Crytek: ساخت Darksiders 3 با سیاست های ما مطابقت ندارد

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
آقای Cevat Yerli، مدیر عامل شرکت Crytek، از سری بازی های Darksiders سخن گفتند و از این که کسی حاضر به خرید استودیو Vigil Games در جریان ورشکستگی شرکت THQ نبوده است، اظهار تعجب کردند. بنا بر گفته های ایشان، استودیو تازه تاسیس Crytek USA، که از کارکنان سابق Vigil Games تشکیل شده است، فعلا بر روی Darksiders 3 کار نخواهد کرد.

20120910_darksiders_2-4.jpg


Yerli در مصاحبه با GamesBeat، به این موضوع اشاره کرد که Crytek قصد خرید Vigil را نداشت، اما در آن لحظه با David Adams، بنیانگذار Vigil، قرارداد بسته بود: "ما تعجب کردیم که کسی قصد خرید Vigil Games را نداشت. ما دوست داشتیم که این استودیو را بخریم، اما این کار ریسک های زیادی را در بر داشت. وقتی دیدیم کسی حاضر به خرید این استودیو نشد، در تصمیم خود تجدید نظر کردیم. اما به تدریج تصمیم گرفتیم که این کار را نکنیم، زیرا پروژه هایی که Vigil در حال کار بر روی آنها بود، از نظر استراتژیکی مناسب ما نبودند. اما من واقعا از David Adams خوشم آمده بود. به عنوان کسی که کاری را که انجام می داد و تیمی که با آن کار می کرد را دوست داشت، او توانسته بود روی من تاثیر بگذارد."


Yerli تصمیم گرفت تا با Adams تماس بگیرد و او به همراه 20 الی 30 نفر از کارکنان Vigil را دعوت به همکاری با Crytek و تاسیس استودیو Crytek USA کند. بنا بر گفته های Adams، این موضوع برای او جالب و هیجان انگیز بود. او در آن روز به تمام کارکنان Vigil گفته بود که این آخرین روز کارشان است، اما در همان روز آنها در یک استودیو جدید با نام Crytek USA کار خود را دوباه آغاز کردند.


Yerli در این باره گفت: "پیش خود گفتم اگر تمام تیم آن روز در جلسه حاضر باشند (همانطور که Adams گفته بود)، نشان دهنده احترام آنها به Adams و همچنین علاقه شان برای کار کردن با یکدیگر است. آنها آمدند و نشان دادند که می خواهند با هم کار کنند و نمی خواهند از هم جدا شوند، این برای من کافی بود تا بدانم این چیزی فراتر از یک مصاحبه کاری ساده است. من از David در مورد سابقه کاری شان نپرسیدم، چون به آنها اعتماد داشتم و می دانستم آنها افرادی فوق العاده با سابقه ای فوق العاده هستند."


با این حال به نظر نمی رسد فعلا شماره جدیدی از Darksiders (که باعث جلب توجهات به سمت Vigil شد) در دستور کار باشد. Yerli در این باره می گوید: "ما نمی خواستیم Darksiders 3 را بسازیم، چون این کار با سیاست ها و استراتژی های ما سازگار نبود. با این حال، ما آنها را مجبور به کار بر روی یک بازی خاص نکردیم، David و تیمش آزادند که بر روی هر بازی ای که می خواهند کار کنند. در حال حاضر، آنها می دانند استراتژی و سیاست های Crytek چیست، اما هیچ کدام از این ها روی بازی ای که خواهند ساخت تاثیر ندارد."

منبع
 
آخرین ویرایش:

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
راست میگه، سیاست Crytek تو هایپ کردن و نمایش گرافیکه، بازی که اصل و نسب داشته باشه و گیم پلی درست و درمون و داستان تو سیاست کاریه Crytek نمیگنجه!
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,231
نام
امیرحسین
روز به روز Crytek بزرگتر می شه بدون شک از تاثیر گذارترین شرکت های نسل آینده خواهد بود استودیو های عالی ای داره و این استعداد ها مطمئنا با تکنولوژی کرایتک می تونن شاهکارهای فوق العاده ای خلق کنند.
چرا گیر دادید به Darksiders ? این استودیوی جدید Crytek USA می تونه IP های بهتری هم خلق کنه.
در کل بسیار مشتاقم برای دیدن آینده ی Crytek:d
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
گفته فعلن برنامه ای نداریم ، با این روندی که کرایتک داره طی می کنه بعدن می بینیم خیلی هم برنامه دارن . :D
 

Jaquar

کاربر سایت
Dec 31, 2012
181
نام
Friend of Jaquars, The Third
من میدونم الان کارمندای Vigil تو سلول های تاریک و زیرزمینی Crytek USA در حال شکنجه شدن هستن :(
:)):d
 

aryasoft2872

کاربر سایت
Nov 25, 2009
584
نام
M.P
همه ی بازیا قرار نیست گرافیک آنچارتدی داشته باشن که دارک سایدرز هم اینقد که پیچیده بدگرافیکه بد گرافیک نبود...جلوه های برفش فوق العاده بود و توی فضای خودش و سبک خودش گرافیکش خوب و خلاقانه بود.

ولی بازی بعدیشون هرچی هست امیدوارم اول شخص نباشه...از کرای انجین یه سوم شخص درست حسابی ندیدیم آخرشم.
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
اول از همه تشکر بابت ترجمه
Yerli در این باره می گوید: "ما نمی خواستیم Darksiders 3 را بسازیم، چون این کار با سیاست ها و استراتژی های ما سازگار نبود. با این حال، ما آنها را مجبور به کار بر روی یک بازی خاص نکردیم، David و تیمش آزادند که بر روی هر بازی ای که می خواهند کار کنند. در حال حاضر، آنها می دانند استراتژی و سیاست های Crytek چیست، اما هیچ کدام از این ها روی بازی ای که خواهند ساخت تاثیر ندارد."
این جمله ها را که خوندم، احساس می کنم دارن روی Darksiders 3 کارمی کنن...
نمی خواستیم بسازیم! مگه دارن می سازن؟ مشکوک می زنن بَبَبَبَد!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر