Cyberpunk 2

GsC-a7NbcAAAsQ2.jpg


CDPR از اسم Cyberpunk 2 واسه ادامه Cyberpunk 2077 استفاده کرد . بازی تازه وارد مراحل پیش تولید شده و تخمین زده میشه تا ا الی 2 سال دیگه وارد مراحل تولید کامل بشه . در بهترین حال بازی 4 الی 5 سال دیگه منتشر میشه
  • استودیوی سازنده: این بازی توسط استودیوی CD Projekt North America توسعه خواهد یافت که شامل استودیوهایی در بوستون و ونکوور می‌شود. چندین نفر از اعضای کلیدی تیم اصلی سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز در این پروژه حضور دارند.
  • موتور بازی‌سازی: برخلاف سایبرپانک ۲۰۷۷ که با REDengine ساخته شد، Cyberpunk 2 با آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) توسعه می‌یابد. این تغییر به معنای گرافیک بهتر، عملکرد بهینه‌تر و احتمالاً فرآیند توسعه روان‌تر است.
  • شهرهای جدید: مایک پاندسمیت، خالق اصلی بازی‌های رومیزی Cyberpunk (که بازی از آن الهام گرفته شده)، اشاره کرده که علاوه بر نایت سیتی (Night City) که می‌شناسیم، این دنباله شامل یک شهر بزرگ دیگر با حال و هوای "شیکاگوی به خطا رفته" خواهد بود. این می‌تواند به معنای وسعت بیشتر و داستان‌های جدیدتر باشد.
  • وضعیت توسعه: در حال حاضر، Cyberpunk 2 در فاز پیش‌تولید (Pre-production) قرار دارد. این مرحله شامل برنامه‌ریزی جامع داستان، بررسی فناوری‌ها، ساخت نمونه‌های اولیه از سیستم‌های بازی و کارهای اولیه روی جهان‌سازی است.
  • زمان عرضه (تخمین‌ها): هنوز تاریخ عرضه رسمی اعلام نشده است. با توجه به اینکه بازی در مراحل اولیه توسعه است، تحلیلگران تخمین می‌زنند که تولید کامل احتمالاً در سال ۲۰۲۶ آغاز شود و عرضه نهایی بین سال‌های ۲۰۲۸ تا ۲۰۳۰ باشد.
  • تیم توسعه: تیم این پروژه در حال جذب نیروهای جدید است و CD Projekt Red در حال سرمایه‌گذاری زیادی روی این استودیوها است.
 
آخرین ویرایش:
اینا ویچرو به این نسل برسونن هنر کردن! سایبرپانک جدید رو لااقل درس بگیرن که تماما نسل بعدیش کنن و نذارن بلای نسخه اول سر اینم بیاد! و بجای هایپ الکی و تبلیغات عجیب و غریب، وقت بذارن بازیو تکمیل و بدون ایراد منتشر کنن!
با توجه به تجربه ای که از نسخه اول گرفتن بنظرم نسخه بعدی میتونه یه چیز هیولایی و فراتر از تصور باشه.
 
  • Like
Reactions: Thundersky and prop
فکر نکنم تا ۲۰۳۰ ببینیمش. :))
بازم 2030 قابل قبوله خصوصا با انریل انجین من یادمه cd 2077 اولین بار فکر کنم سال 89-90 خبر ساختش اومد
ولی نمیدونم مشکل انریل انجین چیه اکثر بازی های جهان بازش با مپ محدود ساخته میشه
مثلا یه چیزی در حد تک دمو ماتریکس
 
  • Like
Reactions: Thundersky
بازم 2030 قابل قبوله خصوصا با انریل انجین من یادمه cd 2077 اولین بار فکر کنم سال 89-90 خبر ساختش اومد
ولی نمیدونم مشکل انریل انجین چیه اکثر بازی های جهان بازش با مپ محدود ساخته میشه
مثلا یه چیزی در حد تک دمو ماتریکس
اخه اینا دو تا تیم شدن. یکی کامل ویچر میسازه. اون یکی کامل سایبر. عملا موازی پیش میبرن. ویچر احتمالا بین نسلی شه. ولی سایبر کاملا نسل بعدی.
 
  • Like
Reactions: VICE
اخه اینا دو تا تیم شدن. یکی کامل ویچر میسازه. اون یکی کامل سایبر. عملا موازی پیش میبرن. ویچر احتمالا بین نسلی شه. ولی سایبر کاملا نسل بعدی.
ما سه سال دیگه وارد نسل بعد می شیم... با این سهام دار های طمع کار cdpr خیلی خوش خیالیه فکر کنیم با این فروش زیاد ps5 نسبت به ps4 ما باز شاهد بازی های بین نسلی تا دو سه سال اول نباشیم
 
اصلا شما بگو پس فردا میاد،
چیزی دیگه جای دیالوگ های تیره و تار و ناب v و جانی سیلورهند رو نمیگیره. خیلی باید تیم بازیگری و سناریوی قوی بچینن که از زیر سایه ی این دو تا و کارکترهای فرعی ۱ در بیان. سوئیچ به آنریل انجین هم مطمئن نیستم تصمیم درستیه. Red Engine که الان داریم در v.02 مشاهده میکنیم کیفیت بسیار خوبی ارائه میده. امیدوارم خوب کار کنن روی بازی و دوباره کارای احمقانه ی لانچ قبلی تکرار نشه.
 
کنسول های این نسل با ان ری تریسینگ مفنگی و نیم بند قطعا این بازی رو به یه فاجعه فنی تبدیل میکنن
مگر این که مثل هاگوارتز اول بازی رو برای pc و نسل ۱۰ لانچ بکنن بعد سر فرصت برن سراغ یه نسخه دانگرید شده
 
فانتوم لیبرتی تجربه معرکه‌ای بود. من اصلا انتظارشو نداشتم cdpr به این خوبی FPS رو درک کنه.
کل سایبرپانک خاص‌ترین تجربه من تو گیمینگ بوده که فراموش نشدنی هست. یه بخشیش که اصلا علاقه من به این سبک و دنیای سایبرپانکی هست، بخش دیگه داستان و دنیای پر از جزییات سایبرپانک.
بعد تموم کردن سایبرپانک این حس هست که انگار یه دوره مجازی تو اون دنیا گذروندید، یه ادبیات خاص، خرده فرهنگهای خاص، فشن، معماری، موسیقی و شهر منحصر به فرد. از همه عجیب‌تر انتقال اون حس سرد و افسرده سایبرپانک تو اون دنیای رنگارنگ هست که بهتون منتقل میشه.
کل اجزای بازی یک هویت منحصر به فرد داره.

حالا با مسیری که فانتوم لیبرتی پیش گرفت من خیلی به این پروژه امیدوارم، همین تیم، مخصوصا اهنگساز بازی رو باید حفظ کنند. اهنگ Rebel Path شاهکار موسیقی الکترونیک هست.
خلاصه سایبرپانک بعدی باید با سایبرپانک قبلی رقابت کنه، واقعا میگم ایکاش ویچر ۴ وجود نداشت 😁

سایبرپانک بعدی یه عصاره‌ای باید از کلیپ زیر باشه:

View attachment 1000081442.mp4

اهنگ three از cult members
 
View attachment 381819
عملا گفتن تا 4-5 سال منتظر بازی نباشید

حالا یعنی شما 4 سال رو فراموش کنید، برید رو 5 سال که وقتی اینو می گن احتمال تاخیر تا 6 سال هم هست:دی
احتمالا بازی بزرگ بعدی راکستار زودتر از این بیاد:دی
اگه همه چیز درست پیش بره و سر انجین تو ویچر 4 به مشکل نخورن و سال دیگه بره تو فول پروداکشن 2029 شدنیه ولی اگه بخواد مثل ویچر 4 دو سال رفتنش تو فول پروداکشن طول بکشه میره برا 30-31 :D
 
1748551336826.png

پ.ن : واقعا تا وقتی Gabe Amatangelo و Paweł Sasko بالا سر پروژن خیالم از بابت کیفیت این نسخه راحت ـه

امیدوارم این نسخه دوربین سوم شخص به عنوان اپشن داشته باشه . سیستم دیالوگ بازی رو که خوب بعیده تغییرش بدن ولی اگه بتونن این سیستم فعلی رو واسه سوم شخص پیاده کنن به نظرم میتونن یـ جوری زیر سیبیلی اون پیوستگیی که مد نظرشون هست رو در بیارن . قاعدتا همچین چیزی واسه کامبت خیلی سخته و بعیده بتونن کامبت پالیش شده واسه هر دوتا دوربین تحویل بدن پس همون اول شخص بمونه بهتر ـه .
 
View attachment 381828

پ.ن : واقعا تا وقتی Gabe Amatangelo و Paweł Sasko بالا سر پروژن خیالم از بابت کیفیت این نسخه راحت ـه

امیدوارم این نسخه دوربین سوم شخص به عنوان اپشن داشته باشه . سیستم دیالوگ بازی رو که خوب بعیده تغییرش بدن ولی اگه بتونن این سیستم فعلی رو واسه سوم شخص پیاده کنن به نظرم میتونن یـ جوری زیر سیبیلی اون پیوستگیی که مد نظرشون هست رو در بیارن . قاعدتا همچین چیزی واسه کامبت خیلی سخته و بعیده بتونن کامبت پالیش شده واسه هر دوتا دوربین تحویل بدن پس همون اول شخص بمونه بهتر ـه .
بخشی از دیالوگ هاش به فرم bg3 حالت کاتسین و سینمایی باشه و سوم شخص کافیه. اول شخص بمونه واسه گیم پلی.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or