Crytek : دموی Ryse در E3 زیادی ساده شده بود

  • Thread starter Thread starter PD
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

PD

کاربر سایت
ryse.jpg

تهیه کننده Crytek آقای Michael Read در مصاحبه ی خود با وبسایت Siliconera بیان کردند که نمایش عنوان Ryse: Son of Rome در E3 زیاد ساده شده بود و نسخه ی نهایی بازی چالش برانگیز تر خواهد بود. بعلاوه شما می توانید از نسخه ی نهایی، کار شدن بیشتر روی گیم پلی، نزارع های تاکتیکی بهمراه راهنمایی های کمتر داشته باشید.

Read تاکید کرد که ساختار نمایش بازی در E3 برای سهولت تجربه کردن تازه کارها، ساده شده بود. واشاره کرد که گذاشتن مردم بین همه ی مکانیک ها و بالانس هایی که هنوز حتی تکمیل نشده بود، تجربه ای بد و ترسناک می ساخت. او اشاره کرد که ما همزمان چیز ها را زیادی ساده کردیم اما کار خوبی در توضیح دادن مبارزات انجام ندادیم.

Michael Read در مورد مبارزات بازی گفت :

شما می توانید دکمه ی حمله ی استاندارد را برای حمله های قوی تر یا دفاع کردن ضربات بگیرید. و هر دو را باهم برای درست کردن ضدحمله، ترکیب کنید. همچنین خبری از نمایش دکمه ها هنگام اجرا کردن اعدام ها در نسخه ی پایانی نخواهد بود و شما میبایستی با استفاده از راهنمایی که با جلوه های صوتی و تصویری به شما میشود، زمان بندی کنید.

غیر ممکن است اعدامی در بازی شکست بخورد، اما بهتر است شما زمان بندی را برای گرفتن جایزه های بیشتر در بازی، رعایت کنید. سیستم جذابی در بازی وجود دارد که توسط آن می توانید جایزه ای که از اجرای یک اعدام به دست می آورید را توسط D-PAD قبل از اجرای آن مشخص کنید. مثلا اگه شما آسیب دیده اید، می توانید آن را روی بالا بردن سلامتی خود بگذارید، و اگر وضع تان خوب است می توانید آن روی گرفتن XP برای باز کردن قابلیت های ویژه دیگر، بگذارید. گویا در هنگام اجرا کردن اعدام ها دکمه های بازی مطابق با اندام کرکتر است مثلا X درست راست خواهد بود.

آقای Read ادامه داد که درجه سختی های مختلفی در بازی از آسان تا Nightmare وجود دارد و گفت اطلاع از تصمیم در رابطه با جزئیات این مورد ندارد. اما چیزی که در بازی تغییر خواهد کرد، تعداد آسیب هایی خواهد بود که دشمنان به شما وارد کرده و چقدر دقیق شما نیاز به دفاع کردن دارید.

"همچنین بیشتر از چندین ضربه میطلبد که یک دشمن را به وضعیت اعدام ببرید ( بسته به خود دشمن ) " بعضی از آن ها آدم های قوی تر هستند یعنی ضربات زیادی می طلبند. و همچنین ما تعدادی دشمنان کودن در بازی قرار میدهیم که دو ضربه کارشان را می سازد، مخصوصا برای اول بازی که بازیکنان در حال یادگیری کنترل بازی هستند. در مجموع چیز های زیادی ما باید توضیح میدادیم که کار خوبی در توضیح دادن آنها انجام ندادیم."

منبع
 
آخرین ویرایش:
"همچنین بیشتر از چندین ضربه میطلبد که یک دشمن را به وضعیت اعدام ببرید ( بسته به خود دشمن ) " بعضی از آن ها آدم های قوی تر هستند یعنی ضربات زیادی می طلبند. و همچنین ما تعدادی دشمنان کودن در بازی قرار میدهیم که دو ضربه کارشان را می سازد، مخصوصا برای اول بازی که بازیکنان در حال یادگیری کنترل بازی هستند. در مجموع چیز های زیادی ما باید توضیح میدادیم که کار خوبی در توضیح دادن آنها انجام ندادیم."

یاد درجه سختی های CoD و کلون هاش تو این نسل افتادم 8-| چه خوشحال هم میاد میگه درجه سختی اینه :|
 
غیر ممکن است اعدامی در بازی شکست بخورد
:| خسته نباشید...
-----------------
هنوز واسه من سواله تو اون صحنه که نیزه پرتاب می کردن، اون نیزه ها را از کجا میاوردن؟ :-/
---
از همون جایی که مثلا شخصیت های GTA تفنگ بیرون میارن
biggrin1.gif
خوب اون هم جالب نیست.:d
البته GTA یه فرق هایی می کنه تو این مورد. مثلا اگه با کلت به کمر و مسلسل به دوش و بازوکا رو کول توی شهر حرکت کنیم، یا باید پلیس ها دائم دنبالمون بکنند یا اینکه بی خیالمون بشن (که تو مورد دوم اصلا جالب نیست)
بعد تو GTA اصلا اسلحه تولید نمیشه که!
تو Ryse نیزه را پرتاب می کرد، بعد یکی دیگه تولید می شد! حالا اگه همون یه دونه نیزه بود، باز می شد نادیده گرفت...
 
آخرین ویرایش:
بازی به نظرم خوبه حالش میده بعضی چیز هاش زیاده رویه به نظرم میتونستن همین ترکیب به حالت H&S در بیارن البته با همین سبک جوری که دکمه ها به صورت رئال این حرکات بزنن و ترکیب دکمه ها فنیشر باشه یک جور کشتن خشن به نظرم جالبتر بود تا این همه دکمه زنی به نظرم بدرد این سبک نمیخوره بازی از تکاپو میندازه .

اون بخشی که دوستان میگن تفنگ از کجا در میاره من خودم طرفدار MGS م اما هنوز در کفم این بشکه رو کجاش جا میده .:d
 
حالا چون انحصاری Xbox هست مشکل داره نیزه از کجاش در میاد ولی کریتوس یهو پتک رو از جیب عقبش در میاره، شمشیر اصلیش رو می بنده دور کمرش مشکلی نداره...... :|
 
حالا چون انحصاری Xbox هست مشکل داره نیزه از کجاش در میاد ولی کریتوس یهو پتک رو از جیب عقبش در میاره، شمشیر اصلیش رو می بنده دور کمرش مشکلی نداره...... :|
مشکل این بازی گیم پلی پر از اشکالشه که باید از این حالت یکنواختی و ضربات از پیش تعیین شده در بیاد.حالا نیزه رو از کجاش در میاره که نشد مشکل.
 
اين بازي درسته تو سبك HnS قرار ميگيره ولي مقايسش با GOW بنظرم درست نيست گيم پليشون بسيار متفاوته پس بايد تو دو گروه مجزا تقسيم بندي بشن
بنظرم نقطه قوت اين بازي ميتونه اتمسفر و داستان قويش باشه درسته كه كه از Crytek كلا نميشه انتظار داستان قوي داشت اما بلاخره هر چيزي يه اولين باري داره
 
مرگ من به هر چیزی دوست دارید گیر بدید، ولی به گرافیک اون تریلر گیر ندید. به راحتی جز 3 تا گرافیک برتر نمایشگاه بود و از معدود بازی‌هایی بود که کاملاً حس و حال نسل بعد رو داشت.
گیم‌پلی بازی هم که واضحه کلاً باید زیر و رو شه و چیزی که توی E3 نشون دادن اصلاً خوب نبود.
 
مرگ من به هر چیزی دوست دارید گیر بدید، ولی به گرافیک اون تریلر گیر ندید. به راحتی جز 3 تا گرافیک برتر نمایشگاه بود و از معدود بازی‌هایی بود که کاملاً حس و حال نسل بعد رو داشت.
گیم‌پلی بازی هم که واضحه کلاً باید زیر و رو شه و چیزی که توی E3 نشون دادن اصلاً خوب نبود.
من چون هیچ اومید و کششی به این بازی ندارم هیچ ویدئو و تریلری هم ازش ندیدم :-"
ولی این دو مورد که گفتی رو میتونم صد در صد تایید کنم :)>- چون بازی مالِ کرایتکه :| :دی
 
آخرین ویرایش:
حالا چون انحصاری Xbox هست مشکل داره نیزه از کجاش در میاد ولی کریتوس یهو پتک رو از جیب عقبش در میاره، شمشیر اصلیش رو می بنده دور کمرش مشکلی نداره...... :|

نوک سوزنی واسه من مهم نیست که این بازی انحصاری Xbox هست یا PS4 یا WiiU یا هر کنسول دیگه ای :)
اگه یه دونه! حتی یه دونه پست از من پیدا کردی تو این بحث های ماکرو VS سونی طرف یه کدومشون را گرفته بودم، تا دو ماه اینجا پست نمی دم.
نهایت تلاشم را کردم که حتی تا این جور تاپیک ها پست ندم!
من نظرم رو گفتم بدون این که واسم مهم باشه این بازی واسه چه کنسولی هست.
پ.ن : خیلی خودم را کنترل کردم موقع دادن این پست:)
 
مرگ من به هر چیزی دوست دارید گیر بدید، ولی به گرافیک اون تریلر گیر ندید. به راحتی جز 3 تا گرافیک برتر نمایشگاه بود و از معدود بازی‌هایی بود که کاملاً حس و حال نسل بعد رو داشت.
گیم‌پلی بازی هم که واضحه کلاً باید زیر و رو شه و چیزی که توی E3 نشون دادن اصلاً خوب نبود.

من میتونم 10 تا باگ تو این بازی تریلر 5دقیقه ای پیدا کنم چجوری بهترین گرافیک بود؟با وجود عنوانهای مثل The Division و Battlefield4 و The Witcher 3 و Watch Dogs یا Destiny یا.... این بازی تنها ویژگی خاصش سبک مبارزه ویژه رومی هاست که اگر تولید نیزه رو فاکتور بگیریم بد در نیومده بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or