Crytek: عنوان Homefront 2 مهم ترین پروژه THQ خواهد بود

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
1024px-Homefront_%28videogioco%29_Logo.jpg


مدیر عامل استودیو Crytek، آقای Cevat Yerli به تازگی اظهار داشته است که عنوان Homefront 2 نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت کمپانی THQ خواهد داشت.

کمپانی THQ در حال حاضر در وضعیت سختی به سر می‌برد با این حال آن ها 2 پروژه بزرگ دارند که به عنوان برگ برنده آن ها خواهد بود، این عناوین چیزی نیستند جز Metro: Last Light و Homefront 2.

عنوان Homefront 2 هم اکنون در استودیو Crytek و توسط موتور گرافیکی این استودیو یعنی CryEngine 3 در دست تولید است.

اولین نسخه این عنوان به گونه ای بود که بسیاری از افراد به سختی در مورد آن سخنی به میان می‌آورند اما با این حال این عنوان بیش از 2 میلیون نسخه فروش داشت و وقتی کمپانی بزرگ Microsoft بر روی آن سرمایه گذاری کرده است، شرایط به گونه ای دیگر خواهد بود.

آقای Yerli ضمن مصاحبه ای با RPS اذعان داشت: " همکاری و رابطه ما با کمپانی THQ بسیار محکم و قوی است. اما بدیهی است که این یک تجربه نا امید کننده خواهد بود وقتی شما این اخبار را می‌خوانید (در مورد مشکلات اقتصادی THQ)."

وی افزود: "منظور من این است که ما به طور پیوسته همکاری و رابطه نزدیکی با مقامات رده بالا کمپانی THQ داشتیم. چیزی که بیشتر ناامید کننده است این نیست که ما اخبار را می‌خوانیم، چرا که ما پیش از عموم مردم به این مسائل آگاه بودیم، اما وقتی که حتی بعضی از اعضای تیم سازنده از جزئیات خبر ندارند، مطمئنا در این مورد نگران می‌شوند. و به طبع، طرفداران نیز به این موضوع پی می‌برند. و وقتی که طرفداران Homefront و Crytek نگران می‌شوند، ما باید از پس این مشکل برآییم."

" ما می‌دانیم که همکاری ما چگونه است، ما نمی‌دانیم که چه چیزی مشکلات اقتصادی THQ را برطرف خواهد ساخت. این مشکل THQ است. ما امیدوارم که THQ از سرنوشت خود دوری کند و عنوان Homefront 2 بخش بزرگی در این خصوص ایفا خواهد کرد. به عقیده من، این مهم ترین پروژه است، به نظر من این IP است که بسیار به Saints Row مربوط خواهد شد. این دو بازی به عنوان پرچم پیروزی کمپانی THQ خواهند بود."

این عنوان سال آینده بر روی هر 3 پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

منبع
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
خیلی عالیه که Crytek داره روی شماره 2 بازی کار می کنه. اگه همون روال عادی کاری خودشون رو هم بتونند حفظ کنند معنی اش یه گرافیک عالی روی PC و بهترین گرافیک امکان پذیر روی کنسوله که می تونه یه عامل بزرگ در جهت فروش خوب بازی و یه سود عالی برای THQ باشه.
3925.gif


در ضمن ممنون بابت کیفیت خوب ترجمه خبر.
e%20(5).gif
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
این Crytek ام با هرچی سرو کار داره اون رو متفاوت و مهم و عظیم و خیلی مهم ازش یاد میکنه :D. داغون کرد مارو با این انجینش.
وقتی کمپانی بزرگ Microsoft بر روی آن سرمایه گذاری کرده است، شرایط به گونه ای دیگر خواهد بود.
نقش ماکروسافت چی هست؟
 

GameOfTime

کاربر سایت
Dec 12, 2012
11
من شخصاً سری cod رو ترجیح میدم ، ضمناً cod برای من به این علت خیلی مهمه که بسیار نوستلاژیک هست ، هرچی هم بازی خوب ساخته بشه اما بین خیلی از گیمرها و cod یک رابطه ی عاطفی وجود داره !!!! البته فارغ از بحث تکراری شدن cod و گاهی هم گرافیک ضعیفش...
 

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
به نظرم مهمترین بازیشون Darksiders هست اگه نسخه 3 رو بدن و بتونه خیلی خیلی موفق بشه

فروش Darksiders 2 پایین تز از حد انتظار بود. گمون نکنم با وضعیتی که THQ داره به این زودی ها شاهد یه Darksiders دیگه باشیم. الان باید روی IP های درآمدزا تمرکز کنه.
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
قبلا هم راجب این آیدی گفته بود

فعلا که من منتظر Ghost Warrios 2 هستم ببینم اون هم به اندازه ی Crysis 3 ( که 100% گرافیک خفنی رو به جا خواهد گذاشت یا خبر )
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
THQکمپانی بود که سر STALKER کلی با GSC مشکل داشت که یک عنوان PC-exclusive هستش و ما حتما باید یک عنوان مولتی پلتفرم داشته باشیم و ... کلی سازندگان روس رو بدلیل ساپورت نکردن مالی از دست داد و باعث شد بیشتر از یه 3گانه از این عنوان فوق اتمسفریک منتشر نشه! تعدادی رو هم گرفتن ورداشتن بردن 4A Games که روی مترو کار میکنن. الان وضعیت خودش تقریبا دست کمی از 1سال پیش GSC نداره ... بنظرمنم هر اتفاقی واسشون بیوفته حقشونه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر