Crysis vs HAZE مقایسه!!

hossain

کاربر سایت
Sep 26, 2005
1,001
نام
محمدحسين
به نظر من Crysis بهتره!!!!!
از لحاظ گرافيكي!!!و هم اط لحاظ نور پردازي جزئيات!!!
حالا نظر بقيه چي باشه با توجه به عكسها!
 

GTA

کاربر سایت
Oct 29, 2006
952
نام
Рамин
صد درصد گرافیک crysis بهتره!! ولی فکر کنم haze هنوز به صورت کامل ساخته نشده!!! و ممکنه در آینده گرافیکش پیشرفت کنه!!!
 

Astiaks

کاربر سایت
Mar 8, 2007
157
نام
مملی
سازندگان بازی Haze پشت بازی های مهمی بودن که تقریبا میشه گفت همشون شاهکار بودن.
بازی های از قبیل Golden Eye 64 , Perfect Dark 64 ,Time Splitters ,Second Sight .
بهمین دلیل فکر می کنم Haze از لهاظ Gameplay از Crysis جالبتر باشه . البته از لها ظ گرا فیک با ید اعتراف کنم که Crysis در حال حا ضر جالبتر هستش.
 

M8CRX

کاربر سایت
Feb 21, 2007
589
نام
مهرداد
سلام . :love:

واقعاً‌خوشحالم که بالاخره یه تاپیک در مورد HAZE شروع به کار کرد .
به نظر من هم واقعاً بازی جالبیه البته فکر کنم بزرگترین ویژیگی HAZE نسبت به Crysis داستان جالب و سیاسی و پیچیده ی اونه که شدیداً منو یاد Red Faction 2 میندازه . نمیدونم چرا ؟
اما تصوری ذهنی من از HAZE و Red Faction شبیح همه و این امر باعث شده تا شدیداً منتظر این بازی زیبا باشم .
در مورد گرافیک و این جور مسائل فکر نمیکنم که به پای Crysis برسه چون Crysis شروع کننده ی نسل جدید از بازی ها و همچنین ابداع کننده ی تکنیک های گرافیکی و پردازشی بسیاری خواهد بود و این امر باعث تمایز این بازی از هر بازی دیگری میشود .
تکنولوژی ها و تکنیک هایی که با انتشار Crysis معرفی میشوند کاملاً جدید و انقلاب گونه خواهند بود و جای هیچ شکی نیست که عنوان Crysis تبدیل به یک عنوان کلاسیک گونه و آغاز کننده ی نسل دیگری از بازی خواهد بود .
اما با این حال چیزی که برای یک بازی باز مهم تر از همه چیز است و تصویر ذهنی او را از یک بازی به دست میدهد تلفیقی از GamePlay و داستان و گرافیک و ... خواهد بود و هنر اصلی یک شرکت تولید کننده ی بازی اینه که بتونه بازی ای خلق کنه که در تمام این زمینه ها حرفی برای گفتن داشته باشه . به نظر من در بین این ویژیگی ها ، داستان مهمترین عامل جذب بازی باز به یک بازیه و اگه بازی گرافیک خوبی هم نداشته باشه اما داستان جذاب ، پیچیده و هدف داری داشته باشه بیشتر مورد توجه بازی بازان قرار میگیره .
در ضمن منظور من این نیست که داستان Crysis یا گرافیک HAZE ضعیفه . بلکه منظورم اینکه که در صورتی که HAZE در زمان انتشار از گرافیک کمتری در مقابل قولی همچون Crysis بهرمند باشه اما داستان زیبا و جذاب تری رو نسبت به داستان تا حدودی سطحی Crysis معرفی کنه در فروش بسیار موفق خواهد بود .

در ضمن یه موضوع که برای من بسیار جالب و در عین حال عجیبه اینه که شرکت UBI اقدام به راه اندازی یک وب سایت در مورد شرکت مجازی MANTEL به آدرس : http://www.mantelglobalindustries.com/ کرده . MANTEL اسم همون شرکتیه که داستان بازی بر اساس اقدامات و شعار های این کمپانی شکل گرفته . مثل اینکه این کمپانی بر روی تغییرات ژنتیکی بر روی انسان برای تولید سربازهایی شکست ناپذیر کار میکنه و اگر دقت کرده باشید در Trailer های منتشر شده از این بازی آرم شرکت MANTEL رو در قسمت پایین و سمت راست این Trailer ها
دیدید . در ضمن جالب تر از همه در قسمت تقویم این سایت سال جاری 2048 قید شده .
با این همه زیر ساخت و مقدمه چینی برای انتشار یک بازی مثل اینکه باید منتظر یک عنوان انقلابی دیگر از شرکت عظیم UbiSoft باشیم .

راستی کسی از انتشار یا عدم انتشار این بازی بر روی PC و تاریخ انتشار و ... خبر داره ؟

تا بعد ... :love::love::love:
 

pixolator

کاربر سایت
Dec 14, 2006
75
نام
امیر عباس ف
باید دید موتور گرافیکی کدوم قوی تره ...به نظر می رسه موتور گرافیکی Haze ، آنریل انجین باشه و مال Crysis هم که Cryengine هستش...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر