Chrono Trigger بر روی شبکه wii

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
Chrono653_screen.jpg


نینتندو اعلام کرد , بازیکننده های ژاپنی میتوانند بازی برگزیده شرکت Square enix یعنی Chrono Trigger را در ماه آوریل از شبکه wii ware دانلود کنند. نینتندو اعلام کرد بازی به قیمت 900 پوینت wii (حدوداً 9 دلار) قابل دانلود خواهد بود.
داستان بازی در مورد پسری به نام Crono است که تلاش میکند دوستش marle را که بخاطر اشتباهی که در دستگاه زمان بوجود آمد و او را به گذشته تلپورت کرد نجات دهد. به هر حال کرونو در حین انجام این ماجراجویی با تهدید های بیشتری مواجه خواهد شد و سعی میکند اتفاقات نادرست در زمان گذشته را به نحوی اصلاح کند.
در این بازی از سبک مرسوم نبردهای تصادفی(random ) خبری نیست و بازیکننده میتواند دشمنان را در نقشه مشاهده کند و تصمیم با اوست که با دشمنان وارد نبرد شود و یا آنها را پشت سر بگذارد.
کرونو تریگر یکی از سه بازی قدیمی میباشد که در ماه آپریل برای شبکه wii ware برنامه ریزی شده و نینتندو در نظر دارد دارد علاوه بر Chrono Trigger بازیای Mega Man X و King of the Monsters 2 را هم در ماه آورریل روی شبکه wii منتشر کند.
نینتندو هنوز اشاره ای به انتشار این بازیها در خارج از ژاپن نداشته و واکنشی در مقابل سوالها در این زمینه انجام نداده است.

منبع
 

sasuke_uchiha

کاربر سایت
Apr 2, 2010
175
نام
قاسم
Chrono Trigger و chrono cross جزء بهترین بازیهایی بود که تا بحال انجام دادم.
مخصوصا chrono cross که تو زمان خودش رقیبی نداشت(البته نظر شخصی:d).
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر