Cloud در Xbox One مانند یک ابزار در جعبه ابزار است

A.R.A.$.H

کاربر سایت
xbox-one-amd.jpg


صحبت های زیادی تا کنون پیرامون نحوه پیشتیبانی سیستم Cloud در Xbox One به میان آمده است. اما شاید مهم ترین سوال این باشد: آیا تمامی بازی ها از سرورهای جداگانه بهره می برند یا اینکه Cloud به صورت پایه صرفا در بازی ها کاربرد دارد؟
معمار ارشد کنسول Xbox One آقای Marc Whitten در مصاحبه خود با OXM پیرامون این موضوع صحبت کرده اند و گفته اند:
هر عنوانی می تواند از مزایای Cloud بهره ببرد. Cloud برای سازندگان ما مانند یک ابزار در جعبه ابزار است تا ایده ها و اهداف خود را به راحتی عملی کنند.
مدیر ارشد محصولات شرکت مایکروسافت آقای Mike Lavin نیز درباره Cloud گفته اند:
سیستم رایگان Cloud در Xbox One مزیت های ناعدالانه در بخش چندنفره را از بین می برد. ما به دلیل ارائه این همه قدرت پردازش رایگان به سازندگان، از میزبانی مبتی بر سرورها دفاع می کنیم. شما بخش کثیری از آن در Forza Motorsport 5 خواهید f,n. این بازی بر اساس کار با سرورها ساخته شده است. با این وجود مشکلات شما با روتر و سود بردن دیگران از موقعیت، حذف می شود. زمانی که بازیکن ها از cloud بهره ببرند شاهد افت چشم گیری در به وجود آمدن مشکلات خواهیم بود.
Xbox One برای 13 کشور در تاریخ 22 نوامبر عرضه خواهد شد.
GB
 
این رو یکی توضیح میده !؟ :-"

به عنوان مثال میشه به Call of Duty اشاره کرد ! 1 نفر هاست میشه بقیه بهش وصل میشن ، هاست تبدیل میشد به غول مرحله اخر :d هر چقدر هاست اینترنتش بهتر باشه بقیه پینگشون/تاخییرشون کمتر بود .... اگه سرور باشه دیگه مشکل پیدا کردن 1 هاست خوب بین بازیکنها حذف میشه .
حالا بقیه موارد بماند که حجم اینترنت هاست بیشتر میره ، پردازش بیشتری رو کنسولش هست نسبت به بقیه بازیکنها ....
 
چرا 10mbs؟ شمل خیلی راحت بگو 100Mbs
دوستان مثل اینکه هنوز متوجه معنی تاخیر نشدند.ایران رو که اصلا بیخیال،مشکل برای بیشتر نقاط جهان هست.با یه مثال ساده توضیح میدم.پهنای باند بیشتر مثل اینه که بگیم دوتا کارگر پرزور مثل اصغر و اکبر داریم هر دفعه که اکبر به اصغر میگه بار بیار:
1-اکبر بار زیادی رو میاره(پهنای باند بیشتر)
2-اصغر وقتی صدای اکبر رو میشنوه 1 ثانیه بعد بار رو میاره
عین فوتبال های شبکه 3 که ظاهرا زنده هستند ولی با تاخیر پخش میشن.شما 10 مگابایت در ثانیه دانلود میکنی ولی هر 10 مگابایت یک ثانیه قبل برای شما فرستاده شده.وقتی توی بازی Fps موس رو میچرخونی تا به سیستم کلود اعلام بشه و تا سیستم کلود تصاویر رو بفرسته دیگه دیر شده و تصاویر بدرد نمیخورند.ربطی به سونی یا مایکروسافت نداره.مشکل اینترنته.
دربازی های آنلاین قفط عملکرد کیبورد و موس هست که به سرور ارسال میشه و از اونجایی که انسان در حال کنترل کردن هست تاخیر های جزئی رو متوجه نمیشه.چون شما متوجه نمیشد که بعد از زدن دکمه Fire موس 60ms طول کشیده تا تیراندازی شروع بشه.ولی وقتی حرکات سریع توی بازی های گراقیکی اتفاق می افته این تاخیر خودش رو نشون میده چون چشم شما تشخیص میده که افت فریم وجود داره(بازی های کاملا مبتنی بر کلود) یا اینکه پردازش کمکی گرافیک توسط کلود صورت پذیرفته یا نه(بازی کمک گیرنده از کلود)
قرار نیست که کل بار گرافیکو بندازن پایه cloud که
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or