ولی حالا اعلام کرده است:"صد البته! ما در فکر نسخه HD هستیم؛ ما دوست داریم مردم تا جایی که امکان دارد به انجام این نسخه مشغول شوند. در حال حاضر قراردادی انحصاری با Nintendo داریم که آن ها میخواهند بازی با بالاترین حد خود و به بهترین شکل در دسترسشان باشد."
دلیل اینکه ما Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate را به صورت HD ساختهایم این بود, کیفیت تصاویر در نسخه 3DS بازی کم نشود بلکه کیفیت تصاویر آن حفظ شود. این کار یک روش کاری است که بیشتر استدیوها در توسعه بازیهای ویدئویی استفاده میکنند. ما از PCهای زیادی برای توسعه نسخه Nintendo 3DS این بازی استفاده کردیم, , ولی این کار دلیل این نمیشود که برای آینده نسخه PC از این عنوان را عرضه کنیم. به این دلیل بیشتر قسمتهای بازی را HD ساختهایم تا کار توسعه بازی آسانتر شود.
او افزود:
ما قسمتهای زیادی از این بازی را به صورت HD ساختهایم, ولی این بازی منحصرا برای 3DS طراحی و توسعه یافته است. تمرکز ما و کار توسعه ما همیشه مبنی بر عرضه بازی بر روی 3DS بوده است. در حال حاضر هیچ برنامهای برای عرضه این بازی برای کنسولهای HD نداریم. هیچ برنامهای برای عرضه نسخهای متفاوت تر از این بازی را نداریم. این بازی برای استفاده از 2 صفحه نمایش توسعه یافته است و از ویژگیهای 3D استفاده خواهد کرد. واقعیت این است که ما Mirror of Fate را در انحصار 3DS نگه خواهیم داشت. با این حال ما به بازی کردن نسخه HD این بازی علاقه داریم. Konami و MercurySteam قصد دارند با ویژگیهای 3D شما را در این بازی سورپرایز کنند.
David Cox در رابطه با نسخه PS Vita این عنوان گفت:
این بازی از اول قرار بود برای PSV عرضه گردد ما هیچ مشکلی با ساخت این عنوان برای کنسول دستی سونی نداشتیم ویتا به راحتی میتوانست این بازی را اجرا کند. ما وقتی قابلیت 3D این عنوان را برروی 3DS دیدیم فهمیدم که تجربه این عنوان با قابلیت 3D در هیچ پلتفرمی تکرار نخواهد شد. همچنین side-scrolling در 3DS به این بازی کمک فراوانی میکرد.من قصد ندارم از PS Vita تعریف بد بکنم ولی اگر ما میخواستیم بازی را برای این کنسول دستی توسعه دهیم قطعا روی نقاط قوت این کنسول تمرکز میکردیم. ساخت بازی برای Vita با توسعه بازی برروی 3DS پیچیده و متفاوت است. کار توسعه بازی راضی کننده بود ولی برای 3DS دشوار بود ولی نینتندو کمکهای زیادی برای توسعه این بازی به ما کرد آنان یک تیم نیز برای کمک به تیم توسعه اصلی برای ما فرستادند. ما این بازی رو یک بازی نسل بعد تصور کردیم نه یک بازی برای کنسول دستی, این بازی از سیستم رندر نینتندو استفاده خواهد کرد.
منابع:
1
2
3
آخرین ویرایش: