![D71PupHX4AERLSL.jpg D71PupHX4AERLSL.jpg](https://forum.bazicenter.com/data/attachments/73/73650-fd862ea5b47c6ed6cceff1e1443e8bc5.jpg?hash=_YYupbR8bt)
Developer: Infinity Ward
Publisher: Activision
Engine: AAA
Release Date: October 25 2019
Platform(s): PC_PlayStation 4_Xbox One
بررسی بازی Call of Duty Modern Warfare
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuupload.ir%2Ffiles%2Facvf_43636437347_thumb.jpg&hash=7b5b3ef865fec70ae5289804570468db)
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuupload.ir%2Ffiles%2F7ux7_436346346547_thumb.jpg&hash=ee8af5475de2a5dfbcb9073316e24eae)
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuupload.ir%2Ffiles%2Fhcey_4363473484846_thumb.jpg&hash=81ac7e3b0af3fb345e05a2acc54df485)
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuupload.ir%2Ffiles%2Fp1ux_458658967967_thumb.jpg&hash=15a9189bfe483abcad38c46122bf2216)
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuupload.ir%2Ffiles%2F0s4q_547458496709780_1_thumb.jpg&hash=1d0810ac1e53ccb39ea9fdffbffcc3d5)
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuupload.ir%2Ffiles%2Fopw3_56985634765478_1_thumb.jpg&hash=ff230a7d9b5ecc43878b442aa2ff7114)
همونطور که دوستان اشاره کردن بیلی مورری نزدیک به ۸۰ سال سن داره و تیم سازنده ترسیدن برای نسخه های بعدی در دسترس نباشه(شایدم خدابیامرز بشه) برای همین از یکی دیگه استفاده کردن. فقط امیدوارم دیگه صداپیشه های soap و ghost تغییر نداده باشن.منم فقط وقتی دیدم صداش قبلی نیست مأیوس شدم. آخه چرا؟ هیتمن الان ۳ دهه داره همون وویس اکتور رو استفاده میکنه این چرا نه؟![]()
همونطور که دوستان اشاره کردن بیلی مورری نزدیک به ۸۰ سال سن داره و تیم سازنده ترسیدن برای نسخه های بعدی در دسترس نباشه(شایدم خدابیامرز بشه) برای همین از یکی دیگه استفاده کردن. فقط امیدوارم دیگه صداپیشه های soap و ghost تغییر نداده باشن.
خبری در این رابطه ندیدم ولی حدس میزنم تو فکر سه گانه باشنخب ینی قراره سلسله داستانهای مرتبط از این نسخه به بعد منتشر بشه؟
میخوام بهتون cringy ترین ویدئو هایی که میتونید از یـ سایت گیمینگ انتطار داشته باشین رو معرفی کنم :
چند تا از تحریریه IGN میان و واقعی بودن و خشن بودن صحنه های بازی رو تو دموی پشت درای بسته E3 مورد نقد قرار میدن تا حتی یکیشون میگه اگه بیان تایید کنن که بازی رو بدون کشتن هیچ کسی هم میشه تموم کنی خیلی خوب میشهاز همشون فقط یکشونه که میگه اصلا به خاطر همین مورد بازی برا من تبدیل به بهترین نمایش E3 شده یعنی قشنگ قهوه ای شون میکنه
خلاصه که منتظر نمره 6-5 از IGN و امثال IGN باشید کسایی که واقعیت جامعه خشن دور شدن و فقط دوست دارن چیزای مثبت بشنون اینقدر حساس و زود رنج شدن که تحمل شنیدن یک داستان واقعی رو ندارن ! جامعه زود رنج اینترنت !
پ.ن : هر وقت دیدید سایتی در مورد این دست مسائل داره میناله بدونید که سازنده داره کار خودش (که اینجا وفادار بودن به سبک خشن جنگ و اینکه تو جنگ شیرینی پخش نمیکنن) رو به بهترین نحو ممکن انجام میده اینو مطمئن باشید
سر بتلفیلد 5 یادته یـ زن با تریپ پانکی با دست مصنوعی و یـ تریلر فوق سینماتیک به عنوان محیط جنگ جهانی دوم بعد که ملت گفتن این چرت و پرت چیه EA هم گفت میخواید بخرید میخواید نخرید که یکی دو میلیون زیر انتظار EA بازی تموم کرد الانم اینجا تمام این حرفا قشنگ اثر عکس داره بیشتر میفروشه که کمتر نفروشه بعد EA میمونه و پوکر فیس ـش ....لول
باز یکی از سربازهای قدیمی جنگ عراق بازی رو که پشت درهای بسته تجربه کرده گفته عجب دری وری هست و جنگ مایل ها با این اثر فاصله داره. MW یک تجربه دراماتیک هست که ملت رو در ریلکس ترین حالت ممکن میخواد ببره وسط میدون مبارزه و اصلا با جنگ واقعی فاصله داره
متاسفانه متاسفانه یکسری جهت گیریهای نادرست وبسایت های گیمینگ داره باعث قتل بازیهای سینگل پلیر میشه، وقتی سازنده جرات داستانگویی نداشته باشه و مجبور باشه ده ها گروه فکری رو راضی نگه داره به جاش روی میاره به ساخت یک Arena و به چندنفر با گرافیک فانتزی چماق میده و میگه بیاین یکم بازی کنید ...
البته همچین هم بیراه نگفته. صحنه های آزار دهنده و خشونت آمیز رو نمیشه همینجوری تو بازی پیاده کرده. violence for the sake of violence یه چیز مسخره و بیهوده ای هست که نشون میده سازنده ها تقریبا هیچ ایده جدیدی ندارن.چیزی برای حداقل برای من نگران کننده اس اینفیتی وارد میاد میگه مرحله no Russian پیش این بازی شبیه جک میمونه و قراره کل بازی شاهد اینا باشیم. که خب این خودش به کل وجود اون مرحله تو مدرن وارفر 2 رو زیر سوال میبره. یکی از دلایل محبوبیت مدرن وارفر1و 2 و خشونت به کار رفته تو اون ها به خاطر این بود خشونت یه ابزار بود بود برای جلو بردن داستان. نه اینکه به صرف کول بودن سازنده اونجا گذاشته باشه. تو مارکتینگ اون بازی ها هم هیچ وقت از خشونت استفاده ابزاری نکردن. ولی خب متاسفانه اینجا تمام حرفشون این بوده که بازی ما از no russian بدتره و فلانه. طبیعی هم هست یه سری واکنش منفی نشون بدنمیخوام بهتون cringy ترین ویدئو هایی که میتونید از یـ سایت گیمینگ انتطار داشته باشین رو معرفی کنم :
چند تا از تحریریه IGN میان و واقعی بودن و خشن بودن صحنه های بازی رو تو دموی پشت درای بسته E3 مورد نقد قرار میدن تا حتی یکیشون میگه اگه بیان تایید کنن که بازی رو بدون کشتن هم میشه تموم کنی خیلی خوب میشهاز همشون فقط یکیشون هستش که میگه اصلا به خاطر همین مورد بازی برا من تبدیل به بهترین نمایش E3 شده یعنی قشنگ قهوه ای شون میکنه
خلاصه که منتظر نمره 6-5 از IGN و امثال IGN باشید کسایی که واقعیت جامعه خشن دور شدن و فقط دوست دارن چیزای مثبت بشنون اینقدر حساس و زود رنج شدن که تحمل دیدن یک داستان واقعی رو ندارن ! جامعه زود رنج اینترنت !
پ.ن : هر وقت دیدید سایتی در مورد این دست مسائل داره میناله بدونید که سازنده داره کار خودش (که اینجا وفادار بودن به سبک خشن جنگ ـه) رو به بهترین نحو ممکن انجام میده اینو مطمئن باشید
.If Infinity Ward wanted me to be uncomfortable, it succeeded - but only because this scene felt so jarring and awkward. The reason for this, I feel, is because the child soldier level snaps from on-the-rails cinematic scenes to a weirdly cliché, very video games boss fight
It's even split into two stages - the first being a bizarre game of hide-and-seek where the player crawls through air vents (classic video game fare), and then follows the rule of three by requiring players to hit the "boss" three times. The second stage is a slightly more cinematic "finisher move" where you stab the Russian about five times in the chest, and then finally kill him with the gun
Despite Infinity Ward's continued emphasis on achieving realism, this level didn't feel real at all. The use of tired video game grammar was so obvious that it shattered any suspension of disbelief, trivialised the situation, and cut through what should have been an intense and harrowing moment
as I mentioned previously, the original Modern Warfare does it brilliantly in Death from Above. But in the child soldier level Infinity Ward is too eager to do both things at once, pushing inappropriate and obvious game mechanics along with over-dramatised violence. In seeking to make the level both cinematic and engaging in gameplay terms, Infinity Ward stumbles on its own video game grammar - and instead creates a Frankensteinian, dissonant
mess.