
تهیه کننده Crytek آقای Michael Read در مصاحبه ی خود با وبسایت Siliconera بیان کردند که نمایش عنوان Ryse: Son of Rome در E3 زیاد ساده شده بود و نسخه ی نهایی بازی چالش برانگیز تر خواهد بود. بعلاوه شما می توانید از نسخه ی نهایی، کار شدن بیشتر روی گیم پلی، نزارع های تاکتیکی بهمراه راهنمایی های کمتر داشته باشید.
Read تاکید کرد که ساختار نمایش بازی در E3 برای سهولت تجربه کردن تازه کارها، ساده شده بود. واشاره کرد که گذاشتن مردم بین همه ی مکانیک ها و بالانس هایی که هنوز حتی تکمیل نشده بود، تجربه ای بد و ترسناک می ساخت. او اشاره کرد که ما همزمان چیز ها را زیادی ساده کردیم اما کار خوبی در توضیح دادن مبارزات انجام ندادیم.
Michael Read در مورد مبارزات بازی گفت :
شما می توانید دکمه ی حمله ی استاندارد را برای حمله های قوی تر یا دفاع کردن ضربات بگیرید. و هر دو را باهم برای درست کردن ضدحمله، ترکیب کنید. همچنین خبری از نمایش دکمه ها هنگام اجرا کردن اعدام ها در نسخه ی پایانی نخواهد بود و شما میبایستی با استفاده از راهنمایی که با جلوه های صوتی و تصویری به شما میشود، زمان بندی کنید.
غیر ممکن است اعدامی در بازی شکست بخورد، اما بهتر است شما زمان بندی را برای گرفتن جایزه های بیشتر در بازی، رعایت کنید. سیستم جذابی در بازی وجود دارد که توسط آن می توانید جایزه ای که از اجرای یک اعدام به دست می آورید را توسط D-PAD قبل از اجرای آن مشخص کنید. مثلا اگه شما آسیب دیده اید، می توانید آن را روی بالا بردن سلامتی خود بگذارید، و اگر وضع تان خوب است می توانید آن روی گرفتن XP برای باز کردن قابلیت های ویژه دیگر، بگذارید. گویا در هنگام اجرا کردن اعدام ها دکمه های بازی مطابق با اندام کرکتر است مثلا X درست راست خواهد بود.
آقای Read ادامه داد که درجه سختی های مختلفی در بازی از آسان تا Nightmare وجود دارد و گفت اطلاع از تصمیم در رابطه با جزئیات این مورد ندارد. اما چیزی که در بازی تغییر خواهد کرد، تعداد آسیب هایی خواهد بود که دشمنان به شما وارد کرده و چقدر دقیق شما نیاز به دفاع کردن دارید.
"همچنین بیشتر از چندین ضربه میطلبد که یک دشمن را به وضعیت اعدام ببرید ( بسته به خود دشمن ) " بعضی از آن ها آدم های قوی تر هستند یعنی ضربات زیادی می طلبند. و همچنین ما تعدادی دشمنان کودن در بازی قرار میدهیم که دو ضربه کارشان را می سازد، مخصوصا برای اول بازی که بازیکنان در حال یادگیری کنترل بازی هستند. در مجموع چیز های زیادی ما باید توضیح میدادیم که کار خوبی در توضیح دادن آنها انجام ندادیم."
منبع
آخرین ویرایش: