Capcom: عنوان Devil May Cry برای گیمرهای جدید مراحل آغازین راحت تری خواهد داشت

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
83738067863418272843.jpg

Capcom: عنوان Devil May Cry برای گیمرهای جدید مراحل آغازین راحت تری خواهد داشت

بازی Devil May Cry یک Reboot برای این سری محسوب می شود و این یک ریسک بزرگ است چرا که آنها علاوه بر این که باید طرفداران قدیمی این سری را راضی نگه دارند، باید به فکر جذب بازیکنانی باشند که با این سری آشنایی چندانی ندارند. حال راه رسیدن به این تعادل چالش انگیز چه خواهد بود؟


Capcom معتقد است که راه حل این کار، قرار دادن یک شروع نسبتا آسان در عین حفظ مبارزات سخت بازی خواهد بود.


در مصاحبه با OXM طراح مبارزات بازی Rahni Tucker در رابطه با سیستم مبارزات این سری می گوید: " وقتی من به ویدیوهای کاربران حرفه ای که مشغول به بازی نسخه های قدیمی DmC بودند نگاه می کردم، آنها را همیشه در هوا و مشغول مبارزه با دشمنان اطرافشان می دیدم. آنها در بازی کارهایی انجام می دادند که اکثر ماها در نگاه اول پیش خودمان می گوییم: من واقعا نمی دانم که آنها چطور این کارها را انجام می دهند. "


" ما می خواستیم جادویی که بازیکنان حرفه ای از آن در بازی استفاده می کنند را به دست بیاوریم تا بازیکنان تازه کار هم بتوانند کمی از این لذت را تجربه کنند. با مدت زمان بیشتری که می توانید در هوا باشید، با حرکات هوایی بیشتر و شروع حرکات، تنها با فشردن یک دکمه، بدون این که مجبور باشید بر روی اهدافتان قفل کنید. "


نویسندگان VG247 هم با تجربه ای که از انجام نسخه پیش نمایش این عنوان کسب کرده اند، معتقدند که دنبال کردن مجموعه مهارت های اصلی دانته کار آسانی شده اما با این حال انجام کومبو های اعصاب خرد کنی که به واسطه آن بتوان درجه SSS را به دست آورد، سیلی از چالش های متفاوت را پیش رویتان قرار خواهد داد و دست یابی به این درجات بالا با وجود تمام سلاح های دانته و تنوع وسیع دشمنان بازی، تا حد دیوانه واری سخت خواهد شد.


گیمر های حرفه ای DmC شاید ایده چنین بازی قابل دسترسی را به سخره بگیرند، اما اشتباه نکنید این بازی هنوز هم وقتی درجه سختی آن را بالا ببرید و سیلی از دشمنان سرسخت به سویتان سرازیر شوند، حقیقتا یک بازی دشوار خواهد شد.


صرف نظر از این موضوعات، کارگردان بازی Hideaki Itsuno معتقد است که وجود چنین تعادلی واقعا لازم بوده است، به طوری که به نظر او سیستم مبارزات این سری همیشه باعث دلسردی یک سری از بازیکنان شده است.


او می گوید:
" ما با شروع این سری، به مرور به این نکته پی بردیم که همیشه گروهی از کاربران تازه کار از این عنوان عقب نشینی می کنند. حتی زمانی که خواستیم DMC 4 را بسازیم، شاهد این بودیم که با وجود یک قهرمان جدید و حرکات و تکنینک های تازه ، بازهم نتوانسته بودیم تا تعداد زیادی از هوادران تازه کار را به بازی جذب کنیم. "
" اما این دفعه شما هم می توانید از تکنیک های متفاوتی که در نسخه های قدیمی این سری شکل گرفته اند استفاده کنید و هم شروع بازی برای کاربران تازه کار، تا حدی آسان خواهد بود. هم طرفداران قدیمی و هم طرفداران جدید این بازی می توانند از این عنوان لذت ببرند و من به هر دو گروه افتخار می کنم. "

Devil May Cry در تاریخ 26 دی 91 برای کنسول های X360 و PS3 منتشر و در 6 بهمن 91 برای PC عرضه خواهد شد.







منبع
 
آخرین ویرایش:

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
حامد جان بابت خبر ممنون

منم جزء تقریبا اولین نفراتی هستم که تازه فنش شدم _ البته نیمه فن _ و دوستدارم عملکرد بازی رو از هر جهتی ببینم


Devil May Cry در تاریخ 26 دی 91 برای کنسول های X360 و PS3 منتشر و در 6 اسفند 91 برای PC عرضه خواهد شد.

بازی برای PC در تاریخ 6 بهمن عرضه می شود ( 26 Jan )
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
نرو که خیلی داغون بود...اصلا یه جورایی کامبو پوپر بود:|
با این کراکی میشه کامبوهای خوبی زد ولی:d
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,005
نام
اسماعیل
نرو که خیلی داغون بود...اصلا یه جورایی کامبو پوپر بود:|با این کراکی میشه کامبوهای خوبی زد ولی:d
بابا كراكي نيست هر از چند گاهي بصورت تفريحي يكم حشيش ميزنه به رگ تا جون بگيره:dولي دركل از نسخه جديدبازي خوشم نمياد محيطش يه جوري.اما شماره 4 بنظرم خيلي قشنگ بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر