Multi Platform Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

crash-nsane-trilogy-logo-600x337.jpg

Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy

پلتفرم: PlayStation 4، Xbox One، Switch و PC

تاریخ انتشار: 9 تیرماه

قیمت: 39$



Crash N.Sane Trilogy نسخه ریمستر شده یا دوباره سازی شده سه نسخه اول سری Crash Bandicoot، یعنی Crash Bandicoot و Crash Bandicoot 2:Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot:Warped است که توسط استدیو Vicarious Vision در دست ساخت بوده و سال آینده توسط Activison به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

N.Sane طبق وعده سونی یک ریمستر ساده نبوده و تنها به رزولوشن و فریم ریت بالاتر بسنده نمی‌کند و همانند یک Remake‌ واقعای همه چیز مجدد و از نو طراحی شده است. با این حال به گفته سازندگان N.Sane Trilogy یک دوباره سازی نیست و برای توصیف بازی خود از عبارت Remaster Plus استفاده می‌کنند. Dan Tanguay کارگردان بازی می‌گوید:

"اولین گام برای بازسازی Crash اینه که تشخیص بدیم چه چیزی این بازی رو اینقدر خاص کرده و باعث شده فن‌ها بعد از گذشت این همه سال هنوز اون رو دوست داشته باشن. و بهترین راه برای این کار بازی کردن مجدد Crash های قدیمیه! ما انقدر سه شماره اول رو بازی کردیم که دکمه‌های دسته‌هامون از دم خراب شدن!! علاوه‌بر این ما مجدد همه کانسپت آرت‌های کرش‌های اورجینال و تبلیغاتشون رو بررسی کردیم. حتی برای بهتر شدن کار منابع الهام Naughty Dog زمان ساخت بازی (Who Framed Roger Rabbit و Looney Tunes) رو نگاه کردیم تا ببینیم این ایده‌ها از کجا امدن."


V2 برای رسیدن به یک بازسازی بی‌نقص کار خود را بر پایه سه اصل بزرگ بنا نهاده است:


طراحی مجدد همه مراحل و مدل سازی دوباره آبجکت‌ها، بر اساس طراحی اصلی

31280965751_d6a2c965b2_o-670x377.jpg


طراحی مجدد همه شخصیت‌ها، بدون دخل و تصرف در ظاهر (تا مدل‌ها بجای شماره‌های اخیر به بازی‌های اصلی وفادار باشن)

30574389754_136c81aa5b_o-670x377.png


طراحی و ساخت مجدد همه صحنه‌های نمایشی مطابق با نسخه‌های اصلی

31280965251_d3a36f6de5_o-670x376.png


اما با این حال V2 برای مدرن شدن گیم‌پلی تغییراتی را نیز در همه نسخه‌ها اعمال کرده است:


اضافه شدن سیستم دخیره سازی اتوماتیک و دستی (خداحافظ مموری کارت!)

طراحی منو‌‌های جدید که کلیه اطلاعات را یکجا و کنار هم در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

31280965101_bc1824597f_o-670x376.png

اضافه شدن مراحل زمانی به هر سه شماره بازی

31280964961_6507238d5f_o-670x376.png

 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
والله تریلر E3ـه بازی بود! :D
جدا از اون به خاطر ریمیک بودن و داستان محور نبودنش،انتظار نداشتم کسی حساسیت اسپویل داشته باشه! :D
ولی خوب...خبرهای E3 رو باید پوشش داد دیگه:D


فعلا و انشاالله در کل بله! :D
گرچه یک شایعاتی از انحصاری زمانی بودنش هست،اما هیچی تایید نشده:D
یکی از باس های AC orgins بعدا برات پ.خ میکنم کامل >:):D اگه قرار به گفتنش بود که اون روستمون نمیگفت SP شدید من کرش واقعا وابستگی دارم بهش شدید
 
  • Like
Reactions: 235matin235

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
یکی از باس های AC orgins بعدا برات پ.خ میکنم کامل >:):D اگه قرار به گفتنش بود که اون روستمون نمیگفت SP شدید من کرش واقعا وابستگی دارم بهش شدید
اون موقع معرفی رسمی نشده بود:D
بعد گویا توی تروفی های شماره سوم Hint به CTR بوده، انتظار داشتیم مثلا این اسپویل، هینت به CTR باشه! که نبود:-"
 
  • Like
Reactions: 235matin235 and WCW

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
تریلر ۴۰ ثانیه ای اخرم با coco دیدم واقعا خوب بازسازی شده همه چی فقط ۳۰ فریم بودنش قابل هضم نیست و قابل قبولم نیست مابقیش اوکی هست
 
  • Like
Reactions: 235matin235

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,579
نام
Mehrdad
تریلر ۴۰ ثانیه ای اخرم با coco دیدم واقعا خوب بازسازی شده همه چی فقط ۳۰ فریم بودنش قابل هضم نیست و قابل قبولم نیست مابقیش اوکی هست
رو ps1 چند فریم بازی می کردی که الان برات قابل قبول نیست ؟ :D من که همونارم با تروفی لیست میدادند راضی بودم :D این چیزی که الان داره میاد حکم بهشت داره :D
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
رو ps1 چند فریم بازی می کردی که الان برات قابل قبول نیست ؟ :D من که همونارم با تروفی لیست میدادند راضی بودم :D این چیزی که الان داره میاد حکم بهشت داره :D
اخه این کلا اینا زحمتی پاش نکشیدن اونایی که اکتی ساخت تر زده بود تو کرش حداقل انقدر جزییات و رزولوشن و.. بازسازی کردن دیگه فریم این بازی راحت ۶۰ باید میبود رو پرو هم ۳۰ هست از سر و ته اش زدن که فقط به هدفشون پول برسن و نقشه شوم ساخت ادامه Bandicoot اکتی داره طراح این ریمستر گفته خوب بفروشه میسازیم که خداونه به هدف شومشون نرسن
 

aliahmadi2

کاربر سایت
Sep 26, 2008
4,250
نام
AliDEvil
خب من بازی Pre-Order کردم و 3 تا تم میده با آهنگ پس زمینه سری بازیهای کراش <:-P


زمان pre-load بازی هم دقیقا 13روز و 21 ساعت دیگه اس[-o<

از همین الان 3 تا پلات به بازیهام اضافه کنید :D
 
آخرین ویرایش:

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,478
نام
Nightwing
خب من بازی Pre-Order کردم و یه تم میده با آهنگ پس زمینه سری بازیهای کراش، ولی آهنگو اگه یه 15 دقیقه گوش بدی اعصابت خورد میشه :D

با 2 تا پک که فعلا در دسترس نیست

زمان pre-load بازی هم دقیقا 13روز و 21 ساعت دیگه اس[-o<

از همین الان 3 تا پلات به بازیهام اضافه کنید :D
:>مرسی چه پر انرژی :D یه همچین فن هایی داریم ما\m/
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,299
نام
مهدی
خب من بازی Pre-Order کردم و یه تم میده با آهنگ پس زمینه سری بازیهای کراش، ولی آهنگو اگه یه 15 دقیقه گوش بدی اعصابت خورد میشه :D

با 2 تا پک که فعلا در دسترس نیست

زمان pre-load بازی هم دقیقا 13روز و 21 ساعت دیگه اس[-o<

از همین الان 3 تا پلات به بازیهام اضافه کنید :D
سلام مبارکت باشه.
اون تایمی که گفتی در واقع تایم ریلیز بازی هست.ممکنه پری لود خیلی زودتر شروع بشه اگر تنبل بازی درنیارن و دیتا رو روز ریلیز عرضه نکنن.
در مورد تم هم الان فکر کنم طبق استور که چک کردم سه تم کراش برای جایزه پری لود واسه دانلود در دسترسه نه یدونه
 

aliahmadi2

کاربر سایت
Sep 26, 2008
4,250
نام
AliDEvil
سلام مبارکت باشه.
اون تایمی که گفتی در واقع تایم ریلیز بازی هست.ممکنه پری لود خیلی زودتر شروع بشه اگر تنبل بازی درنیارن و دیتا رو روز ریلیز عرضه نکنن.
در مورد تم هم الان فکر کنم طبق استور که چک کردم سه تم کراش برای جایزه پری لود واسه دانلود در دسترسه نه یدونه

والا طبق این عکسی که الان گرفتم، فکر کنم 1 روز قبل از تاریخ انتشار میشه بازی رو دانلود کرد، کاش حجمش هم مشخص بود #-o

آره حق با شماس، زده بوده Coco Pack & Avatar من فکر کردم اسکین و اینجور چیزهاس واسه بازی اصلی :D الان اون 2 تا م رو هم دانلود کردم:-bd

به به خیلی تم باحالیه این 2 تا :D

:>مرسی چه پر انرژی :D یه همچین فن هایی داریم ما\m/

کلا بچگی من با سری Crash و بازهای Capcom میگذشه :D الان فقط منتظرم CTR هم ریمستر که که دیگه آنلاینش باید خیلی باحال باشه :x

از Crash Bash هم نگذریم که واقعا عالی بود برای چند نفره بازی کردن 8->
 

Attachments

  • photo_2017-06-16_13-47-15.jpg
    photo_2017-06-16_13-47-15.jpg
    88.3 KB · مشاهده: 28

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,299
نام
مهدی
والا طبق این عکسی که الان گرفتم، فکر کنم 1 روز قبل از تاریخ انتشار میشه بازی رو دانلود کرد، کاش حجمش هم مشخص بود #-o

آره حق با شماس، زده بوده Coco Pack & Avatar من فکر کردم اسکین و اینجور چیزهاس واسه بازی اصلی :D الان اون 2 تا م رو هم دانلود کردم:-bd

به به خیلی تم باحالیه این 2 تا :D



کلا بچگی من با سری Crash و بازهای Capcom میگذشه :D الان فقط منتظرم CTR هم ریمستر که که دیگه آنلاینش باید خیلی باحال باشه :x

از Crash Bash هم نگذریم که واقعا عالی بود برای چند نفره بازی کردن 8->
یه احساسی بهم میگه حجم بازی 30 تا 35 گیگ هست ولی امیدوارم سخت در اشتباه باشم و کمتر باشه حجمش که ملت غیور ایران بتونن راحت دانلود کنن :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
توی E3 امسال یه برنامه خیلی خوبی به نام Coliseum راه انداختن که یه سری میزگرد با حضور افراد مختلف هست که در مورد بازی ها صحبت میکنن. یه چیزی شبیه میزگردهای PSX. مثلاً اد بون رو به مناسبت 25ـمین سالگرد تولد Mortal Kombat دعوت کردن، یا کوجیما و کارگردان King Kong جدید با همدیگه صحبت میکنن.
یکی از این میزگردها هم برای Crash Bandicoot هست و بروبچ قدیم دور هم جمع شدن. :D از مارک سرنی تا اندی و جیسون به عنوان سازنده های اصلی بازی.

SWXX6i.jpg


با اینکه خودم فعلاً فقط 10 دقیقه از ویدئو رو دیدم، ولی دیدنش رو به همه پیشنهاد میکنم! توی همین 10 دقیقه حرف های خیلی جالبی میزنن که البته بعضی از این صحبت ها رو قبلاً توی مقاله تولد PlayStation نوشته بودم. از اینکه تیم اصلی سازنده بازی کلهم 8،9 نفر بوده، تا این موضوع که رفتن سراغ حیوانات تاسمانی تا یه چیز جالبی گیر بیارن و اول قرار بوده کاراکتر بازی یک عدد وامبت باشه! :D که اتفاقاتی پیش میاد و در نهایت میرن سراغ بندیکوت. یا مثلاً توی دموی اولیه ای که ساخته بودن، خبری از جعبه نبوده و بعدش دیدن این طوری خیلی خسته کننده میشه. یعنی بازیکن باید یه مسیری رو همین طوری جلو بره و جک جونورها رو منهدم کنه و بعضی جاها برای لحظات زیادی خبری از هیچ اتفاقی نیست که باعث میشه حوصله آدم سر بره. برای همین یه مشت جعبه توی مسیر چپوندن تا ملت سرگرم بشن! :D

watch?v=fqjkAXCgx7M
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
توی E3 امسال یه برنامه خیلی خوبی به نام Coliseum راه انداختن که یه سری میزگرد با حضور افراد مختلف هست که در مورد بازی ها صحبت میکنن. یه چیزی شبیه میزگردهای PSX. مثلاً اد بون رو به مناسبت 25ـمین سالگرد تولد Mortal Kombat دعوت کردن، یا کوجیما و کارگردان King Kong جدید با همدیگه صحبت میکنن.
یکی از این میزگردها هم برای Crash Bandicoot هست و بروبچ قدیم دور هم جمع شدن. :D از مارک سرنی تا اندی و جیسون به عنوان سازنده های اصلی بازی.

SWXX6i.jpg


با اینکه خودم فعلاً فقط 10 دقیقه از ویدئو رو دیدم، ولی دیدنش رو به همه پیشنهاد میکنم! توی همین 10 دقیقه حرف های خیلی جالبی میزنن که البته بعضی از این صحبت ها رو قبلاً توی مقاله تولد PlayStation نوشته بودم. از اینکه تیم اصلی سازنده بازی کلهم 8،9 نفر بوده، تا این موضوع که رفتن سراغ حیوانات تاسمانی تا یه چیز جالبی گیر بیارن و اول قرار بوده کاراکتر بازی یک عدد وامبت باشه! :D که اتفاقاتی پیش میاد و در نهایت میرن سراغ بندیکوت. یا مثلاً توی دموی اولیه ای که ساخته بودن، خبری از جعبه نبوده و بعدش دیدن این طوری خیلی خسته کننده میشه. یعنی بازیکن باید یه مسیری رو همین طوری جلو بره و جک جونورها رو منهدم کنه و بعضی جاها برای لحظات زیادی خبری از هیچ اتفاقی نیست که باعث میشه حوصله آدم سر بره. برای همین یه مشت جعبه توی مسیر چپوندن تا ملت سرگرم بشن! :D

watch?v=fqjkAXCgx7M
کاملش دیدی ما رو هم در جریان بذار ببینیم چی میگن من که خیلی انگلیسیم خوب نیست ولی دونستن این که چی میگن خیلی فوق العادس=P~
 
  • Like
Reactions: 235matin235

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
یه سری دیگه از بخش های جالب میزگرد Crash Bandicoot:
جیسون روبین میگفت اون زمان که نسخه اول رو ساختیم، اینترنت مثل روزگار فعلی نبود و تقریباً همه چیز به مجلات بازی ختم میشد. خیلی از اون ها هم توی ذوق ما زدن و توی نوشته ها و نقدهاشون میگفتن چطوری جرئت کردین وارد قلمروی Mario بشین و Mascot (نماد) درست کنین؟! :| ولی بعدش به تدریج همه فهمیدن Crash فقط یه جواب ساده در مقابل Mario نبوده و نسخه به نسخه اوضاع بهتر شد و با اومدن نسخه دوم بود که این سری رو اون طور که باید تحویل گرفتن و اسم ND هم مطرح شد.
یه جای دیگه هم بحث درجه سختی بازی میشه و جیسون میگه وقتی داشتیم نسخه اول رو میساختیم، بعضی جاها به حدی مراحل رو سخت طراحی کرده بودیم که خودمون هم توش مونده بودیم! :D بعد هی آسون ترش میکردیم، ولی باز سخت بود. در نهایت هم نسخه اول در حالی منتشر شد که درجه سختی متعادلی نداشت و بعضی جاهاش بازیکن رو به فنا میداد. نسخه دوم خیلی بالانس تر شد و از این نظر به حالت خوبی رسید. نسخه سوم هم حالت فان تر و دلنشین تری پیدا کرد. خود جیسون نسخه دوم رو اوج قضیه در مورد بالانس و این چیزا میدونه.
در مورد اینکه چی شد که ND از Crash خداحافظی کرد هم یه سری صحبت ها میکنن. یه بخش قضیه به موارد تجاری و مالی برمیگشته و مشکلاتی که بین سونی و Universal وجود داشته. ولی بخش دیگه به خود ND برمیگشته که Crash رو با توجه به دوران PS1 طراحی کرده بودن و حتی طراحی خود کاراکتر هم مربوط به اون زمان بوده. یعنی حالت کله و چشم ها و انیمیشن ها و ... به نوعی مرتبط با اون سخت افزار بوده. و بروبچ فکر میکردن بهتره Crash رو برای اون دوران نگه دارن و برای نسل بعد دوباره سراغش نرن. موضوعی که با خستگی اعضای ND بعد از ساخت 4 نسخه پشت سر هم ترکیب میشه. یه تیکه هم جیسون به شوخی میگه توی CTR اومدیم حتی جک جونورهای فضایی رو هم به بازی اضافه کردیم که دیگه همه مطمئن بشن این آخرین نسخه ای هست که میسازیم و بیشتر از این امکان نداره، ولی ملت عاشق همون کاراکتر فضایی شدن! :D

Sbj8lm.jpg


یه تیکه هم در مورد Uncharted 4 صحبت میشه و دوستانی که بازی رو تموم نکردن، اسپویلر رو باز نکنن. البته دیگه تا الآن همه قضیه رو میدونن! :D
باب رافی (که البته بهتره بگیم بابک رافعی! چون طرف ایرانی-آمریکایی هست! :D) که جزو طراحان کاراکترهای Crash و Nathan بوده، تا قبل از اینکه خودش U4 رو بازی کنه خبر نداشته که در بخشی از بازی قراره Crash Bandicoot با PS1 بازی کنیم! برای همین اون موقعیت براش خیلی عجیب بوده که داره کاراکتری که طراحی کرده رو کنترل میکنه (Nathan) در حالی که خود اون کاراکتر هم داره یه کاراکتر دیگه که طراحی کرده (Crash) رو تکون میده!! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر