وقتی کپکام استودیوی Ninja Theory را مسوول ساخت DmC کرد,تغییرات احتمالی قابل پیشبینی بود.ولی وقتی دانته ی جدید در TGS رونمایی شد,صدای بسیاری از گیمر ها درآمد.
معاون برنامه ریزی و توسعه ی Capcom آقای Christian Svensson به IGN uk گفت نه تنها کمپانی انتظار واکنش شدید از طرف طرفدارها را داشت,بلکه این بخشی از نقشه ی آنها بود.
او ادامه داد:" منصفانه بگویم,فکر میکنم برخی از استراتژی ها در اینجا بود که این بحث ها را بوجود آورد و من فکر میکنم این کار به شدت دیدمان را نسبت به این عنوان بهتر می کند در مقابل اینکه ما دوباره همان دانته را طراحی میکردیم!!"
Svensson اشاره کرد که تغییرات دانته برای این نبود که باعث رنجش طرفداران شود,بلکه یک دستور از بالا بود.
Concept اصلی که برای دانته طراحی شده بود بسیار به دانته ای که ما میشناسیم و دوست داریم نزدیک بود.Svensson در این مورد توضیح داد: بازخوردی که از طرف Keiji Inafune و Hideki Itsuno داشتیم این بود:" نه بچه ها!!این باید کاملا متفاوت باشه.باید بیشتر جلو برید و خلاق تر باشید!!"
Inafune رئیس بخش تولیدات کپکام و Itsuno کارگردان DMC 4 است.
آخرین ویرایش: