Multi Platform Crossfire

سازنده
That's No Moon
ناشر
Team K1
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
CROSSFIRE_Master_Key_Art_KONTOU_FINAL-16x9-1080-ecc84bf2dd687f1a95f8-1024x576.jpg
Crossfire، یک بازی اکشن ، ماجراجویی تاکتیکی ، روایت‌ محور و تک‌ نفره است.
این بازی دارای یک سیستم پوشش و کاورگیری به نام Adaptive Cover است که ژانر جدیدی را ابداع می‌ کند و به بازیکنان رابطه تاکتیکی غنی‌ تر و پویایی بیشتری با محیط میدهد تا در آن مهارت پیدا کنند.

تریلر رونمایی از بازی در Summer Game fest 2026

Crossfire_Screenshot_1-b698fa728097474099e4.jpg Crossfire_Screenshot_3-657d85a15d4c3b7084c2.jpg
iFWfBQ7ViGaxM9F66K4upa.jpg Crossfire_Screenshot_9-c7a621c2d13cd786de37.jpg
 
این کراس فایر خیلی آی پی عجیبیه کلا هر نسخه ای که ازش میدن بیرون زمین تا آسمون با نسخه های دیگه فرق داره. یکی اول شخصه یکی RTS ـه یکی سوم شخصه. یکی شبیه کانتره یکی شبیه کال آف دیوتیه.

کلا خیلی چیز کثافتی شده وضعیت آی پی :D به نظرم با یه اسم جدید معرفی میشد بازخورد بهتری میگرفت.
 
  • Like
Reactions: Changed_Man 50
من تازه تریلر رو دیدم.
بازی چقدر گوست ریکان شده :x

این دختره همون Farah تو MW2019 نیست؟
View attachment 408538

یعنی استودیو هیچ کس دیگه رو نداشتن که جاش بزارن که ملت بازی رو با COD مقایسه نکنن؟
خودشه
مشکل اینجاست که خود واقعیش تو The Boys عجیب کراش بود ولی تو گیم که میاد فاتحه چهره طرفو میخونن!

1.jpg
 
اول که تریلر پخش شد من خیال کردم اکتیویژن داره از مد سوم شخص MW4 رونمایی میکنه بخاطر این دختره فرح :D .
یه کم گذشت دیدم نه این خیلی بهتر از کالاف در حالت سوم شخصه :-bd . خلاصه اگه گند نزنن بهش چیز خوبی از توش درمیاد به یاد دوران Ghost Recon Future Soldier میزنیم بر بدن
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.d.makan
یه مصاحبه از بازی دیدم درمورد اینکه چرا اسمش شده Crossfire. خلاصه‌ و برداشت من این بود این استودیو یه ایده جاه طلبانه داشت که کلی پول مفت نیاز داشت. در نتیجه اینا رفتن سراغ Crossfireکه اتفاقا خیلی پول دارن و گفتن که این ایده به دنیای شما خیلی میخوره. احتمالا شرکت کره ای هم دید که اگه بازی جواب بده تو غرب ایپی از بدنامی در میاد برد برد میشه.
 
بازیش قشنگ ترکیبی از لست و آنچارتد و کال آفه :D
اتفاقا بیشتر از همه من متال گیر سالید فنتوم پین رو میبینم :D یا حداقل چیزی که دوست داشتمV باشه به جای Open World پر از ماموریت تکراری که تحویل دادن!
کراسفایر همون المانی واقعی نظامی رو داره و هم سایفای.
 
  • Like
Reactions: Sepi_60 and MyJinx

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or