک 1 بهترین بازی میازاکیه میازاکی هر چی داشت رو تو دارک 1 پیاده کرد انصافا پیوستگی دارک سولز 1 رو هیچ عنوان دیگه ای تو این سری نداشت شما از فایر لینک شراین شروع می کردی می رفتی undead burg در ادامه depths در ادامه بلایتاون و نیو لاندو و برگشتن به فایر لینک شراین فقط کسانی که دارک سولز 1 رو تجربه کردن می دونن منظورم چیه یه مشکلی که دارک سولز 3 و همینطور بلادبورن داشت این بود که اکثر باس های بازی رو میشد دقیقا به یه شکل زد یعنی نیازی نبود فسفر بسوزونی که بتونی نقطه ضعف باس رو پیدا کنی ولی این قضیه تو دارک سولز 1 و دیمنز سولز وجود نداشت واقعا گیم پلی باس فایت هاش کاملا یونیک بود مثلا اورنستین و اسماگ یه ماراتن طاقت فرسا بود که کوچکترین اشتباهی از طرف بازیکن مرگش رو به همراه داشت یا آرتوریاس که بهترین نمونه از یه مبارزه تن به تنه واقعا نمیشد باس هاش رو به یک شیوه زد
من خودم دارک سولز 3 و همینطور بلادبورن رو خیلی دوست داشتم ولی هیچ کدوم به حد دارک سولز و دیمنز سولز تاثیر گذار نبودند (نظر شخصی)
البته بگم که اتمسفر بلادبورن و دارک سولز 3 رو خیلی می پسندم و البته تا جایی که یادم میاد تو تک تک عناوین این سری به جز دیمنز سولز ما مپ برفی داشتیم
تو دارک سولز Painted World of Ariamis مپ برفی بود تو دارک سولز 2 کل دی ال سی سوم (آیوری کینگ) برفی بود تو بلادبورن Forsaken Castle Cainhurst بود و در دارک سولز 3 هم سنت شکنی نشد و دی ال سی اول برفی بود:D
 
آخرین ویرایش:
حاجی بیخیال آسون بگیر!!!
همون ابیس واچرز من وقتی رسیدم پشت درش صدای مهلک شمشیر و پتک اینارو شنیدم نصف شب بود هدفون تو گوشم صدا زیاد نزدیک بود خیس کنم خودموx_xوقتی تو فایت خودش شروع کرد به جنگیدن با خودش یهو قوت قلب گرفتم زدم لهش کردم!!!
خرچنگای غول پیکر و اون درختهای متحرک قبل تو مردابش که یکسره سمی میشدیم بماند هر جاخالی که از ضربات میدادم نیم متر خودمو کج میکردم انگار ضربه داره میخوره به خودم تو خونه:-??واقعا دارک سولز 3 از نظر سختی باس واقعا خوش ساخت اینو نمیشه ایراد گرفت ازش ولی بلاد بورن وقتی بعد پایان دارک سولز 3 رفتم سراغش تو 5 روز تمام باسهای اصلی و چالیس زدم و هر باس بیشتر از 5 بار هم نمردم چون پوستم بعد دارک سولز 3 کلفت شده بود!!!!
دلیل اصلی آسونی دارک سولز 3 نسبت به بقیه نزدیکی زیاد بونفایرها به همدیگه بود وگرنه از نظر طراحی دشمنان و سختی باسها هیچ کم و کسری نداشت....البته اگه برف و جنگل نشونه سوسول بازی بنظرت که تو بلادبورن با اون همه تاریکی و خشن بودن محیطش هم برف داشت هم جنگل!!
یه چیز باید اعتراف کنم من اینجا:D
چون دارک سولز 3 اولین بار بود که جدی رفتم سراغ این سبک بعد از تجربه دارک سولز 2! به جز تعداد انگشت شمار باس ها تو دور اول همرو با کمک زدم:Dنه کمک 1 نفر بلکه ایست میکردم حتما 2 نفر بیان!!!:D
دور دوم خودم میرفتم با کمک فقط 1 نفر:D
دور سوم دیگه خداوکیلی خودم تموم کردم کار همه باسهارو بدون کمک:D(بجز نیملس کینگ:-s)
ولی واقعا دیگه بعدش این سبک دستم اومد قلقش و بازیهای ni oh و bloodborne خیلی راحتتر بودم مخصوصا تو بلادبورن انقدر خسیس شده بودم 1 بلاداکو از دست نمیدادم حتی!!!
ولی واقعا این بازیها یه نعمت هستن که بهت صبر و طاقت آوردنو خوب آموزش میدن.

به قول شاعر(خودم)که میگه:ایمان قوی تو بلاد بورنه:D
(بر وزن آهنگ تف از هیچکس)
شک ندارم که دارک سولز یک رو بازی نکردی، من خودم با دارک سولز 2 این سری رو شروع کرده بودن، دیگه تا قبل دارک سولز 2 هیچ بازی مثل دارک سولز 2 برام نشد و دارک سولز 2 برام بهترین بازی بود که واقعا با اتمسفرش حال میکردم، تا این که بلاد و دارک سلوز 3 رو زدم، دارک 2 برام کنار رفت نسبت به اونا از نظر اتمسفر و غیره، در مورد طراحی باس های دارک سولز 3 و بلابورن واقعا بعضی باس هاش هیچ شباهتی به دنیای سلوز ندارن از بس اسون هستن:| حتی نسبت به دارک سلوز 2 و نسخه 1! این یک ضعف اساسی برای اینا است، دوم منظورم از محیط های برفی و غیره اینه کلا دنیایی اینا باید تاریک باشه دیگه نباید همچین حرکت هایی بزنه تو سری جدید چون واقعا بازی های میازاکی اتمسفر تاریک و غمگین میخوان که البته این برای من فقط یک پیشنهاد هست، شاید بعضی ها هم از اتمسفر سرد و تاریک خوششون بیاد، که تو دارک 1-2--3 برای من زیاد جالب نبود، فقط بخش داستانی و سرد بلاد برای من جالب بود که داستان خارق العاده ای پشتش بود.
در ضمن کل سری سولز و بلاد برای من مثل یک الماس توی هزاران سنگه که دفن شده، یعنی تا الان همچین بازی رویت نکرده و هرگز به غیر از میازاکی هیچ کسی نمی تونه همچین سبکی بسازه و در نتیجه قبل از این که من این همه پیشنهاد بدم که بازی بعدیش چطور باشه خودم هزاران ساعت با سری سلوز زندگی کردم، همین الان هم برای بار سوم دارم دارک یک رو میرم واقعا خارق العادست:grinning::hearteyes:
 
آخرین ویرایش:
شک ندارم که دارک سولز یک رو بازی نکردی، من خودم با دارک سولز 2 این سری رو شروع کرده بودن، دیگه تا قبل دارک سولز 2 هیچ بازی مثل دارک سولز 2 برام نشد و دارک سولز 2 برام بهترین بازی بود که واقعا با اتمسفرش حال میکردم، تا این که بلاد و دارک سلوز 3 رو زدم، دارک 2 برام کنار رفت نسبت به اونا از نظر اتمسفر و غیره، در مورد طراحی باس های دارک سولز 3 و بلابورن واقعا بعضی باس هاش هیچ شباهتی به دنیای سلوز ندارن از بس اسون هستن:| حتی نسبت به دارک سلوز 2 و نسخه 1! این یک ضعف اساسی برای اینا است، دوم منظورم از محیط های برفی و غیره اینه کلا دنیایی اینا باید تاریک باشه دیگه نباید همچین حرکت هایی بزنه تو سری جدید چون واقعا بازی های میازاکی اتمسفر تاریک و غمگین میخوان که البته این برای من فقط یک پیشنهاد هست، شاید بعضی ها هم از اتمسفر سرد و تاریک خوششون بیاد، که تو دارک 1-2--3 برای من زیاد جالب نبود، فقط بخش داستانی و سرد بلاد برای من جالب بود که داستان خارق العاده ای پشتش بود.
در ضمن کل سری سولز و بلاد برای من مثل یک الماس توی هزاران سنگه که دفن شده، یعنی تا الان همچین بازی رویت نکرده و هرگز به غیر از میازاکی هیچ کسی نمی تونه همچین سبکی بسازه و در نتیجه قبل از این که من این همه پیشنهاد بدم که بازی بعدیش چطور باشه خودم هزاران ساعت با سری سلوز زندگی کردم، همین الان هم برای بار سوم دارم دارک یک رو میرم واقعا خارق العادست:grinning::hearteyes:
به نظر یه باس که خیلی کمتر بهش اشاره شده 4 کینگز نیو لاندو هست یکی از معرکه ترین باس فایت های این سری همین چهار پادشاه هستند اصلا وقتی حلقه کاوننت آرتوریاس رو دستت می کنی و می پری داخل ابیس یکی از بهترین حس های این سری برات پیش میاد علاوه بر اینکه خیلی شکه میشی یه احساس ترس و البته خفگی محیط ابیس داره که خارق العاده است
واقعا دارک 1 عجب باس ها و اتمسفری داشت تومب آف جاینت هنوزم برای من ترسناکه و انور لوندو تو دارک 1 هنوز محبوب ترین لوکیشن برای من تو کل سریه (خصوصا باسش :D) اتمسفر دارک 1 فقط اونجاش که راه رسیدن به انور لوندو از sen,s fortress می گذره :D یعنی میازاکی قشنگ از جهنم ردت می کنه تا به بهشت برسی:D
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost
سلام دوستان چند تا سوال داشتم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنین
1-این ریست کردن لول ها محدوده یا نه هر بار خواستی میتونی بدون هزینه ریست کنی؟
2- اینجا خوندم میشه برای باس npc سامون کرد چطوری اینکار بکنم و توی حالت افلاین میشه npc سامون کرد؟
3-اون magic weapon رو برای کلاس جادوگر چطور استفاده کنم؟
 
سلام دوستان چند تا سوال داشتم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنین
1-این ریست کردن لول ها محدوده یا نه هر بار خواستی میتونی بدون هزینه ریست کنی؟
2- اینجا خوندم میشه برای باس npc سامون کرد چطوری اینکار بکنم و توی حالت افلاین میشه npc سامون کرد؟
3-اون magic weapon رو برای کلاس جادوگر چطور استفاده کنم؟

سلام
در هر ng میتونی حداکثر 5 بار لولتو ریست کنی
 
والا اینقدر گفتن دارک 2 دارک 2 ما چیزی توش ندیدیدم همون بلاد ودارک 3 خیلی قشنگتر بودن
واضحه که دارک 3 و بلادبورن از دارک 2 بهترن دارک 2 اصلا اثر مستقیم میازاکی نیست فقط تو ساختش نظارت داشته اکثر بچه ها میگن دارک 1 بهترین اثر میازاکیه
ولی دارک 2 با توجه به اینکه کارگردانش میازاکی نبود و یه مقدار هم کم تجربه بود تو اتمسفر کم داشت البته بازی به مرور بهتر و بهتر میشد (که خوب اینم بر می گرده به همون تجربه کارگردان که به مرور بیشتر میشد) و تو دی ال سی هاش (خصوصا دی ال سی سومی ) هم می تونم بگم 75 درصد اتمسفر دارک 1 به بازی برگشته بود
 
the ringed city واقعا خارق العادست، الان نیو گیم پلاس 10 دارم میزنمش، باس ها تقریبا با دو ضربه میکشند:D:D:D ولی از اون جا که من تا خرخره قدرتمند شدم منم با چند ضربه پودرشون میکنم، نظرم برگشت اقا همین شکل the ringed city بسازه مشکلی نیست، الان واقعا فکر میکنم سطح دی الی سی ها چندین برابر بهتر خود بازی اصلی هست، این رویه برای بلاد بورن هم صادقه، خوب لامصب خود بازی رو همین طور بسازید:|:D:D
 
این فیلم رو ببینید :| یا حضرت عباس طرف چه حرکت هایی میزنه، 99 درصد بازی های نقش افرینی دم از جادو و غیره میزنند، ولی با این که دارک سولز یک عنوان تاکتیکی و نقش افرینی نوبتی میتونه باشه، عمق جادو هاش از نقش افرینی ترین بازی های غربی چند صد پله بالاتره، ترکیب جادو ها با هم و نحوه تاثیر گذاری ایتم ها هم جالبه توش.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or