وی در این باره میگوید: "هنوز کارهای زیادی وجود دارد که ما میخواهیم در سبک رانندگی(Racing) انجام دهیم؛ حال در حال ساخت نسخه جدید Burnout در کنار NFS هستیم. در واقع الان که ما در حال ساخت NFS هستیم، ویژگی ها و ایده های بسیار جالبی به ذهنمان میرسد که قابل استفاده در این فرنچایز نیست؛ ما میخواهیم تا از این ایده ها در Burnout استفاده کینم. اگر سبک رانندگی(Racing) به نقطه ای میرسید که میفهمیدیم دیگر در آن جایی برای نوآوری و پیشرفت نیست، مطمئنا به دنبال ساخت NFS و یا Burnout نمیرفتیم."
آخرین نسخه اصلی از بازی در سال 2008 و با نام Burnout Paradise عرضه شده و بعد از آن نیز و در سال 2011، بازی Burnout Crash در شبکه های Xbox Live Arcade و PlayStation Network منتشر شد، در حال حاضر نیز این تیم در حال ساخت Need for Speed: Most Wanted است که در 30 اکتبر 2012 (9 آبان 1390) به بازار خواهد آمد.
Sullivan در مورد آینده این استدیو نیز اعلام کرد که شاید حتی به بازی که به سبک رانندگی(Racing) ربطی ندارد نیز روی آورند. وی در این مورد میگوید: "امکان دارد نسخه ای از Road Rash بسازیم و بعد از آن هم شاید بازی بسازیم که در آن هیچگونه وسیله نقلیه ای وجود نداشته باشد. برای مثال ما Black را ساختیم که من طراح ارشد آن بودم. شاید بازی بسازیم که ترکیبی از آن دو باشد؛ به هر حال در حال حاضر به نظر Road Rash بهترین گزینه برای Criterion به نظر میرسد."
در سال 2009 Electronic Arts آخرین نسخه Road Rosh را ساخت که از آن به بعد نسخه ای از این بازی منتشر نشده است.
منبع