Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
من هیچ کدوم از آهنگای این سری بازی نظرم رو جلب نکرد، هیچ کدوم یادم نموند ولی این Abyss Watchers به محض شروع شدن سریع توجهم رو جلب کرد و سریع رفتم دانلود کردم هی دارم گوش می دم.
 
اگه کسی هنوز به Dark Souls 3 از هر نظر شک داره , باس فایت Lothric , Younger Prince and Lorian , Elder Prince رو بره و راجب این 2 شخصیت توی توضیحات آیتم ها بخونه و بفهمه جریانشون رو ... از این Epic تر نمیشه . یکی از بهترین باس فایت های کل سری سولزبورن بود واس من . چقدر آخه یه بازی میتونه Epic باشه ... ؟
بهترین قسمت داستان یکی حمله به قلعه lotheric (به منظور پیروزی تاریکی و احتمالا محاصره کردن قلعه)هست (به درختایی که بزور در قلعه رو باز کردن نگاه کن / به dancer و vordt که توسط sulyvahn به قلعه تبعید شدن نگاه کن / به شوالیه های lotheric که توسط شوالیه های winged کشته شدن نگاه کن / به pilgrim هایی که اومدن اونجا و برخیشون pilgrim butterfly شدن (و احتمالا بعدا اژدها) نگاه کن که چه آشوبی ایجاد کردن/ به پرهای اتاق lotheric و همینطور gredult و مجسمه kaate نگاه کن که فک کنم منظور از فرشته اونه/ به سرنوشت پادشاه و شیفتگی محققاش به تحقیقات seath)
یکی هم جریان Deep و londor و مهمتر از اون سه تا firelink shrine ای که تو بازی هست و فوق العاده جالب و مرموز و عالیه......... .

به نظرم DLC هم بیاد و پازل داستان کامل بشه با یه چیز خیلی عالی تو داستان طرفیم.......کم از محشر نداره واقعا


من هیچ کدوم از آهنگای این سری بازی نظرم رو جلب نکرد، هیچ کدوم یادم نموند ولی این Abyss Watchers به محض شروع شدن سریع توجهم رو جلب کرد و سریع رفتم دانلود کردم هی دارم گوش می دم.
اهنگ Epilogue به نظرم خیلی عالیه.....در حد Nameless song شماره 1 یا حتی بهتر از اون


.
 
آخرین ویرایش:
این Oceiros, the Consumed King چقدر مظلوم بود. :( با اینکه جزو آسون ترین غول های بازی بود، ولی مبارزه زیبا و جالبی بود و کاراکتر متفاوتی داشت.

من هیچ کدوم از آهنگای این سری بازی نظرم رو جلب نکرد، هیچ کدوم یادم نموند ولی این Abyss Watchers به محض شروع شدن سریع توجهم رو جلب کرد و سریع رفتم دانلود کردم هی دارم گوش می دم.
آهنگ Abyss Watchers واقعاً زیبا بود. البته من هنوز بازی رو تموم نکردم و شاید چیزهای بهتری هم پیدا کنم. :دی
ولی در مجموع توی کل بازی های Soulsborne، آهنگ Cleric Beast برای من بهترین بوده. خود مبارزه ـش زیاد سخت نبود، ولی هی طولش میدادم که آهنگ تموم نشه و بعدش هم سریع رفتم دانلودش کردم. :دی
کلاً خیلی حال میکنم با آهنگ های این سری. هم اون آهنگ های غم انگیز و سوزناکش، هم آهنگ های حماسی و عظیم.
 
بهترین قسمت داستان یکی حمله به قلعه lotheric (به منظور پیروزی تاریکی و احتمالا محاصره کردن قلعه)هست (به درختایی که بزور در قلعه رو باز کردن نگاه کن / به dancer و vordt که توسط sulyvahn به قلعه تبعید شدن نگاه کن / به شوالیه های lotheric که توسط شوالیه های winged کشته شدن نگاه کن / به pilgrim هایی که اومدن اونجا و برخیشون pilgrim butterfly شدن (و احتمالا بعدا اژدها) نگاه کن که چه آشوبی ایجاد کردن/ به پرهای اتاق lotheric و همینطور gredult و مجسمه kaate نگاه کن که فک کنم منظور از فرشته اونه/ به سرنوشت پادشاه و شیفتگی محققاش به تحقیقات seath)
یکی هم جریان Deep و londor و مهمتر از اون سه تا firelink shrine ای که تو بازی هست و فوق العاده جالب و مرموز و عالیه......... .

به نظرم DLC هم بیاد و پازل داستان کامل بشه با یه چیز خیلی عالی تو داستان طرفیم.......کم از محشر نداره واقعا



اهنگ Epilogue به نظرم خیلی عالیه.....در حد Nameless song شماره 1 یا حتی بهتر از اون


.

من درست ذات کار های sulyvahn رو متوجه نشدم , یه مقدار توضیح بده اگه میشه . چون کارهاش یه مقدار با همدیگه متناقض هستن من احساس میکنم , اصلا چه هدفی داشته . در کل نمیتونم این شخصیت رو طرف dark یا light در نظر بگیرم .
 
  • Like
Reactions: mom and HalfLife G
دوستان گرفتن آیتم های Covenant ها در حالت آنلاین راحتره؟
کار خاصی باید بکنیم وقتی آنلاین شدیم یا فقط فارم کنیم؟
جای خاصی نیست( برای هر Covenant) که آفلاین فارم کنیم؟
 
من درست ذات کار های sulyvahn رو متوجه نشدم , یه مقدار توضیح بده اگه میشه . چون کارهاش یه مقدار با همدیگه متناقض هستن من احساس میکنم , اصلا چه هدفی داشته . در کل نمیتونم این شخصیت رو طرف dark یا light در نظر بگیرم .

sulyvahn یه فرصت طلب بود که می خواست با استفاده از شرایط پیش اومده جا پای بزرگان بذاره و جاشونو بگیره:
اول میره شوالیه های dark moon رو که مال فرزند gwyn بودن می کشه و خودش ارتش جانشین خودشو براش درست می کنه
بعدش yorshka رو زندانی می کنه و یکی از خدازادگان دیگه(حالا gwyndolin یا همین yorshka رو) میده تا aldrich بخوره(کلا با Aldrich برا خودش ترس و وحشت و قدرت کسب می کنه)
تو حرکت بعدی که به نظرم این حرکتش مهم ترین از یکی از خدازادگان دیگه که Dancer هست و همینطور vordt استفاده می کنه تا راه ورود دیگر unkindled ها رو بگیر تا نتونن به lotheric دسترسی داشته و بکشنن یا مجبورش کنن برگرده سر تختش تو fire link shrine....... .

یعنی خودش میخواسته پادشاه بشر تو عصر تاریکی بشه(علتش هم اینه که aldrich رو مجبور نمی کنه برگرده firelink shrine و برعکس میگه بمون و بخور:Dاونجوری جلوی دسترسی به lotheric رو می گیره و تازه اگه به عصر روشنایی عقیده داشت اونجوری نسل خدایان رو منقرض نمی کرد:D)
به نظرم اون حتی کارای کثیف بیشتری هم کرده(مثه شاید اوردن بلایی سر ملکه و ....)

از اساتید کسی نبود؟
بله
داستان ds3 بعد از داستان ds2 و در همون سرزمین هست.....ولی داستان شماره 3 بیشتر به لوکیشنها و افراد شماره 1 ربط داره تا 2 ( اینو در نظر بگیرید که بین داستان شماره1 تا 3 صدها سال فاصله هستش و شما هم داخل یک پادشاهی بزرگ هستین......اینکه خیلی مکانها رو تو یه شماره نبینی و تو شماره دیگه ببینی یا خیلی مکانها خراب شن یا تغییر کنن زیاده)


.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: hl-gamer and Qu1ckZ
بچه ها یه سوال دارم و ممنون میشم کسی جواب بده.
اگه لوثریک همون لردرن هست، پس درنگلیک کجاست؟

و یه خواسته/پیشنهاد هم دارم برای مطالبی که میخواهید تو تاپیک اسپویل بازی بذارید:

اگه میتونید از ترجمه نسخه ژاپنی استفاده کنید.تو نسخه انگلیسی خیلی از مطالب به سهو یا به عمد ، دقیق ترجمه نشده. مثلا:
بر اساس متن یکی از آیتم ها تو نسخه انگلیسی، گوئینور ملکه لوثریک هست ولی با توجه به متن ژاپنی )که ورژن مرجع هست(همون آیتم گوئینور ملکه لوثریک نیست.
اینا مثال زدم چون میدونستم سرش زیاد بحث می کنید :d
راستی نیم لس کینگ هم مشخص شده که کیه:
فرزند اول گویین!
/SPOILER]
 
sulyvahn یه فرصت طلب بود که می خواست با استفاده از شرایط پیش اومده جا پای بزرگان بذاره و جاشونو بگیره:
اول میره شوالیه های dark moon رو که مال فرزند gwyn بودن می کشه و خودش ارتش جانشین خودشو براش درست می کنه
بعدش yorshka رو زندانی می کنه و یکی از خدازادگان دیگه(حالا gwyndolin یا همین yorshka رو) میده تا aldrich بخوره(کلا با Aldrich برا خودش ترس و وحشت و قدرت کسب می کنه)
تو حرکت بعدی که به نظرم این حرکتش مهم ترین از یکی از خدازادگان دیگه که Dancer هست و همینطور vordt استفاده می کنه تا راه ورود دیگر unkindled ها رو بگیر تا نتونن به lotheric دسترسی داشته و بکشنن یا مجبورش کنن برگرده سر تختش تو fire link shrine....... .

یعنی خودش میخواسته پادشاه بشر تو عصر تاریکی بشه(علتش هم اینه که aldrich رو مجبور نمی کنه برگرده firelink shrine و برعکس میگه بمون و بخور:Dاونجوری جلوی دسترسی به lotheric رو می گیره و تازه اگه به عصر روشنایی عقیده داشت اونجوری نسل خدایان رو منقرض نمی کرد:D)
به نظرم اون حتی کارای کثیف بیشتری هم کرده(مثه شاید اوردن بلایی سر ملکه و ....)


بله
داستان ds3 بعد از داستان ds2 و در همون سرزمین هست.....ولی داستان شماره 3 بیشتر به لوکیشنها و افراد شماره 1 ربط داره تا 2 ( اینو در نظر بگیرید که بین داستان شماره1 تا 3 صدها سال فاصله هستش و شما هم داخل یک پادشاهی بزرگ هستین......اینکه خیلی مکانها رو تو یه شماره نبینی و تو شماره دیگه ببینی یا خیلی مکانها خراب شن یا تغییر کنن زیاده)


.
اگه سه بعد از دو اتفاق می افتد، پس چرا انور لوندو تو دو نیست و بعد دوباره تو سه هست؟
و یه سوال دیگه:
این نیتو کلا فقط تو یک بود؟ اصولا به عنوان lord of death نباید نقش بیشتری ایفا می کرد؟
 
اگه سه بعد از دو اتفاق می افتد، پس چرا انور لوندو تو دو نیست و بعد دوباره تو سه هست؟
و یه سوال دیگه:
این نیتو کلا فقط تو یک بود؟ اصولا به عنوان lord of death نباید نقش بیشتری ایفا می کرد؟
علت اینه که اتفاقات بازی تو سرزمینی اتفاق می افته که بزرگ و صدها لوکیشن داره.....لزومی نداره ۱۰...۱۵ تا لوکیشن تو هر شماره تکرار شن(به جز مکان اولین شعله)
ولی علت اینکه خواستن بازی دقیقا تو لوکیشنهای شماره ۱ یا تغییر یافته این مکانها اتفاق بیفته یجورایی دلیلش اینه که میازاکی چون تو شماره ۲ نبود داره داستان خودشو از ۱ ادامه میده و یه جمع بندی برای سری می کنه(یعنی در کل انتخاب این لوکیشنا دلیل‌ داستانی داره)

وگرنه چند تا توضیح ایتم و شکل و ... هست که نشون میده مکانهای سه شماره یکسانه

در مورد نیتو هم مرد دیگه:Dقرار نیس که همه در موردش دوباره حرف زده بشه(شاید تو DLC در موردش بحث بشه)

.
 
آخرین ویرایش:
sulyvahn یه فرصت طلب بود که می خواست با استفاده از شرایط پیش اومده جا پای بزرگان بذاره و جاشونو بگیره:
اول میره شوالیه های dark moon رو که مال فرزند gwyn بودن می کشه و خودش ارتش جانشین خودشو براش درست می کنه
بعدش yorshka رو زندانی می کنه و یکی از خدازادگان دیگه(حالا gwyndolin یا همین yorshka رو) میده تا aldrich بخوره(کلا با Aldrich برا خودش ترس و وحشت و قدرت کسب می کنه)
تو حرکت بعدی که به نظرم این حرکتش مهم ترین از یکی از خدازادگان دیگه که Dancer هست و همینطور vordt استفاده می کنه تا راه ورود دیگر unkindled ها رو بگیر تا نتونن به lotheric دسترسی داشته و بکشنن یا مجبورش کنن برگرده سر تختش تو fire link shrine....... .

یعنی خودش میخواسته پادشاه بشر تو عصر تاریکی بشه(علتش هم اینه که aldrich رو مجبور نمی کنه برگرده firelink shrine و برعکس میگه بمون و بخور:Dاونجوری جلوی دسترسی به lotheric رو می گیره و تازه اگه به عصر روشنایی عقیده داشت اونجوری نسل خدایان رو منقرض نمی کرد:D)
به نظرم اون حتی کارای کثیف بیشتری هم کرده(مثه شاید اوردن بلایی سر ملکه و ....)


بله
داستان ds3 بعد از داستان ds2 و در همون سرزمین هست.....ولی داستان شماره 3 بیشتر به لوکیشنها و افراد شماره 1 ربط داره تا 2 ( اینو در نظر بگیرید که بین داستان شماره1 تا 3 صدها سال فاصله هستش و شما هم داخل یک پادشاهی بزرگ هستین......اینکه خیلی مکانها رو تو یه شماره نبینی و تو شماره دیگه ببینی یا خیلی مکانها خراب شن یا تغییر کنن زیاده)


.

به نظرم فرصت طلب بهترین کلمه هست . به نظرم نه Dark هست نه Light . اصلا Pure نیست ... واس همین از نظر شخصیتی زیاد باش حال نمیکنم . (منظورم صرفا این جور شخصیت ـ نه این که توی بازی خوب توصیف نشده باشه , اتفاقا خیلی جالب توصیف شده این شخصیت . )
2 تا باس تا الان مونده واس من و از نظر شخصیتی Lorian و Lothric جالب ترین ها بودن برام ... نمیدونم چرا ولی حرف هاشون و دیدگاه ـشون (با وجود متفاوت بودن با طرز فکر Aldia ) منو یاد دیالوگ های Aldia میندازه توی شماره 2 .
یه جالبیه دیگه توی داستان تاثیر زیاد Kaathe هست با اینکه فقط یه بار اسمش توی بازی میتونه بیاد (اگه Yuria رو بکشین . ) ولی مشخص ـ از پشت خیلی چیزارو داره کنترل میکنه . نمونش هم این که یوریا کلا خادم اونه و مجسمه های Primordial Serpent .
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
بنظرم سخت ترین باس بازی champion gundyr بود از nameless king هم سخت تر بود اصلا فرصت نمیداد نفس بکشی همش در حال ضربه زدن و جنب و جوش بود

این Gundyr سخته اما قابل حضمه ، این Nameless باش کنار نمیومدم ، خیلی اذیت میکرد فاز دومش ، و صد البته دوربین مذخرف ـش که که بخاطر دوربین بار ها این اژدها منو ناک اوت کرد.
---
اما عجب آهنگی داره این Nameless خیلی یه جوریه ، انگار نوستالژیکه . فک کنم یکی از دلایلی که نتونستم دو تا باس آخر اصلی رو تنهایی بزنم این فشار کنکور ـو اینا بود ، و این که آخر بازی بودم میخواستم زود تموم شه .
 
دوستان گرفتن آیتم های Covenant ها در حالت آنلاین راحتره؟
کار خاصی باید بکنیم وقتی آنلاین شدیم یا فقط فارم کنیم؟
جای خاصی نیست( برای هر Covenant) که آفلاین فارم کنیم؟
از دوستان کسی نیست؟!
میدونم اینو خیلی ها مشکل دارن پس گره از کار بگشایید :d
تا اونجایی که فهمیدم آنلاین راحتر میشه گرفت آیتم هاشون رو
ولی چه جوری؟ ففط فارم کنیم؟
راستی کسی نیست این Ring هایی که با بالا بردن لول Covenant ها باید گرفت و بیاد و دراپ کنه ما برداریم؟! :d
 
  • Like
Reactions: Sherytto

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or