Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

The Sorrow

in Search of Peace and Sanity
کاربر سایت
Nov 1, 2014
581
نام
Hamidreza

خوشبختانه تونستم بالاخره این بازی زیبا رو بعد از مدت ها انتظار شروع کنم. موسیقی اصلی منوی بازی به قدری طنین انداز و پر تلاطم هست که آدم رو قبل از ورود به بازی حسابی به وجد میاره. بخش طراحی کاراکتر جزئیات و گزینه های خیلی زیادی داره و خود من نزدیک به 40 الی 50 دقیقه وقت برای طراحی کاراکتر صرف کردم و از نتیجش هم کاملا راضی بودم.

سیستم مبارزات هم که دقیقا مشابه نسخه های قبلی و بخش آموزشی هم همون چیزای سابق رو تکرار می کنه، بنظر می رسه بازی آسون تر از نسخه های قبلی شده و از بازیکن های تازه کار به شکل بهتری استقبال می کنه. در کل وقت نکردم مدت زیادی بازی کنم ولی وضعیت سرورها هم ظاهرا خیلی خوبه و راحت میشه لاگین شد.

در مورد بهینه بودن، بازی از هر نظر عالیه و با کارت GTX 950 روی تنظیمات Max بین 40 تا 60 فریم میده و افت فریم ناگهانی هم تا اینجایی که من بازی کردم نداشته. گرافیک و جزئیات پیشرفت خوبی نسبت به نسخه های قبل داشتن ولی هنوز حالت مو و اشیای خیلی تیز یخورده غیر واقعی هست؛ نورپردازی محیط و طراحی دشمن ها و جزئیاشون هم که واقعا بی نظیره.
 

emad-360

کاربر سایت
May 20, 2014
737
نام
عمادالدین
اسونتر هم باشه تو نیو پلاس و بعدها جبران میشه خوب. من که تا خودم بازی نکنم نمیتونم نظری رو تایید یا تکذیب کنم.

پ ن:ساعت 8:30 صبح ریلیزه و من 10 یه مصاحبه کاری دارم. شیطونه میگه بیخیال مصاحبه بشم ها :D
.
نکن برادر من با اینده خودت بازی نکن!
.
البته دارک سولز ارزش اشو داره ! :))
 
  • Like
Reactions: virtual30t

emad-360

کاربر سایت
May 20, 2014
737
نام
عمادالدین
واقعا باس فایتا آسونتر شده؟! یعنی ديگه نگران آنوریسم مغزی نباشم؟ \:D/:D:D

دوستانی که بازی رو شروع کردن چی پیشنهاد میدن، شمشیر يا جادو؟ این سری هم Soul Geyser داره؟؟؟ =P~
.
والا ! اوایل بازی که اینطوری هست! امیدوارم بهتر بشه و سختر که همین هم انتظار میره از بازی...البته دشمنا واقعا سرسخت و پوست کلفت هستن ...
.
به نظرم همیشه ترکیب شمشیر و جادو رو انتخاب کنید! من خودم knight شروع کردم. ولی int , faith رو به شدت افزایش دادم!
.
بعله که داره! \m/
 
  • Like
Reactions: Tenshi

emad-360

کاربر سایت
May 20, 2014
737
نام
عمادالدین
از المان های اضافه شده به بازی واقعا نوار ابی fb قابل تحسین هست اش! و صد البته المانی که دارک سولز کم داشت یعنی luck با یکی دوتا تغییر عمق خیلی خوبی دادن به بازی! O:-)
.
کاواننت هاتم میتونی مثل بلاد برن با اشاره ای عوض کنی که یه تغییر بسیار مثبت هست اش!
 
آخرین ویرایش:

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
دانلود کنیم عشقو :) عجب عکسایی گذاشتی رفیق ... حجم قابل دانلود 18.7 گیگ...دم کدکس گرم..نزاشت ملت عکس بازیو نگاه کنن بازیو کرک کرد :)) سایتای داخلی هم گذاشتن
 

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
بازی از یه جایی به بعد سخت میشه، اوایل بازی بدعادتتون می کنه
تا وقتی که به Farron Keep برسید ...
باس ها فعلا از لحاظ کمیت کمتر ولی کیفیتشون بهتر، از DS1 آسونتر ولی از DS2 سخت تره ...
lore بازی از DS1 و 2 و بلادبورن بهتره ...
 
  • Like
Reactions: all4u

soltanmasoud

کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,769
نام
Masoud
سلام.
دوستان فرق Sorcerer با Pyromancer چیه؟
یکی که بازی کرده یه توضیحی از این دو تا میده؟
در کل تو این بازی میلی سخت تره یا رینج؟
 

mom

کاربر سایت
May 9, 2008
190
خوب به سلامتی تا 1 ساعت دیگه 18 گیگ دانلود تموم میشه
باید 20 دقیقه ای فقط صرف طراحی کاراکتر کنم
40 دقیقه هم محو محیط و موسیقی این شاهکار
مرسی کدکس ~o)
 

emad-360

کاربر سایت
May 20, 2014
737
نام
عمادالدین
سلام.
دوستان فرق Sorcerer با Pyromancer چیه؟
یکی که بازی کرده یه توضیحی از این دو تا میده؟
در کل تو این بازی میلی سخت تره یا رینج؟
.
دوست عزیز Sorcerer ذات اش جادو (magic) هست اش! ولی Pyromancer ذات اش آتش ئه! اولی بیشتر به شکل ابی رنگ هست! و شما نیاز به int بالا داری و با عصا اجرا میشه و میشی یه جادوگر! ولی دومی شما با یه دستکش Pyromancy میتونی جادو هارو اعمال کنی..
.
بخش دوم سوال ات رو متوجه نشدم! منظورت mele هست؟؟
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
منم که فعلا تا باس دوم رفتم و دارم مثل چی همه جارو میگردم و فارم میکنم تا اینجای کار از نظر محیطی و دشمنای معمولی معرکست و در حد DS 1 ولی 2 تا باس اول بازی که زدم زیادی آسون بودن :D البته تو یوتیوب یه چندتا باس خَر دیدم پس فکر کنم بعدا بازی سخت بشه :D

تا اینجای کار level design سولز 1 بهتر بوده

بالاخره یه بازی از یه حرکت معرکه ای به اسم Auto Hide HUD استفاده کرد :D معرکست :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Silent Siren

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر