Codemasters: ساخت بازی برای PS4 به مراتب آسان‌تر از PS3 خواهد بود

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
grid_2.jpg


آقای Clive Moody که در سمت تهیه کننده و مدیر اجرایی در استودیو Codemasters مشغول به فعالیت است، به تازگی اظهار نظرات جالبی با مبنی بر کنسول جدید سونی یعنی PS4 انجام داده است و وی مدعی است که معماری کنسول PS4 آسان‌تر از PS3 می‌باشد.
وی در گفتگویی که با EDGE انجام داد، از او در مورد تفاوت‌های بین PS3 و PS4 سئوال شد و او در پاسخ گفت: " ساخت عناوین مختلف بر روی کنسول PS4، بدون هیچ مشکل و پیچیدگی می‌باشد و تفاوت‌های زیادی بین دو کنسول PS3 و PS4 وجود دارد. معماری‌های PS4، بسیار مناسب است و این در حالی‌است که کنسول PS3 دارای معماری‌های سخت و بسیار پیچیده بود."
او در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت: "در این نسل، ما و بسیاری از سازندگان با چالش‌های زیادی مبنی بر ساختن یک عنوان برای کنسول PS3 روبرو بودیم. سازندگان به مدت طولانی تلاش می‌کردند تا بتوانند از پتانسیل‌های PS3 استفاده کنند و زمان‌های زیادی به هدر می‌رفت."
وی در آخر گفت: "معماری‌های PS4 نسبت به PS3 از ارزش بالایی برخوردار است و من فکر می‌کنم که ما بتوانیم از پتانسیل‌های موجود در PS4 به خوبی استفاده کنیم."
گفتنی است که در اظهارات نظرات اخیر اقای Clive Moody، اعلام شده بود که عنوان GRID 2 که توسط استودیو Codemasters در حال ساخت می‌باشد، قرار است برای کنسول‌های این نسل عرضه شود. اما با توجه به اظهار نظرات جدید وی، آیا امکان عرضه‌ی GRID 2 بر روی PS4 وجود دارد؟
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,516
نام
حسین
وای وای جیگرتو DIRT چی بشه
اخبار که خیلی امیدوار کنندن در مورد PS4 تا الان کسی در مورد مشکلی حرف نزده خدا رو شکر
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,939
نام
حسین
ظاهرا معماری سخت افزاری PS4به طوری هست که دست سازندگان را حسابی باز گذاشته به احتمال زیاد از این به بعد شاهد کاهش حجم بازیهاروی دیسک کنسول می شویم
 

doostanehsoft

کاربر سایت
May 19, 2011
1,407
نام
Mojtaba
خوشم میاد ازش، همچین کنسولی رو باید زیارت کرد!
از نظر من دیگه برای PS3 و XBOX 360 بازی ای نیاد چون PS4 و (به احتمال زیاد) X720 سازندگان رو خیلی به شوق آورده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر