Crash Bandicoot سال 2008 کنسل شد.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
200px-RenegadeKid.png
1.jpg



منبع نزدیکی به Activision گفت:" استدیو Renegade Kid سازنده عنوان Mutant Mudds طبق قردادی با Activision در حال ساخت Demo‌ای بازی از سری Crash Bandicoot بوده است. Renegade Kid این تسخه را برای کنسول دستی DS در دست ساخت داشت. نام این نسخه Crash Landed گفته شده است که در بین سال‌های 2008 و 2009 در حال توسعه بوده است. هیچ چیزی واقعی هنوز از این ویدئو مشخص نیست.
Renegade Kid این نسخه را همراه با Radical Entertainment در دست توسعه داشتند این بازی ادامه‌ای برای نسخه قبلی خود Crash Bandicoot: Mind Over Mutant بود که برای عرضه در سال 2011 برنامه ریزی شده است. این Demo نشان می‌داد که این بازی کاملا محیط و دنیایی 3D داشته و نوع دوربین هم طوری بوده است که Crash را دنبال می‌کرده ساخت این بازی می‌توانست به پیشرفت Mutant Mudds کمک خوبی کند.

Activision حقوق ساخت این بازی را از Sierra Entertainment در سال 2008 بدست آورد بازی Mind Over Mutant آخرین بازی از سری کنسولی crash بود. ولی هنوز هم امتیاز این بازی در اختیار Sierra است. Activision به جز این بازی 2 بازی دیگر را از سری نیز در دست ساخت داشته که 2 بازی از این سری برای گوشی‌های همراه با نام Crash Nitro Kart منتشر شده‌اند. Jools Watsham یکی از تاسیس کنندگان و کارگردان استدیو Renegade Kid گفت این دمو که به تازگی ویدئویی ازآن منتشر شده در طی 2 هفته ساخته شده است.

ویدئو این بازی را می‌توانید از منابع مشاهده کنید.

 

HOSΣIN

کاربر سایت
Mar 15, 2012
2,932
نام
HOSΣIN
خاطرات کرش محاله یادم بره. بازی شاهکاری بود.مثله دیگر عناوین ND. از موزیک و رنگهای شاد بکار رفته و گیم پلیش گرفته تا آخر.
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,004
نام
اسماعیل
واقعا حيف شد ولي من بيشتر با كراش هاي پلي 1 حال كردم تا پلي2.هييي يادش بخير بچه بوديم با رفقا ميرفتي كراش ماشين يا همون كراش تيم ريسينگ بازي ميكرديم عجب حالي ميداد:dهنوزم ديسك بازي رو دارم:d
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
میخواد چیکار Crash ساخت؟ CoD داره میسازه دیگه. همونطور که کل گروه Guitar Heroرو کنسل کرد و گفت بیاین CoD بسازین :-l
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر