درود
به قلعه خوناشام خوش امدید. عنوان کهن و محبوب کنامی پا به نسل حاضر گذاشته ست.
سازنده اسپانیای، Mercury Steam، قصد دارد توسط Engine خود روح تازه ی در کالب پیر این سری بدمد.
قسمت جدید زیر نظر مستقیم Kojima Productions و شخص Hideo Kojima ساخته و توسعه داده میشود.
تصاویر منتشر شده حاکی از خشونت و خون ست. به گفته سازنده، بازیباز هیچ دخالتی در هدایت و موقعیت دوربین نخواهد داشت و همین امر باعث میشود تا MS صحنه های سینمائی خاطره انگیزی را بوجود اورد و از طرفی گیمر تسلط بیشتری در مبارزات داشته باشد.
Lords of Shadow نه تنها در قسمت بصری موفق بوده ست; بلکه برای دوبلاژ از بازیگران بنام و کارکشته ی همچون Patrick Stewart و Jason Isaacs و ... استفاده کرد ست که از الان میتوانیم انتظار یک Voice Acting محکم و عالی را داشته باشیم.
حتما تا کنون از ساخت جدید ترین نسخه ی بازی Castlevania مطلع شده اید . امروز مجله ی اسپانیایی PLAYER اطلاعات جدیدی از بازی در پیشنمایش جدیدی که نوشته ارائه کرده است که خواندنی است در این مقاله توضیح کوتاهی نیز در مورد همکاری هیدئو کوجیما با این پروژه داده شده است . در این مقاله اشاره شده است نقش کوجیما این است که ایده هایی که منجر به پیشرفت بازی میشوند را بیان کند ، و این مورد فقط در مورد گیم پلی نیست و در مواردی مانند بازاریابی ، PR ، گرافیک و ... نیز هست . او هم اکنون در مادرید به عنوان ناظر کار ساخت بازی حضور دارد .
بازی در واقع نه شبیه GOW است و نه تشابهی با DMC دارد ، تیم ساخت بازی تلاش میکنند بازی متفاوتی بسازند ، تاریکتر ، دارای ویژگی های mature بیشتر ، به علاوه دارای داستانی عمیق تر و به همراه یک داستان عشقی .
بازی دارای مراحل پلتفرمر مانند Uncharted 2 است ، او میتواند از پرش های بلند و اغراق امیز برای گرفتن یک مکان و پریدن به مکان های دیگر استفاده کند ! به همراه یک سیستم مبارزه ای عمیق و معماهای پیچیده !! در اصل بازی یک Remake ازنسخه ی اول بازی Castlevania بود ، اما چون Castlevania IV خود یک Remake بود ، انها میخواهند یک بازی 3D با استایل اکشن پلتفرمر خلق کنند ، Super Castlevania IV کتاب مقدس انها بود ( یعنی منبع و رفرنس )
هم سلاح اصلی و هم سلاح ثانویه قبل اپگرید هستند ، همچنین این اپگیرید ها قابلیت دادن ویژگی های جدید به گابرئیل را دارند ( مثلا استفاده از پرش دو مرتبه ای برای گابرئیل ) . سیستم مبارزه ای بازی چیزی مثل mashing buttons نیست اما در مورد فن ها باید به دشمنان و سوابق انها توجه کرد و هرکدام مبارزه ای مخصوص به خود دارند .
70 تا 75 درصد بازی تا کنون تکمیل شده است . دقیقا بازی الان از ابتدا تا انتها قابل بازی است ، و تنها کارهایی که برای تکمیل نهایی بازی منده است پالیش کردن گیم پلی و گرافیک بازی است . انها میخواهند جهانی زنده برای بازی خلق کنند که شما این احساس را خواهید کرد که در بازی های اکشن دیگر وجود ندارد . و این یک بخش جدایی ناپذیر از سری بازی های Castlevania است . گابرئیل یک ادم قوی است ولی او یک قسمت انعطاف پذیرتر نیز دارد ( منظور یک جنبه ی احساساتی دارد )
در بازی هیچ خبری از صحنه های CG نخواهد بود و هرچه در بازی می بینید با استفاده از انجین بازی است حتی صحنه های سینمایی . بازی در E3 به شکل کاملی نمایش داده خواهد شد و ما انتظار یک نمایش عظیم از بازی را داریم .
به قلعه خوناشام خوش امدید. عنوان کهن و محبوب کنامی پا به نسل حاضر گذاشته ست.
سازنده اسپانیای، Mercury Steam، قصد دارد توسط Engine خود روح تازه ی در کالب پیر این سری بدمد.
قسمت جدید زیر نظر مستقیم Kojima Productions و شخص Hideo Kojima ساخته و توسعه داده میشود.
تصاویر منتشر شده حاکی از خشونت و خون ست. به گفته سازنده، بازیباز هیچ دخالتی در هدایت و موقعیت دوربین نخواهد داشت و همین امر باعث میشود تا MS صحنه های سینمائی خاطره انگیزی را بوجود اورد و از طرفی گیمر تسلط بیشتری در مبارزات داشته باشد.
Lords of Shadow نه تنها در قسمت بصری موفق بوده ست; بلکه برای دوبلاژ از بازیگران بنام و کارکشته ی همچون Patrick Stewart و Jason Isaacs و ... استفاده کرد ست که از الان میتوانیم انتظار یک Voice Acting محکم و عالی را داشته باشیم.
حتما تا کنون از ساخت جدید ترین نسخه ی بازی Castlevania مطلع شده اید . امروز مجله ی اسپانیایی PLAYER اطلاعات جدیدی از بازی در پیشنمایش جدیدی که نوشته ارائه کرده است که خواندنی است در این مقاله توضیح کوتاهی نیز در مورد همکاری هیدئو کوجیما با این پروژه داده شده است . در این مقاله اشاره شده است نقش کوجیما این است که ایده هایی که منجر به پیشرفت بازی میشوند را بیان کند ، و این مورد فقط در مورد گیم پلی نیست و در مواردی مانند بازاریابی ، PR ، گرافیک و ... نیز هست . او هم اکنون در مادرید به عنوان ناظر کار ساخت بازی حضور دارد .
بازی در واقع نه شبیه GOW است و نه تشابهی با DMC دارد ، تیم ساخت بازی تلاش میکنند بازی متفاوتی بسازند ، تاریکتر ، دارای ویژگی های mature بیشتر ، به علاوه دارای داستانی عمیق تر و به همراه یک داستان عشقی .
بازی دارای مراحل پلتفرمر مانند Uncharted 2 است ، او میتواند از پرش های بلند و اغراق امیز برای گرفتن یک مکان و پریدن به مکان های دیگر استفاده کند ! به همراه یک سیستم مبارزه ای عمیق و معماهای پیچیده !! در اصل بازی یک Remake ازنسخه ی اول بازی Castlevania بود ، اما چون Castlevania IV خود یک Remake بود ، انها میخواهند یک بازی 3D با استایل اکشن پلتفرمر خلق کنند ، Super Castlevania IV کتاب مقدس انها بود ( یعنی منبع و رفرنس )
هم سلاح اصلی و هم سلاح ثانویه قبل اپگرید هستند ، همچنین این اپگیرید ها قابلیت دادن ویژگی های جدید به گابرئیل را دارند ( مثلا استفاده از پرش دو مرتبه ای برای گابرئیل ) . سیستم مبارزه ای بازی چیزی مثل mashing buttons نیست اما در مورد فن ها باید به دشمنان و سوابق انها توجه کرد و هرکدام مبارزه ای مخصوص به خود دارند .
70 تا 75 درصد بازی تا کنون تکمیل شده است . دقیقا بازی الان از ابتدا تا انتها قابل بازی است ، و تنها کارهایی که برای تکمیل نهایی بازی منده است پالیش کردن گیم پلی و گرافیک بازی است . انها میخواهند جهانی زنده برای بازی خلق کنند که شما این احساس را خواهید کرد که در بازی های اکشن دیگر وجود ندارد . و این یک بخش جدایی ناپذیر از سری بازی های Castlevania است . گابرئیل یک ادم قوی است ولی او یک قسمت انعطاف پذیرتر نیز دارد ( منظور یک جنبه ی احساساتی دارد )
در بازی هیچ خبری از صحنه های CG نخواهد بود و هرچه در بازی می بینید با استفاده از انجین بازی است حتی صحنه های سینمایی . بازی در E3 به شکل کاملی نمایش داده خواهد شد و ما انتظار یک نمایش عظیم از بازی را داریم .
Developer: MercurySteam ,Kojima Productions
Publisher: Konami
Release date: TBA 2010
Platform: Xbox360 , ps3
Publisher: Konami
Release date: TBA 2010
Platform: Xbox360 , ps3
آخرین ویرایش: