Capcom در نظر دارد تا سال 2022 تعداد کارکنان خود را به 2500 نفر برساند.

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
درود

capcom.jpg


شرکت Capcom اعلام کرده است که در نطر دارد تا در طول 10 سال آینده با ایجاد 1000 شغل تعداد کارکنان خود را به 2500 نفر برساند و به توسعه عناوین خود بپردازد.

همچنین این شرکت گفت:" استخدام افراد جدید و این امور به ما کمک میکنند تا بخش های مختلف کار خود به ویژه ساخت عناوین جدید، آن هم به صورت غیر حضوری ( کار در منزل ) را گسترش دهیم و گامی نو برداریم."
" هدف اصلی ما از این کار گسترس کار خود و ساخت عناوینی جدید با ایده هایی نو و المان هایی بهتر و صدالبته بزرگ تر از گذشته است.البته لازم به ذکر است که بگوییم اینکار زیاد در روند مالی و هزینه های شرکت تغییر ایجاد نمی کند و شرکت روندی مشابه گذشته را طی میکند."

هم چنین با ایجاد اینکار موقعیت های مختلفی در بخش های مختلف این شرکت به وجود می آید که می تواند به گسترش این شرکت و عناوین آن کمک کند.


منبع
 

YORDA

کاربر سایت
Oct 5, 2012
139
نام
میثم
من به این نتیجه رسیدم که هر موقع capcom تعداد کارمندانش رو زیاد می کنه کیفیت بازی هاش کمتر می شه اون از بازی EVIL 6 که 600 نفرروی این بازی کار می کردند لابد می خواد EVIL 7 بزنه با 1200 نفر کارمند و یه گند تاریخی دیگه به گیمر ها تحویل بده.
من می گم بیاید باهم capcom رو تحریم کنیم و هیچ خبری ازش نزاریم چون ارزش نداره به خاطرش حتی ثانیه ای وقتمون رو بابت این بی ارزش بگیریم
 
آخرین ویرایش:

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,256
نام
Matthew
وای خدا خیلی خندست !!! :))اولش فکر کردم بچه ها اومدند به عنوان تفریح زدند =))

بعد دیدم عین خبر میمونه


یعنی این حرفش رو من یه تمسخر دونستم حالا شما رو نمی دونم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر