Dambuster Studios: مشکلات تکنیکی Homefront را رفع خواهیم کرد

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,060
نام
محمد امین


«Dambuster Studios» در پی رفع مشکلات «Homefront: The Revolution» است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.


بازی این هفته و در 17 ماه می عرضه شد. اما بعد از عرضه بازیبازان زیادی مشکلات تکنیکی مختلفی را در بازی گزارش کردند.

Dambuster، استودیوی سازنده بازی اعلام کرد که از این مشکلات باخبر است و آنها هرگر نمی‌خواستند تا بازی در این مرحله باشد. برای تمام پلتفورم‌ها بروز رسانی‌هایی ارائه خواهد شد.

اولین محتویات قابل دانلود بازی نیز ارائه شده است که حاوی آیتم‌ها و لباس‌های مختلف است.

سازندگان همچنین اطلاعاتی از «Expansion Pass» ارائه کردند و همچنین اعلام کردند که تا آخر ماه ژوئن سه ماموریت اضافه در بخش «Resistance Mode» در دسترس خواهد بود.

بازی از زمان معرفی تا زمان عرضه با مشکلات عدیده‌ای روبرو شد. بازی ابتدا در اختیار «THQ» و «Kaos Studios» بود که سازندگان نسخه قبلی نیز بودند. اما استودیو Kaos توسط THQ بدلیل شکل گیری مجدد شرکت، تعطیل شد.

پس از آن بازی قرار بود توسط «THQ Montreal» ساخته شود اما با ورشکستگی THQ و فروش بازی‌هایش در سال 2012 میلادی حقوق بازی Homefront به «Crytek» رسید و «Crytek UK» ساخت بازی را بر عهده گرفت.

طی مراسم «E3 2014» اعلام شد که «Deep Silver» در انتشار بازی همکاری خواهد کرد و بازی در سال 2015 میلادی عرضه خواهد شد. اما در سال 2014، Crytek مجبور به برخی بازسازی‌های داخلی شد و حقوق این بازی را به شرکت صاحب Deep Silver یعنی «Koch Media» فروخت و ساخت بازی به Dambuster Studios که بصورت کلی از اعضای Crytek UK تشکیل شده بود سپرده شد.

در ماه مارس سال 2015 میلادی Deep Silver اعلام کرد که بازی تا سال 2016 میلادی تاخیر خورده است. Dambuster Studios در آخر بازی توضیحاتی در مورد مشکلات مراحل ساخت بازی ارائه کرده است.


====
منبع
 

BARDI YA

کاربر سایت
Jul 23, 2011
2,940
نام
Bardia
First Impression در هر موقعیتی و در هر فرمتی خیلی مهم و حیاطی تلقی میشه...
چه برخورد اول با استاد دانشگاه تا برسه به اولین نمایش یک بازی...

ولی وقتی بازی به فروش میرسه و اولین برخورد ها اینقدر منفی و تلنگربرانگیز هستند که واقعا جای هیچ دفاعی از اون محصول نمیذاره واقعا باید پایان کار اون دونست...

درسته مثال نقضی داشتیم مثل قضیه ی : Final Fantasy XIV و Realm Reborn شدنش...
ولی این مثل معجزه بود که واقعا سخته و هرکی نمیتونه...

حالا 10تا آپدیت بدن و مشکلاتش رو حل کنن و - بازم فک نکنم اونقدر بازخورد ها رو به + شدن بره...
 
  • Like
Reactions: g4m3r and xbla69

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
1,820
نام
مهراد
خدا بیامرزه THQ رو ... واقعا خبر شوکه کننده ای بود نابود شدندش و همینطور Ip هاش ... تا اینجا تنها بازیش که خوب در اومده از نظر بهینه سازی همین WWE 2K16 هست اونم به لطف شرکت 2K ... این بازی هم مثال Batman آخری نسخه PC هست که هزار بار منتشر شد و به هیچ نتیجه ای نرسید/:) ، این همه بازی دست به دست شده ، موتور کرای انجینم که بوده ، از اول هم معلوم بود به جز کاورش که قشنگه چیز دیگه ای نداره
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
7,818
خدا بیامرزه THQ رو ... واقعا خبر شوکه کننده ای بود نابود شدندش و همینطور Ip هاش ... تا اینجا تنها بازیش که خوب در اومده از نظر بهینه سازی همین WWE 2K16 هست اونم به لطف شرکت 2K ... این بازی هم مثال Batman آخری نسخه PC هست که هزار بار منتشر شد و به هیچ نتیجه ای نرسید/:) ، این همه بازی دست به دست شده ، موتور کرای انجینم که بوده ، از اول هم معلوم بود به جز کاورش که قشنگه چیز دیگه ای نداره

بتمن که الان لایکه اسب فریم می ده فریم دهیش عالی شده اگه اینم درست بشه خوب عالیه تازه این مشکلاشم کمتره اما نکته اینجاست چرا با این اوضاع بازم منتشرش می کنن خوب بازم تاخیر می زدن درستش می کردن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟