Crystal Dynamics و کمک گرفتن از نسخ اول Tomb Raider برای درک بهتر این سری

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,454
نام
Amir Ho3ein
tomb_raider_01.jpg

کارگردان هنری استدیو Crystal Dynamics آقای Noah Hughes اذعان داشت که بازی نمودن نسخه های اصلی و اولیه سری Tomb Raider کمک شایانی به استدیو سازنده در زمینه درک و شناخت هر چه بیشتر سری کرده است. وی در مصاحبه با OPM بیان کرد: "وقتی فرصتی به Crystal برای ساخت Tomb Raider داده شد، در ساخت این عنوان، ما کار بسیار سخت تری نسبت به زمانی که Core این عنوان را می‌ساخت، داشتیم؛ به این خاطر که ما موتور بازی‌سازی، تکنولوژی، مهارت و برداشت های خود را داشتیم؛ اما با تمامی این تفاصیر سعی کردیم تا راه Core را ادامه دهیم. به نظرم یکی از اثرات مثبت نسخه Anniversary روی استدیو ما، صمیمی و خودمانی تر کردن ما نسبت به این سری بود. همه ما (افراد تیم سازنده) نسخه های اصلی Tomb Raider را بازی کردیم و از آن لذت بردیم و این عناوین به ما کمک کردند تا در دنیای این سری غرق شده و آن را احساس کنیم؛ این عامل باعث شد تا ما این فرانچایز را به اندازه کافی بشناسیم و TR را به رده ای که در حال حاضر آن را مشاهده می‌کنید، ببریم."
همان طور که مشاهده می‌شود، نسخه جدید کاملا نسبت به عناوین قبلی تغییر کرده است و از آن Action Adventure خاص خود فاصله گرفته است؛ اما خوشبختانه این تغییرات در جهت پیشرفت بازی اعمال شده اند.
نسخه جدید Tomb Raider در تاریخ 5 مارچ 2013 منتشر خواهد شد.
منبع
 

r0ss0neri

کاربر سایت
Jun 2, 2009
2,296
نام
MaHDi
بنظرم دوستش دارم . :D
باید از نزدیک بازیش کنم ببینم با اون نسخه های ps1 از لحاظ معما و محیط و ... قابل مقایسه هست یا نه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر