Multi Platform Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

crash-nsane-trilogy-logo-600x337.jpg

Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy

پلتفرم: PlayStation 4، Xbox One، Switch و PC

تاریخ انتشار: 9 تیرماه

قیمت: 39$



Crash N.Sane Trilogy نسخه ریمستر شده یا دوباره سازی شده سه نسخه اول سری Crash Bandicoot، یعنی Crash Bandicoot و Crash Bandicoot 2:Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot:Warped است که توسط استدیو Vicarious Vision در دست ساخت بوده و سال آینده توسط Activison به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

N.Sane طبق وعده سونی یک ریمستر ساده نبوده و تنها به رزولوشن و فریم ریت بالاتر بسنده نمی‌کند و همانند یک Remake‌ واقعای همه چیز مجدد و از نو طراحی شده است. با این حال به گفته سازندگان N.Sane Trilogy یک دوباره سازی نیست و برای توصیف بازی خود از عبارت Remaster Plus استفاده می‌کنند. Dan Tanguay کارگردان بازی می‌گوید:

"اولین گام برای بازسازی Crash اینه که تشخیص بدیم چه چیزی این بازی رو اینقدر خاص کرده و باعث شده فن‌ها بعد از گذشت این همه سال هنوز اون رو دوست داشته باشن. و بهترین راه برای این کار بازی کردن مجدد Crash های قدیمیه! ما انقدر سه شماره اول رو بازی کردیم که دکمه‌های دسته‌هامون از دم خراب شدن!! علاوه‌بر این ما مجدد همه کانسپت آرت‌های کرش‌های اورجینال و تبلیغاتشون رو بررسی کردیم. حتی برای بهتر شدن کار منابع الهام Naughty Dog زمان ساخت بازی (Who Framed Roger Rabbit و Looney Tunes) رو نگاه کردیم تا ببینیم این ایده‌ها از کجا امدن."


V2 برای رسیدن به یک بازسازی بی‌نقص کار خود را بر پایه سه اصل بزرگ بنا نهاده است:


طراحی مجدد همه مراحل و مدل سازی دوباره آبجکت‌ها، بر اساس طراحی اصلی

31280965751_d6a2c965b2_o-670x377.jpg


طراحی مجدد همه شخصیت‌ها، بدون دخل و تصرف در ظاهر (تا مدل‌ها بجای شماره‌های اخیر به بازی‌های اصلی وفادار باشن)

30574389754_136c81aa5b_o-670x377.png


طراحی و ساخت مجدد همه صحنه‌های نمایشی مطابق با نسخه‌های اصلی

31280965251_d3a36f6de5_o-670x376.png


اما با این حال V2 برای مدرن شدن گیم‌پلی تغییراتی را نیز در همه نسخه‌ها اعمال کرده است:


اضافه شدن سیستم دخیره سازی اتوماتیک و دستی (خداحافظ مموری کارت!)

طراحی منو‌‌های جدید که کلیه اطلاعات را یکجا و کنار هم در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

31280965101_bc1824597f_o-670x376.png

اضافه شدن مراحل زمانی به هر سه شماره بازی

31280964961_6507238d5f_o-670x376.png

 
آخرین ویرایش:
حالا حوصله بحث و درگیری در مورد واژه ی " IP بزرگ" رو نداریم! بحث زیاد داشته:|

---

@Kaine
درسته زده اکتی، ولی بازم بعید میدونم کاملا این بازی دستش باشه! یعنی بدون اجازه بتونه این تریلوژی رو بده بیرون! بالاخره یه حق و حقوقی سونی داره! بدون اجازه نمیتونند اون بازی ها رو بازسازی کنند و منتشر کنند:-"
خب منم نگفتم بحث کنیم که:D
 
  • Like
Reactions: 235matin235
برای من که کراش رو فقط توی پلی1 کراش میدنستم و با توجه به اینکه کراش پلی2 رو همه رو دارم تو کیف سی دی اما حاضر نیستم یدون رو هم بازی کنم. انحصاری بودن و اینکه بشه ای پی رو داد دست ناتی داگ همینه کراش تنها راه خوب در اومدنش اینه که از دست آقا اکتی در بیاد و بدش دست کار دونش
البته کار دونای اصلیش اندی گوین جیسون رابین مارک سرنی از n.d رفتنا :-h فقط همون بروس هست که از اون جکس مشخصه پلتفرمر سازیش حرف نداره:>
 
حالا اون که رویای شیرینه:-"
ولی IP جدید رو احتمالش زیاده! مسلما U4 و TLOU3 که نیست! جک هم یکبار خواستن بسازن و به بن بست خوردن!(مگر اینکه بالاخره ایده ای به ذهنشون رسیده باشه!) ، اما اون پروژه ی بروس...احتمالا تا یه حد و حدودی معلومه چیه که یک پروژه شده الان! یعنی طرح اولیه...خلق دنیا و ... پیش رفته! و شاید جماعتی روی همین طراحی و این چیزاش در حال کار هم باشن:-" به نظرم میشه احتمال IP جدیدش رو زیاد دونست:-"

ولی انشاالله که کراشه!:-"

نیل تو کینوت IGDX میگه که شروع میکنن به ساخت J&D اما انقدر بازی رو تغییر میدن که در نهایت از خودشون میپرسن اصلا چرا باید این بازی رو بسازن و اگه قراره این همه تغییر کنه آیا بازم فن ها خوششون میاد ازش؟ در نتیجه بیخیال میشن. با این فرمون برن جلو که یعنی محاله رو کرش کار کنن!:D

ترسناک ترین کار برای یه بازیساز ساخت ای پی جدیده. مخصوصا استدیویی مثل ناتی داگ که بجز فشار طرفدارا از طرف سونی هم انتظار زیادی روشونه. الان بخش عظیمی از تلنت های ناتی داگ روی لست او اس دارن کار میکنن. اون موقعی که لست اف اس رو کنار انچارتد استارت زدن یه جورایی پروژه ساید انچارتد بود. بعید میدونم بروس تنهایی یه پروژه بزرگی رو استارت بزنه بیشتر نظرم رو یه بازی لایت تر یا ادامه یه بازی قدیمیه.
من که دلم برای کرش جدید زیاد روشنه‌:)
 
تا زمانی که اسم این بازی و مالکیتش دست اکتیوژن هست دنبال ساخت ادامه از ND نباشید احتمالا سونی قراردادی بسته با اکتیوژن که زمانیش کنه حالا حیف کاشکی میشد یکجور این ip از دست اکتیوژن خارج میکردن خود اسم کرش یک برند بزرگ هست
 
البته کار دونای اصلیش اندی گوین جیسون رابین مارک سرنی از n.d رفتنا :-h فقط همون بروس هست که از اون جکس مشخصه پلتفرمر سازیش حرف نداره:>
از اون 2 تا اولی که نمیشه اوردشون سر کار اندی گوین رو ندیدم کجاست اما رابین که گیر این واقعیت مجازیست . مارک سرنی هم خوب گیر نیک 2 هست کلا انگار فقط همین بروس میمونه که محتملش میکنه اما چه کنیم که گمون نکنم این ناتی دست به ساخت کراش بزنه اگه بزنه که مثل این آخرین ما قسمت دوم یه سکته قوی میزنیم
 
یعنی الان میشه یه ادامه درست حسابی از کرش در اورد هی کرتکس برگرده هی کرش جلوشو بگیره دیگه جذاب نیست البته این یونیورسال تو توینسنتی دست به یه حرکاتی زد و با اینکه بنظرم کرش توینسنتی قشنگ بود اما بدترین بازی کرش شناخته شد:p ولی دلیلش درک نکردم قرار بود یه ادامه بر اساس کرتکس ساخته بشه که|-) یعنی ادامش دور از دست اکتی چجوری میتونه باشه:-?
 
عکس های صفحه پیش دیدم رفتم قشنگ تو زمان ps1ا ون سیب ها و موزیک عالی بازی و طراحی هنری شگفت اور ... خداییش یک جاهایی واقعا چالش زا میشد و سخت
خوشگل و تر و تمیز ریمستر کردن خدا کنه سریع تاریخ ریلیزش بدن بیاد بدجور تو کفش رفتم نره یکدفعه تا تابستون
 
وقتی میشه emulator ریخت روی pc تازه با خود دسته ps4 هم بازی کرد , 40 $ ارزش داره ؟
تازه اونم 40 $ ری که بدیم به activision بره cod بزنه :-"

کرش های PS1 رو که 40 دلار نمیفروشن ارزش نداشته باشه، اتفاقا 40 دلار برای ریمیک سه تا بازی که اتفاقا کوتاه هم نیستن و کامل کردنشون کلی زمان میبره عملا مفته. عین R&C. فکر میکنم این قیمت کمک کنه امتیازهای خوبی هم بگیره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or