
Yui Tanimura کارگردان Dark Souls 2 به VideoGamer گفت:"
Yui Tanimura درمورد درجه سختی بازی بیان کرد:"ما میدانیم که کنسولهای نسل بعدی قرار است عرضه شودند نمیتوانیم دروغ بگوییم که بازی را برای عرضه برروی آنان درنظر نگرفتهایم. اما هم اکنون بازی را برای کنسولهای نسل عرضه نخواهیم کرد. ما بر این باور هستیم کنسولهای این نسل هنوز از عمرشان مانده است و پتانسیل زیادی دارند و ما میخواهیم Dark Souls 2 را در این نسل ببینیم. بازی برروی یک شبکه پیاده سازی شده است، بازی بر اساس سرور پایهگذاری شده است، چرا که برخی قسمتهای بازی برپایه سرور بازی است، بخاطر یک تجربه جدید این سرورها به وجود آمدند،پس بازی گزینه آفلاینی برای انتخاب خواهد داشت.
From Software امیدوار است با استفاده از موتور جدید خود و استفاده از قدرت کنسولهای فعلی تصاویر را بهبود ببخشد و مشکل فریم ریت بازی اصلی را حل کند.بازی مطمئنان آسان نیست، ما میخواهیم چیزی قابل فهمتر را ارائه دهیم، دوست داریم یک تجربه ناب و یک بازی پرچالش را بسازیم، آزادیی که در بازی است بخاطر وفاداری ما به طرفدارن اصلی و طرفداران Dark Souls است و گرنه Namco Bandai هیچ دستور به ما نداده است.
مهم نیست که بازیکنان چگونه در مرگ را تجربه کنند، بازیکن باید بفهمد بخاطر این است که باید بمیرد، کشتن گیرمان برای ما آسان است، چرا که یک دشمن قوی و شکست ناپذیر میسازیم و بازیکن را میکشد. بخاطر این است که این امکان را به گیمر میدهیم تا بمیرد و مرگ خود را درک کند چیزهایی از مرگش بیاموزد. این چیزی خوبی است ولی فراموش نکنید ما نمیخواهیم بازی ناعادلانه باشد."
From Software قرار است Dark Souls 2 را برای Xbox 360،PS3 و PC عرضه کند ولی هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی درنظر گرفته نشده است.
منابع:
1
2
3